ΟΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Ασφαλτοστρώσεις 2003-2010 και 2020-2024!...

Ασφαλτόστρωση στον κάμπο Γαυρίου. 

Αυτές τις μέρες της λειψυδρίας, που παρά τις προειδοποιήσεις έπιασε στον ύπνο τον κ. Σουσούδη και τους αντιδημάρχους του, είπαμε να πάμε εκεί που είτε δεν πάνε οι της διοίκησης είτε περνάνε, αλλά δεν βλέπουν και δεν διδάσκονται. Αλλά αν ήταν μόνο αυτοί που δεν διδάσκονται θα ήταν λίγο το κακό. Το μέγα πρόβλημα του νησιού είναι πολιτικό. Κι είναι η πλήρης έλλειψη πολιτικής αντίληψης. Στην Άνδρο είσαι ότι δηλώσεις στο... facebook! Αλλά και ότι δηλώσουν για εσένα μερικοί παράγοντες: οικογενειακοί ή τοπικοί ψηφοσυλλέκτες. Κάπως έτσι τα λόγια ευημερούν στο νησί και οι αριθμοί πάσχουν. Αλλά ποιος κοιτά τους αριθμούς στην Άνδρο; Στα λόγια να τα πάνε καλά οι πολιτευμένοι! Κι όλα τα άλλα (νερό, ασφαλτοστρώσεις) ας τα βρουν οι επόμενοι στον δρόμο! Ποιον δρόμο; Τον όποιο δρόμο βρουν ή δεν βρουν κι αυτοί...

Ασφαλτόστρωση στον κάμπο Γαυρίου. 

Αλλά μιας και ο λόγος περί δρόμων ας σταθούμε στις ασφαλτοστρώσεις των δρόμων. Το μέγα πρόβλημα για την ανάπτυξη της Άνδρου. Ενός νησιού όπου βρίθουν τα εγκαταλειμμένα χωριά, τα χωριά με κακοτράχαλους δρόμους, οι μοναδικές παραλίες με χωματοδρόμους, ενός νησιού με πολύ περιορισμένο πρόγραμμα οδοποιίας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Αρκετά εκ των οποίων πέρασαν χωρίς ούτε ένα μέτρο ασφαλτόστρωση. Ήταν η τετραετία Γλυνού και η πολύ "ξεχωριστή" στο facebook 5ετία του κ. Σουσούδη. Στην 5ετία Σουσούδη χάρη και στην καταγγελία των Φ. Αθανασίου και Γ. Καπάκη σταμάτησε ο ένας και μοναδικός δρόμος που ξεκίνησε να γίνει στον Πισωλιμιώνα! Και επετεύχθη ο "στόχος" τους "ούτε ένα μέτρο ασφαλτόστρωσης επί Σουσούδη"! Μετά απορεί ο "Τζέκος" εξ Αμολόχου που επί δύο συνεχείς εκλογικές αναμετρήσεις (2019 & 2023) πολιτευμένος με διαφορετικές "σημαίες ευκαιρίας" πατώνει συνεχώς! 

Ασφαλτόστρωση στον κάμπο Γαυρίου. 

Κατά την διάρκεια της διαδρομής μας περιπλανηθήκαμε στο Γαύριο και στον Κάμπο του κι είδαμε κάποια χιλιόμετρα νών ασφαλτοστρώσεων, που έγιναν ως υπόλοιπο του προηγούμενου δημάρχου. Ανατρέξαμε τον προεκλογικό απολογισμό της διοίκησης Λοτσάρη και είδαμε πως επί δημαρχίας του έγιναν 5 χιλιόμετρα δρόμων, εντάχθηκαν σε πρόγραμμα χρηματοδότησης 6, εκτελούνται ή ολοκληρώνονται 3, έγιναν μελέτες για 13 και προγραμματίζονταν άλλα 4.

Εκτός από αυτά το "σύστημα" Λοτσάρη - πάντα βιαστικό και ασυστηματοποίητο - μάλλον δεν μετρά τα 800 μέτρα τσιμεντόστρωσης στην Μονή Παναχράντου, το 1 χιλιόμετρο τσιμεντόστρωσης-ασφαλτόστρωσης σε Φελλό-Κούρταλη και κάπου 1,5 χιλιόμετρο μέσα και γύρω από το Γαύριο, που έγιναν τώρα. Αν τα αθροίσουμε όλα έχουμε χονδρικά κάπου 10 χιλιόμετρα ολοκληρωμένα και 3-5 υπό εκτέλεση ή εκτελεσθέντα. Δεν θα τα έλεγε κανείς πολλά σε ένα νησί με κάπου 300 χιλιόμετρα οδικό δίκτυο με άσφαλτο. Αλλά έστω και κάπως έτσι ξεκίνησαν εκ νέου οι ασφαλτοστρώσεις δρόμων μετά την "άνυδρη" ασφαλτικά δεκαετία 2011-2020.  

