ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ: Και τα μυαλά στις... μπάρες! Ή, οι επικίνδυνες μπάρες της επάρχου Άννας Βρεττού...

Φωτογραφία των αναγνωστών μας για το χάλι των δρόμων με τις επικίνδυνες μπάρες του επαρχείου.

(Το έχουμε γράψει και ξαναγράψει. Νομίζαμε πως διορθώθηκε το εγκληματικό λάθος στις μπάρες που τοποθετήθηκαν υπό την ευθύνη της παντελώς απούσας, αλλά και εντελώς αδιάφορης για κάθε έργο στο νησί έπαρχου κ. Άννα Βρεττού. Το κακό με την ανύπαρκτη έπαρχο είναι πως υποσχέθηκε "λαγούς με πετραχήλια" προεκλογικά και δεν υπάρχει μετεκλογικά. Ο ακαθάριστος δρόμος Χώρα-Κόρθι ήταν η προμετωπίδα της κριτικής αυτής - και του περιβάλλοντος της - προεκλογικά. Όμως όχι μόνο δεν καθαρίστηκε ο δρόμος μετεκλογικά, αλλά μπήκαν και μπάρες (υλοποιώντας έργο του προκατόχου της) χωρίς να καθαριστεί. Με λάθος τοποθέτηση μειώνοντας έτσι το πλάτος του δρόμου. Το γράψαμε κι εμείς και οι κάτοικοι. Απάντησε πως είχε επαγγελματικά προβλήματα εκείνη την εβδομάδα και δεν τις πήρε είδηση. Τώρα που τέλειωσε το καλοκαίρι και οι τουρίστες έφυγαν μήπως ευκαιρεί να ασχοληθεί λίγο και με τα χιλιόμετρα λάθος μπάρες, που μπήκαν πρόχειρα σε ακαθάριστους δρόμους και ουσιαστικά  κατέστρεψαν χιλιόμετρα ασφαλτόδρομων. Την πληροφορούμε πως ακόμα μια φορά οι πολίτες καταγγέλλουν - με γράμμα και φωτογραφίες - τις επικίνδυνες μπάρες της 'Εκθέτει το νησί η κυρία, που ενοικιάζει αυτοκίνητα στους τουρίστες και τους στέλνει να οδηγήσουν στις επικίνδυνες μπάρες της. Συνεχείς οι διαμαρτυρίες για την προχειρότητα του έργου της. Άραγε ξέρουν τις κακοτεχνίες των έργων του επαρχείου και της επάρχου οι κ. Χατζημάρκος και Λεονταρίτης; - ΕΝ ΑΝΔΡΩ) 

 

Φωτογραφία των αναγνωστών μας για το χάλι των δρόμων με τις επικίνδυνες μπάρες του επαρχείου.

Αγαπητό Εν Άνδρω,

Επισκεφθήκαμε την Άνδρο οικογενειακώς το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου. Έχοντας ακούσει πολλά για τις ομορφιές του νησιού, αποφασίσαμε να τις «γευτούμε» λίγο πριν το άνοιγμα των σχολείων και την επιστροφή στη ρουτίνα. Μείναμε σε ξενοδοχείο στο Γαύριο και νοικιάσαμε αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μας, μιας και το τοπικό ΚΤΕΛ δεν μπορούσε να ικανοποιήσει τις ανάγκες μας, αλλά και δεν συνέφερε οικονομικά για οικογένεια 4 ατόμων (γιατί άραγε δεν είναι οργανωμένο και προσιτό, όπως σε άλλα νησιά που έχουμε πάει;).

Ο λόγος που πήρα το θάρρος να σας γράψω είναι μια επικίνδυνη κατάσταση που είδα σε αρκετούς δρόμους του νησιού. Όπως νομίζω ξέρετε καλύτερα από εμένα, οι δρόμοι του νησιού είναι δύσκολοι και σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν γκρεμοί από τη μια πλευρά. Η έλλειψη καλής σήμανσης και διαγράμμισης κάνει πολλές φορές την οδήγηση πολύ δύσκολη, ιδίως για επισκέπτες σαν εμένα, που δεν γνωρίζουν τους δρόμους πολύ καλά. Είδα ότι σε αρκετά σημεία των δρόμων έχουν μπει στηθαία ασφαλείας, κάτι βεβαίως σωστό και αναγκαίο. Έχουν όμως τοποθετηθεί λάθος!

 

Φωτογραφία των αναγνωστών μας για το χάλι των δρόμων με τις επικίνδυνες μπάρες του επαρχείου.

