Μην βλέπουμε μόνο το τυρί και χάνουμε την φάκα!!!

 

(Δύο ακόμα καίρια, περιεκτικά και επώνυμα σημειώματα για τα δρομολόγια από αναγνώστες μας. Τα δημοσιεύουμε γιατί θέτουν σοβαρούς προβληματισμούς για το μέλλον της γραμμής μας. Τα προσυπογράφουμε γιατί αυτό γίνεται στη γραμμή μας εφέτος είναι πέρα κάθε προηγουμένου με ευθύνη ενός ανύπαρκτου υπουργείου Ναυτιλίας, αλλά και των εταιρειών – Εν Άνδρω).

Η τελευταία εικόνα είναι της αναχώρησης

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη δημοσίευση του σχολίου μου, που ευελπιστώ να βοηθήσει να ληφθούν καλύτερες αποφάσεις στο μέλλον. Ως συχνός ταξιδιώτης στην Άνδρο, τόπο καταγωγής μου, χάρηκα πολύ που την Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος, άκουσα πολύ κόσμο που πρώτη φορά ερχόταν στο νησί να μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τις ομορφιές του νησιού. Αν μη τι άλλο αξίζουν συγχαρητήρια και στους ανθρώπους που ασχολούνται με τον ένα τρόπο ή με τον άλλο με τον τουρισμό στο νησί.

Είναι άλλωστε αλήθεια ότι οι αρχές του καλοκαιριού στην Άνδρο ενδείκνυνται πολύ περισσότερο για τουρισμό από τον Αύγουστο ή σημαντικά τμήματα του Ιουλίου κατά τα οποία τα μελτέμια ενδέχεται να είναι πολύ έντονα. Αυτό θεωρώ ότι είναι κάτι που πρέπει να αναγνωρίσουν οι αρμόδιοι και να ρίξουν το βάρος της προσπάθειας προβολής του νησιού και στο πρώτο μισό του καλοκαιριού προκειμένου να μεγαλώσει και η τουριστική σεζόν. Ομολογουμένως όταν εκθέσεις ξεκινούν προς το τέλος Ιουνίου ή και ακόμα αργότερα, δεν βοηθούν προς την κατεύθυνση αυτή.

Είναι κρίμα πραγματικά η καλή φυσική εικόνα του νησιού να αμαυρώνεται από την ταλαιπωρία που υφίστανται οι ταξιδιώτες όταν φεύγουν, με δεδομένο μάλιστα ότι είναι η τελευταία εντύπωση που τους μένει. Στο σύντομο σημείωμα που απέστειλα προ ημερών, θέλησα να τονίσω δύο πράγματα: την πολύ κοντινή χρονική απόσταση απόπλου των πλοίων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, αλλά και τη λήψη μέτρων στη Ραφήνα για την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών.

Σημαντικό μποτιλιάρισμα παρατηρήθηκε και στο Γαύριο και νομίζω ότι καλό θα ήταν οι αρμόδιοι να εξετάσουν το ζήτημα λήψης μέτρων συγκοινωνίας μονοδρόμησης κατά τμήματα όταν παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα. Για παράδειγμα θα μπορούσε ο πίσω δρόμος του Γαυρίου (που ξεκινάει από τη διασταύρωση προς Άγιο Πέτρο / Βιτάλι) να χρησιμοποιείται για την είσοδο προς το λιμάνι (προκειμένου και τα αυτοκίνητα να απλώνουν περισσότερο) και ο κεντρικός στενός δρόμος για την έξοδο από το λιμάνι. Αργά ή γρήγορα κι εφόσον επιθυμούμε ανάπτυξη του τουρισμού και το λιμάνι να παραμείνει στο Γαύριο, πιθανότατα θα χρειαστεί κάποιος περιφερειακός δρόμος. Σχεδιασμός για αυτό θα πρέπει να γίνει πριν είναι πολύ αργά.

Σε ό,τι αφορά το σκέλος των δρομολογίων νομίζω ότι με έχετε καλύψει και με το παραπάνω. Τα τοπικά δρομολόγια Κυριακής & αργιών είναι αλήθεια ότι έχουν εξυπηρετήσει πολύ κόσμο τα τελευταία χρόνια, έναντι του παλαιότερου καθεστώτος, που τα τελευταία πλοία αναχωρούσαν στις 16:30 για παράδειγμα. Ωστόσο δύο τόσο κοντινά τοπικά δρομολόγια δημιουργούν πολλά προβλήματα στους επιβάτες με τις επιπτώσεις τελικά να γυρίζουν στις εταιρείες.

Δεν ξέρω πόσο εύκολο θα είναι για εφέτος κάτι να αλλάξει σε αυτόν τον τομέα. Ωστόσο νομίζω ότι το να ληφθούν κάποια μέτρα κυκλοφορίας και στο φανάρι της Φλέμινγκ & Μαραθώνος είναι κάτι που μπορεί να γίνει άμεσα. Στο λιμάνι του Πειραιά σε αντίστοιχες μέρες λαμβάνονται μέτρα και από το λιμενικό και από την τροχαία. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι και με ένα πλοίο το μποτιλιάρισμα στο συγκεκριμένο φανάρι μπορεί να μην είναι 45 λεπτά αλλά κάλλιστα μπορεί να είναι 20 λεπτά.

