Οι «γουρούνες» απειλούν να αποκλείσουν την Μύκονο! Ή, χοιροσφάγια «αλλοιώτικα»!!!

 

Ποιος θα πίστευε πως θα ερχόταν μέρα που θα έκλεινε το λιμάνι στο γειτονικό κοσμοπολίτικο νησί, την Μύκονο! Και ποιος θα πίστευε πως θα το έκλειναν οι επιχειρηματίες του τουρισμού! Κι όμως αύριο Τετάρτη 16/5 οι επιχειρήσεις ενοικιάσεων «γουρούνων» (τετράτροχες μοτοσυκλέτες) κατεβαίνουν στο λιμάνι με στόχο να το αποκλείσουν σταματώντας κάθε μετακίνηση και μεταφορά από και προς την Μύκονο!

Αυτά λέει η ανακοίνωση που έδωσαν στη δημοσιότητα. Και ο Δήμος Μυκόνου συμπαραστέκεται. Όχι, στο κλείσιμο του λιμανιού που ελπίζει να το αποτρέψει, αλλά στην κινητοποίηση δεκάδων επαγγελματιών του νησιού που έχουν «ανέβει στα κάγκελα» ε την απόφαση για πλήρη απαγόρευση των «γουρουνών» 50 κυβικών. "Χοιροσφάγια" ονομάζουν στην Μύκονο την απαγόρευση! Και προβάλουν τα παραδείγματα άλλων ευρωπαϊκών χωρών (Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία) που δεν απαγορεύουν το αγαπημένο όχημα μετακίνησης των ξένων τουριστών.

Το τι θα γίνει αύριο στο λιμάνι της Μυκόνου δεν ξέρουμε. Αν το κλείσουν οι επαγγελματίες «χοιροτρόφοι» θα υπάρξει πρόβλημα στην γραμμή. Αν τα καταφέρει ο δήμαρχος Μυκόνου να μείνει η κινητοποίηση στα πλαίσια της διαμαρτυρίας θα λειτουργήσει. «Ες αύριον τα σπουδαία’, που λέγανε οι παλαιοί! Μέχρι τότε διαβάστε την χαριτωμένη διαμαρτυρία δημοτικού συμβούλου της Μυκόνου…

 

Χοιροσφάγεια «αλλιώτικα»!!!

Η αλήθεια πάντα έγκειται στη σωστή ενημέρωση! Και δυστυχώς δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση σε πολλά θέματα όπως και στο ζήτημα με την απαγόρευση της κυκλοφορίας των ενοικιαζόμενων τετράτροχων οχημάτων δηλαδή της γνωστής γουρούνας !!!
Έτσι λοιπόν για να καταστεί σαφές:
- Ποτέ το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε δεν απαγορεύει την κυκλοφορία του συνόλου των οχημάτων που κυκλοφορούν στο οδικό δίκτυο αλλά μονάχα όσες “γουρούνες” είναι έως των 125 κυβικών ! Δηλαδή τις γνωστές γουρούνες των 50 κυβικών. Δηλαδή για ποιά ασφάλεια μιλάμε όταν θα επιτρέπεται η κυκλοφορία μεγαλύτερων κυβισμού οχημάτων δηλαδή 250 κυβικών και 500 κυβικών;
- Πόσο μάλλον όταν μια τέτοια απόφαση θίγει ένα ολόκληρο επαγγελματικό κλάδο με πολλαπλές οικονομικές συνέπειες. Δεν μπορεί δηλαδή, για να καταλάβουμε όλοι, να αποφασίζεις εν μια νυκτί την κατάργηση της κυκλοφορίας στα 50άρια ενώ επιτρέπεις τις 250άρες και τις 500άρες που είναι αφενός πολύ πιο βαριά οχήματα με μεγαλύτερο όγκο και αφετέρου πολύ πιο γρήγορα αφού αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες!!!
Επιπλέον σε μια Ευρωπαϊκή χώρα θα έπρεπε να προβλέπεται αφενός περίοδος προσαρμογής ή ακόμα και κίνητρα απόσυρσης! Δεν είναι λογικό πριν την κατάθεση του νόμου να επιτρέπεται η αγορά και προμήθεια από τα γραφεία ενοικίασης οχημάτων γουρούνες 50 κυβισμού. Και την επόμενη του νόμου να τις απαγορεύεις καθ’ ολοκληρία χωρίς να επιτρέπεις μια περίοδο προσαρμογής μέχρι την καθολική απόσυρση από την κυκλοφορία.
Προτού λοιπόν κρίνει ο καθένας μας επιπόλαια είναι καλό να εξετάζουμε όλες τις πτυχές του ζητήματος και να το προσεγγίζουμε με ευαισθησία σαν, να μας αφορά προσωπικά. Αυτό κάνει μια Διοίκηση με αίσθημα δικαίου που αφουγκράζεται το πρόβλημα των Δημοτών της.
Στεκόμαστε λοιπόν δίπλα στους συντοπίτες μας και οφείλουμε όλοι να αντιληφθούμε πως αν σήμερα θίγεται ανορθόδοξα ο ένας επαγγελματικός κλάδος δεν θα αργήσει η στιγμή που θα θιγούν και οι άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι. Ενωμένοι και μέσα από συλλογικότητες μπορούμε να διεκδικήσουμε να ακούγεται η Φωνή μας.
Το κράτος των Αθηνών καλό θα ήταν να λαμβάνει σοβαρά υπόψιν τη βούληση των Δημοτικών Συμβουλίων!!!

Miltiadis Atzamoglou

 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

People in this conversation

  • Επισκέπτης - ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΑ ΤΕΤΡΑΡΟΔΑ - ΑΛΛΑ

    Μία συμπαθητική «γουρούνα» πιάνει αρκετό χώρο στους στενούς δρόμους που αναγκαστικά κυκλοφορούμε.
    Δυστυχώς οι μικρού κυβισμού γουρούνες πάνε αργά. Αυτοκίνητα προσπαθούν να τις προσπεράσουν και πολύ συχνά κινδυνεύουν γιατί αυτές οι συμπαθητικές γουρούνες όχι μόνο πάνε αργά αλλά πιάνουν χώρο στο δρόμο! Δεν είναι σαν τα δίκυκλα! Πολλά ατυχήματα δημιουργούνται εξ αιτίας των!
    Ναι έχουν δίκιο οι άνθρωποι που ασχολούνται με την ενοικίασή των. Πρέπει να τους δοθεί περίοδος προσαρμογής.