Ραφήνα - Άνδρος Τήνος - Μύκονος Πάρος - Σαντορίνη Ηράκλειο και τον χειμώνα!!! Έγινε επίσημη πρόταση…

 

Νέοι ακτοπλοϊκοί ορίζοντες στο Αιγαίο, με την Άνδρο να βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων και μια μεγάλη ευκαιρία για το νησί, να αποκτήσει γέφυρα όλο τον χρόνο, με τις μεγάλες  τουριστικές αγορές!

Ως γνωστόν η Golden Star Ferries, σχεδιάζει από φέτος την άνοιξη να εγκαινιάσει καθημερινά δρομολόγια από την Ραφήνα στο Ηράκλειο της Κρήτης, με ενδιάμεσους σταθμούς την Άνδρο, την Τήνο, την Μύκονο, την Πάρο, την Ίο και την Σαντορίνη, με τα δυο «Super Ferry».

Από την σύσκεψη στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Με την ευκαιρία μεγάλης σύσκεψης στην Κρήτη ο δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός, έκανε επίσημη πρόταση στον υπουργό Ναυτιλίας Π. Κουρουμπλη, η γραμμή να μην σταματήσει στα τέλη Σεπτεμβρίου, αλλά να στηριχθεί και να εγκριθεί και για το χρονικό διάστημα από 1 Νοεμβρίου, έως 31 Μαρτίου! Δηλαδή για ολόκληρο τον επόμενο χειμώνα.

Μάλιστα η πρόταση έγινε στην Κρήτη μέσα στο δημαρχιακό μέγαρο, παρουσία βουλευτών, αξιωματικών του Λιμενικού και ταξιδιωτικών πρακτόρων.«Πρόκειται για ένα λογικό αίτημα, τόσο των ναυτικών και των κατοίκων, όσο και των τουριστικών πρακτόρων της Κρήτης- είπε ο δήμαρχος,- οι οποίοι θεωρούν ότι αυτή η ενέργεια θα βοηθήσει ουσιαστικά στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στα  νησιά, κάτι που θα έχει πολλαπλά και αυτονόητα οφέλη για τις τοπικές οικονομίες» τόνισε ο Δήμαρχος, ο οποίος παρέδωσε γραπτώς το σχετικό αίτημα στον Υπουργό και τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων.

Υπουργός και δήμαρχος συζήτησαν τις δυσκολίες του εγχειρήματος καθώς και την πρόταση της Golden Star να αλλάξει η ώρα αναχώρησης από το Ηράκλειο του συγκεκριμένου δρομολογίου ώστε να διευκολυνθεί ο κόσμος. Ο υπουργός που δεν έχει αποδεχθεί το αίτημα της εταιρείας μπροστά στην πίεση του δημάρχου είπε πως θα το εξετάσει και πάλι μετά τους δύο πρώτους μήνες από την έναρξη του συγκεκριμένου δρομολογίου.

Με την υλοποίηση αυτού τοο δρομολόγιου αναμένεται τουρίστες και προϊόντα θα μεταφέρονται ταχύτερα και φθηνότερα μεταξύ των νησιών. Και η πρόταση αυτή σε συνδυασμό με την άλλη πρόταση, να «πιάνει» στο Γαύριο και το πλοίο που από το Λαύριο πηγαίνει στην Καβάλα μέσω Λήμνου ανοίγει διάπλατα τις πόρτες της Άνδρου σε πόλεις, νησιά και κοινωνίες, που θα προσφέρουν πολλά στην τοπική οικονομία και την τουριστική αναβάθμιση πέραν της στενής καλοκαιρινής περιόδου.

Η Άνδρος δεν πρέπει να χάσει αυτές τις ευκαιρίες. Οι εξωστρεφείς δυνάμεις του τόπου, επιβάλλεται να προσπαθήσουν να πετύχουν την υλοποίηση τους. Και συνάμα να προετοιμάσουν το νησί ώστε να μπει στη νέα περίοδο χωρίς τα μεγάλα βάρη του παρελθόντος (λύση του προβλήματος των σκουπιδιών που εκκρεμεί χρόνια, βελτίωση του λιμανιού, οργάνωση των επαγγελματιών, βελτίωση των υποδομών κλπ.

Χ.

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Τετοια διαδρομη πλοιου,ουτε οι Μινωικες,ουτε η ΑΝΕΚ διανοηθηκαν ποτε να κανουν !
Η προταση αυτη και η τυχον αποδοχη απο μερους των ΣΤΕΦΑΝΟΙΥ,τους οδηγει στον αφανισμο και την απαξιωση του κοινου ,εδω στα δικα μας νησια, που ειχαν τα πλοια τους.
Δεν ειναι οτι το βλεπουμε τοπικιστικα,αλλα τα δυο SUPER δεν ειναι πλοια για τετοιες μεγαλες γραμμες,ειναι καθαρα ημεροπλοια,μιας συγκεκριμενης διαδρομης,που τα κανει αξιοπλοα και εξυπηρετικα για τον επιβατη.
Απορουμε πως μια τετοια...βλακωδη ιδεα, την συζητανε οι αφοι Στεφανου και δεν τους λενε, οτι αυτα δεν γινονται,στο να γυρναει ενα πλοιο το μισο και πλεον Αιγαιο !
Ελπιζουμε να μην γινει αλλη μια βλακεια, γιατι ,το να μας φερουν μετα στη γραμμη,κατι πλοια που ηταν παρατημενα σαν ξενοδοχεια στην Αγγλια - καλη ωρα ο κυριος Ηλιοπουλος - θα ειναι και η ταφοπλακα των νησιων μας.

This comment was minimized by the moderator on the site

Κύριε μπασαντη πιστεύω ότι και αυτό το δρομολόγιο θα έχει τι ίδια κατάληξη όπως έχουν όλα τα δρομολόγια της εταιρίας τα τελευταία 5 χρόνια αλλαγές ώρας αλλαγές νησιών αλλαγές τοπικών και αυτό σας το λέω με 95% ποσοστό ότι έτσι θα γίνει. Μια εταιρία πρέπει να στηρίζεται στην μονιμότητα των δρομολόγιων στη οικονομία και στην ταχύτητα αυτή είναι η επιτυχία. δυστυχώς τα σούπερ δεν έχουν το πρώτο και το τρίτο. Έχουμε 2018 όχι 1990. Όσο για τον δήμαρχο Ηρακλείου σίγουρα έχει μετοχές στη Μινοαν για να λέει ότι θέλει τέτοιο δρομολόγια τον χειμώνα.
Το ρεπορτάζ πάντως είναι περίπου το ίδιο λίγες μέρες πριν μπει το πλοίο Συρο. Τωρα;;;??
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Για την ιστορία μεγάλο μέρος του ρεπορτάζ στηρίζεται στο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του ΔΗΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro