Κάθε λιμάνι και καημός…

Του Δημήτρη Λάσκαρη

Υποψηφίου Περιφερειακού Συμβούλου - "Το Νότιο Αιγαίο Μπροστά"

 

Μετατροπή του λιμενοβραχίονα σε προβλήτα. Το πρώτο και αποφασιστικό έργο για την άμεση βελτίωση του λιμένα της Άνδρου στο Γαύριο (φωτ. Εν Άνδρω).

(Μια λίαν ενδιαφέρουσα παρουσίαση της κατάστασης του βασικού λιμένα της Άνδρου από τον Δημήτρη Λάσκαρη υποψήφιο Περιφερειακό Σύμβουλο με τον Γ. Χατζημάρκο. Ο Δ. Λάσκαρης καταγράφει προσεκτικά τα προβλήματα, εξηγεί προτάσεις και αναλύει τις δράσεις που σχεδιάζονται. Και μιλώντας στο τέλος και για το Λιμενικό Ταμείο βάζει σε μια σειρά το τι μέλλει γενέσθαι στην βασικότερη υποδομή για την Άνδρο: το λιμάνι της. Μια συνολική πρόταση που μπορεί να αν υπάρξει στοχοπροσήλωση να υλοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό. Επιτέλους ας μιλήσουμε με γνώση ενόψει εκλογών πάνω σε συγκεκριμένες προτάσεις και δυνατότητες κι ας ξεφύγουμε λίγο από τις προσωπικές αντεγκλήσεις του ενός ή του άλλου - Εν Άνδρω).  

Οι εκλογές του Μαΐου είναι πλέον στην τελική ευθεία. Η Περιφερειακή και η Δημοτική αρχή έχουν κάνει τις προσπάθειές τους, αλλά οι ανάγκες  του νησιού μας συνέχεια αυξάνονται και κάποια προβλήματα διαιωνίζονται . Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι τα λιμάνια μας.

Τα τελευταία χρόνια λόγο της όλο και αυξανόμενης επισκεψιμότητας του νησιού μας το μείζον θέμα που αντιμετωπίζουμε είναι τα προβλήματα στο λιμάνι του Γαυρίου.  Ένας φυσικός όρμος αγκυροβολίου, που στις αρχές του ’70 σχεδιάστηκε ένα λιμάνι με προχειρότητα και χωρίς πρόβλεψη για το μέλλον.

Από τις παλιές φωτογραφίες θα καταλάβετε πως δεν υπάρχουν και μεγάλες αλλαγές από τότε έως σήμερα. Τα προβλήματα πολλά. Συγκοινωνιακό, σήμανση, χώροι αναμονής, ακατάλληλες προβλήτες, παράλληλη χρήση εμπορικού και επιβατηγού λιμανιού, βάθος λιμενολεκάνης κ.α , που σε αυτά πάνω έρχονται να προστεθούν και οι  ταυτόχρονες  αφίξεις και αναχωρήσεις πλοίων.

Για την ώρα και όταν δεν έχει αέρα το υπάρχον λιμάνι της Άνδρου μπορεί να εξυπηρετεί δύο επιβατηγά/οχηματαγωγά. Αν έχει αέρα μόνο ένα. 

Θα ξεκινήσω απ το τέλος, εκτιμώντας πως τα δρομολόγια δεν μπορούν να αλλάξουν και πάρα πολύ. Είμαστε το βορειότερο κατά σειρά νησί της γραμμής. Οπότε μοιραία τα πρωινά δρομολόγια θα φτάνουν πρώτα σε εμάς, και τελευταία το απόγευμα θα ξαναπροσεγγίζουν. Αυτό λοιπόν που χρειαζόμαστε άμεσα είναι η δημιουργία νέας προβλήτας, ασφαλούς πρόσδεσης ιδίως σε δυνατούς ανέμους.

