ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Εντυπωσιακά στιγμιότυπα από το πρώτο ταξίδι του Andros Queen...

ΡΑΦΗΝΑ

O Γιώργος και ο Δημήτρης Στεφάνου στον καταπέλτη επιβατών πριν την πρώτη αναχώρηση του Andros Queen. Οι δύο ανδριώτες πλοιοκτήτες διπλασιάζουν την καθημερινή παρουσία τους στη γραμμή με το Andros Queen που χτες ξεκίνησε το πρώτο του δρομολόγιο στη γραμμή μας. Η Άνδρος και τα άλλα δύο νησιά πλέον ενισχύονται έχοντας τέσσερα συμβατικά πλοία της γραμμής συν τα ταχύπλοα που περνούν από το νησί. Η Άνδρος είναι το κοντινότερο νησί στην Αττική συνδυάζοντας και την πολύ καλή και συχνή συγκοινωνία... 

Φόρτωση στο Andros Queen. Το φορτηγό του Μιχάλη Μενδρινού φορτώνεται στο πλοίο για το πρώτο ταξίδι. Στο πρώτο ταξίδι φορτώθηκαν 30 φορτηγά, ένα πούλμαν και 130 ΙΧ, 9 μοτοσυκλέτες...

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ 

Το σαλόνι εισόδου με τους επιβάτες. Στο πρώτο ταξίδι επιβιβάστηκαν 550 επιβάτες...

Τα άνετα τραπέζια των πλαϊνών σαλονιών με τα μεγάλα παράθυρα τους, έτσι ώστε οι επιβάτες έχουν υπέροχη θέα της θάλασσας που περιβάλει το πλοίο στο ταξίδι. 

Η πρώτη θέση. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι Στενιές. Stenies VIP Lounge λοιπόν...

Η πρώτη θέση. Πιο άνετη από την... άνεση! Και φωτεινή λόγω των μεγάλων παραθύρων της...

Το πάνω κατάστρωμα. Προφυλαγμένο από τον πλευρικό άνεμο και τον εκτυφλωτικό ήλιο. Δροσερό όμως γιατί είναι ανοικτό στον αέρα του πελάγους μπρος-πίσω... 

Μια ενδεικτικώς καμπίνα. Άνεση και εμφάνιση. Για όσους ταξιδεύουν και θέλουν να ησυχάσουν...

ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ

Οι αξιωματικοί γέφυρας: Ένας τηνιακός και τρεις ανδριώτες. Ύπαρχος από Τήνο ο Γιώργος Βελαλόπουλος. Και οι ανδριώτες: ο υποπλοίαρχος Σταύρος Στεφάνου από την Άρνη, ο δόκιμος Γιώργος Γιγίνης από το Κόρθι και η δόκιμος Ελεάνα από το Γαύριο...

Ο καπετάνιος Θανάσης Χαλάς με τους υποπλοιάρχους: το Νίκο Αποστόλη από το Μπατσί και τον Σταύρο Στεφάνου από την Άρνη. 

Και ο εμπνευστής του όλου σχεδιασμού του πλοίου Andros Queen καπετάν Γιώργος Στεφάνου, από τις Στενιές. Όλη η Άνδρος εν πλω σε αυτό το καράβι... 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ SUPERFERRY

Λίγο μετά το Μαντήλι το Superferry συναντά το Andros Queen. O Κάβο Ντόρος χωρίζει και ενώνει τα δύο πλοία της εταιρείας. Το ένα επιστρέφει Ραφήνα, το άλλο ταξιδεύει για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο.

Τα πλοία χαιρετήθηκαν με θέρμη. Από την μεριά του Superferry χαιρέτησε ο καπετάν Κώστας Νίκας. Από την μεριά του Andros Queen ο καπετάν Γιώργος Στεφάνου. Τα πλοία συναντήθηκαν κι απομακρύνθηκαν με ταχύτητα, καθώς το Queen έπλεε με 21 μίλια και το Supeferry με 20... 

ΣΤΟ ΓΑΥΡΙΟ

Η υποδοχή στο Γαύριο ήταν λαμπρή κι αντάξια των προσδοκιών και των δρόμων που ανοίγει το νέο πλοίο στη γραμμή μας...