Ασφαλτόστρωση εντός του οικισμού του Γαυρίου. Ο δρόμος προς Άγιο Νικόλαο. 

Ο Λοτσάρης κατηγορήθηκε - και ορθώς - πως δεν έκανε όσους δρόμους εξήγγειλε ή προγραμμάτισε. Στο Κόρθι έκανε ελάχιστα. Στην Υδρούσα ξεκίνησε και τώρα ολοκληρώνονται ορισμένα. Όμως, κι εκεί που έκανε - όπως πχ τα χιλιόμετρα στον κεντρικό δρόμο Χώρας-Νειμποριού και Μεσαριάς-Βακόνι, που ήταν εντελώς κατεστραμμένοι - απέτυχε εντελώς εκλογικά. Αντιθέτως πέτυχε απολύτως ο κ. Σουσούδης και το "σύστημα" του, αυτό της χωρίς ένα μέτρο ασφαλτόστρωσης σε μια 5ετία!!! Άρα οι πολίτες εκτιμούν τα λόγια. 

 Ασφαλτόστρωση και πεζοδρόμιο εντός του οικισμού του Γαυρίου. Η διασταύρωση των τριών δρόμων στα σχολεία του Γαυρίου..

Κι από λόγια ο κ. Σουσούδης έσκισε σε κατηγόριες μιλώντας "για τετραετία αδράνειας του Λοτσάρη" εκτιμώντας τα μηδενικά μέτρα ασφαλτόστρωσης της περιόδου του σαν... πολύ παραγωγικά! Κι "εκτιμήθηκε" κι επιβραβεύθηκε εκλογικά γι' αυτή την "εκτίμηση" του!!! Και φυσικά τόσο πολύ εκτίμησε ο κ. Σουσούδης τον Τζέκο από τον Αμόλοχο (που δεν του επέτρεψε να φτιάξει 3-4 χιλιόμετρα στον Πισωλιμιώνα) και τον προήγαγε... σε "υπεύθυνο μπουλντόζας" για τους χωματόδρομους της περιοχής του. Αυτών που δεν θα αποκτήσουν άσφαλτο! 

Άρα οι ασφαλτοστρώσεις μπορεί να μετράνε στην ανάπτυξη, αλλά μετράνε ελάχιστα εκλογικά. Να σημειώσουμε πως οι πρώτοι 7 μήνες που ανέλαβε εκ νέου την διοίκηση ο κ. Σουσούδης αποδεικνύεται χειρότερος διαχειριστής από πριν, καθώς δεν έχει  προγραμματίσει ΤΙΠΟΤΑ! Δεν έχει εξαγγείλει - έστω στα λόγια - ΤΙΠΟΤΑ! Να ελπίσουμε πως μπορεί βελτιωθεί; Ας το ελπίσουμε. Όπως και οι πρώτοι 7 μήνες του κ. Λοτσάρη στην αντιπολίτευση δεν είναι και ότι καλύτερο! Μάλλον πελαγοδρομεί με δελτία τύπου στο πουθενά!!! Να ελπίσουμε πως θα βελτιωθεί; Ας το ελπίσουμε...

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ 15-20 ΧΡΟΝΙΑ

Βρισκόμαστε σε αυτό το σημείο καμπής και μη επιστροφής. Μη βλέποντας φως στο τούνελ σκεφτήκαμε να κάνουμε μια αναδρομή και μια σύγκριση με δύο προγενέστερους αιρετούς της περιόδου 2003-2020 τότε που έγιναν αρκετά έργα και στην Υδρούσα και σε όλο το νησί. Λάβαμε δυο απαντήσεις από τον π. δήμαρχο Υδρούσας Κυριάκο Θωμά και τον π. έπαρχο Άνδρου Γιάννη Μαλταμπέ. Δεν έχουμε απολογισμούς για τις δημαρχίες Γλυνού στο Κόρθι και Βάμβουκα στην Χώρα, καθώς οι δύο π. δήμαρχοι έχουν αποβιώσει. Παρουσιάζουμε λοιπόν τους τότε απολογισμούς των δύο αιρετών της περιόδου 2003-2010 για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης με αριθμούς κι όχι με λόγια. Εσείς μπορείτε να κρίνετε...

