Τα νέα δρομολόγια από Ραφήνα ξεκινούν το πρωί 27/6/2015 - Οι τελευταίες εξελίξεις στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια

Του Ναυτιλιακού Συνεργάτη

1. ToBlue Star Paros φτάνει Ραφήνα για να αναλάβει το πρωί της 27ης Ιουνίου 2015 καθήκοντα στην γραμμή Ραφήνα-Μύκονο-Πάρο-Νάξο.

2. Το πλοίο FastFerriesAndrosθα ξεκινήσει τα καλοκαιρινά δρομολόγια στην γραμμή Ραφήνα-Σύρος-Τήνος-Μύκονος κατά πάσα πιθανότητα στις 15 Ιουλίου 2015 και θα μείνει στην γραμμή αυτή μέχρι 6 Σεπτεμβρίου 2015. Τότε τελειώνουν τα καλοκαιρινά δρομολόγια και θα επανασχεδιαστούν οι γράμμες και τα πλοία.

3. Επίσης ως προς τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια ο Έπαρχος Άνδρου που παραβρέθηκε στο ΣΑΣ στις 25/6/2015 επεσήμανε πως τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει στους Ανδριώτες η διακοπή των  ενδοκυκλαδικών δρομολογίων σύνδεσης της Άνδρου με τη Σύρο, οι οποίοι  αναγκάζονται για την ρύθμιση των υποθέσεών τους με τις Δημόσιες Υπηρεσίες, τα Δικαστήρια και το Νοσοκομείο Σύρου να βιώνουν επιπρόσθετη ταλαιπωρία με την αλλαγή πλοίων με ενδιάμεσο σταθμό την Τήνο και να επιβαρύνονται οικονομικά με την υποχρεωτική διανυκτέρευσή  τους στη Σύρο ακόμα και για μία απλή συναλλαγή. Στο νέο σχεδιασμό των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων από τον Νοεμβρίου του 2015 ζήτησε να υπάρξει συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας στη διαμόρφωση των νέων δρομολογίων και τέλος δήλωσε την αντίρρησή του στο προτεινόμενο δρομολόγιο αναχώρησης κάθε Τετάρτη από Άνδρο ώρα 9.30 π.μ. με προορισμό τη Σύρο, διότι και πάλι δεν εξυπηρετείται η αυθημερόν μετάβαση και επιστροφή των Αδριωτών στο νησί. 

4. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Ο υπουργός Ναυτιλίας πήρε τις αποφάσεις του: Η μία ενδοκυκλαδική γραμμή γραμμή ανατίθεται στην Hellenic Seaways με τον «Αρτεμις» και η έτερη στην εταιρία του Ηλιόπουλου, SeaJets αλλά χωρίς ακόμη να έχει γίνει γνωστό ποιο πλοίο θα αναλάβει με δεδομένο ότι η συγκεκριμένη εταιρία διαθέτει μόνο ταχύπλοα. Όπως κι εάν έχει, εάν τη Δευτέρα μπουν οι υπογραφές, τότε τουλάχιστον το «Άρτεμις» που είναι στο Λαύριο θα ξεκινήσει άμεσα δρομολόγια. 

5. H πρώτη γραμμή περιλαμβάνει τα εξής δρομολόγια: Σύρος - Κύθνος - Κέα - Λαύριο, Σύρος - Πάρος - Νάξος - Δονούσα - Αιγιάλη - Κατάπολα - Κουφονήσι - Σχοινούσα - Ηρακλειά - Νάξος - Πάρος - Σύρος, Σύρος - Πάρος - Νάξος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ίος - Θηρασιά - Θήρα - Ανάφη. Και η δεύτερη περιλαμβάνει τα παρακάτω δρομολόγια: Σύρος-Κύθνος-Κέα-Λαύριο, Σύρος-Πάρος-Νάξος-Ίος-Σίκινος-Φολέγανδρος-Κίμωλος-Μήλος, Σύρος-Πάρος-Σέριφος-Κίμωλος-Μήλος και Σύρος-Τήνος-Άνδρος.Επίσης Σύρος-Τήνος-Άνδρος

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Ειχα υποσχεθει και δεσμευθει απεναντι στους συμπατριωτες μου, να προσφερω Εναλλακτικη Συνδεση της Ανδρου με οποιοδηποτε αλλο Κυκλαδονησι - κυρια ομως εχοντας κατα νου την εξυπηρετηση των ιδιωτων για υπηρεσιακες αναγκες προσβασης στην Συρο και την Τηνο - εφ' οσον μου επιτρεπονταν και ολοκληρωνοταν η Νηλογηση του Τ/Ρ - Π/Γ. - Ε/Γ. Ταχυπλοου και θαλαμηγου σκαφους ''ΑΣΤΕΡΙΑΣ'', της απο το 2010 συστημενης με εδρα την Ανδρο εταιρεια ''ΑΝΔΡΙΑΚΕΣ ΝΑΥΤΙΚΕΣ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ Ε.Ε.'' Μοναδικη προυποθεση ηταν ο επιτυχης και θεμιτος Συναινετικος Διακανονισμος των Οφειλων μας απο προηγουμενα ετη της παραμονης-ελλιμενισμου του σκαφους στην Μαρινα Αλιμου με την διοικηση της ΕΤ.Α.Δ. Α.Ε., την Αρση των Ασφαλιστικων Μετρων εναντιον του σκαφους μας και μια θετικη δικαιη Αποφαση απο το Πρωτοδικειο Πειραια σε Αγωγη Αποζημιωσεων που ειχαμε υποβαλει απο το 2012. Στο μεταξυ ειχαμε ζητησει την Παροχη Ηθικης Υποστηριξης των αιτηματων μας εναντι της ΕΤ.Α.Δ. Α.Ε. τοσο απο τον Δημαρχο Ανδρου και το Δ.Σ. οσο και απο τον Επαρχο αλλα και τον Συλλογο Ναυτικων Ανδρου (αφου νεος Ανδριωτες πλοιαρχους ειχαμε σκοπο να απασχολουμε σε βαρδιες διπλες το καλοκαιρι και εκτακτες ολους τον χειμωνα), πλην ομως αυτοι επελεξαν να ΑΠΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΦΑΝΕΡΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ. Δυστυχως το αποτελεσμα ειναι ενας καταπτυστος και προφανεστατα ''πληρωμενος'' δικαστης να δικαιωσει τα μεγαλοσυμφεροντα της ΕΤ.Α.Δ. Α.Ε. (πολυκαταγγελμενα και ηδη σε πολλαπλη Διερευνηση απο τους Επιθεωρητες Δημοσιου και τον Εισαγγελεα) και οχι δυο 50χρονους επαγγελματιες - υπο διαρκες καθεστως ''πτωχευσης'' την τελευταια 5ετια- εμενα και του αδελφου μου, ως μετοχων της παραπανω Ε.Ε. Η επαπειλουμενη Κατασχεση και Εκπλειστηριασμος πιθανωτατα βαζει ''ταφοπλακα'' στους οποιους μικροεπιχειρηματικους μας σχεδιασμους, κυριοτερα ομως στο Οραμα μας να καταστησουμε την Ανδρο αξιολογο και εμπλουτισμενο ''παικτη'' στο πεδιο του Νησιωτικου Τουρισμου και των Εναλλακτικων Υπηρεσιων, τοσο προς τους επισκεπτες οσο και προς τους μονιμους κατοικους της. Αναρωτιεμαι αν περα απο την προσωπικη μας Απογοητευση και Απαξιωση, δημιουργουνται οι ελαχιστες ενοχες σε οσους ΧΕΝ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