ΕΠΑΡΧΕΙΟ ΑΝΔΡΟΥ: Έργα επαρχιακής οδοποιίας 2.200.000 ευρώ μέχρι το 2023!

 

Ξεκινούν έργα συντήρησης και αποκατάστασης του επαρχιακού οδικού δικτύου της Άνδρου αξίας 2.200.000 ευρώ από το Επαρχείο Άνδρου.

(Ήρθε και η ώρα του Επαρχείου να ξεκινήσει σειρά έργων συντήρησης και αποκατάστασης στο επαρχιακό δίκτυο της Άνδρου αξίας 2.200.000 ευρώ. Ανάμεσα τους εκτεταμένη συντήρηση τοιχίων, τάφρων, τεχνικών έργων, στηθαίων ασφαλείας, αποκατάσταση επαρχιακής οδού στη θέση Κόλυμπος, στο Μπατσί, και στη διαδρομή Χώρας-Σταυροπέδας-Όρμος, τεχνικά έργα στα Ρέματα κλπ και καθαίρεση βράχου μεταξύ Κόλυμπου και Παλαιόπολης με χρήση εκρηκτικών κλπ - ΕΝ ΑΝΔΡΩ) 

Ομόφωνα εγκρίθηκαν από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, η οποία συνεδρίασε την Δευτέρα 26 Απριλίου 2021, οι όροι δημοπράτησης για το μεγαλύτερο πρόγραμμα παρεμβάσεων για την οδική ασφάλεια, που αφορά την τριετή συντήρηση του οδικού δικτύου σε όλα τα νησιά των Κυκλάδων, συνολικού προϋπολογισμού 24.150.000,00 ευρώ. Ειδικότερα, η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας ενέκρινε τους όρους δημοπράτησης των τριετών συντηρήσεων του οδικού δικτύου αρμοδιότητάς της, για τα νησιά των Κυκλάδων. Ανάμεσα τους και η κοινή μελέτη του επαρχείου Άνδρου για τα τρία παρακάτω νησιά:

  • Μύκονος, προϋπολογισμού 2.700.000 ευρώ
  • Άνδρος, προϋπολογισμού 2.200.000 ευρώ
  • Τήνος, προϋπολογισμού 1.800.000 ευρώ

Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, σύμφωνα με το οποίο για διάστημα τριών ετών θα υπάρχουν συνεχώς ενεργές εργολαβίες για άμεσες παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει. Σε σχετική δήλωσή του ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, κ. Γιώργος Λεονταρίτης, ανέφερε: «Ξεκινάμε ένα μεγαλόπνοο σχέδιο βελτίωσης του οδικού δικτύου των νησιών μας έχοντας εξασφαλίσει το μεγαλύτερο ποσόν που έχει διατεθεί ποτέ για τις Κυκλάδες, παρά τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες σε όλα τα επίπεδα.».

 

Ρωτήσαμε τον Έπαρχο Άνδρου σχετικά με τα έργα που συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο των 2.200.000 ευρώ για την τριετία που ήδη τρέχει (2021-2023) και μας έστειλε τη σχετική μελέτη των έργων που έχουν μελετηθεί από την τεχνική υπηρεσία του επαρχείου Άνδρου όπου ανάμεσα σε άλλα προβλέπονται:

α) Καθαρισμοί και διαμόρφωση  τάφρων.

β) Επένδυση τάφρων  καθώς και κατασκευή κρασπέδου, σε θέσεις που κριθεί απαραίτητο, εντός της τάφρου απορροής.

γ) Καθαρισμούς τεχνικών καθώς και άρσεις καταπτώσεων.

δ) Επισήμανση της θέσης των τεχνικών εισόδου των ομβρίων.

ε) Κόψιμο- εκρίζωση θάμνων και δέντρων τα οποία βρίσκονται εντός της τάφρου απορροής όμβριων ή εντός του ερείσματος καθώς και κλάδεμα δέντρων ή και κόψιμο όπου παρεμποδίζουν την απρόσκοπτη ορατότητα και κυκλοφορία των οχημάτων.

στ) Κατασκευή Λίθινων τοιχακίων  ύψους 0,70 m και πλάτους 0,50m, στις θέσεις του επαρχιακού δικτύου που προϋπήρχαν λίθινα τοιχάκια και τα οποία είτε έχουν σπάσει είτε δεν υπάρχουν πλέον, καθώς και υπερύψωση υπαρχόντων.

ζ) Κατασκευή λίθινων τοίχων αντιστήριξης οδού στις θέσεις που έχουν προκληθεί καταπτώσεις των πρανών της οδού.

η) Κατασκευή λιθόδμητων  τοίχων για την ανακοπή καταπτώσεων.

θ) Κατασκευή τοιχείων αντιστήριξης

ι) Στις θέσεις όπου έχει προκληθεί κατάπτωση των πρανών της οδού αλλά  είναι αδύνατον να γίνει θεμελίωση τοιχίου λόγω μεγάλου βάθους, αντί κατασκευής τοιχίου, προκειμένου για την συγκράτηση εδάφους και υποστήριξη της οδού, εφαρμόζεται  λιθορριπή με αργούς λίθους λατομείου

κ) επισκευή των γεφυρών επί της Επαρχιακής οδού καθώς και των κιβωτοειδών-πλακοσκεπών οχετών που έχουν υποστεί φθορές λόγω ενανθράκωσης του οπλισμού τους ή και σημαντικότερες λόγω παλαιότητας.