 

Ασφαλτοστρώσεις στην Υδρούσα την περίοδο 2003-2010

Επί δημαρχίας Κυριάκου Θωμά. Σε συνεργασία με τον έπαρχο Γιάννη Μαλταμπέ

1,5 χιλ στο Απροβατο

1 χιλ προς παραλια Ατενιου

750 μ στην Κατακοιλο

1.250μ στην Αρνη

600μ στο Μπατσι

2,5 χιλ στο Βιταλι

600μ στο Ανω Γαυριο

1 χιλ προς Μυρμηγκιες-Μακροτάνταλο

2 χιλ στο Καλλιβαρι- Μακροτάνταλο

3 χιλ στον Αμόλλοχο

3,5 χιλ προς το Μοναστηρι της Ζωοδοχου Πηγης( Αγίας)

Επίσης επί Κυριάκου Θωμά έγιναν μελέτες ασφαλτόστρωσης σε Κουμάρι, Κούρταλη και Πισωλιμιώνα. Εν συνεχεία οι μελέτες μπήκαν σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα επί Σουσούδη. Ξεκίνησε η ασφαλτόστρωση-τσιμεντόστρωση προς Πισωλιμιώνα. Όμως με καταγγελία των Φρατζέσκου Αθανασίου και Γιάννη Καπάκη διεκόπη το έργο. Έτσι επιτεύχθηκε ο "στόχος" τους ούτε ένα μέτρο ασφαλτόστρωσης επί Σουσούδη! Μετά βεβαίως τις εκλογές του 2019 συνέπτυξαν και οι δύο "συμμαχία" με τον Σουσούδη!!! Τα παραπάνω έργα επανένταξε και ολοκλήρωσε αργότερα ο Λοτσάρης ή ολοκληρώνονται σήμερα (Κούρταλη, Κουμάρι + Χάρακας-Ατενι). Εκκρεμούν ακόμα οι προγραμματισμένες ασφαλτοστρώσεις επί Λοτσάρη προς Ζόργκο και Πήδημα Γριάς.  

 

Ασφαλτοστρώσεις και άλλες οδικές εργασίες στην Άνδρο 2003-2010

Επί επάρχου Γιάννη Μαλταμπέ

20χλμ νέας ασφάλτου, 43 χλμ επισκευασμένου ασφαλτοτάπητα, διαγράμμιση του επαρχιακού οδικού δικτύου, τοποθέτηση 7 χλμ μεταλλικών στηθαίων ασφαλείας, κατασκευή τοιχίων αντιστήριξης σε 21 σημεία, κατασκευή φρεατίων, τεχνικών απορροής ομβρίων υδάτων και κατασκευή 3 νέων γεφυρών και επισκευής μίας. (Παραπόρτι, Νειμποριό, Ατένι, Στενιές).

Άλλες επεμβάσεις στο οδικό δίκτυο

Τσιμεντοστρώσεις τάφρων συνολικού μήκους 3.000μ. 4 φορές καθαρισμός όλων των τάφρων του επαρχιακού οδικού δικτύου του νησιού και του κύριου δημοτικού. Βελτίωση επαρχιακών οδών Άνδρου – Γαυρίου και Γαυρίου – Βαριδίου (Αγ. Πέτρος-Κυπρί, Μεσσαριά-Κουμανή, Βαρύδι, Διάνοιξη νέου τμήματος Επαρχιακής οδού Χώρας Όρμου στην θέση Μανιτάρι Λειβαδίων Άνδρου. Διάνοιξη δρόμου προς εκκλησία Βουρκωτής., Τεχνικό Φαρδέλου (Χώρα), Βαρίδι, Κυπρί, Επενδ. τάφρων Αποικίων, Μπατσί, Καππαριάς, Λειβαδιών. Λιθοδομές Χώρας (παρκιν). Λιθοδομές Αποίκια. Σχάρες Χώρας περιοχή (Super Market Γαληνός).

