• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Νέο πλωτό του Λιμενικού. “Θωρακίζεται” η Άνδρος και ο Κάβο Ντόρος. Διάλογος για το Λιμενικό…

Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΑ Δημοσίευση: 12/09/2017 Σχόλια: 19

(Το άρθρο αυτό προκάλεσε μεγάλη συζήτηση και αρκετά σχόλια μερικά από τα οποία ξεχωρίσαμε και ανεβάσαμε στην ανάρτηση. Τελευταίο αυτό του Γιώργου Τρανάκου που επιχειρεί ΕΠΩΝΥΜΑ, με θάρρος και παρρησία να βάλει τα πράγματα στη θέση τους σχετικά με το σκάφος “Καλυψω” που τόσα έχουν γραφεί συχνά χωρίς απάντηση μιας και υ πρώην υπεύθυνος Τύπου του Life “διακρίθηκε σιωπών”. Κι όμως τα πράγματα δεν είναι όπως τα λένε οι αναγνώστες μας που αναπαράγουν σήμερα ότι εκτόξευε πριν 4 χρόνια ο σημερινός δήμαρχος που σήμερα γνωρίζει πως όσα έλεγε τότε ήταν αέρας κοπανιστός. Ευτυχώς που ο Γιώργος Τρανάκος βάζει τα πράγματα στη θέση τους. Το “Καλυψώ” αγοράστηκε με ευρωπαΙκά χρήματα και μετά ενδελεχή έρευνα. τα χαρτιά έχουν εξεταστεί και από τις ελληνικές και τις ευρωπαϊκές υπηρεσίες… Εν Άνδρω)

 Τα λιμάνια, οι ακτές και οι παραλίες της Άνδρου, καθώς επίσης και το πολυσύχναστο στενό του Κάβο Ντόρο «θωρακίζονται» με ένα νέο σύγχρονο και ταχύτατο ναυαγοσωστικό σκάφος, το οποίο σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό του αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος θα εδρεύει μόνιμα στο Γαύριο.

Η συνεχώς αυξανόμενη κίνηση στον Καφηρέα, που αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές θαλάσσιες λεωφόρους της χώρας, η συνεχής επιτήρηση του διαύλου για εθνικούς λόγους, η ύπαρξη λαθρεμπορικών και δουλεμπορικών σκαφών στα πελάγη και τα δυο ναυάγια τα τελευταία χρόνια στην Άνδρο, υποχρέωσαν τους ναυάρχους του Λ.Σ να επικαιροποιησουν τον σχεδιασμό της ευαίσθητης αυτής περιοχής με ένα νέο πλωτό μέσο το οποίο θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε αποστολή, ακόμα και με τις πιο δυσμενείς καιρικές συνθήκες.

Το επόμενο διάστημα το νέo περιπολικό-ναυαγοσωστικό θα καταπλεύσει στην Άνδρο και θα αναλάβει υπηρεσία.

Κ.Π.

Για να τελειώνουμε με το θέμα του «Καλυψώ»

Έχετε ” φαγωθεί” με το Καλυψώ και το Καλυψώ και τόσα έχουν ειπωθεί και πάλι τα ίδια αναμασάμε. Το σκάφος με το όνομα Καλυψώ που ελλιμενίζονται στο λιμάνι Κορθίου αγοράστηκε με χρήματα του Ευρωπαϊκού προγράμματος Andros life που διεκδίκησε ο πρώην Δήμος Κορθίου για τις ανάγκες του προγράμματος, όπως το προέβλεπε.

