Τέσσερα δρομολόγια πήρε η Fast Ferries– Νέες δυνατότητες για την γραμμή μας και την ενδοκυκλαδική επικοινωνία

Το Επτάνησος που θα ξεκινήσει τον Ιούλιο ως Andros στη νέα γραμμή του.

Τελικά η εταιρεία FastFerries πήρε 4 δρομολόγια για το πλοίο Fast Ferries Andros από το ΣΑΣ που έγινε σήμερα 22/5. Τα δρομολόγια αυτά ξεκινούν τον Ιούνιο του 2015 και ισχύουν μέχρι τον Ιούνιο του 2016.  Οι διαδρομές έχουν ως εξής:

(α) Ραφήνα-Σύρος-Τήνος-Μύκονος

(β) Ραφήνα-Τήνος-Μύκονος

(γ) Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος

(δ) Ραφήνα Τήνος-Μύκονος-Νάξος.

Το νέο πλοίο ξεκινά τα δρομολόγια του αρχές Ιουλίου, όπως έχουμε ήδη γράψει. Στα σχέδια της εταιρείας είναι να κάνει μέχρι το τέλος του καλοκαιριού (δύο μήνες) τις δύο πρώτες γραμμές. Ήτοι, Ραφήνα-Σύρος-Τήνος-Μύκονος τρεις μέρες την εβδομάδα και τις υπόλοιπες Ραφήνα-Τήνος-Μύκονος. Η τρίτη γραμμή θα ενεργοποιηθεί μόλις το Αικατερίνη αλλάξει κάποια στιγμή με το Andros. Η τέταρτη μπορεί να ενεργοποιηθεί αναλόγως των εξελίξεων μάλλον με το Αικατερίνη.

Από τα παραπάνω προκύπτει πως η Ραφήνα συνδέεται πλέον απευθείας με Σύρο. Κάτι που βολεύει πολλούς, μιας η πρωτεύουσα των Κυκλάδων συνδέεται έστω και 3 φορές την εβδομάδα απευθείας με Ραφήνα. Είναι κάτι πολύ βολικό για κάποιον (ακόμα και Ανδριώτη που έρχεται από Αθήνα) και ο οποίος έχει δουλειά στην Ερμούπολη. Επίσης, επεκτείνεται η ενδοκυκλαδική επικοινωνία μιας και η Σύρος και η Νάξος δεν είχαν γραμμή από Ραφήνα. Και βεβαίως είναι σίγουρο πως είτε μέσα στο καλοκαίρι είτε το φθινόπωρο το Andros δρομολογείται στην γραμμή Άνδρος-Τήνος-Μύκονος, όπως έγκαιρα και έγκυρα γράψαμε. 

Από τα παραπάνω είναι προφανές πως η γραμμή μας αποκτά νέες δυνατότητες. Και βεβαίως θα έχει πια και δύο καράβια ακόμα και τις 40-50 μέρες του χειμώνα που τώρα έμενε με ένα μόλις έρθει και το SuperFerry III των αδελφών Στεφάνου το φθινόπωρο. Στο χέρι μας πια είναι να αξιοποιήσουμε αυτές τις νέες δυνατότητες ώστε να αναπτυχθεί η Άνδρος.

«εν Άνδρω»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Εγώ θα ήθελα να κάνω μια απλή ερώτηση: Γιατί δεν συνδέεται η Κάρυστος με την Άνδρο; Γιατί πρέπει ο Ευβοιώτης να πάει Ραφήνα με πλοίο και μετά να ξαναπάρει πλοίο για Κυκλάδες; Δεν είναι λίγο οξύμωρο το σχήμα;

This comment was minimized by the moderator on the site

Δεν δηλώσαμε ειδικοι για όσα εσείς λέτε διαρκώς (κόστος εισιτηρίων, οδικές διαδρομές κλπ). Αντιθέτως ξέρουμε πως υπάρχει οικονομική κρίση και το κυριώτερο πως η Άνδρος θα υπάρχει και μετά από 3-4 μήνες. Επίσης ξέρουμε απο τα ξενοδοχεία και από τα πρακτορεία πως δεν προβλέπουν πολύ καλή σεζόν. Με δεδομένη την συνεχή μείωση της κίνησης μας ενδιαφέρει η σταθερότητα της γραμμής και οι δυνατότητες ανάπτυξης της. Που πλέον υπάρχουν. Ενώ άλλες γραμμές διαλύονται με την κρίση. Τα γράφουμε αναλυτικά και στην επόμενη ανάρτηση μας. .

This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητε εκεινο που ενδιαφερει εναν Ανδριωτη ειναι να εχιει τις καλυτερες δυνατες ακτοπλοικες υπηρεσιες μεταφορας. Με το να χειροκροτουμε τις αποφασεις πλοικτητων που δεν αφορουν αμεσα το νησι δεν βοηθαει πουθενα. Το τι θα κανουν μετα απο 3-4 μηνες δηλαδη μετα το τελος της τουριστικης περιοδου ειναι μαλλον αδιαφορο. Το εαν η αυξηση δρομολογιων προς αλλα νησια και η αυξηση των δρομολογιων απο Ραφηνα μπορει καποια στιγμη να οδηγησει σε βελτιωση των δρομολογιων της Ανδρου πρεπει να το δουμε και μετα να το χειροκροτησουμε.