Η πολυσυζητημένη 3η Φάση του λιμένα Γαυρίου προέβλεπε κατασκευή νέας νότιας προβλήτας και δρόμο που θα περνούσε από το Andros Holiday Hotel και θα έβγαινε στο βενζινάδικο. Ο δρόμος δεν μπορεί να χαραχτεί πλέον διότι η περιοχή έχει οικοδομηθεί.

Για την προβλήτα, γεωτρήσεις 20ετίας  έδειχναν σαθρό πυθμένα, και αδυναμία κατασκευής του. Μετά από συζητήσεις και διαβουλεύσεις σε Δήμο και Περιφέρεια, έχουμε καταλήξει στο να γίνει ο κυματοθραύστης προβλήτα.

Το Λιμενικό Ταμείο όπου και είμαι μέλος, έχει δεσμεύσει αντίστοιχο ποσό στον προϋπολογισμό του και  προχωρά τη διαδικασία για τις νέες γεωτρήσεις. Πιστεύω πως η αρχή είναι το ήμισυ του πάντως. Επίσης, το Λιμενικό Ταμείο έχει προχωρήσει σε μελέτη εκβάθυνσης του λιμένα Γαυρίου κατά 7 μέτρα, προϋπολογιζόμενου κόστους περίπου 1.000.000€. Στο επόμενο Δ.Σ του, θα παρθεί και η απόφαση  εκβάθυνσης του Λιμένα για να προχωρήσει σε διαγωνισμούς κτλ.

Όμως, όπως έχουμε διαπιστώσει η  μετατροπή του λιμενοβραχίονα σε προβλήτα,  δεν θα αποτελέσει οριστική λύση του προβλήματος. Πρέπει να μιλάμε πλέον για μια νέα μελλοντική φάση του λιμένα Γαυρίου, σύγχρονη, λειτουργική και με πρόβλεψη για τα επόμενα χρόνια.

Έχουμε  κάνει ήδη επαφές με λιμενολόγους, ναυτιλιακές εταιρίες,  καπετάνιους και ντόπιους παράγοντες και ετοιμάζουμε ένα προσχέδιο του νέου λιμένα, που προβλέπει νέα προβλήτα υπήνεμη και ασφαλή σε όλους τους καιρούς στην πλευρά της παραλίας και μαρίνα μικρών σκαφών αναψυχής μπροστά από τα καταστήματα. Μεγαλεπήβολο μεν. Ίσως και ακατόρθωτο για την ώρα. Όμως πρέπει να σχεδιάζουμε και για το μέλλον...

Για τους λιμένες Χώρας και Κορθίου,  πρέπει να προχωρήσουν άμεσα στη διενέργεια νέων μειοδοτικών  διαγωνισμών για την αποπεράτωση του ημιτελών έργων. Τα λιμάνια έμειναν ημιτελή, με υπαιτιότητα της εταιρίας που τα κατασκεύαζε, διότι πτώχευσε. Οπότε αναγκαστικά πρέπει να γίνουν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες του διαγωνισμού από την αρχή. Με πίεση στην τεχνική υπηρεσία της Περιφέρειας και στο Λιμενικό Ταμείο, σύντομα θα έχουμε αποτελέσματα.

Λιμενικό Ταμείο Τήνου - Άνδρου

Μεγάλο και δύσκολο θέμα. Κοινό λιμενικό ταμείο Άνδρου - Τήνου, με έδρα την Τήνο. Πρόεδρο στην Τήνο, Αντιπρόεδρο στην Τήνο,  Τεχνική υπηρεσία στην Τήνο, με τις αποφάσεις του να πρέπει να έχουν τη σύμφωνη γνώμη του Δημοτικού Συμβούλιου Τήνου, και όλα να διεκπεραιώνονται στην Τήνο.