Προέβλεπε το πώς θα πληρωνόταν το πλήρωμα του, τα καύσιμα και η συντήρηση του για όσο διάστημα θα διαρκούσε το πρόγραμμα. Φυσικά αλλά και ναυπηγικά δεν είναι ” παντός καιρού”. Ακόμη και τα Ναυαγοσωστικά που βαπτίζονται έτσι δεν είναι. Όπως δεν είναι ούτε τα ελικόπτερα Σούπερ Πούμα!! Απλά έχουν μεγαλύτερες επιχειρησιακές δυνατότητες από άλλα σκάφη. Με την λήξη του προγράμματος, όσα εφόδια αγοράστηκαν για το πρόγραμμα αυτό περιέρχονται στην ιδιοκτησία του Δήμου Άνδρου, πλέον!

Πλέον, ζήτημα είναι η συνέχεια της χρήσης και τύχης του σκάφους. Για να χρησιμοποιηθεί ως σκάφος ελέγχου αλιευτικών σκαφών θα πρέπει να περιέλθει στην χρήση του Λιμενικού Σώματος που ασκεί αυτή την αρμοδιότητα. Όσον αφορά τις διακομιδές ασθενών, αρμόδιο είναι το ΕΚΑΒ. Αυτό και μόνο αυτό ορίζει τον τρόπο διακομιδής ασθενούς, σύμφωνα με τα δεδομένα που κάθε φορά έχει ( είδος περιστατικού, καιρικές συνθήκες, διαθέσιμα μέσα, πλωτά ή εναέρια, προσωπικό ).

Ναυαγοσωστικό σκάφος θα έπρεπε να ελλιμενίζεται εδώ και χρόνια είτε στον όρμο Καρύστου, είτε στο λιμάνι του Γαυρίου. Υπάρχουν οι Υπηρεσιακές αναφορές του Λ/Χ ΑΝΔΡΟΥ που το ζητούσαν αυτό εδώ και είκοσι χρόνια. Με τόσα περιστατικά ακυβερνησίας μικρών ή μεγάλων σκαφών στην περιοχή Καφηρέα, διαύλου προς το Αιγαίο, Βόσπορο, Νότιο Ευβοϊκό, λιμάνι Πειραιά, Σαλαμίνα, και Νότιο Αιγαίο τι άλλο να ζητήσεις για να μπορείς να ανταπεξέλθεις σε περιστατικά έρευνας διάσωσης. 

Για τον έλεγχο του μπάρμπα Μήτσου αρκεί και το τζιπάκι!!

Να τελειώνουμε με τις ανούσιες ατάκες!!!

Γιώργος Τρανάκος

 

Αλήθειες για το Λιμενικό

Προς γνώση και συμμόρφωση μερικών σχολιαστών του καφενείου και διδακτόρων της αμπελοφιλοσοφίας, που γράφουν παραπάνω στα σχόλια, παραθέτω τα κάτωθι:
1. Το πλήρωμα του σκάφους αποτελείται στην πλειοψηφία του από α)αξιωματικούς του Εμπορικού Ναυτικού με προϋπηρεσία στο παρελθόν σε πλοία και β) προερχόμενους από Ειδικές Δυνάμεις.

2. Το σκάφος του λιμενικού έχει βεβαιώσει δεκάδες παραβάσεις σε μηχανότρατες , ψαροτουφεκάδες, κτλ σε όλη την ακτογραμμή της Άνδρου όταν εσείς κύριοι κοιμάστε το βράδυ στο ζεστό κρεβατάκι σας .
3. Έχει σώσει ζωές πραγματοποιώντας δεκάδες διακομιδές βαριά άρρωστων ή τραυματιών συμπατριωτών μας όταν εσείς διασκεδάζετε μπεκροπίνωντας με την παρέα σας τα βράδια στα κέντρα διασκεδάσεως.
4. Έχει κληθεί να επέμβει σε δεκάδες περιστατικά έρευνας και διάσωσης , παρακολούθησης ύποπτων πλοίων κτλ. όταν εσείς κάθεστε αραχτοί στην πολυθρόνα σας το βράδυ και παρακολουθείτε Champions League πίνοντας μπύρες και κάνοντας χαβαλέ με την παρέα σας.
5. Εσύ που λυπάσαι τα καύσιμα… έχεις σκεφτεί ότι όταν αμόλησες τα βεγγαλικά στο γάμο του φίλου σου ή της κόρης σου για να πουλήσεις μούρη (δίχως να έχεις ενημερώσει τις αρχές πρωτίστως) ενεργοποίησες από την αφέλειά σου όλο το μηχανισμό έρευνας και διάσωσης του Υπουργείου αναγκάζοντας το σκάφος να ψάχνει όλη νύχτα για πιθανόν πλοίο ή σκάφος σε κίνδυνο στην περιοχή, καταναλώνοντας ασύλληπτες ποσότητες καυσίμων; Αφού λυπάσαι τα καύσιμα του λιμενικού γιατί ξεκινάς να πας για ψάρεμα με το καρυδότσουφλό σου χωρίς να έχεις δει πρώτα το δελτίο καιρού και ύστερα τηλεφωνείς κλαίγοντας να σε σώσει το σκάφος του λιμενικού με 7-8 μποφόρ; Γιατί ξεκινάς να πας βόλτα με τη σκαφάρα σου δίχως να έχεις γεμίσει με καύσιμα αρκετά για το ταξίδι σου ή χωρίς να έχεις συντηρήσει σωστά τη μηχανή σου, μένοντας ακυβέρνητος στη μέση του πουθενά και ειδοποιείς το λιμεναρχείο με τρεμάμενη φωνή από το φόβο!!! Αλήθεια εσύ που κόπτεσαι για τα χρήματα των φορολογούμενων συμπολιτών σου, κόβεις καμιά απόδειξη στις επιχειρήσεις που διατηρείς;
6. Όσον αφορά τους ανούσιους ελέγχους στη βάρκα του «Μπάρμπα–Μήτσου»…. Ναι! Είναι αυτός που κυκλοφορεί με ληγμένα βεγγαλικά, με ληγμένη ασφάλεια, με σχισμένα σωσίβια, χωρίς πυροσβεστήρα, είναι αυτός που δανείζει τη βάρκα του στον γιό, εγγονό, ανιψιό , φίλο του για να πάει για ψαροτούφεκο ή ψάρεμα με δίχτυα. Συνεπώς, έλεγχοι δεν γίνονται μόνο όταν λήγουν τα χαρτιά κάποιου ή αν είναι ξένος αλλά σε όλους ανεξαιρέτως. Όσο για το EXCELάκι, μάθε ότι υπάρχει εδώ και χρόνια ….!!!! 
7. Γι΄ αυτούς που δεν συμπαθούν τους ψαροτουφεκάδες και την εν γένει παράνομη αλιεία .. τι έπραξαν όταν πέρασαν έξω από την ψαροταβέρνα και είδαν τα ψάρια τρυπημένα στη βιτρίνα ή ακόμα χειρότερα σε ποιόν κατήγγειλαν κάτι όταν κάθισαν και σερβιρίστηκαν το τρυπημένο ροφό ή την τοσοδούλα στείρα ή το γόνο από χταπόδι να απλώνεται στο πιάτο τους; Το κατήγγειλαν στο υγειονομικό ή την αστυνομία για να πράξουν τα δέοντα; Καλή όρεξη ..δε βαριέσαι…
8. Εσύ που ενοχλείσαι βλέποντας το σκάφος να κυκλοφορεί μόνο στο Κυπρί στα Γαυριονήσια και το Μπατσί είναι γιατί είσαι πρώτος παράνομος από όλους στη περιοχή και σε “χαλάει”… Αν όμως είχες πάει στο Ζόργκο, στην Πλάκα, στη Βόρη, στην Παλαιόπολη, στα Πέζα, στη Γυάρο, στην Κάρυστο, στο Πλατανιστό Ευβοίας, στο Φοίνικα και στο Γαλησσά της Σύρου …θα το είχες δει και εκεί. Από την σιγουριά της καφετέριας καλό είναι να μην βγάζεις συμπεράσματα. 
Αυτά τα ολίγα για αυτούς τους ολίγους που κάνουν ότι ξέρουν ή νομίζουν ότι ξέρουν.