Κατασκευή τσιμεντένιων τοιχίων αντιστήριξης

Περιοχές Απροβάτο (3 θέσεις), Βουρκωτή (2 θέσεις), Φίχτι (4 θέσεις), Μεγάλο Χωριό – Τζέο (2 θέσεις), Στενιές (3 θέσεις), Μένητες εκτός οικισμού (1 θέση), Στιβάρι (1 θέση), Πιτροφός (1 θέση), Καππαριά (2 θέσεις), Φαράλι (2 θέσεις), Γεφύρι του Λέοντος (1 θέση). Τοιχία Αντιστήριξης στη Βουρκωτή.

Άλλες εργασίες ασφαλτόστρωσης & τσιμεντόστρωσης οδικού δικτύου

Αποκατάσταση καταστραφέντος οδοστρώματος στις θέσεις από Όρμο Κορθίου μέχρι Συνετί και από Όρμο Κορθίου μέχρι Σταυροπέδα Κοχύλου- Γιαννισαίο.

Ασφαλτοστρώσεις στο οδικό δίκτυο στις θέσεις Κάμπο Γαυρίου, Ατένι, Άνω Απροβάτο, Αγία Μαρίνα Απροβάτου, Μονή Α΄γιας Μαρίνας, ΑΊ Γιάννης Στενιές, Χαλκολιμνιώνα, Αμμολόχου, Λιβάδεια, Σταυροπέδα προς Παλαιόπολη, Μέσα Βουνί-Μονή Παναχράντου, Κατάκοιλος (νεκροταφείο), Φελλός (νεκτροταφείο) Βαρύδι, Καλυβάρι, Μερμηγκιές, Λιβάδεια, 1500μ Κοχύλου- Ζαγανιάρι, Πανοχώρι Άρνης, Άρνη – Βόρη, Βιτάλι, Άγιος Παντελεήμονας – Φάλλικα, Άγιος Νικόλαος, Αλλαμανιά, Αγίου Πέτρου – Γαυρίου Άνδρου, Φυρόης, Φαλίκων (πολιτιστικό κέντρο).

Τσιμεντοστρώσεις δρόμων: Αλαδινού, Ζαγανιάρι, Μεσσαριά, Μένητες, Α. Απροβάτο, Κατάκοιλο, Άρνη, Πιτροφός, Άγιος Πέτρος, Υψηλού, Αποθήκες, Σιδόντα, Φάσα, Κοχύλου, Μ. Βουνί, Πίσω Μεριά, Χώρα, Αϊ Γιάννης, Βιτάλι, Έξω Βουνί, Άρνη, Βουρκωτή, Στενό, Τρομάχια, Αγία Τριάδα Λειβαδίων, Καππαριά (καφενείο), δεξαμενή Συνετίου Αλαδινού προς κοιμητήριο. Τσιμεντόστρωση δρόμου Αλαδινού προς κοιμητήριο.

Υπόλοιπες εργασίες σε διάφορα τμήματα οδικού δικτύου

Διαγράμμιση 3 φορές όλου του οδικού δικτύου του νησιού και τοποθετήθηκαν μεταλλικά στηθαία ασφαλείας (μπάρες) συνολικού μήκους 15.000μ. Σε διάφορα σημεία του οδικού δικτύου του νησιού έγινε άρση καταπτώσεων, καθώς και για την ομαλή απορροή των όμβριων υδάτων κατασκευάστηκαν επενδεδυμένες τάφροι και φρεάτια στις θέσεις : Απροβάτο, Αγία Ελεούσα, Παλαιόπολη – Κόλυμπος, Άγιος Γεώργιος – Φαράλη, Μεγάλο Χωριό – Τζέο, Θέση Ρούθουνας, Γιαννισσαίο, Έξω Βουνί, Δρακόσπηλο, Μένητες, Αλλαδινό – Μονή Οδός προς Έξω Βουνί, Χώρα, Βαρύδι, Καλυβάρι.

Κατασκευή γεφυρών

ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΤΕΝΙ

Κατασκευή γέφυρας συνολικού μήκους 10 μέτρων , διαπλάτυνση της υπάρχουσας οδού και ασφαλτόστρωση αυτής σε μήκος 100μ.

ΠΑΡΑΠΟΡΤΙ ΧΩΡΑΣ ΑΝΔΡΟΥ

Κατασκευή γέφυρας συνολικού μήκους 15 μέτρων , διαπλάτυνση της υπάρχουσας οδού και ασφαλτόστρωση αυτής σε μήκος 150μ.