μ) Ασφαλτοστρώσεις μήκους περίπου 9,00 χιλιομέτρων .

ν) επισκευή λακκούβων με ασφαλτόμιγμα

ξ) Τοποθέτηση   πινακίδων επικίνδυνων θέσεων και ρυθμιστικές.

ο) Τοποθέτηση μεταλλικών στηθαίων ασφαλείας. 

π) Τοποθέτηση λοχιών σε κλειστές στροφές.

ρ)Τοποθέτηση πληροφορικών πινακίδων.

σ) Διαγράμμιση οδοστρώματος με ανακλαστική βαφή.

τ) τοποθέτηση πλαστικών οριοδεικτών σε θέσεις όπου λόγω ομίχλης δεν υπάρχει ορατότητα και ανακλαστικών οριολωρίδων επί στηθαίων.

υ) Καθαίρεση επικίνδυνων βράχων  με περιορισμένη χρήση εκρηκτικών.

Από τα παραπάνω έργα συντήρησης ξεχωρίζουν:

α. Αποκατάσταση της Επαρχιακής Οδού στην Επαρχιακή Οδό Χώρας - Γαυρίου στις θέσεις Κόλυμπος και λίγο πριν το Μπατσί για συγκράτηση της, στη διαδρομή Χώρα -Ορμος Κορθίου- Σταυροπέδα.

β. Κατασκευή δύο τεχνικών  στην περιοχή Ρέματα,

γ. Μείωση του ύψους των τάφρων απορροής των ομβρίων στην περιοχή Ρέματα και στην Βουρκωτή 

δ. Η καθαίρεση βράχου με περιορισμένη χρήση εκρηκτικών που οριακά στέκεται στο ανάντη πρανές της Επαρχιακής Οδού Χώρας- Γαυρίου στην θέση Κόλυμπος.

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Θα δούμε τα αποτελέσματα αυτής της ''έξυπνης'' διαφυγής από τα εντεταλμένα όργανα ελέγχου στην Ραφήνα ή στα διόδια προσεχώς στους εργαστηριακούς ελέγχους αλλά και στους νοσήσαντας-διασωληνωμένους και αποβιώσαντας.
Ομως θα έπρεπε να γίνεται και από το εδώ Λιμεναρχείο έλεγχος έστω και δειγματοληπτικός και στους αφικνουμένους αλλα και στους αποχωρούντας την Λαμπροβδομάδα, τινι τρόπω διέλαθον.
Σήμερα, Μ.Πέμπτη πρωί, λόγω εργασίας ευρισκόμενος στο Γαύριο, παρακολούθησα τις αφίξεις με το SF και υπολόγισα ότι αποβιβάσθηκαν περί τα 50 άτομα, ίσως λίγο περισσότερα με τους οδηγούς.
Το πως ξεφεύγουν οι ''έξυπνοι'' είναι γνωστό από μηνών: Επιβίβαση των ''παράτυπων'' ταξιδιωτών πριν την έναρξη των ελέγχων από τους λιμενικούς.Τώρα το γιατί δεν γίνεται ομοίως ένας έλεγχος όλων των επιβατών προ της αναχωρήσεως του πλοίου, αυτό μάλλον χρειάζεται έρευνα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πάντως ο Ευαγγελάτος βρήκε τον τρόπο του προαστιακού για τους Κορινθίους. Λεβελ μπροστά ο άνθρωπος, όχι εδώ εμείς που ρωτάμε...λες και όσοι ήρθαν δια της πλαγιας οδού, νοικιασαν υποβρύχιο...

This comment was minimized by the moderator on the site

Ήρθαμε για Πάσχα στο νησί μας να ξεκουραστούμε και είναι όλοι οι δρόμοι σκαμμένοι. Αν θέλετε 5 μήνες για να φτιάξετε 2 δρόμους...

ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ
Ήρθατε για Πάσχα από Αθήνα στην Άνδρο; Δεν λέτε εσείς ο Αθηναίος πως τα καταφέρατε μήπως έρθουν και άλλοι που ψάχνουν και δεν μπορούν;

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Για τα αδέσποτα(όπως αυτό το ριφάκι της φωτογραφίας στ'Απροβάτου) θα μεριμνήση κάποια υπηρεσία; Δεν καταλαβαίνει κανείς τι τροχαίο ατύχημα(δυστύχημα) μπορεί να προκαλέσουν είδικά τις νυχτερινές ώρες τα ελεύθερα ζώα. Καταλαβαίνω ότι για τους ιδιοκτήτες των αδεσπότων κοπαδιών είναι μια ανεξάντλητη πηγή τροφής η ελευθέρα βοσκή. Ομως ας αντιληφθούν και εκείνοι σε τι περιπέτειες εμπλέκουν τους οδηγούς ειδικά των μη εξοικειωμένων με το πρόβλημα ξένων ή τουριστών(παραθεριστών) οδηγών που φθάνουν στην Ανδρο και κυρίως τη νύχτα.
Και ακόμα χειρότερα όταν το οδικό δίκτυο δεν έχει πολλαπλές σημάνσεις ανά τακτά διαστήματα ότι κυκλοφορούν ελεύθερα αιγοπρόβατα.
Καλό Πάσχα και χωρίς τροχαία ατυχήματα.