Φαρισαίος

 Απάντηση στο Λιμενικό

Καλά ρε παιδιά είπαμε ότι υπηρετείτε στο λιμενικό, υπογράφετε με το ψευδώνυμο ‘’Φαρισαίος’’, και καλά κάνετε λόγω της υπηρεσίας σας, αλλά κάνει… “μπάμ” η απάντηση σας, η οποία όμως κρύβει αλήθειες και εξηγούμεθα.

Σας συγχαίρουμε και σας επικροτούμε για κάθε σας ανθρωπιστική παρέμβαση, ούτε λόγος να γίνεται για αυτό, εξάλλου είναι υποχρέωση της υπηρεσίας σας να είναι παρούσα σε διακομιδή ασθενών και λοιπών τέτοιων περιπτώσεων, χωρίς πολλά λόγια ,αλλά με έργα και αξίζετε συγχαρητηρίων σαν προσωπικό του πλωτού, αλλοίμονο εαν κανένας εκφράσει αντίθετη άποψη.

Είναι μέχρις στιγμής στον αέρα αυτό που λέτε ότι έχετε βεβαιώσει δεκάδες παραβάσεις σε μηχανότρατες, γιατί δεν είδαμε να μην έρχονται και ‘’γιαλό-γιαλό’’ .

Δεν διαβάσαμε ποτέ και πουθενά κάτι τέτοιο, με ονόματα και αποδείξεις, όπως κάνουν και τ’ άλλα λιμενικά πλωτά ανά την χώρα και δεν θέλουμε να σας πούμε εδώ, αυτό που λέγετε και φαίνεται για όσους είναι μέσα στην θάλασσα με τα σκάφη τους, ότι, δηλαδή, όταν είναι οι μηχανότρατες εντός απαγορευμένων περιοχών, προκαλούν και καταστρέφουν την θάλασσα , που είναι ρε γαμώτο μου το λιμενικό;

Τώρα, που λέτε , ότι τρέξατε με το σκάφος για τα βεγγαλικά των φίλων σας σε γάμους ΚΑΚΩΣ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ, αφού από το γραφείο σας εκεί στο λιμάνι Γαυρίου, ξέρατε ότι, γίνετε γάμος στην ‘’δείνα’’ παραλία και κάποιος ίσως, θα έκανε την ‘’μακᬬ¬….ια’’ και θα άναψε βεγγαλικά.

Γιατί, αντί να τρέχετε όπως λέτε, δεν κάνατε αυτό που ο νόμος σας διατάσσει και οφείλετε να κάνετε – αν σας έκαναν και τρέχατε όπως λέτε – να πάτε στην παραλία που γινόταν ο γάμος, όχι με το σκάφος αλλά με το τζιπ της υπηρεσίας και στα όρια της δικής σας αρμοδιότητας, να κάνετε το πιο απλό, να ελέγξετε κατά πόσο είναι νόμιμη αυτή η εκδήλωση και μάλιστα βράδυ σε εκχωρημένη παραλία του δημοσίου και να ζητήσετε ευθύνες face to face; …Αφήστε λοιπόν τις εύκολες δικαιολογίες!! 

Όσο για τους ψαροντουφεκάδες αφήστε τα περί ψαροταβέρνας που αγοράζει και επιληφθείτε του αυτονόητου, όταν και εσείς οι ίδιοι κάνετε like στο facebook σε γνωστούς και μη, που δείχνουν τις φωτογραφίες τους με …τόνους ψαριών, σαν αυτό το κλασσικό που γίνεται και με τους κυνηγούς στην ξηρά.

Αλήθεια σε τι να χαλάει τον μπάρμπα -Μήτσο, το πέρασμα από κοντά του πλωτού, παρά μόνον ότι του χαλάει την συρτή, του διώχνει τα ψάρια με την φασαρία που κάνει ?