Επίσης, κάποια απ τα μέλη της Άνδρου τις περισσότερες φορές να μην παρίστανται στα συμβούλια, αλλά και να μην έχουν ιδέα και για την λειτουργία του. Εντελώς λάθος σχεδιασμός και μοντέλο λειτουργίας. Έχουν γίνει ήδη προσπάθειες από τον Δήμο Άνδρου διαχωρισμού του. Δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία, αλλά έχει πάρει το δρόμο του πλέον. Είναι για υπογραφή στο υπουργείο και την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ. Ας ελπίσουμε ότι με το Λιμενικό Ταμείο Άνδρου θα έχουμε πλέον τη δυνατότητα και την αμεσότητα των αποφάσεων και της εκτέλεσης έργων και υποδομών. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να παράγουμε έργο.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ένα - ένα τα παραπάνω με την πείρα και την γνώση που αποκτήσαμε αυτά τα χρόνια και ας κάνουμε τα πρώτα βήματα σε στενή συνεργασία Περιφέρειας, Δήμου, Λιμενικού Ταμείου και όπου χρειαστεί του υπουργείου Ναυτιλίας. Μπορούμε να προχωρήσουμε. Και θα προχωρήσουμε…

Άνδρος, 3 Απριλίου 2019

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΕΠΑΡΧΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΑΣΚΑΡΗ
Δυστηχως φιλε Δημητρη διαβαζωντας ολα οσα αναφερεις για το λιμανι και επειδη το θεμα λιμανι Γαυριου το εχω ζησει απο κοντα για πολλα χρονια και το παρακολουθω συνεχως,εχω να σου πω, πως δεν υπαρχει καμια μελετη απο το Λιμενικο Ταμειο για γεωτρησεις στον πυθμενα ,οπως επισης δεν υπαρχει και καμια μελετη για την εκβαθυνση του λιμανιου Γαυριου, οπως αναφερεις,οποτε χωρις μελετες ωριμες δεν υπαρχει και χρηματοδοτηση.Οσο αφορα για την εκβαθυνση,η SEAJETS που προκαλεσε το θεμα με επιστολη της προς το Λ/Τ, το Υπουργειο,το Δημο Ανδρου απο τις 15/1/19 αλλα και λιγο πριν ο λιμεναρχης Ανδρου στις 30/11/18 με επιστολη του, δεν εχουμε λαβει καμμια γραπτη απαντηση απο το Λ/Τ τηνου ανδρου και τον Δημο Ανδρου για το τι προκειται να κανουν,παρα μονο σε προφορικη απαντηση απο το Λ/Τ ειπαν οτι πρεπει να ζητησει η Ανδρος να γινουν μελετες για ολα αυτα οι οποιες δεν υπαρχουν δυστηχως. Επισης η διευθυνση λιμενων του Υπουργειου Ναυτιλιας, μετα την επιστολη της SEAJETS με επειγον εγγραφο που εχει στειλει στις 21/1/19 προς το Λ/Τ και στο Δημο Ανδρου,ζητα να γινουν αμεσα ολες οι ενεργειες αποκαταστασης των λειτουργικων βαθων του λιμανιου.Προφανως να μην τα γνωριζεις ολα αυτα που εχουν γινει, αν ο Δημος δεν τα εχει φερει για ενημερωση στο Δημοτικο Συμβουλιο .Μεχρι τοτε ολη η τοπικη αυτοδιοικηση ηταν απουσα απο το θεμα αυτο και στις συνεδριασεις του Λ/Τ πηγαιναν απο την Ανδρο οπως αναφερει το ιδιο το Λ/Τ ενα,δυο ατομα και μερικες φορες κανενας, παρολο που η Ανδρος εχει και την πλειοψηφια.Επισης, υπηρχε μελετη απο το 2014 για εκβαθυνση του λιμανιου,η οποια εμεινε στα συρταρια διχως να ενδιαφερθει κανεις για την υλοποιηση της.Για την 3η φαση που αναφερεις,δεν εγινε ποτε καμια ενεργεια υλοποιησης η τροποποιησης της μελετης απο την τοπικη αυτοδιοικηση, για να αποσυνδεθει απο την κατασκευη του περιφεριακου και να γινει εστω αυτη η μικρη ραμπα στη αρχη του κυματοθραυστη απο τη βορεια πλευρα .Ευχομαι μετα απο ολες αυτες τις επιστολες να ενδιαφερθει ο Δημος για το λιμανι, και στις συναντησεις που λετε οτι εχετε κανει με ναυτιλιακες εταιρειες και αλλους παραγοντες, να θυμηθειται την επομενη φορα να προσκαλειται ολες τις εταιρειες που δραστηριοποιουνται στο νησι.Οσον αφορα τον διαχωρισμο του Λ/Τ αυτο δεν αποτελει αλλοθι για την αδιαφορια που επεδειξε μεχρι σημερα ο Δημος,γιατι αν παρουσιαζε μελετες για το λιμανι και δεν περνουσαν, τοτε θα ειχε λογο να διαμαρτυρηθει και να το κανει γνωστο στο Δημοτικο συμβουλιο και στους κατοικους.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ο Καλιβρουσης οταν μιλαει για μελέτες, εννοει φωτοτυπίες απο το google-maps που πανω τους εχει σχεδιασει με πολυχρομους μαρκαδορους. Ζωγραφιές 3ης Δημοτικού. Αυτές ειναι οι μελετες που εχει δειχνει σε ολους. Απιστευτα γραφικος τυπος που κοιμαται στις καρεκλες του πλατάνου

