Παρέμβαση επάρχου Άνδρου στον υπουργό Ναυτιλίας και στους ακτοπλόους της γραμμής μας

 

Ανταγωνισμός με πολλά δρομολόγια, αλλά χωρίς πτώση τιμών! Να δούμε τι δρομολόγια και με τι τιμές θα καταλήξουμε το φθινόπωρο...

(Από τον έπαρχο Άνδρου Δημήτρη Λοτσάρη λάβαμε δύο επιστολές. Η πρώτη προς τον υπουργό Ναυτιλίας. Η δεύτερη προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Και οι δύο αναφέρονται στον προγραμματισμό των καλοκαιρινών δρομολογιών, όπου το καταλήγει το ένα πέφτει πάνω στο άλλο με αναχωρήσεις στο πεντάλεπτο και δεκάλεπτο. Οι επιστολές του επάρχου επισημαίνουν τόσο τα προβλήματα μετακίνησης και ασφάλειας που δημιουργούνται βραχυπρόθεσμα όσο και τις οικονομικές επιπτώσεις στη γραμμή που θα προκύψουν μεσοπρόθεσμα.

Και οι δύο επιστολές (προς ακτοπλόους στις 2/6 και στον υπουργό 8/6) θέτουν το ζήτημα του ανταγωνισμού, ο οποίος περιορίζεται μόνο στο πως θα υποκαταστήσει η μια εταιρεία την άλλη και όχι σε προσφορές και μειώσεις εισιτηρίων που θα διευκόλυναν τις μετακινήσεις των επισκεπτών και των κατοίκων της Άνδρου.

Είναι η πρώτη και μοναδική μέχρι σήμερα παρέμβαση αιρετού στο νησί μας για αυτό το τόσο σημαντικό και κρίσιμο θέμα για την κοινωνία και την οικονομία της Άνδρου. Από τις επιστολές προκύπτει πως θα υπάρξουν συναντήσεις του επάρχου με τις δύο εταιρείες για το έμα, ενώ αναμένεται απάντηση του υπουργού - Εν Άνδρω).

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΕΠΑΡΧΟΥ ΑΝΔΡΟΥ

 

 1. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΔΡΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΑΡΧΟΥ
Άνδρος,8.6.2017

Προς: Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

⦁ Υπουργό, κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή

⦁ Υφυπουργό, κ. Νεκτάριο Σαντορινιό

Θέμα: Έκκληση στον υπουργό Ναυτιλίας για τα ακτοπλοϊκά προβλήματα του καλοκαιριού του 2017.

Αξιότιμε κ. Υπουργέ

Με την παρούσα επιστολή σας εκθέτω τον βαθύ προβληματισμό μου για τα δρομολόγια που εκτελούνται από το λιμάνι της Ραφήνας στην γραμμή "Άνδρο – Τήνο – Μύκονο". Έναν, για πολλούς, διαφορετικό προβληματισμό που έρχεται σε αντίθεση με την κυρίαρχη άποψη «πολλά καράβια, καλύτερη εξυπηρέτηση, περισσότερος κόσμος».

Η δική μου συλλογιστική έγκειται στα ερωτήματα:

α) Το χειμώνα θα εξακολουθήσουμε να έχουμε με την ίδια συχνότητα σύνδεσης των δύο πλοίων (πρωί-απόγευμα) με Ραφήνα;

β) "Αντέχουν οι υποδομές των νησιών μας την άφιξή τόσων πλοίων ταυτόχρονα (σχεδόν ανά 5λελεπτό ή 10λεπτο); Αντέχει η Ραφήνα την ταυτόχρονη άφιξη δύο ή τριών πλοίων (λιμάνι, λεωφόρος Φλέμιγκ, διασταύρωση Μαραθώνος);

Αν διαβάσετε τα ρεπορτάζ και τις διαμαρτυρίες από το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος θα δείτε πως την Δευτέρα το βράδυ με 2 και 3 πλοία να φτάνουν ταυτόχρονα έγινε το «έλα να δεις» στο λιμάνι και υπήρξε τέτοια συμφόρηση, που για να βγουν οι επιβάτες στην Μαραθώνος χρειάστηκαν 45 λεπτά για μια απόσταση 3,5 χιλιομέτρων. Τα ίδια συμβαίνουν πια ακόμα και καθημερινές όταν φτάνουν πολλές φορές δύο πλοία ταυτόχρονα (και τα ταχύπλοα πλοία είναι).

