Συνεχίζονται οι διαμαρτυρίες για τα σχολεία στο Κόρθι
Συνεχίζονται οι διαμαρτυρίες για τον αποχαρακτηρισμό των σχολείων του Κορθίου. Μετά την πρώτη παρέμβαση σειρά πήρε ο βουλευτής Κυκλάδων Γιάννης Βρούτσης που προώθησε την διαμαρτυρία του επάρχου στη Βουλή με ερώτηση του προς τον υπουργό Παιδείας και ακολούθως παρενέβη και ο δημοτικός σύμβουλος Κορθίου Χ. Βουραζέρης με επιστολή του προς τον υπουργό Παιδείας.
Αναλυτικά ο βουλευτής Κυκλάδων Γιάννης Βρούτσης επισυνάπτοντας τη διαμαρτυρία του επάρχου γράφει: «στο ανωτέρω έγγραφο-διαμαρτυρία του ο Έπαρχος επισημαίνει ότι η απόφαση αναμοριοδότησης του Γυμνασίου Τ.Λ. Κορθίου είναι απαράδεκτη και υποβαθμίζει ολόκληρη την Άνδρο. Με την ενέργεια αυτή, το υπουργείο δείχνει ότι δεν αντιλαμβάνεται τις ιδιαίτερες και συχνά δύσκολες συνθήκες ζωής, εργασίας και μετακίνησης των εκπαιδευτικών, προκαλώντας έτσι σοβαρά προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας Κορθίου.»
Σημειώνει επίσης ο βουλευτήςπως: «με την πρόταση αυτή η στελέχωση του σχολείου θα γίνει ακόμη πιο δυσχερής. Γεγονός, που θα συμβάλλει στη μείωση των μαθητών και κατ’ επέκταση του πληθυσμού της περιοχής.» Και καταλήγει ζητώντας: «άμεση παρέμβαση του υπουργού Παιδείας: «ώστε να αποσυρθεί η πρόταση για τον αποχαρακτηρισμό του Γυμνασίου Τ.Λ. Κορθίου Άνδρου ως δυσπρόσιτου, καθώς και να επανέλθει η πρότερα κατάσταση.»
Στην επιστολή που έστειλε ο δημοτικός συμβούλος Χ. Βουραζέρη και η οποία απευθύνεται προς τον υπουργό Παιδείας σημειώνεται πως: «Ο αποχαρακτηρισμός της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας της Δ. Ε. Κορθίου θα έχει ως αποτέλεσμα από περιζήτητο σχολείο που ήταν, να πάει στα αζήτητα. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν θα προτιμούν την συγκεκριμένη σχολική μονάδα , με αποτέλεσμα βασικές ειδικότητες να λείπουν από το σχολείο στην καλύτερη των περιπτώσεων μέχρι την μέση της σχολικής χρονιάς».
Για τον λόγο αυτό ζητά: «άρση του αποχαρακτηρισμού της σχολικής μονάδας της Δ.Ε. Κορθίου του Δήμου Άνδρου και την αναμοριοδότηση σε δέκα (10), πιστεύοντας πως θα δικαιωθούμε διότι δεν υπάρχει κανένα οικονομικό κόστος στην έκκλησή μας, θεωρώντας ότι δεν αδικούμε με αυτό τον τρόπο άλλες (απομακρυσμένες) σχολικές μονάδες μιας και η μοριοδότηση έχει κλίμακα μέχρι το δέκα τέσσερα(14). Αντίθετα επιβραβεύει ανθρώπους που εργάζονται κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες, ασύγκριτες με εκείνες των κεντρικών σχολείων, αλλά πάνω από όλα στηρίζει τους μαθητές.»