Έρχονται 400 από Κρήτη στην Άνδρο! Και θα ακολουθήσουν κι άλλοι…

Πολλοί κύταζαν μόνο τη Ραφήνα και το πόσες ώρες διαδρομή είναι Άνδρος-Κρήτη! Και δεν έβλεπαν πως με ένα καράβι πήγαινες από το ένα νησί στο άλλο ή στα άλλα, αν βάλεις και το πόσα ενδιάμεσα λιμάνια πιάνει το πλοίο (φωτ. Εν Άνδρω).

Ξεκινάμε με μια πληροφορία: το προσεχές Σαββατοκύριακο, του Αγίου Πνεύματος, στην Άνδρο περιμένουμε γκρουπ 400 επισκεπτών και 45 ΙΧ από Κρήτη! Έρχονται Παρασκευή 25/5 το απόγευμα και φεύγουν Δευτέρα 28/5 το πρωί με τα Superferry! Για την μετακίνηση όλων αυτών (εκτός των ΙΧ) έχουν ναυλωθεί πούλμαν!

Οι επισκέπτες είναι κυρίως κρητικοί και έρχονται εκδρομή που οργάνωσαν τα πρακτορεία της Κρήτης για Άνδρο και Τήνο! Στην Άνδρο όπως είπε εκπρόσωπος της GoldenStarέρχονται 400 γιατί έγινε καμπάνια από την εταιρεία για τα σπουδαία μοναστήρια της, τα οποία και θα επισκεφθούν. Στην Τήνο θα πάνε 120 – κλασικά – για την Παναγία.

Κι όταν άρχισαν τα γκρουπ από Άνδρο προς Κρήτη δεν το πίστευαν! Κι όταν άρχισαν τα γκρουπ από Κρήτη για Άνδρο έκαναν 180 μοίρες στροφή (φωτ. Εν Άνδρω)

Μέχρι σήμερα έχουν διοργανωθεί από μεριάς Άνδρου 3 μεγάλες εκδρομές (Κόρθι, Μένητες κλπ) για Κρήτη. Ήρθε η ώρα να μας ανακαλύψουν εκδρομικά και οι κρητικοί. Το νούμερο των επισκεπτών του Αγίου Πνεύματος είναι το πρώτο μεγάλο της περιόδου. Σύμφωνα με τα στοιχεία που μας παρέθεσε η GoldenStarέχουν μέχρι στιγμής κλεισμένα 5.000 εισιτήρια για Άνδρο μέσα στη σεζόν. Και υπολογίζουν το νούμερο αυτό να διπλασιαστεί μέχρι το τέλος της σεζόν!

Επιπλέον θα πρέπει να αναμένουμε κίνηση από και προς Πάρο! Ήδη οι ανδριώτες ξεκίνησαν οργανωμένες εκδρομές και θα υπάρξουν και οργανωμένες επισκέψεις και από εκεί προς Άνδρο! Τέλος κάποια στθγμή θα υπάρξει κίνηση και από και προς Σαντορίνη!

Αυτά για εισαγωγή για όσους «ειδικούς» που ξεχασμένοι στην ακτοπλοΐα του περασμένου αιώνα και έγραφαν «ανησυχώντας» ή κοροϊδεύοντας για το νέο δρομολόγιο όταν το Εν Άνδρω το στήριζε και το πρόβαλε ολόθερμα.

Πολύ σημαντικό να συνδεθεί όλο το Αιγαίο κάθετα: από Ραφήνα (Αττική) μέχρι Ηράκλειο (Κρήτη). Και φυσικά αυτό επέτρεψε και στην Fast Ferries να βρει χώρο εφέτος και να μην μπαίνει μεσα όπως πέρσι. Κάτι που δεν είδαν οι "ειδικοί" και δεν είπαν τίποτα την προηγούμενη χρονιά τότε που τα πλοία πηγαινοέρχονταν σχεδόν άδεια. μετρούσαν πλοία κι όχι επιβάτες!!!... (φωτ. Εν Άνδρω).