Κύριε υπουργέ,

η βασική προϋπόθεση για την οικονομική ανάπτυξη ενός νησιού είναι η σταθερή – ποιοτική και συχνή ακτοπλοϊκή σύνδεση με την ηπειρωτική χώρα αλλά και με τα όμορα νησιά. Στην γραμμή μας, ακόμα και τα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης, απολαμβάνουμε σταθερή και συχνή ακτοπλοϊκή σύνδεση όλο το χρόνο ακόμα και τους χειμερινούς μήνες και τελευταία με διπλό δρομολόγιο (πρωί-απόγευμα).

Αυτό που φαντάζει αυτονόητο για εμάς τους Ανδριώτες, σας διαβεβαιώνω ότι μέσα από τα ταξίδια μου ως Περιφερειακός Σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου, δεν ισχύει ούτε καν για την Πρωτεύουσα των Κυκλάδων την Σύρο.

Όμως ο εκτός ορίων ανταγωνισμός που επετράπη εφέτος, με ευθύνη του Υπουργείου σας και του ΣΑΣ, στην γραμμή μας, όχι μόνο δεν ευνοεί πια τους νησιώτες, αλλά αμφισβητεί ακόμα και τα κεκτημένα χρόνων σε σχέση με την ακτοπλοϊκή μας σύνδεση. Όλα αυτά τα πλοία που πηγαινοέρχονται τις ίδιες ώρες απλώς μοιράζονται τους ίδιους επιβάτες και το ίδιο μεταφορικό έργο. Όλοι χάνουν από αυτό. Και κανείς δεν κερδίζει. Ούτε οι νησιώτες που βλέπουν πολλά δρομολόγια, αλλά τα εισιτήρια αμετάβλητα. Τι είδος ανταγωνισμός είναι αυτός που δεν βοηθά τους πελάτες/επιβάτες, αλλά οδηγεί σε μείωση των εσόδων των εταιρειών από πολλαπλά δρομολόγια χωρίς αύξηση των επιβατών; Δείτε τις κινήσεις του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος για Άνδρο πέρσι και εφέτος και θα καταλάβετε.

Μετά ταύτα είναι θέμα χρόνου η μετατροπή της γραμμής Ραφήνα - Άνδρος σε επιδοτούμενη τον χειμώνα όταν θα αποχωρήσουν πολλά πλοία και τα άλλα θα μειώσουν τα δρομολόγια τους κατά πολύ. Μια κατάσταση με την οποία μπορεί σύντομα οι Ανδριώτες να βρεθούν αντιμέτωποι. Μια τέτοια εξέλιξη θα είναι το αποτέλεσμα της πολιτικής σας.

Σε αυτή την εξέλιξη συμβάλει και η εμφάνιση μιας καινούριας εταιρείας με νέο μέγα-πλοίο μόνο για τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες. Αλλά και τα διπλά επικαλυπτόμενα δρομολόγια των δύο υπαρχόντων εταιρειών με συμβατικά πλοία.

Συμπέρασμα. Η σημερινή κατάσταση σύντομα θα μας φέρνει αντιμέτωπους με δύο πολύ σοβαρές συνέπειες:

Α. Τον οικονομικό μαρασμό των εταιρειών και την μείωση των δρομολογίων στους δύσκολους χειμερινούς μήνες. Οι υπάρχουσες εταιρείες τον χειμώνα κάνουν ουσιαστικά κοινωνική πολιτική από την τσέπη τους. Για να γίνει όμως αυτό στηρίζονται στην επιτυχημένη οικονομική καλοκαιρινή σεζόν. Δυστυχώς αυτό είναι κάτι που τίθεται εν αμιφιβόλω πια. Άλλωστε δεν διαφαίνεται, ότι η αγορά μπορεί ν' αντέξει όλη αυτή την υπερπληθώρα δρομολογίων.

Β. Οι υποδομές των λιμανιών σε Ραφήνα και στα νησιά ήδη έχουν «κρασάρει» από την υπερφόρτωση της ώρας αιχμής (ταυτόχρονης άφιξης ή απόπλου) και δημιουργούνται ερωτήματα τόσο για τον φόρτο που δέχονται όσο και για την ασφάλεια που σαφώς βαίνει μειούμενη υπό συνθήκες μεγάλης πίεσης.

Και αυτό συμβαίνει σήμερα που οι καιρικές συνθήκες είναι καλές. Τι θα γίνει αύριο όταν αρχίσουν τα μελτέμια και ο κατάπλους ή ο απόπλους θα είναι δύσκολος στα υπάρχοντα δεδομένα των λιμανιών μας; Σ΄ ένα σύστημα υποδομών υπό διαρκή πίεση παραμονεύει ο κίνδυνος ενός σοβαρού ακτοπλοϊκού ατυχήματος, έχοντας συνέπειες και στην ασφάλεια των επιβατών, στην φήμη εταιρειών, αλλά και νησιών, καθώς και περιβαλλοντικές επιπτώσεις που θα ακολουθήσουν μετά από ένα πιθανό συμβάν.

Μετά τα παραπάνω ζητώ την άμεση παρέμβασή σας:

Α. Για τον εξορθολογισμό και την τροποποίηση των υφιστάμενων συμβατικών δρομολογίων, καθώς και των δρομολογίων των ταχυπλόων (μιας και μιλάμε πια για μεγάλα πλοία).

Β. Να δοθεί η δέουσα προσοχή στον σχεδιασμό και στην έγκριση των δρομολογίων της επόμενης θερινής περιόδου. Γιατί ο μη σωστός προγραμματισμός μπορεί να οδηγήσει σε άσχημα αποτελέσματα για την οικονομία και την κοινωνία των νησιών μας, αλλά και για την ασφάλεια των ταξιδιών και των επιβατών.

Περιμένουμε τις άμεσες ενέργειές σας.

Με τιμή

Ο Έπαρχος Άνδρου

Δημήτριος Λοτσάρης

 2. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ GOLDEN STAR FERRIES & FAST FERRIES

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΔΡΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΑΡΧΟΥ

Άνδρος, 2/6/17

Αγαπητοί κύριοι ακτοπλόοι,

Με ιδιαίτερη ανησυχία παρακολουθώ τις εξελίξεις στη γραμμή μας και διαπιστώνω το πρόβλημα ενός στρεβλού ανταγωνισμού δρομολογίων. Έχουμε φτάσει στο σημείο να έχουμε δρομολόγια χωρίς επιβάτες, αλλά με υψηλές και ανελαστικές τιμές.

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε πως ανταγωνισμός στην ακτοπλοΐα επιφέρει ανακατατάξεις, προσφορές και μειώσεις τιμών. Σήμερα το μόνο που βλέπουμε είναι 5 πρωινά δρομολόγια που κατακερματίζουν την γραμμή μας (7:05΄, 7:15΄, 7:25΄, 7:50΄, 8:05΄). Και έρχεται και ένα ακόμα δρομολόγιο στη γραμμή στις 7:40΄. Άραγε για ποιους επιβάτες προορίζονται όλα αυτά τα δρομολόγια από Ραφήνα; Υπάρχει τόση κίνηση και δεν την βλέπουμε;

Είναι προφανές πως τα πολλά δρομολόγια εντός μιας ώρας δεν είναι εξυπηρέτηση. Το λογικό θα ήταν να είναι απλωμένα στο διάστημα της μέρας. Όμως δεν υπάρχει κανένα δρομολόγιο μέχρι το απόγευμα όπου και πάλι έχουμε 3 δρομολόγια σε μια ώρα (16:30΄, 17:10΄, 17:30΄). Συν τα τοπικά για Άνδρο. 

Είναι προφανές πως το πρωί ανταγωνίζεστε σε ώρες που έχουν διαμορφωθεί από συνήθειες χρόνων χωρίς καμία διάθεση να βρείτε κάτι καινούριο. Και το απόγευμα μια από τα ίδια.

Είναι προφανές πως είμαστε μπροστά σε έναν ανταγωνισμό δρομολογίων με στόχο τον αποκλεισμό κάποιων από την γραμμή. Όχι προς όφελος του επιβάτη και του νησιώτη, μιας και οι τιμές σας παραμένουν υψηλές όπως διαμορφώθηκαν τα τελευταία χρόνια.