Οι συχνοί ταξιδιώτες της Ραφήνας μπορεί να επιλέγουμε εναλλακτικές διαδρομές και να αποφεύγουμε το σημείο αυτό, ωστόσο οι τουρίστες που θέλει το νησί να προσελκύσει δεν έχουν πάντα αυτή τη δυνατότητα και καλό θα ήταν να εξυπηρετούνται.

Γιώργος Γλυνός

ΜΗΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΑΚΑ!!!

ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΡΑΦΗΝΑ- ΑΝΔΡΟΣ -ΤΗΝΟΣ - ΜΥΚΟΝΟΣ ΦΕΤΟΣ!!

ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΟ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΟ ΤΑΧΥΠΛΟΟ ''TERA JET'' ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ, ΑΠΟΚΟΠΤΩΝΤΑΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ!!

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΕΔΩ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ, ΑΛΛΑ ΦΙΛΤΑΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΝΙΔΕΟΣ ΠΕΡΙ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ !!

ΝΑ ΓΙΝΕΙ ‘’ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ’’, ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ, ΚΑΘΕ ΦΟΡΕΑ, ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΟΤΙ, Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ, ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ 35-40 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΤΕΛΙΚΑ '' ΒΟΗΘΑΕΙ '' ΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΙΒΙΩΣΗ.

ΜΗΝ ΞΕΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ , ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΛΑΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΤΟ...ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΑΚΑ!!!

ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΓΕΛΑΕΙ, ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ 100-200 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚAI 20-30 ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ.

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ!!! ! ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ TOYΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΧΕΙΜΩΝΟ, ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ. ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ (8) ΜΗΝΕΣ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΗ.

ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΚΟΦΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΟΤΙ, Η ‘’GOLDEN STAR FERRIERS’’ ΚΑΙ Η ‘’ FAST FERRIERS’’ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΡΑ-ΠΑΡΑΜΕΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΙΝΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΣΕ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΜΑΣ.

ΑΓΑΠΗΤΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗΝ ΦΟΒΟΣΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΘΕΣΗ, ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘ’ ΟΛΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΘΕΣΗ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΣΑΝ ΝΗΣΙ, ΜΟΝΟΝ 30-40 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝΑΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙΡΟΣ, ΓΙΑ ΜΗΝ ΚΛΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΚΟΡΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ - ΜΕΣΣΑΡΙΑ ΑΝΔΡΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός παίρναμε το ''ΜΟΣΧΆΝΘΗ''αλλά και τα μετέπειτα βαπόρια, από το Μπατσί .Γιατί αυτό το λιμάνι να μην μπορεί να λειτουργήσει ξανά ;;μετά από τις πρέπουσες εργασίες. Όσο για τα κρουαζερόπλοια ρε πατριώτες εκείνο το λιμάνι της Χώρας γιατί να μένει αναξιοποίητο;;δεν θα μπορούσαν να πάνε εκεί;;Βέβαια εκείνη η πονεμένη ιστορία για την ''μαρίνα''στο Κόρθι,έμειναν μόνο τα μπλόκια.....τα χάλια μας δηλαδή και θέλουμε να γίνουμε και Μύκονος τρομάρα μας.................

This comment was minimized by the moderator on the site

που ήσουν τόσα χρόνια διαθέτης μυαλό Γλυνε

This comment was minimized by the moderator on the site

Δε χρειαζεται να παμε πολύ μακριά για να δούμε αλλαγές σε λιμένες. Στην Τήνο και τη Μύκονο επελέγησαν νέα σημεία χωρίς να αποτελούν φυσικούς λιμένες με μόνο κριτήριο την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας και τις αυξημένες ροές τουριστών / υπερωκεάνεια. Το θέμα είναι να μη χρειαστεί να καταφύγουμε σε τέτοιες λύσεις, γιατί κάποια υπάρχουσα παραλία θα πρέπει να αφανιστεί. Στην Άνδρο αντίστοιχα εύκολα θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί λιμενοβραχίονα από τη βραχώδη πλευρά του Γαυρίου προς Λιόπεσι ή ακόμη νοτιότερα από τη δυτική ακτή μέχρι το Χαλκολιμνιώνα ή την Πλακα, αν και η αρχαιολογία θα έθετε σοβαρά ζητήματα. Σε κάθε περίπτωση το απεύχομαι. Το θέμα είναι να μη μας ξεπεράσουν τα γεγονότα.

This comment was minimized by the moderator on the site

ΣΚΟΡΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ Αργά ή γρήγορα κι εφόσον επιθυμούμε ανάπτυξη του τουρισμού και το λιμάνι να παραμείνει στο Γαύριο,
Έχετε στο νου σας που αλλού μπορεί να πάει το Λιμάνι στην Άνδρο ρωτάω ???????????

This comment was minimized by the moderator on the site

Επιδοτείται η γραμμή Ραφήνα- Άνδρου ναι ή όχι; Αν ναι τότε που είναι το πρόβλημα, δηλαδή η φάκα; αν όχι ας αφήσουμε τον ελεύθερο ανταγωνισμό να ισορροπήσει τα πράγματα.