Επιστρέφουν τα πλοία στη Ραφήνα σήμερα. Αύριο θα ανελκυστούν οι άγκυρες και ξεκινούν κανονικά τα δρομολόγια.

 

Το πολυσύχναστο το λιμάνι της Ραφήνας, που ανοίγει πάλι από αύριο, μετά την ανέλκυση των αγκυρών, σύμφωνα με το πρόγραμμα του λιμεναρχείου Ραφήνας. Φωτογραφία αρχείου Εν Άνδρω.

Μετά από επικοινωνία μας με τον λιμενάρχη Ραφήνας (τον οποίο θέλουμε να ευχαριστήσουμε δημόσια για την άψογη συνεργασία του με το Εν Άνδρω) είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε πως τα πλοία της Golden Star κι της Fast Ferries επιστρέφουν σήμερα Τετάρτη 13/9 στο λιμάνι της Ραφήνας.

Τελειώνει η σύντομη περίοδος, που ταλαιπώρησε επιβάτες και πληρώματα, κατά την οποία λόγω της σύγχυσης που προκλήθηκε το Σάββατο το πρωί με το μπλέξιμο των αγκυρών, τα πλοία της γραμμής μας ξεκίναγαν και κατέληγαν στο Λαύριο.

Έτσι, σήμερα το απόγευμα 13/9 επιστρέφουν το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ και το SUPERFERRY, για να είναι έτοιμα και μετά την λήξη της σημερινής απεργίας να ξεκινήσουν από αύριο Πέμπτη 14/9 κανονικά τα δρομολόγια τους.

Από αύριο το απόγευμα 14/9 επιστρέφουν και τα άλλα δύο πλοία το ANDROS QUEEN και ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ κανονικά στη Ραφήνα. Σύμφωνα με το πρόγραμμα του λιμεναρχείου Ραφήνας αύριο το πρωί 14/9 συνεργεία δυτών και ρυμουλκών θα κάνουν την ανάσυρση των δύο αγκυρών από το βυθό ώστε να ελευθερωθεί πλήρως το λιμάνι και να αποδοθεί και πάλι κανονικά στην κυκλοφορία.

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Το Λαύριο θα μεγάλωνε την απόσταση με 2 τρόπους. Και επειδή το λιμάνι του Λαυρίου απέχει για τους περισσότερους κατοίκους της Αττικής περισσότερο από αυτό της Ραφήνας και γιατί υπάρχει μεγαλύτερη απόσταση απ'το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Επιπλέον, το πλάνο είναι σε μερικά χρόνια να φτάνει τόσο η Αττική Οδός όσο και ο προαστιακός στο λιμάνι της Ραφήνας, οπότε το παραπάνω πλεονέκτημα της Ραφήνας θα μεγαλώσει κι άλλο. Επιπλέον, η απόσταση του Γαυρίου απ'το Λαύριο είναι αντικειμενικά μεγαλύτερη οπότε ξεχνάμε τα "1 ώρα με ταχύπλοο" "κάτω από 2 ώρες με συμβατικό". Ωστόσο φυσικά και το λιμάνι της Ραφήνας έχει θέματα που πρέπει να τα δει. Αν το κάνει, υπάρχουν περιθώρια ακόμη μεγαλύτερης ανάπτυξης. Βιώσιμης και για την πόλη της Ραφήνας και για τους ακτοπλόους και για τους επιβάτες.

This comment was minimized by the moderator on the site

Μήπως τελικά (σύμφωνα με όσα λένε οι ναυτικοί) το λιμάνι του Λαυρίου είναι πιο κατάλληλο. Μήπως να μπουν στην άκρη οι πολιτικές και άλλες σκοπιμότητες και μεταφερθούν επιτέλους οι γραμμές μας.στο Λαύριο μόνιμα;;;; λέω εγώ τώρα