Τα στηθαία έχουν μπει ακριβώς στο τελείωμα της ασφάλτου (παρόλο που υπήρχε δυνατότητα για ένα περιθώριο ασφαλείας), με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να μειώνεται το (έτσι κι αλλιώς μικρό) πλάτος του δρόμου. Έτσι, ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να αφήνει μια απόσταση μισού μέτρου για να μην ακουμπήσει το στηθαίο, αναγκάζοντας τον οδηγό να βγαίνει στο αντίθετο ρεύμα και μάλιστα σε συνθήκες έλλειψης ορατότητας.

Φωτογραφία των αναγνωστών μας για το χάλι των δρόμων με τις επικίνδυνες μπάρες του επαρχείου.

Ακόμα χειρότερα, σε κάποιες περιπτώσεις τα στηθαία λειτουργούν σαν εμπόδιο στην πορεία του αυτοκινήτου, αφού ξαφνικά προεξέχουν στον δρόμο, μη ακολουθώντας τις γραμμές άλλων στηθαίων, τοιχίων, κλπ., αιφνιδιάζοντας τον οδηγό. Για του λόγου το αληθές τράβηξα μερικές φωτογραφίες που αποτυπώνουν αυτά που σας γράφω. Παρακαλώ κι εσείς από την πλευρά σας να επισημάνετε αυτή την πολύ επικίνδυνη αστοχία (δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο), μήπως και πιεστούν οι αρμόδιοι για να αποκαταστήσουν το πρόβλημα άμεσα.

Εμείς βέβαια επιστρέψαμε έχοντας αποκομίσει τις καλύτερες εντυπώσεις από το νησί, τονίζω όμως ότι το πρόβλημα που σας περιέγραψα είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και μπορεί να προκαλέσει πολύ σοβαρό ατύχημα αν δεν αντιμετωπιστεί το συντομότερο.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας,

Αθήνα, 19-9-2024

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Η μηχανικος του επαρχειου είναι εδώ ή κοιμάται? Καλά έκανε η Βρεττού και υπερψήφισε τον υποβιβασμό της τεχνικης υπηρεσίας Ανδρου. Είναι εξυπνη και βλέπει μακρια η Βρεττου

This comment was minimized by the moderator on the site

Τι έκανε; είχε επαγγελματικά προβλήματα και έβαλε σε δεύτερη προτεραιότητα τα καθήκοντα που της ανατέθηκαν; παραίτηση.

This comment was minimized by the moderator on the site

Τι ψαχνετε παιδια? Η Βρεττου δεν ξερει καν το οδικο δικτυο και τις αναγκες του. Το πιο μακρια που εχει πάει ειναι ο Φελλος. Κατα τ αλλα εταζε αναβαθμισεις υπηρεσιων και υποδομων. Μαυρη σελιδα για το επαρχειο

This comment was minimized by the moderator on the site

Άντε πάλι με τις μπάρες....Γιατί ξήλωσαν αυτές που είχαν βάλει οι προηγούμενοι και τοποθετήθηκαν τόσο άθλια οι καινούριες;;;;;;;;;;;;;;;;ΕΛΕΟΣ

This comment was minimized by the moderator on the site

Αν είναι δυνατόν !!! Ποιος επιμελήθηκε αυτών των τοποθετήσεων ; ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ αδιαφορία και κακοτεχνία!!!! Θέλω να πιστεύω οτι θα διορθωθούν άμεσα και θα τοποθετηθουν εκ νέου σωστά!! Έλεος , απο την τσέπη μας έχουν πληρωθει όλα αυτά.

This comment was minimized by the moderator on the site

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ; ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΟΥ Η ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΡΧΕΙΟΥ ΤΙ ΕΠΕΒΛΕΠΕ;

This comment was minimized by the moderator on the site

Από ποιο φορέα έχουν πιστοποιηθεί οι μπάρες και η θέση τοποθέτησης τους;
Φυσικά και γνωρίζετε ότι η λάθος τοποθέτηση θα δράσει ως λεπίδα και θα θερίσει κεφάλια...
Εδώ σε μια μετωπική το αυτοκίνητο που θα πέσει πλαγιομετωπικά στις μπάρες επειδή δεν υπάρχει περιθώριο χώρου θα συνθλιβεί και οι μπάρες θα θερίσουν ότι βρίσκεται στην πλευρά τους.
Το βάλε βγάλε που είχαν οι συγκεκριμένες μπάρες, καταδεικνύει την προχειρότητα και την έλλειψη τεχνογνωσίας, πράγμα που σημαίνει επικινδυνότητα.
Από ποιόν έγινε ο έλεγχος μετά την τοποθέτηση;