This comment was minimized by the moderator on the site

KΥΡΙΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ '' ΒΟΥΡΑΖΕΡΗΣ - ΙΣΣΑΡΗΣ- ΛΑΣΚΑΡΗΣ- κυρία ΛΟΤΣΑΡΗ ''. ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ''ΕΓΚΛΗΜΑ'' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΤΗΝΟΥ-ΑΝΔΡΟΥ.
Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ...ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΑΝ ΑΝΔΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ...ΡΑΧΑΤΙ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ,ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ, ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΥΤΟΥ.
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ...ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΔΡΟΥ...ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΛΟΓΚΑΝ, ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΘΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ, ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ! !
ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ....
ΕΙΣΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΤΕ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ ....

ΜΑΡΘΑ & ΓΙΑΝΝΗΣ

This comment was minimized by the moderator on the site

Φρατζέσκο Καλλιβρούση λυπήσου μας. Τα έχεις προβλέψει όλα. Τα έχεις σχεδιάσει όλα. Τα έχεις κάνει όλα. Είσαι ένα αδικημένο ταλέντο που κάθεται αραχτό στην πλατεία τα τελευταία 20 χρόνια και ξέρεις τα πάντα. Δεν σου κάνει εντύπωση που κανείς δεν σε παίρνει στα σοβαρά. Ξέρουμε πως έχεις κάνει μελέτες αστροναυτικής ώστε ν Άνδρος να αποκτήσει αεροδρόμιο και κοσμοδρόμιο. 'Ελεος ρε φίλε...

This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητέ Δημήτρη λυπαμαι που "σε βρίσκω αδιαβαστο" αλλά δεν θα παψω να υπενθυμιζω και να ενημερωνω τους Ανδριωτες έστω και αν οι Δήμαρχοι που πέρασαν από την Ανδρο - του Θ. Σουσουδη συμπεριλαμβανομενου - ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑΝ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ για τις πάνω από 12 Προμελετες και Σχέδια που έχω εκπονησει ως Μελετητής Μηχανικός - με θητεία για διάστημα 8 μηνών στην ΤΥΔΚ του Επαρχειου Άνδρου - από το 1992 μέχρι πρόσφατα. Ο Θ.Σ. διαθέτει και ψηφιακό δίσκο (dvd) με μερικες από αυτές απο το 2015. Με καλεσατε ποτέ στα 4 χρονια να τις παρουσιασω στο Δημοτικο Συμβούλιο; Περιλαμβανουν πάντως Μελέτη Νέων Λιμενικων Υποδομών σε Γαυριο, Χώρα και Μπατσι, Μελέτη Κυκλοφοριακης Ρύθμισης του λιμένα Γαυριου καθώς και Προτεινόμενα Υδροδρομια σε Γαυριο, Μπατσι, Ορμο Κορθιου, Χώρα (2 λυσεις) και Όρμο Χαλκολιμιωνα.