ΝΕΙΜΠΟΡΙΟ XΩΡΑΣ ΑΝΔΡΟΥ

Τρία νέα γεφύρια στον Όρμο Κορθίου στο δρόμο Αϊπάτια – Όρμος Κορθίου

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι απολογισμοί Κ. Θωμά και Γ. Μαλταμπέ είναι οι τελικοί που παρουσίασαν οι ίδιοι το 2010 όταν πολιτεύτηκαν για τον ενιαίο Δήμο Άνδρου και κανείς δεν επιχείρησε να τους διαψεύσει μέχρι σήμερα - ΕΝ ΑΝΔΡΩ

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

κ. Μπασαντή,

Σχετικά με το άρθρο σας για τις ασφαλτοστρώσεις στην Άνδρο την περίοδο 2003-2010, και στο σημείο για αυτές που αφορούν τον τ. Δήμαρχο κ. Θωμά κλπ και ειδικότερα για ασφαλτόστρωση 3 χλμ στον Αμόλοχο, παρακαλώ σημειώστε ότι ουδέν αναληθέστερο.
Μετά την απραξία όλων των τότε διαχειριστών της εξουσίας στην Άνδρο, την παντελή εγκατάλειψη του χωριού μου Άμόλοχος (ή Μεγάλο Χωριό, για να μην ξεχνάμε την επικρατούσα παλιά ονομασία), όπως και την επισήμανση του τότε Δημάρχου κ. Θωμά ότι "κ. Μαμάη, δεν θέλω να σας απογοητεύσω αλλά ο δρόμος στον Αμόλοχο δεν θα φτιαχτεί", ξεκίνησα μόνος μου σαν απλός πολίτη, τις ενέργειες για την ασφαλτόστρωση.
Ενέργειες που δεν ήταν εύκολες, λόγω των αντιδράσεων και ιδιαίτερα από τον συντοπίτη μου, και σύμβουλο του νυν δημάρχου, Φρατζέσκο Αθανασίου.
Δυστυχώς δεν βρήκα ανταπόκριση, οπότε ξεκίνησα τις ενέργειές μου προς υψηλότερα κλιμάκια, και μάλιστα έφτασα στο γραφείο του τότε Πρωθυπουργού
κ. Καραμανλή.
Η ανταπόκριση του γραφείου του κ. Πρωθυπουργού υπήρξε άμεση και οι ενέργειες του υπουργού κ. Σουφλιά, της βουλευτού κ. Μανούσου, του Νομάρχη Κυκλάδων και της τότε νομαρχιακής συμβούλου κ. Δέσποινας Τούντα, είχαν αποτέλεσμα.
Έτσι ο δρόμος ασφαλτοστρώθηκε το 2010 σε μήκος 6 χλμ.
Η συμμετοχή των τότε διοικούντων την Άνδρο, ήταν διαδικαστική, ως εκ της θέσεώς τους και καθώς η επιτυχία έχει πολλούς πατεράδες σε σχέση με την αποτυχία, παρουσιάζουν το έργο σαν δικό τους και μόνο.
Για όλες τις πάρα πάνω ενέργειες, τηρώ πλήρες αρχείο για κάθε αμφισβητία.

Με εκτίμηση,

Ο απλός πολίτης

Γιάννης Στ. Μαμάης
Πλοίαρχος Ε.Ν.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Ευχαριστώ τον καπετάνιο Γιάννη Μαμάη για την απάντηση του και την διόρθωση του. (νομίζω και συγγραφέα του βιβλίου για τον Αμόλοχο που συμπεριλάβαμε στην βιβλιογραφία μας για την ιστορία της Άνδρου) Περιμένουμε την απάντηση του κ. Θωμά. Και βλέπουμε με ιδιαίτερο σκεπτικισμό τον καταστροφικό ρόλο διαχρονικά του Φρατζέσκου Αθανασίου (Τζέκου) στην περιοχή του. Μόνιμη η αντίδραση σε κάθε ανάπτυξη της. Είναι να απορεί κανείς μαζί του. Ευτυχώς καταψηφίζετε σταθερά εδώ και πολλά χρόνια από τους συμπατριώτες του. Κάτι που δείχνει πως ο αντιδραστικός και καταστροφικός ρόλος του έχει γίνει κατανοητός πλέον από τους περισσότερους.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Και εγώ ξαναρωτάω.... Τον Αύγουστο θα πηγαίνουμε με άσφαλτο στο Ατένι ή ακόμα με 3Α;;;; Τελείωσε τελικά αυτός ι δρόμος;;; Ξέρει κανένας;;;

