Ανοίγει το ακτοπλοϊκό παιχνίδι στην Ραφήνα με άγνωστες συνέπειες

Το ακτοπλοϊκό παιχνίδι ανοίγει για τα καλά στη Ραφήνα. Το καλοκαίρι θα είναι κρίσιμο καθώς πολλά πλοία ήδη ετοιμάζονται για το λιμάνι της Ραφήνας. Για τον λόγο αυτό έγινε και σύσκεψη των πλοιάρχων των δρομολογημένων πλοίων και των εταιρειών με τον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας και ζητήθηκε να βελτιωθεί το λιμάνι, αλλά και να χρησιμοπιηθούν όλες οι θέσεις για να μπορούν να δένουν όλα τα πλοία.

Για τον λόγο αυτό ζητήθηκε η εκβράχιση της θέσης 1 ώστε να δένει εκεί άλλο ένα πλοίο γιατί εμποδίζει η ύπαρξης ενός παλιού βυθισμένου ντοκ και μερικών βράχων. Μέχρι στιγμής εκεί μπορούσε κι έδενε μόνο το Αικατερίνη κι αυτό σχετικά δύσκολα όπως μας είπε ο καπετάν Μάρκος Βλάμης, πoy σήμερα είναι στο Andros.

Από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ραφήνα και από αυτές που σκοπεύουν να έρθουν, σύμφωνα με τον "Εφοπλιστή", τα δρομολόγια που σχεδιάζονται έχουν ως εξής:

Η Fast Ferries του Θ. Παναγιωτάκη ανακοίνωση την δρομολόγηση στη γραμμή Ραφήνα-Τήνος-Μύκονος-Νάξος από τις 23 Απριλίου. Δηλαδή μια εβδομάδα πριν το Πάσχα. Με τον τρόπο αυτό διέψευσε πρακτικά φήμες που έλεγαν πως το πλοίο θα πήγαινε σε κάποια άγονη γραμμή ή στις Δυτικές Κυκλάδες. Τα άλλα δύο πλοία του θα μείνουν ως έχουν: Δηλαδή το Fast Ferries Andros θα είναι σταθερά στις 07:25 μιας και το πλοίο πάει καλά αυτήν την ώρα και το Θεολόγος θα παραμείνει σταθερά το απόγευμα.

Από τις άλλες εταιρείες η Hellenic Wind έχει ήδη δηλώσει για δρομολόγιο το Νήσος Χίος στην πρωινή ζώνη, αλλά δεν φαίνεται να το υλοποιεί. Η Seajetsέχει καταθέσει αίτηση για δρομολόγηση του Paros Jet. Η Blue Star Ferries έχει ήδη κλείσει τη δρομολόγηση Blue Star Parosπου θα κάνει τη γραμμή Ραφήνα – Μύκονος – Πάρος – Νάξος - Ιός.

Η Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου θα έχει το SuperFerry IIστη γραμμή που εδώ και 23 χρόνια έχει πια το δικό του κοινό. Το ζήτημα είναι αν θα το κρατήσει στην πρωινή ζώνη ή θα πάει στην πρωινή ζώνη το νέο SuperFerry που χτίζει από την αρχή στα ναυπηγεία του Περάματος. Πάντως ένα από τα δύο πλοία θα πάει στην απογευματινή ζώνη.

Την Άνδρο θα εξυπηρετούν το καλοκαίρι 4 πλοία δύο αξιόπιστων εταιρειών σε σταθερή βάση: το νέο Super Ferry και το SuperFerry II, καθώς και το Θεολόγος και το AndrosΤο μέγα ζήτημα αυτού του χωρίς όρια καλοκαιρινού συνωστισμού, σύμφωνα με ανθρώπους που ξέρουν τα πράγματα της ακτοπλοΐας, είναι πως όσο ανεβαίνει ο αθέμιτος ανταγωνισμός από τους καλοκαιρινούς εφοπλιστές στις σημερινές γραμμές κινδυνεύουμε κάποια στιγμή να μην αντέξει κάποια από τις καλές εταιρείες της γραμμής μας και να φύγει. Και τότε μπορεί να φτάσουμε να έχουμε πολλά πλοία το καλοκαίρι, αλλά να έχουμε ελάχιστα τον υπόλοιπο χρόνο.

"Εν Άνδρω"

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Έχετε ξεχάσει το fast ferries tinos που θα έρθει πλοίο με 27 μίλια.