This comment was minimized by the moderator on the site

τωρα με τον διαχωρισμό του λιμενικού ταμειου, που δυστυχώς οι δικοί μας, εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι το επεδίωξαν, γιατί βαριοντούσαν να πάνε στα συμβούλια στην Τήνο ή ακόμα δεν συμετείχαν, ούτε κάν στην τηλεδιάσκεψη, κατά την συζήτηση των θεμάτων .....έρχονται να μας κάνουν τους φωστήρες, τώρα, ότι, με την ίδρυση αυτνόνομου ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΔΡΟΥ, θα ...γίνει χαμός απο έργα και έσοδα ? ? ?
Σιγά ρε λεβέντες...μην τυχόν και δεν ε΄χετε χώρο να βάλετε τα ευρώ που θα συρρέουν στο λιμανι...
Καλύτερα θα είναι, πιστέψτε μας, να βάλετε ένα κουτί και στις δύο προβλήτες στο Γαύριο,σε εμφανές σημείο, όπου κάθε ταξιδιώτης ερχόμενος ή φεύγοντας απο το νησί μας, να ρίχνει μέσα, ότι μπορεί...κάτι σαν το ..παγγάρι της εκλησίας, μην τυχόν και μαζευτεί κανένα ευρώπουλο, γιατί, κατά τα άλλα.... ζήτω που χαθήκαμε.
Η διαχρονική τους ανικανότητα, τους έκανε να νομίζουν, ότι βρήκαν την κότα που θα γεννά τώρα χρυσά αυγά και ζήτησαν τον διαχωρισμό απο την Τήνο, μη σκεφτόμενοι το πιό απλό...ότι στην Τήνο, μόν τα πλοια που ελλιμενίζονται έιανι πάνω απο 20 ημερησίως και...πάει λέγοντας.
Οχι κύριε Λάσκαρη, στη δική σας έλλειψη ενημέρωσης των πραγματικών δεδομένων για τα λιμενικά ταμεία, την χρήση τους και την αξιοποίηση των εσόδων τους, δεν μπορούμε να ανεχθούμε ανευθυνότητες.
Βγείτε και πείτε, ότι, ήταν μέγα λάθος και να ανακληθεί, να γίνει προσπάθεια δραστηριοποίησης του λιμενικού ταμέιου, όσο έχουμε χρόνο ακόμη
αυτό είναι υπεύθυνο και σωτήριο για το νησί μας !

This comment was minimized by the moderator on the site

ΚΑΘΕ ΛΙΜΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΥΜΟΣ....ΜΕ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΜΑΡΑΣΜΟ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ ΜΑΣ