Επιπλέον είμαστε μπροστά σε έναν στρεβλό ανταγωνισμό που επέτρεψαν και οι αλλοπρόσαλλοι χειρισμοί των κυβερνώντων. Έτσι επετράπησαν πλοία να μπαινοβγαίνουν στα λιμάνια ανά δεκάλεπτο κόντρα στις δυνατότητες των λιμανιών και στις εκκλήσεις των λιμεναρχείων.

Είμαστε μπροστά σε μια κατάσταση οικονομικής «ναυμαχίας» και ναυτικών κινδύνων που τον τελικό λογαριασμό θα τον πληρώσει ο νησιώτης και ο τακτικός επιβάτης.

Έτσι όπως διαμορφώνεται η κατάσταση σήμερα ο καλοκαιρινός επισκέπτης νομίζει πως έχει ένα όφελος με τα πολλά πλοία. Μόνο που ο νησιώτης μπορεί να μην βρει πλοία το φθινόπωρο στο λιμάνι. Με ότι αυτό συνεπάγεται για το νησί μας, τη γραμμή μας και όλους εμάς.

Ως έπαρχος Άνδρου σας θυμίζω πως το νησί μας είναι το μόνο της γραμμής που δεν έχει πλοίο από Πειραιά. Συνεπώς μια καλοκαιρινή αποτυχία δική σας θα την εισπράξουμε εμείς ως μια χειμερινή αποτυχία χωρίς την καθημερινότητα των δύο πλοίων (πρωί-απόγευμαα) ή ακόμα χειρότερα με ένα πλοίο την ήμερα ή μέρα παρά μέρα. Σας επισημαίνω πως η οικονομική ανάπτυξη ενός νησιού στηρίζεται στην συνεχή ποιοτική και σταθερή σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα και τα γειτονικά νησιά.

Για τους παραπάνω λόγους κάνω έκκληση - έστω και την τελευταία ώρα - σε μια συνεννόηση και εκλογίκευση των δρομολογίων σας. Αν στη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου υπάρξει αυξημένη ζήτηση αυξήστε τα δρομολόγια σας.

Επίσης, θα ήθελα να ξέρετε πως οι σημερινές τιμές επιβατών και ΙΧ για την Άνδρο σε σχέση με την απόσταση του νησιού από την Αττική είναι πολύ υψηλές. Την ίδια ώρα που ξοδεύεστε σε δρομολόγια χωρίς επιβάτες δεν κατεβάζετε τις τιμές ούτε ένα ευρώ. Αυτό δεν είναι φυσικά ανταγωνισμός, αλλά «πνιγμός» των κατοίκων και των επισκεπτών του νησιού μας.

Με βάση τις παραπάνω σκέψεις προτίθεμαι ως έπαρχος Άνδρου να ζητήσω συνάντηση και με τις δύο εταιρείες ώστε να τεθούν τα θέματα των δρομολογίων και των τιμών επί τάπητος. Στη συνέχεια θα ζητήσω σύγκληση του δημοτικού συμβουλίου Άνδρου να το ενημερώσω για τα αποτελέσματα των επαφών μαζί σας.

Αν δεν βρεθεί κάποια λογική λύση στον άπλωμα των δρομολογίων σε όλη την διάρκεια της μέρας και της μείωσης της τιμής για Άνδρο προτίθεμαι να προχωρήσω σε σειρά δημόσιων συγκεντρώσεων στο νησί μας ώστε να διαβουλευτούμε ως κοινωνία για ένα ζωτικό πρόβλημα που τείνει να ξεφύγει από κάθε έλεγχο εις βάρος της Άνδρου, των κατοίκων της και των επισκεπτών της.

Ο Έπαρχος Άνδρου

Δημήτρης Λοτσάρης

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Ήμουν νιος και γέρασα για τον περιφερειακό Γαυρίου και τη τρίτη φάση λιμανιού.... από το 80 γίνονται τα έργα αυτά....