Όσο για τα ληγμένα βεγγαλικά, του κάθε μπάρμπα- Μήτσου, σας προκαλούμε όταν θα ξεκινήσετε σαν υπηρεσία να δημοσιεύετε τις παρεμβάσεις σας, για τις μηχανότρατες, για τους ψαροντουφεκάδες που αλωνίζουν, για τις παραλίες που άπτονται της δικής σας αρμοδιότητας και επέμβασης προς εφαρμογή της νομιμότητας και εννοείται και με την αρμοδιότητα σας απο την ξηρά στον αιγιαλό και παραλία, θα δούμε λοιπόν ποιοί έχουν και τι; …Δεν νομίζετε;

Κλείνοντας υπενθυμίζουμε στον κάθε καλοπροαίρετο δημόσιο υπάλληλο, ιδιώτη, ελεύθερο επαγγελματία κάθε κατηγορίας και ειδικότητας, ότι σε αυτόν τον τόπο, σε αυτές τις θάλασσες, μεγαλώσαμε και ζούμε και τις ξέρουμε ‘’σπιθαμή-σπιθαμή’’, από κάθε άποψη, συνεπώς ας μιλάμε την γλώσσα της αλήθειας και όχι με ….υφάκι δημοσιοϋπαλληλικό, όταν μάλιστα, αυτό το πλωτό σκάφος του Λιμενικού, το συντηρούμε από την δική μας τσέπη και χαιρόμαστε για αυτό, όταν το βλέπουμε παρόν στα δύσκολα και όχι, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ στο κάθε μπάρμπα- Μήτσο, γιατί προκαλεί, εκτός από γέλια και αγανάκτηση…

Αυτά λοιπόν τα λίγα για τους λίγους, ( όπως λές) αγαπητέ ‘’ Φαρισαίε’’, που νομίζετε ότι μπορείτε να πετάτε την μπάλα στην εξέδρα….μην το ξανακάνετε…εκτίθεστε..

(Αγαπητό ΕΝ ΑΝΔΡΩ, θα θέλαμε να μπει, το σχόλιο μας κάτω απο του ‘’Φαρισαίου’’ στη κεντρική σελίδα, έτσι για την ισονομία του πλουραλισμού και του ελεύθερου διάλογου)

Ευχαριστούμε πολύ για την παρουσίαση σας.

ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ο ΠΑΡΑΚΤΙΟΣ

 

19 Comments

  1. Ο/Η ; λέει:
    13/09/2017 στις 06:45

    Μιας κι ο λόγος για σκάφη, εκείνη η χρυσοπληρωμένη ΚΑΛΥΨΩ πού βόσκει;;

    Απάντηση
  2. Ο/Η Άνδρος λέει:
    13/09/2017 στις 06:45

    Θα κάνει κι αυτό περιπολίες ανάμεσα στα Γαυριονήσια τον άγιο Πέτρο το κυπρί για να ρίξει στα Βαρκάκια κανένα πρόστιμο όσο για το Καβοντόρο άστο καλύτερα

    Απάντηση
  3. Ο/Η Γιάννης λέει:
    13/09/2017 στις 08:18

    Αν είναι για την πρόληψη ρύπανσης, εντάξει, θα είμαστε ήσυχοι. Είδαμε για την άμεση ενέργεια στον Σαρωνικό. Που ήταν τα πλωτά για τον άμεσο περιορισμό της ρύπανσης;

    Απάντηση
  4. Ο/Η ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΠΑΡΑΚΤΙΟΣ λέει:
    13/09/2017 στις 08:19

    ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΛΕΕΙ …ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΓΑΥΡΙΟΝΗΣΙΑ ΚΥΠΡΙ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΠΕΤΡΟ, ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΨΑΡΑΔΕΣ, ΟΤΑΝ ΣΤΙΣ ΒΟΡΕΙΝΕΣ ΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΓΥΡΩ – ΓΥΡΩ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ, ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΨΑΡΟΝΤΟΥΦΕΚΑΔΕΣ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ ΝΑ ΨΑΡΕΥΟΥΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΕΙΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΚΑΒΟΝΤΟΡΟ ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΟΤΡΑΤΕΣ, ΤΑ ΧΑΣΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ .
    ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΝΑ ΜΗΝ …ΧΑΡΑΜΙΣΤΕΙ ΜΕ ΑΝΟΥΣΙΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΡΙΧΤΕΙ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟ ΚΑΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΑΣΚΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ COAST GUARD ! ! ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ COAST GUARD !
    ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΙ ΒΛΑΚΩΔΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΑΥΡΙΟΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΡΙ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΨΑΡΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΓΕΛΙΑ, ΤΣΑΜΠΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ, ΟΑΤΑΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΓΑΥΡΙΟΥ ΕΝΑ ΕΧCELAKI ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΦΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ, ΠΟΤΕ ΛΗΓΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ….ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΕΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΧΑΡΤΙΑ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚAI ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ” ΜΗΤΣΟΣ ” ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ -ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΥΡΙΟ Ή ΤΟ ΜΠΑΤΣΙ, ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ, ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΣ…. ΚΑΥΣΙΜΑ ΚAI ΚΑΥΣΙΜΑ.
    ΟΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΙΣ ΒΟΡΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΚΤΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ.
    AΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ …..

    Απάντηση
  5. Ο/Η Αθερίνα λέει:
    13/09/2017 στις 08:19

    Το ”Καλυψώ”για τον φίλο που ρωτάει ”λιάζεται”αραχτό στο Κόρθι……….

    Απάντηση
  6. Ο/Η ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΡ'ΑΝΟΣ λέει:
    13/09/2017 στις 14:43