This comment was minimized by the moderator on the site

ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΥΔΡΟΥΣΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ... (διαγράφεται μια παράγραφος λάσπης... ΕΝ ΑΝΔΡΩ)

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Εσείς που ξέρετε για μίζες και γράφετε και ονόματα παρακαλώ με το όνομα σας το ΑΦΜ σας και τον αριθμό του δελτίου ταυτότητας για να καταθέσετε στον εισαγγελέα Σύρου. Τον ειδοποιήσαμε και σάς περιμένει με το πλοίο της ενδοκυκλαδικής την Πέμπτη το πρωί. Τι νομίζατε πως θα γράφαμε τις ψευτιές και τη λάσπη σας. Να πάτε εσείς να αποδείξετε αυτά που λέτε.
ΥΓ Πότε έρχονται οι ανεμογεννήτριες στην Υδρούσα; Μήπως το 2150 που θα ανέβει η στάθμη της θάλασσας; Όχι για να ξέρουμε για να γράψουμε με ακρίβεια...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Ας προσευχηθουμε να γινει κανένα χιλιόμετρο την 5 ετία που έρχεται…αν εκαναν ολοι οι εκλεγμενοι 10χλμ στη θητεία τους ….Αν Αν Αν

This comment was minimized by the moderator on the site

Φαίνεται κ. Μπασαντή ότι δεν καταλαβαίνετε ή ότι δεν θέλετε να καταλάβετε.
Εμείς οι απόγονοι του Γκρούεζα δεν θέλουμε πλέον δημόσια έργα. Δεν κερδίζουμε από αυτά. Στην πραγματικότητα το δημόσιο έργο βρίσκεται σε ευθεία αντιπαράθεση με τα γούστα μας. Άλλωστε, όπως διατυμπανίσαμε προεκλογικά, όποιος κάνει δημόσια έργα βγάζει καράβια! Ένας και μόνος!

Αντί για αυτό, προχωρημένοι πλέον δημοκρατικά και σοσιαλιστικά, λέμε το εξής: Για παράδειγμα το έργο ύδρευσης μιας καθυστερημένης κοινότητας κοστίζει κοντά 2 εκατομμύρια. Πρόκειται για έγκλημα! Τα χρήματα αυτά μπορούν να γίνουν δύο χιλιάδες χιλιάρικα σε επιδόματα για ένα χρόνο ή διακόσιες ουσιαστικές εξυπηρετήσεις! Αλλάζει το χρώμα μου όταν ακούω ότι τα χρήματα ορισμένων κωδικών δεν μπορούν να πολυπειραχτούν!

Επί πλέον όπως τα λέω εγώ οι κάτοικοι του χωριού θα συνεχίσουν τις ιδιαίτερες πολιτιστικές εκδηλώσεις με τις μαγκούρες για την διεκδίκηση των απείραχτων από την κλιματολογική αλλαγή νερών τους και το χωριό μπορεί σε μια δυο δεκαετίες να έχει εξαφανιστεί αλλά τουλάχιστον θα έχει πεθάνει στις επάλξεις!

Ελπίζω επί τέλους να έγινα κατανοητός κ. Μπασαντή!

This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητέ κύριε Μπασαντή,

Πολύ σφαιρικά και ορθολογικά παρουσιάζετε την κατάσταση στο άρθρο σας.
Παρακαλώ κάνετε και μνεία σε άλλο άρθρο σας, για τον δρόμο Αλαδινού, Κουρελίου, Σασσά, Ζαγαναρίου -ο οποίος στο χωριό Κουρέλι ειδικότερα βρίθει λακκουβών με αποτέλεσμα να ευημερούν τα συνεργεία αυτοκινήτων , παρά οι κάτοικοι να απολαμβάνουν ένα στοιχειωδώς καλό δίκτυο. Παρέμβαση στο εν λόγω δίκτυο νομίζω ότι έχει να γίνει από το 1980 που άρχισε να κατασκευάζεται το παραπάνω οδικό δίκτυο.
Μία επιτόπου αυτοψία θα σας αποδείξει του λόγου το αληθές....

΄Ηθελα επίσης να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου, τόσο για τις ακριβείς σας πληροφορίες σε όποιο θέμα αναφέρεστε, αλλά και την έγκαιρη, έγκυρη πληροφόρηση σας σχετικά. Το εν Ανδρω είναι ένα αξιοζήλευτο σαϊτ , ως εφημερίδα από τις παλιές καλές εποχές του έντυπου Τύπου.