Οσον αφορα το καοστος των εισητηριων ειναι κυριο και ουσιαστικο προβλημα για το νησι τον τουρισμο του και τους κατοικους του. Δεν ειναι ενα αλλο προβλημα που δεν μας αφορα.

Τελος το κοστος μιας οδικης μεταφορας ειναιο ενας δεικτης συγκρισης γιοα τα κοστη των εισητηριων των μαζικων μεσων μεταφορας οπως σιδηροδρομος, πλοιο, λεωφορειο. Αυτο για την αποκατασταση του θαυμαστικου στην απαντηση σας.

Ελπιζω σε μια δυνατη φωνη απο τον δικτυακο σας τοπο για την βελτιωση της ακτοπλοιας του νησιου προς αμοιβαιο ωφελος ολων των εμπλεκομενων !

This comment was minimized by the moderator on the site

κ. Βασίλη Α. ρωτάτε για πράγματα που δεν είναι αρμόδια η ιστοσελίδα να απαντήσει (κόστος εισιτηρίων, συσχετισμός αποστάσεων, σύνδεση με Νάξο, Σαντορίνη, οδικό (!) κόστος μεταφοράς κλπ). Εμείς απλώς κάναμε μια τοποθέτηση για τη γραμμή με βάση του τι συμβαίνει στο Αιγαίο σήμερα και τι στην γραμμή μας. Λάβαμε υπόψη μας επίσης τόσο τον αριθμό των εισιτηρίων (μειώμενά κατά 20% τα δύο τελευταία χρόνια) και του αριθμού των πλοίων κλπ. Στην αμέσως επόμενη ανάρτηση μας (δείτε την) εξηγούμε περισσότερα πάντα με βάση τις συγκεκριμένες πραγματικές μετρήσεις. Και εξηγούμε και για τις δυνατότητες της γραμμής μας σε 3-4 μήνες. Προφανώς οι 3 ή 4 μήνες δεν είναι ένα πολύ μακρινό μέλλον...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 9 χρόνια πριν από το χρήστη εν Άνδρω
This comment was minimized by the moderator on the site

Ευχαριστούμε πάντως που αυτή η φορά είσαστε εξαιρετικά ευγενικός στον διάλογο...
Μπορειτε παρακαλω να μου πειτε ποτε ημουν ...αγενης ...καποια προηγουμενη φορα???

Οσον αφορα τις διευκρινησεις σας και το νεο αρθρο σας σχετικα με την ακτοπλοια στην Ανδρο αναφερεστε πολυ στο μελλον Ειναι γεγονος οτι προς το παρον η Ανδρος θα μεινει οπως εχει. Καμμια αλλαγη Καμμια βελτιωση.

Ο τουρισμος του νησιου ειναι αμεσα συνδεδεμενος και αλληλενδετος με την ποιοτητα των πλοιων, τον αριθμο των δρομολογιων, τα νησια που εξυπηρετουνται και τα ωραρια τους.

Η Ανδρος εχει πολλα να κερδισει εαν υπηρχε δυνατοτητα συνδεσης και με αλλα νησια. Θα εχετε ακουσει φανταζομαι το hop on hop off που πολλοι τουριστες εφαρμοζουν στις διακοπες τους . Τοσο οι Ελληνες αλλα ιδιαιτερα οι ξενοι τουριστες προγραμματιζουν να επισκεφθουν περισσοτερα του ενος νησια. Στην Ανδρο αυτη η δυνατοτητα δινεται μονο για Τηνο και κυριως για Μυκονο. Οταν η blue star ειχε ξεκινησει το δρομοπλογιο Ανδρο Τηνο Μυκονο Ναξο υπηρξε ενα καλο ξεκινημα αλλα για καποιους λογους σταματησε, Η συνδεση με Συρο σε καθημερινη βαση θα ηταν ενα επι πλεον κινητρο. Η συνδεση με Παρο και Σαντορινη ακομη μεγαλυτερο.

Ενα αλλο σοβαρο θεμα ειναι το κοστος των εισητηριων. Για αποσταση 60 χιλιομετρων ο επιβατης πληρωνει 17 ευρω. Μπορειτε να μου πειτε ενα χερσαιο δρομολογιο στο οποιο για 60 χιλιομετρα ο επιβατης πληρωνει 60 ευρω? Το κοστος μεταφορας ενος ΙΧ 43 ευρω. Εαν ειχαμε την δυνατοτητα οδικης μεταφορας το κοστος θα ηταν μολις 8 ευρω για βενζινη. Μηπως λοιπον το κοστος των εισητηριων ειναι υπερβολικα υψηλο? Μηπως επιρεαζει τον αριθμο των τουριστων στο νησι? Μηπως επιρεαζει τον αριθμο επισκεψεων για οσους εχουν εξοχικο στο νησι? Η διακαιολογια οτι τα πλοια δεν βγαινουν επειδη δεν εχουν την απαραιτητη λειτουργικη πληροτητα δεν ειναι προβλημα του επιβατη αλλα των εταιρειων. Αυτες πρεπει να δουν τι θα κανουν για να μετατρεψουν τα ζημιογονα δρομολογια σε κερδοφορα. Οχι ομως στην ευκολη λυση του να καλυπτουν την διαφορα οι επιβατες και μονο αυτοι.

