ANOIKTH ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΕΠΑΡΧΕΙΟ ΑΝΔΡΟΥ: Ή στραβός είν' ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε...
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΖAΝΝΕΣ
Πριν μερικούς μήνες ξεκίνησε η εργολαβία της βελτίωσης του επαρχιακού οδικού δικτύου. Τα προβλήματα πολλά άλλα και τα χρήματα πολλά , οπότε όλοι θεωρήσαμε ότι επιτέλους θα μπορέσουμε να κυκλοφορούμε σε ένα ασφαλές οδικό δίκτυο. Ξεκίνησε λοιπόν τον Μάρτιο ο καθαρισμός των δρόμων από Κόρθι προς Χώρα. Το συνεργείο έκανε πολύ καλή δουλειά αλλά μετά από 200 μέτρα σταμάτησε. Ο λόγος παραμένει άγνωστος και θεωρώ αστείο ,αυτό που ακούστηκε, ότι δεν είχαν που να πάνε τα προϊόντα από τον καθαρισμό. Αφότου ξεκίνησαν διαπιστώθηκε το πρόβλημα;
Στην συνέχεια και παρόλο που ο δρόμος ήταν ακαθάριστος, και η βλάστηση αυξημένη λόγω εποχής , ακολούθησε η διαγράμμιση. Όταν ξεράθηκαν τα χόρτα φάνηκε η κακοτεχνία αφού σε μερικά σημεία είναι 60 εκατοστά πιο μέσα από την παλιά γραμμή και τα όρια του δρόμου. Για κάποιον που δεν γνωρίζει τον δρόμο και βασίζεται στην γραμμή άθελά του βγαίνει στην μέση.
Και πριν λίγες ημέρες ξεκίνησε η τοποθέτηση των μπαρών ασφαλείας. Μπάρες μπάρες μπάρες παντού. Μπάρες στις στροφές και στους γκρεμούς απαραίτητες και καλοδεχούμενες. Αλλά στα αναχώματα γιατί βάζουν μπάρες; Τα μονοπάτια γιατί τα κλείνουν με τις μπάρες; Τις φαρδιές αλάνες που χρησίμευαν για παρκάρισμα η αναστροφή γιατί τις έκλεισαν; Και το χειρότερο από όλα τοποθετήθηκαν στα όρια της ασφάλτου με αποτέλεσμα άμεσα να στενεύει ο δρόμος αφού είναι αδύνατον να οδηγήσεις ακριβώς δίπλα από τις μπάρες. Όπου υπάρχουν παλιές μπάρες είναι περίπου πενήντα εκατοστά πιο έξω από τις καινούριες.
Από το κακό στο χειρότερο. Τόσα χρόνια περιμέναμε για μια σοβαρή χρηματοδότηση και βελτίωση του οδικού δικτύου. Και τώρα που ήρθε να υποβαθμίζεται αντί να αναβαθμίζεται.
Και προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν έχω καμία πρόθεση να πολιτικοποιήσω το θέμα. Το πρόβλημα το έχουμε όλοι και οι της Βρεττού και οι του Λάσκαρη και οι του Σουσουδη και οι του Λοτσάρη.
Όλοι μαζί πρέπει να δούμε αν μπορεί να βελτιωθεί κάτι έστω και την τελευταία στιγμή.