Το Andros κατεβαίνει σήμερα από την δεξαμενή

 Το Andros, που εικονίζεται εδώ σε προηγούμενη φάση των επισκευών του,  θα συνεχίσει την εσωτερική ανακαίνιση μέχρι 15 Ιουλίου.

Σήμερα κατεβαίνει από την δεξαμενή της Ελευσίνας στην θάλασσα το Andros Fast Ferries. Στο διάστημα που το πλοίο έμεινε στην δεξαμενη έγιναν αρκετές και σημαντικές δουλειές για τον λόγο αυτό έμεινε αρκετό διάστημα σε αυτήν. Ειδικότερα τοποθετήθηκαν με επιτυχία καινούρια σταμπιλάιζερ και έγινε αμμοβολή στα ύφαλα. 

Το πλοίο τώρα θα συνεχίσει την ανακατασκευή του εσωτερικά στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας. Στόχος της εταιρείας Fast Ferries είναι να το κάνει εσωτερικά καινούριο. Για τον λόγο αυτόν θα συνεχίσει την ανακαίνιση μέχρι 15 Ιουλίου. Η εταιρεία έχει ζητήσει ακινησία μέχρι την 16η Ιουλίου. Από την 17η Ιουλίου το πλοίο αναμένεται στην Ραφήνα για να ξεκινήσει το δρομολόγιο Ραφήνα-Σύρος-Τήνος-Μύκονος που θα διαρκέσει μέχρι 6 Σεπτεμβρίου.

Από την 6η Σεπτεμβρίου το πλοίο θα δρομολογηθεί κανονικά πλέον στην γραμμή Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος όπως έχουμε γράψει παλαιότερα. Με την δρομολόγηση του Andros στην γραμμή μας τα πλοία της Fast Ferries πλέον θα είναι δύο. Αποτέλεσμα θα υπάρχει πάντα και τον χειμώνα πλοίο της εταιρείας στην γραμμή της Άνδρου. Αυτό σε συνδυασμό με το δεύτερο πλοίο της εταρείας Golden Star Ferries ενδυναμώνει την γραμμή μας που θα έχει δύο πλοία (ένα πρωινό και ένα απογευματινό) και στις δύσκολες μέρες του χειμώνα όταν μέναμε με ένα πλοίο για αρκετό διάστημα.

Στις 7 Σεπτενβρίου που το Andros θα δρομολογηθεί στην γραμμή μας το Αικατερινη θα δρομολογηθεί στην γραμμή Ραφήνα-Σύρος-Τήνος-Μύκονος μέχρι την 31η Οκτωβρίου που λήγει η χρονική περίοδος. Από την 1η Νοεμβρίου και μετά τα δρομολόγια θα ξανασχεδιαστουν για το Αικατερίνη μετά την ακινησία του.

Για την σύνδεση Άνδρου - Σύρου

Πολλοί φίλοι ρωτάνε και ξαναρωτάνε αν θα υπάρξει κάποια στιγμή τακτική γραμμή (εκτός της ενδοκυκλαδικής) που θα συνδέει απευθείας Άνδρο με Σύρο. Η απάντηση έγκυρων ναυτιλικών κύκλων είναι πως είναι αδύνατον για λόγους οικονομικούς. Είναι πολύ δύσκολο η Ερμούπολη και η Σύρος με τους δεκάδες χιλιάδες κατοίκους να είναι δεύτερο νησί στην γραμμή γιατί οι επιβάτες για το νησί θα προτιμήσουν το πλοίο που πάει απευθείας και θα κάνει συντομότερο χρόνο. Επίσης μεταξύ Άνδρου και Σύρου η κίνηση είναι γενικά περιορισμένη. Άρα θα υπάρξει οικονομικό πρόβλημα στην γραμμή από την αρχή. Για τον λόγο αυτό δεν έχει υπάρξει μέχρι τώρα και δεν θα υπάρξει, όπως λένε, και στο μέλλον με τα τόσα καράβια που έχουν οι γραμμές και τον αυξημένο ανταγωνισμό ματαξύ τους.

 

 

 

 

 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητέ αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα: η στάση στην Άνδρο θεωρούν πως θα μεγαλώσει τον χρόνο του ταξιδιού και οι Συριανοί θα προτιμήσουν να κερδίσουν χρόνο από τον Πειραιά. Η παρατήρηση σας αυτή ίσως να έπρεπε μαζί με υπογραφές να κατατεθεί στις εταιρείες. Άλλωστε θα φανεί απ΄το καλοκαιρινό δρομολόγιο η δυναμική της γραμμής και ίσως τους πείσει.

This comment was minimized by the moderator on the site

χιλιαδες κοσμου που μενουμε βόρεια και ανατολικη αττικη δεν μας πειραζει να πηγαινει πρωτα ανδρο αλλα το λόμπι του πειραια...