Δεν είμαστε ειδικοί περί τα ακτοπλοϊκά. Πριν πάρουμε θέση δεν βάλαμε μπροστά τις προκαταλήψεις μας, αλλά ρωτήσαμε έναν από τους πλέον ειδικούς στον Πειραιά (εκπροσωπεί σημαντική ναυτιλιακή εταιρεία) και ο οποίος μας είχε πει:

-         «Το δρομολόγιο αυτό θα πιάσει. Και είναι αναγκαίο τουριστικά για τις Κυκλάδες και την Κρήτη. Συνδέει την Αττική – συμβατικά – με τέσσερις από τους μεγαλύτερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, Κρήτη-Σαντορίνη, Πάρο-Μύκονο. Εξυπηρετεί κάθετα όλο το Αιγαίο. Κανονικά το υτπουργείο θα έπρεπε να το στηρίξει και ακόμα και να το επιδοτεί τους χειμερινούς μήνες».

Ρωτήσαμε - πριν ξεκινήσει - εκπρόσωπο της GoldenStarFerriesπου πίστευε στο δρομολόγιο, αλλά δεν πίστευε πως πριν ακόμα εμφανιστεί το πρώτο πλοίο θα είχαν κλεισμένα μερικές χιλιάδες εισιτήρια!

Με τη γνώση των παραπάνω πληροφοριών γράψαμε καλωσορίζοντας το νέο δρομολόγιο, που όχι μόνο δεν αποδυνάμωνε την Άνδρο όπως έγραψαν στον υπουργό οι «ειδικοί», αλλά άνοιξε την Άνδρο σε όλο το Αιγαίο. Η αίσθηση – με το που φτάνεις στο Γαύριο – πως έχεις διεξόδους και προς Ραφήνα, αλλά και προς Σαντορίνη και Κρήτη είναι απελευθερωτική! Μόνο αν είσαι ξεχασμένος στον 20ο αιώνα και φοβισμένος κοιτώντας με αγωνία προς μια μεριά δεν το βλέπεις και «ανησυχείς»…

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Έχουν περάσει κοντά δύο μήνες που ξεκίνησαν τα δύο Superferry της Golden Star Ferries τη νέα γραμμή Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Ίο-Σαντορίνη-Ηράκλειο. Ο πρώτος απολογισμός είναι λίαν θετικός. Και είναι θετικός και για την γραμμή της Ραφήνας-Άνδρου γιατί τα πλοία της Golden Star έδωσαν διάξοδο στην Άνδρο προς τα μεγάλα τουριστικά νησιά και την Κρήτη, όμως άφησαν χώρο να ανασάνει και η νοικοκυρεμένη και τακτική FAST FERRIES εφέτος.

Θυμίζουμε στους "ανησυχούντες" πως οι δύο εταιρείες έβλεπαν πέρσι τα πλοία τους να πηγαινοέρχονται μέσα στο κατακαλόκαιρο άδεια. Τώρα και άνοιξε η αγορά προς νέες κατευθύνσεις και η Ραφήνα πάει καλύτερα. Και αν έρθουν περισσότεροι επισκέπτες το καλοκαίρι υπάρχουν πια και τα ταχύπλοα του Σαββατοκύριακου και των καθημερινών της Sea Jets.

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Με τις εξωφρενiκες τιμες των εισιτηριων σε σχεση με τα αλλα νησια της Aνδρο-Τηνο-Μυκονιας να δουμε τι θα γινει...
Δεν μπορει το ατομικο εισιτηριο για Ανδρο να κοστιζει 19 ευρω και το αυτοκινητο 42, ενω τα αντιστοιχα για Τηνο 27 και 55 (με σχεδον διπλασια αποσταση, αρα κ καυσιμα/εξοδα του πλοιου), ...οι Ανδριωτες παλι ριγμενοι προφανως γιατι δεν υπαρχει ανταγωνισμος απο Πειραια, κ οι τιμες των εισιτηριων καθοριζονται χωρις πιεση....το ιδιο ισχυει βεβαια και για τα Fast Ferries....
Δεν μπορει να κλαιγονται οι εταιρειες οτι οριακα βγαινουν και να ερχονται φετος τα ταχυπλοα τα οποια ειναι γενικα αποδεκτο οτι εχουν σημαντικα μεγαλυτερο κοστος καυσιμων και να χρεωνουν τα ατομικα λιγο παραπανω (24.70), και τα αυτοκινητα φθηνοτερα (40)!!!!!
Αυτα νομιζω ειναι θεματα που πρεπει να αναδειχθουν και να υπαρξει πιεση στις εταιρειες για εξορθολογισμο των τιμων για Ανδρο.
Αλλιως θα τρεχουν παλι τον 15Αυγουστο οπως περσυ, να κανουν προσφορες και πολεμο τιμων η μια στην αλλη...αν δεν τους εχει παρει βεβαια μεχρι τοτε την πελατεια το "γρηγορο"....