This comment was minimized by the moderator on the site

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη δημοσίευση του σχολίου μου, που ευελπιστώ να βοηθήσει να ληφθούν καλύτερες αποφάσεις στο μέλλον.
Ως συχνός ταξιδιώτης στην Άνδρο, τόπο καταγωγής μου, χάρηκα πολύ που την Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος, άκουσα πολύ κόσμο που πρώτη φορά ερχόταν στο νησί να μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τις ομορφιές του νησιού. Αν μη τι άλλο αξίζουν συγχαρητήρια και στους ανθρώπους που ασχολούνται με τον ένα τρόπο ή με τον άλλο με τον τουρισμό στο νησί. Είναι άλλωστε αλήθεια ότι οι αρχές του καλοκαιριού στην Άνδρο ενδείκνυνται πολύ περισσότερο για τουρισμό από τον Αύγουστο ή σημαντικά τμήματα του Ιουλίου κατά τα οποία τα μελτέμια ενδέχεται να είναι πολύ έντονα. Αυτό θεωρώ ότι είναι κάτι που πρέπει να αναγνωρίσουν οι αρμόδιοι και να ρίξουν το βάρος της προσπάθειας προβολής του νησιού και στο πρώτο μισό του καλοκαιριού προκειμένου να μεγαλώσει και η τουριστική σεζόν. Ομολογουμένως όταν εκθέσεις ξεκινούν προς το τέλος Ιουνίου ή και ακόμα αργότερα, δεν βοηθούν προς την κατεύθυνση αυτή.

Είναι κρίμα πραγαματικά η καλή φυσική εικόνα του νησιού να αμαυρώνεται από την ταλαιπωρία που υφίστανται οι ταξιδιώτες όταν φεύγουν, με δεδομένο μάλιστα ότι είναι η τελευταία εντύπωση που τους μένει. Στο σύντομο σημείωμα που απέστειλα προ ημερών, θέλησα να τονίσω δύο πράγματα: την πολύ κοντινή χρονική απόσταση απόπλου των πλοίων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, αλλά και τη λήψη μέτρων στη Ραφήνα για την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών.

Σημαντικό μποτιλιάρισμα παρατηρήθηκε και στο Γαύριο και νομίζω ότι καλό θα ήταν οι αρμόδιοι να εξετάσουν το ζήτημα λήψης μέτρων συγκοινωνίας μονοδρόμησης κατά τμήματα όταν παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα. Για παράδειγμα θα μπορούσε ο πίσω δρόμος του Γαυρίου (που ξεκινάει από τη διασταύρωση προς Άγιο Πέτρο / Βιτάλι) να χρησιμοποιείται για την είσοδο προς το λιμάνι (προκειμένου και τα αυτοκίντα να απλώνουν περισσότερο) και ο κεντρικός στενός δρόμος για την έξοδο από το λιμάνι. Αργά ή γρήγορα κι εφόσον επιθυμούμε ανάπτυξη του τουρισμού και το λιμάνι να παραμείνει στο Γαύριο, πιθανότατα θα χρειαστεί κάποιος περιφερειακός δρόμος. Σχεδιασμός για αυτό θα πρέπει να γίνει πριν είναι πολύ αργά.

Σε ό,τι αφορά το σκέλος των δρομολογίων νομίζω ότι με έχετε καλύψει και με το παραπάνω. Τα τοπικά δρομολόγια Κυριακής & αργιών είναι αλήθεια ότι έχουν εξυπηρετήσει πολύ κόσμο τα τελευταία χρόνια, έναντι του παλαιότερου καθεστώτος που τα τελευταία πλοία αναχωρούσαν στις 16:30 για παράδειγμα. Ωστόσο δύο τόσο κοντινά τοπικά δρομολόγια δημιουργούν πολλά προβλήματα στους επιβάτες με τις επιπτώσεις τελικά να γυρίζουν στις εταιρείες.

Δεν ξέρω πόσο εύκολο θα είναι για εφέτος κάτι να αλλάξει σε αυτόν τον τομέα. Ωστόσο νομίζω ότι το να ληφθούν κάποια μέτρα κυκλοφορίας και στο φανάρι της Φλέμινγκ & Μαραθώνος είναι κάτι που μπορεί να γίνει άμεσα. Στο λιμάνι του Πειραιά σε αντίστοιχες μέρες λαμβάνονται μέτρα και από το λιμενικό και από την τροχαία. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι και με ένα πλοίο το μποτιλιάρισμα στο συγκεκριμένο φανάρι μπορεί να μην είναι 45 λεπτά αλλά κάλλιστα μπορεί να είναι 20 λεπτά.