Σχετικά με το καθεστώς που διέπει τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία, ώστε να μην αφήνουμε κανένα περιθώριο παρερμηνείας ή επιλεκτικής ερμηνείας των όσων ισχυριζόμαστε,είναι ότι ημιουργώντας το ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΔΡΟΥ, όχι απλά είναι εγκληματική μιά τέτοια απόφαση ( θα πανηγυρίζουν οι Τηνιακοί ),αλλά για να ξέρουμ εκαι τίέρχεται απέναντι σε όλους μας 1
Δεν το επισημαίνουμε για να φοβίσουμε αυτούς που ήδη ελλιμενίζονται ή εκμεταλεύονται με οιονδήποτε τρόπο χώρο, που ανήκει στο ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΔΡΟΥ, αλλά γιατί θεωρούμε ανΑπόφευκτο, ότι θα θελήσουν == όποιοι και να είναι στο συμβούλιο του== να έχουν έσοδα, όχι μόνον για να συντηρηθεί, αλλα και για να επιδιώξει να κάνει έργα συντήρησης και υποδομών στα λιμάνια....
Οι νομοθετημένοι, λοιπόν πόροι του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, θα είναι:
1.) Τα έσοδα από το τέλος χρήσης λιμένων αρμοδιότητας του και επί εκδιδομένων εισιτηρίων.
2.) Τα έσοδα προσόρμισης, πρύμνησης και παραβολής πλοίων στους λιμένες αρμοδιότητάς του.
Εδώ μιλάμε, για τα ‘’motorships’’ υλικών και διάφορων φορτίων.
Μιλάμε για πληρωμή όλων των σκαφών, επαγγελματικών και ιδιωτικών, που θα χρησιμοποιούν τις προβλήτες για δέσιμο τους ....κλπ....κλπ.
3.)Τα έσοδα χρήσεως πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων των λιμένων αρμοδιότητάς του, όπου αυτά ανήκουν στην δική του αρμοδιότητα.
4.) Τα έσοδα από τέλη υδρευσης και παροχής ηλεκτρισμού σε τρίτους, όπου υπάρχον ‘’pilars’’.
5.)Έσοδα από τέλη διαφήμισης, όπου μπορούν να υπα΄ρξουν ταμπλώ και λοιπά διαφημηστικά επαγγελματιών.
6.) Έσοδα από τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ από τις παραβάσεις στάθμευσης που βεβαιώνουν τα Λιμενικά όργανα στη Χερσαία Ζώνη Λιμένα
7.) Κάθε άλλο έσοδο που προβλέπεται από διάταξη του ισχύοντος νόμου.

This comment was minimized by the moderator on the site

ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΟΙ ΤΗΝΙΑΚΟΙ, ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΛΙΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ, ΕΠΙΔΙΩΞΑΤΕ ΤΟ '' ΣΠΑΣΙΜΟ'' ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΠΙ ΑΣΧΕΤΩΝ, ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΑΣΚΑΡΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ, ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ !!!!!!!!!!!!!
ΠΟΣΟ ......ΑΧΡΗΣΤΟΙ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ???????????????????
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΝΙΧΡΑ ΕΣΟΔΑ===ΣΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ== ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΔΡΟΥ, ΟΥΤΕ, ΓΙΑ ΛΑΜΠΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ?????????????
ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ????????????????
Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΟΛΩΝ ΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΩΝ ΜΑΣ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΤΑΜΕΙΟ, ΕΥΡΩΣΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΔΟΦΟΡΟ, ΑΛΛΑ, ΕΠΕΙΔΗ, ΔΕΝ ΠΑΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ, ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΣΕ ''ΣΠΑΣΙΜΟ'' ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ, ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΜΑΡΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ!!!!!!!.
ΑΣ ΖΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΑ '' ΜΟΤΟΡΣΙΠΑΚΙΑ'' ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ....ΚΑΙ ΑΜΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΠΝΟΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ.....ΩΩΩΩΩ...ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ !!!
( ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΑΛΛΑ Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ....)
(ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟ ΥΦΟΣ).

τ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

This comment was minimized by the moderator on the site

Αμην και πότε. Αλλά ο διαχωρισμός από την Τήνο μέγα λάθος. Όταν εμείς έχουμε 4 καράβια άφιξη τη μέρα, το χειμώνα μόνο 2 και από εκεί περνάνε 10 το λιγότερο. Θα έχει λιγότερα έσοδα το ταμειο Ανδρου. Εφόσον η Άνδρος έχει τη πλειοψηφία στο τωρινο σύστημα έπρεπε να τη χρησιμοποιεί, οι σύμβουλοι που δεν πηγαίνουν ούτε στις τηλεδιασκεψεις δεν αξίζουν να είναι σύμβουλοι τέλος.