Βγήκαν καΐκια με φωτοβολίδες και καπνογόνα να προϋπαντήσουν το νέο πλοίο της γραμμής μας...

Κατέβηκε κόσμος, φορτηγά και ΙΧ κορνάροντας συνεχώς, ενώ το πλοίο σφύριζε χαιρετώντας την Άνδρο...


Τα καπνογόνα στη θάλασσα έκαναν το πλοίο να προβάλει μέσα από ένα πολύχρωμο σύννεφο. Φωτογραφία Ειρήνη Μπατή.

Το πλοίο έδεσε στην προβλήτα δείχνοντας το επιβλητικό μέγεθός του στο λιμάνι του Γαυρίου όπου χωρά με πολύ προσοχή. Φωτογραφία Μαρία Στεφανία.

 "ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Καλοτάξιδο το καράβι, οι άνθρωποι του ευγενικοι, πρόθυμοι και εξυπηρετικοι, οι χωροι επιβατών άψογοι αλλά.... το γκαράζ ειναι μια κόλαση.. Τα αυτοκίνητα μαζι με τα φορτηγά, στριμωγμένα στις άκρες γιατί ο χώρος ειναι ενιαίος και πολύς χρονος για επιβίβαση και αποβίβαση.. Το δε πατάρι του γκαράζ... ακομα χειρότερο καθως τα αυτοκίνητα μπαίνουν απο μια μονο ράμπα και τοποθετουνται αντικριστά.. Αυτά δε που ειναι προς την πρύμνη κανουν αναστροφή για να κατέβουν απο το πλοιο... Η "δομή" του αλλου πλοιου της εταιρείας (Superfery) σε οτι αφορά το γκαράζ ειναι σαφώς καλύτερη. Σε οτι αφορα τους ανθρώπους του γκαράζ ? Λιγη παραπάνω προσοχη (εχθές σε μανούβρα παρκαρίσματος με εστειλαν "πισω-κι αλλο πισω" στα κάγκελα με αποτέλεσμα ζημίας στον πισω προφυλακτήρα...

This comment was minimized by the moderator on the site

Δώστε περισσότερη προσοχή στην τεχνική ορολογία: το μίλι είναι μονάδα απόστασης και όχι ταχύτητας. Η ταχύτητα του πλοίου δεν είναι 21 μίλια αλλά 21 μίλια ανά ώρα και εάν αυτό φαίνεται πολύ, υπάρχει ο 'κομβος' που είναι ένα ναυτικό μίλι ανά ώρα. Στην τεχνική ορολογία οι μονάδες έχουν περισσότερη βαρύτητα από τους αριθμούς .

This comment was minimized by the moderator on the site

Καλοτάξιδο!!!
Ο Άη Νικόλας στην πλώρη του.

This comment was minimized by the moderator on the site

Όλα ωραία και το πλοίο και οι υπηρεσίες του και να είναι καλοτάξιδο αλλά το γκαράζ ήταν κόλαση. Φορτηγά και επιβατικά στριμωγμένα μαζί, περάσαμε δίπλα σε νταλίκες σύριζα μέχρι να φτάσουμε στα αυτοκίνητα και δεν υπήρχε αρκετό πλήρωμα για να συντονίσει την κατάσταση. Ας το προσέξουν, θα μπορούσε να γίνει ατύχημα σοβαρό και να κλαίγαμε τώρα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Καλοτάξιδη και τυχερή η ''Βασίλισσά'' σας αλλά και Βασίλισσά μας ΑΝΔΡΟΣ Γιώργη κληρούχα. Μακάρι να φέρει καλούς ανθρώπους να γνωρίσουν το νησί μας αλλά και να εξυπηρετήσει εμάς τους μονίμους κατοίκους. Να δώσει ώθηση στο εμπόριο αλλά και να συνδράμει στα πολιτιστικά δρώμενα. Και κάτι που άφησα για το τέλος:Να βοηθήσει στον δικό του τομέα τις διακομιδές ασθενών στα νησιά που εξυπηρετεί αν μέσα στο πλήρωμα εντασσόταν και κάποιος γιατρός.