Οι συχνοί ταξιδιώτες της Ραφήνας μπορεί να επιλέγουμε εναλλακτικές διαδρομές και να αποφεύγουμε το σημείο αυτό, ωστόσο οι τουρίστες που θέλει το νησί να προσελκύσει δεν έχουν πάντα αυτή τη δυνατότητα και καλό θα ήταν να εξυπηρετούνται.

This comment was minimized by the moderator on the site

Δηλαδή γιατί να μην τροποποιηθούν τα δρομολόγια;;γιατί είτε θα πρέπει να πηγαίνεις χαράματα στην Ραφήνα για να φύγεις είτε να φθάνεις στην Άνδρο συνήθως νύχτα;;τόσες ώρες υπάρχουν ενδιαμέσως,άσε πια το ποιο;;;;;δρομολόγιο Άνδρος -Σύρος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Και δεν κατάλαβα γιατί δεν έκανε καλώς ο έπαρχος με την επιστολή του στον Υπουργό;;;αυτή είναι η δουλειά του είτε δεν το ξέρετε;;;;;;;;;;;;

This comment was minimized by the moderator on the site

Ρε συ ναυτίλε αφού βρήκες τον λαγό πες τωρα ποιοι κάνουν τα κουνέλια;

This comment was minimized by the moderator on the site

Αλοίμονο εαν ο εκαστοτε υπουργος λαμβανε σοβαρα υπόψη του, την επιστολη του κάθε επαρχου, που τον βαλανε μερικοί- μερικοί...
...Για αυτό λέμε, ότι απλα είναι μια επιστολη χάριν...προκλογικης περιοδου... .
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Αγαπητοί "γνωστοί και μη εξαιρετέοι" Γιάννη και Μαρία υπάρχουν όρια στα ανόητα υπονοούμενα, αλλά και στο τρολάρισμα που κάνετε έναντι πολλών στο νησί. Μόνο δύο απαντήσεις σε όσα δημοσιεύουμε από το πόνημα σας προς ψυχαγωγία των αναγνωστών μας.
Α) Γελάμε με το επιχείρημα σας πως οι επιστολές γράφτηκαν «για προεκλογικούς λόγους»… δύο χρόνια πριν τις εκλογές!!! …
Β) Χαμογελάμε με τον απίστευτο επαρχιωτισμό και άγνοια σας για το τι εστί άσκηση πολιτικής πίεσης στον υπουργό Ναυτιλίας. Απλώς άρκεσε ένα δημοσίευμα του Εν Άνδρω για τον πανικό ανήμερα του Αγίου Πνεύματος στην Ραφηνα - όπως μάθαμε - για να προκαλέσει προβληματισμό στους αρμόδιους. Ιδιως αν συμβεί κάτι. Είναι προφανές πως δεν κατέχετε το «άθλημα» της πολιτικής…
Καληνύχτα σας…

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Μράβο κ. Έπαρχε. Ελπίζουμε ότι η παρέμβαση σας δεν θα παραμείνει στις δηλώσεις. Και φυσικά μπράβο στο "Εν Άνδρω" που ανέδειξε το θέμα. Φαίνεται ότι το υπουργείο αντί να διασφαλίσει την ομαλή εξυπηρέτηση των χώρων λιμενισμού και σε τελευταία ανάλυση τους πολίτες, αφήνεται στις αδηφάγες ορέξεις του μονοπωλιακού ανταγωνισμού των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Οι οποίες φαίνεται ότι δεν ανταγωνίζονται πλέον στις τιμές (non price competition) ή άλλες προσφορές, αλλά και μόνο στους χρόνους αναχωρήσεων! Αυτός είναι αρρωστημένος ανταγωνισμός και γρήγορα θα χτυπήσει πίσω στην κερδοφορία τους, μέσα από την ενεργοποίηση μηχανισμών κοινωνικής αγανάκτησης.

This comment was minimized by the moderator on the site

Νάτος ο ...... λαγός!!