ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Προχωρά η μεγάλη ανακατασκευή του Super-Ferry III στο Πέραμα…

 

Η ανακατασευή προχωρά και το πλοίο όπως φαίνεται αλλάζει όψη...

Τον Φεβρουάριο δρομολογείται στην γραμμή μας και το SuperferryIII. Το πλοίο αφού ολοκλήρωσε τον πρώτο κύκλο εργασιών στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας και έκανε και δοκιμαστικές διαδρομές τώρα βρίσκεται πλαγιοδετημένο στις προβλήτες της ζώνης του Περάματος . Με τον τρόπο αυτό μπορούν να εργάζονται ταυτόχρονα πολλά συνεργεία με στόχο να προχωρήσει η μεγάλη ανακατασκευή του με ακόμα ταχύτερους ρυθμούς.

Η πλαγιοδέτηση, όπως φαίνεται, ήταν αναγκαία για να προχωρήσουν οι περισσότερες δουλειές για την μεγάλη ανακαίνιση του καραβιού

Συντάκτης του «εν Άνδρω» επισκέφθηκε το πλοίο στο Πέραμα και το φωτογράφισε με τη νέα μορφή που παίρνει το καράβι προσαρμοζόμενο τόσο στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς (διαφορετικές εξόδους για επιβάτες και αυτοκίνητα κλπ) όσο και στις ανάγκες ενός πολυτελούς πλοίου που θα αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο την γραμμής μας.

Πλέον το πλοίο αποκτά τρεις εξόδους, δύο δεξιά και αριστερά, για τους επιβάτες και μία, στο κέντρο, για τα αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες το πλοίο θα έχει τρεις θέσεις: οικονομική, πρώτη και prive! Αυτή την τελευταία για επιβάτες που θα θέλουν να ταξιδεύουν πιο προσωπικά για δικούς τους λόγους. Οι θέσεις θα είναι ταξινομημένες κατά κατάστρωμα. Τα σαλόνια όλων των θέσεων θα επεκτείνονται μέχρι έξω και θα έχουν μεγάλα παράθυρα γύρω-γύρω από όπου οι επιβάτες θα έχουν την άνεση να βλέπουν τη θάλασσα και την θέα και να απολαμβάνουν το ταξίδι τους. Η πρώτη και η prive θέσεις θα έχουν εμπρός χώρους καπνιστών με τραπεζέκια προστατευμένους από τον αέρα από όπου οι επιβάτες θα μπορούν να ταξιδεύουν βλέποντας την θάλασσα. Η χωρητικότητα του πλοίου θα είναι πάνω από 1500 επιβάτες και πάνω από 280 αυτοκίνητα.

Διακρίνονται οι τρεις θέσεις. Κάτω η οικονομικά. Στη μέση και μπροστά  η πρώτη. Και πιο πάνω και μπροστά η prive.

 

Πίσω από την τσιμινιέρα και έξω θα είναι το κατάστρωμα: θα είναι σκεπασμένο και με σκίαστρα για τον ήλιο και τον αέρα...  

Η ανακατασκευή προχωρά με έντονους ρυθμούς. Αυτή τη στιγμή το πλοίο είναι ένα μεγάλο εργοτάξιο. Δουλεύουν πάνω 4 συνεργεία (ελασματουργοί, σωληνουργοί κλπ) και τουλάχιστον 100 άνθρωποι. Τις περισσότερες φορές ο ίδιος ο Γιώργος Στεφάνου επιβλέπει τις εργασίες. Φιλοδοξία το πλοίο να είναι το πολυτελέστερο ώστε να αναβαθμιστεί η γραμμή προσελκύοντας και επιβάτες και επισκέπτες και για τα τρία νησιά.

Όλα αλλάζουν. Το πλοίο θα γίνει πολυτελές και ξεχωριστό...

Το Φεβρουάριο, που θα μπει το Superferry III στην γραμμή, θα αποσυρθεί, μέχρι πριν το Πάσχα, για συντήρηση το Superferry II.  Όπως όλα δείχνουν η γραμμή Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου από το Πάσχα του 2016 θα έχει πλέον καθημερινά τέσσερα πλοία αυξάνοντας κατά πολύ τις δυνατότητες της. Με τον τρόπο αυτό δίνει μεγαλύτερες ευκαιρίες στην Άνδρο, που είναι το μόνο νησί που βασίζεται μόνο στην Ραφήνα για την επικοινωνία του με την Αττική. Αλλά και στην Τήνο και στην Μύκονο μιας και η τακτική γραμμή αποκτά νέες δυνατότητες και γι' αυτά τα νησιά όλο τον χρόνο.

«εν Άνδρω»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Ante na erthei epitelous o baporaros!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Επιτέλους ευχάριστα νέα για το υπό ανακατασκευή πλοίο! Βλέπεις ο ανταγωνισμός σκληρός και για την συγκεκριμένη γραμμή (το Ανδρος ξεκινησε σημερα για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο), οπότε αναμένουμε με χαρά και το καινούργιο απόκτημα της Golden Star, ώστε να αναβαθμιστεί περαιτέρω η γραμμή, αλλα και το νησί της Άνδρου, το οποίο έχει να δείξει αρκετά ακόμη σε επισκέπτες και φιλοξενούμενους γενικότερα..