Με το καλό έφτασε το Fast Ferries - Andros

Ολοκλήρωθηκε σήμερα η από μακρού αναμενόμενη αγορά του πλοίου Επτάνησος από την εταιρεία Παναγιωτάκη. Το πλοίο θα δρομολογηθεί στην γραμμή από αυτό το καλοκαίρι με το όνομα: Fast Ferries - Andros. Δεν είναι γνωστό ακόμα το πότε και ποιές ώρες θα μπει στην γραμμή. Αυτό εξαρτάται από το υπουργείο Εμπoρικής Ναυτιλίας.

Τα τεχνικά στοιχεία του πλοίου είναι τα ακόλουθα: μήκος 115 μέτρα, πλάτος 20,20 μέτρα. Δυνατότητα μεταφοράς 1200 επιβατών και 280 ΙΧ. Ή, 90 ΙΧ και 50 φορτηγά. Η ταχύτητα του είναι 19 μίλια. Θα βαφτεί με τα χρώματα της εταιρείας Fast Ferries που είναι το κόκινο και το άσπρο. Θα ξεκινήσει στη γραμμή (όπως είπαμε και παραπάνω) από αυτό το καλοκαίρι.

Είναι προφανές πως η γραμμή μας ενισχύεται με ένα αξιόπιστο πλοίο το οποίο δρομολογεί μια αξιόπιστη εταιρεία. Πλέον μπορούμε να μιλάμε από τώρα για 4 πλοία το καλοκαίρι στην γραμμή. Το τι θα γίνει με την έλευση και του νέου πλοίου της Golden Ferries το φθινόπωρο δεν το ξέρουμε ακόμα. Ίσως υπάρξουν ανακαταταξείς στην πορεία (πλοία και δρομολόγια ίσως να διαφοροποιηθούν κλπ).

 

Όμως μπορούμε στ' αλήθεια πια να μιλάμε για ενίσχυση των νησιών μας και μάλιστα της Άνδρου που πλέον με τόσα αξιόπιστα πλοία και εταιρείες μπορεί να θεωρεί πως έρχεται κατά τι κοντύτερα στην Ραφήνα και στην Αττική. Καιρός και ο Δήμος Άνδρου, αλλά και οι επαγγελματίες της Άνδρου να στραφούν περισσότερο προς την τουριστική αγορά της Αττικής. Μια νέα σελίδα για την Άνδρο σηματοδοτεί αυτή η αγορά που πλέον προσδίδει νέες οικονομικές και κοινωνικές προοπτικές στη γραμμή μας.  

 "εν Άνδρω"

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Θα πρέπει παράλληλα οι εταιρείες να επανεξετασουν την τιμολογιακή πολιτική τους στα εισιτήρια. Η τιμή στο πετρέλαιο κίνησης έπεσε εδω και μήνες, οι τιμές των εισιτηρίων ίδιες. Οι κρατήσεις υπέρ τρίτων στα εισιτήρια μειώθηκαν ή καταργηθηκαν, οι τιμές ίδιες. Οι μισθοί των πληρωματων συγκρατηθηκαν, οι τιμες ίδιες. Τα πλοία αυξάνονται, οι τιμές ιδιες. Ραφήνα - Άνδρο με επιστροφή, όχημα και δυο ατομικά εισιτήρια δεν πρέπει να ξεπερνά τα 100,00 ευρώ. Μονο έτσι θα βοηθηθεί η τουριστική κίνηση προς την Ανδρο και θα αυξηθεί η τουριστική αλλά και η παραθεριστικη περιοδος στο νησί. Το στοίχημα είναι να αυξηθούν οι ημέρες επισκεψιμοτητας και οχι για εναν μήνα οι χιλιοι ττουρίστες να γινουν χιλιοιπεντακοσιοι. Τους υπόλοιπους μήνες πως ζουν όλοι οι επαγγελματιες; Τραπεζικα δάνεια πλέον εδώ και καιρό ξεχάστε τα...Επίσης όλοι εκείνοι που εχουν δεύτερη κατοικία στο νησί το σκέφτονται σοβαρά να ταξιδέψουν για το νησί ακόμη και το Πάσχα, οταν προ κρίσης έρχονταν μια και δυο φορές τον μήνα. Οι εταιρείες έπρεπε ήδη να ειχαν προσαρμοσθεί στην κρίση και προς όφελος τους. Το δρομολόγιο το εκτελούν υποχρεωτικά. Είναι στο συμφέρον τους να πηγαινουν τα πλοια καροτσι; Ποιος παίρνει πλεον το όχημα μαζί του για Αθήνα; Ένας στους δεκα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι τιμολογησης, εποχιακά, εορταστικά, αυθημερόν, οικογενειακα, επαγγελματικα, κλπ. Οι αεροπορικές εταιρείες με τα τεράστια κόστη είναι φιλανθρωπες; Προσφατα πηγα Θεσσαλονικη, τρια άτομα αεροπορικώς με τριάντα οκτώ ευρώ και γύρισα με εξήντα. Η λογική τους; Να γεμίσει το αεροπλάνο φυσικά. Δεν θέλει κόπο, τρόπο θέλει και απλή λογική γρήγορης προσαρμογής στην εποχή μας. Αλλιώς... τσάμπα τα ταξίδια στο Μόναχο για να φέρουμε τουρίστες. Εδω δεν μπορούμε να φέρουμε τους Αθηναίους, δυο ώρες απόσταση!!!!