Παντς το κοστος επισης επιρεαζει την αυξηση των τουριστων στο νησι. 154 ευρω για δυο ατομα και ενα ΙΧ αλε ρετουρ ειναι πολυ υψηλο για τις εποχες που ζουμε .

This comment was minimized by the moderator on the site

Συμφωνώ με τον σε πολλά μέρη με τον συγγραφέα και επικροτώ την εταιρία που δίνει το όνομα του νησιού μας σε ένα πλοίο της αλλά θεωρώ άδικο να μην προσεγγίζει στην Άνδρο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.Το πρόβλημα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών του νησιού μας παραμένει για το καλοκαίρι ίσως ο ερχομός του FAST FERRIES ANDROS θα δώσει μια ανάσα στο νησί όταν ξεκινήσει να προσεγγίζει σε αυτό η οριστική λύση όμως φαίνεται να έρχεται μαζί με το SUPERFERRY III.Παρόλα αυτά καλά ταξίδια στου ναυτικούς του FAST FERRIES ANDROS και του SUPERFERRY III και καλό καλοκαίρι!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητοί φίλοι από την ώρα που πλεον θα υπάρχουν 3 + 2 = 5 πλοία (μέσα στην κρίση έχουμε αύξηση καραβιών και δρομολογίων κι όχι μείωση) από τις δύο εταιρείες και καθώς ανοίγουν οι γραμμές (σπάει η κλασικη μια Ανδρος-Τήνος-Μύκονος) το επόμενο βήμα είναι να γίνει καi η σύνδεση με Σύρο ή η επέκταση για Νάξο. Μην τα βλέπετε στατικά. Το πρώτο βήμα είναι η ύπαρξη πλοίων από Ραφήνα. Το δεύτερο η δημιουργία νέων γραμμών. Αυτά έγιναν. Το τρίτο (σωστά το λέτε) η σύνδεση με Σύρο ή και Νάξο. Αυτά έπoνται. Δεν γίνονται όλα αμέσως. Αλλά πλέον υπάρχει η δυνατότητα. Ο σχεδιασμός διευρύνεται από το φθινόπωρο. Από εμάς εξαρτάται να μπούμε μέσα στην επόμενη επέκταση ή αναδιάρθρωση. Είναι προφανές πως πρέπει να κινηθούμε. Οι Συριανοί και οι Ναξιώτες πιέζουν. Ας πιέσουμε κι εμείς.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 9 χρόνια πριν από το χρήστη εν Άνδρω
This comment was minimized by the moderator on the site

Διορθώνοντας το προηγούμενο σχόλιό μου, εννοώ γραμμή Ραφήνα-'Ανδρο-Τήνο -Σύρο.

This comment was minimized by the moderator on the site

Tα ίδια και τα ίδια, κατά πώς βολεύονται οι εφοπλιστές, βαρεθήκαμε πλέον. Δύο μόνο ώρες και όμως το νησί δεν έχει καμμία επικοινωνία με την πρωτεύουσα των Κυκλάδων , τη Σύρο, που είναι διοικητικό και δικαστικό κέντρο. Γιατί δεν ανοίγουν την γραμμή 'Ραφήνα -Τήνο -Σύρο σε καθημερινή βάση, αφήνοντας επιτέλυς την Μύκονο που εξυπηρετείται με τόσα πλοία και να συνδέσουν την Ραφήνα και την Σύρο μέσω ' Ανδρου και Τήνου; 'Eτσι , και ανταγωνιστική θα είναι η γραμμή χρονικά εν σχέσει με αυτά του Πειραιά, και τοπικά αφού θα καλύψει την νοτιοανατολική Αττική και επίσης θα εξυπηρετήσει επιτέλους και την' Ανδρο για την οποία δήθεν κόπτονται. 'Ολα τα άλλα είναι για το θεαθήναι.

This comment was minimized by the moderator on the site

Την σινδεσι με τα αλα νησιά δεν βλέπο εκτός και αν κάποιοι βολεύονται με αυτα τα δρομολόγια
Όσο για την εμφάνιση του λιμανιού είναι πλήρη εναγκαλισμό όσο και αν φωνάζουμε να αλαξι όψει κάποιοι φωνάζουν ότι το θέλουν παρκιν αυτό που πρεπι να ξέρουν επιτρέπεται μόνο στάση

Περισσότερα