    Με αφορμή το άρθρο για την έλευση νέου ταχυπλόου πλωτού σκάφους στο νησί μας, υπενθυμίζω το ερώτημα όλων μας αν τελικά παρακολουθούνται οι μηχανοτράτες ή όχι ? ?
    Να λοιπόν, μία ενασχόληση του νέου πλωτού σκάφους που θα ελλιμενίζετε στο Γαύριο και εξηγούμεθα (αν και όλοι το γνωρίζουμε), ότι :
    Η Δ/νση Αλιείας εξέδωσε μια εγκύκλιο βάσει της οποίας όλοι οι ιδιοκτήτες των αλιευτικών σκαφών έπρεπε να εφοδιαστούν με σύγχρονες συσκευές VMS (δεύτερης γενιάς), οι οποίες έδιναν τη θέση του πλοίου στο Υπουργείο κάθε 20 λεπτά χωρίς να έχει ο πλοίαρχος την δυνατότητα να επέμβει στο λογισμικό τους.
    Η αγορά τους μάλιστα επιδοτήθηκε 100% από την ελληνική κυβέρνηση και την Ε.Ε. Οι αλιείς προμηθεύτηκαν τις νέες συσκευές, αλλά κάποιοι συνέχισαν να χρησιμοποιούν τις συσκευές πρώτης γενιάς,με προφανή σκοπό να έροχνται ‘’ γιαλό-γιαλό’’ κια να σκουπίζουν-καταστρέφουν την θ’αλασσα απο κάθε ζώντα οργανισμό !
    Οι προδιαγραφές λειτουργίας οι οποίες προβλέπονται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία,είναι ο Κανονισμός 1224 του 2009 και ο 404 του 2011.
    Πέρα από αυτές τις προδιαγραφές, λειτουργικές απαιτήσεις τις ονομάζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία, προκειμένου να επιδοτηθούν αυτές οι συσκευές με χρήματα του δημοσίου έπρεπε να τηρούν κάποιες έξτρα τεχνικές προδιαγραφές οι οποίες ορίζονται σ’ αυτή την υπουργική απόφαση.
    Οι νέες συσκευές διαθέτουν πιο υψηλά κριτήρια ασφαλείας που προκύπτουν από τις προδιαγραφές τους
    Η εργοστασιακή κατάσταση των δορυφορικών συσκευών INMARSAT περιείχε εσωτερική μπαταρία η οποία μπορούσε να κρατήσει την συσκευή εν ενεργεία σε περίπτωση διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος. Συχνά όμως η μπαταρία αυτή αφαιρείται με την αιτιολογία αφ’ ενός μεν ότι δημιουργεί προβλήματα, αφ’ ετέρου ότι έχει μικρή διάρκεια ζωής.
    Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα οι συσκευές αυτές να μην εντοπίζονται.
    Το ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΑΛΙΕΙΑΣ έχει γίνει αποδέκτης πληθώρας καταγγελιών από αλιείς, σχετικά με συνεχή παράνομη αλιευτική δραστηριότητα από την πλειοψηφία των αλιευτικών σκαφών τα οποία έχουν εγκατεστημένη δορυφορική συσκευή εντοπισμού παλαιάς τεχνολογίας INMARSAT.
    Σύμφωνα με τα καγγελλόμενα, οι κυβερνήτες των ανωτέρω σκαφών εκμεταλλεύονται το μεγάλο χρονικό διάστημα (2 ώρες) μεταξύ των προγραμματισμένων εκπομπών στιγμάτων και καθ’ ότι γνωρίζουν την ακριβή ώρα εκπομπής των στιγμάτων τους, προβαίνουν σε παράνομη αλιευτική δραστηριότητα κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα.
    Επίσης, λόγω της παλαιάς τους τεχνολογίας, οι συσκευές αυτές παρουσιάζουν τεχνικά προβλήματα τα οποία επιλύουν τεχνικοί του ελεύθερου εμπορίου με επιτόπιες ενέργειες.
    Κατά την διάρκεια των επιδιορθώσεων αυτών αφαιρείται το έλασμα που ενεργοποιεί τον συναγερμό για παρέμβαση στη συσκευή και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι δεν εμφανίζονται στο δορυφορικό σύστημα παρακολούθησης οι συναγερμοί κατά τις επισκευές της συσκευής από τεχνικό.
    Να λοιπόν εν συντομία, μία λειτουργία του νέου πλωτού, το οποίο θα έχει αξία απο όποια πλευρά και να το δεί κανένας….

    Απάντηση
  7. Ο/Η ΓΡΗΓΟΡΗΣ από ΜΠΑΤΣΙ ΑΝΔΡΟΥ λέει:
    13/09/2017 στις 14:43

    ότι και να γραψει ο καθενας μας, ενα πλωτό του ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ καλυτερο απο αυτό που σήμερα βρισκεται στο ΓΑΥΡΙΟ ειναι επιτυχια.
    αρκεί ο Κυβερνήτης του, να προέρχεται απο θάλασσα, να ειναι που λέμε ναυτικός και να μην φοβάται τις θαλασσες,για όποτε χρειαστουμε την βοηθεια τους.
    Να βγαινουν Καβοντόρο και να μην ειναι κάθε τρείς και λίγο και μάλιστα τώρα ένα τετοιο σκάφος, λίγο έξω εδώ απο το Μπατσί στο Κυπρί ή την Χρυσή Αμμο, γιατί εύλογα προκαλεί με την παρουσία του.

    Απάντηση
  8. Ο/Η - ; λέει:
    13/09/2017 στις 20:16

    Αθερίνα, Το ”Καλυψώ” λιάζεται στους χειρότερους εφιάλτες σου….

    Απάντηση
  9. Ο/Η ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ λέει:
    14/09/2017 στις 10:44

    Προς γνώση και συμμόρφωση μερικών σχολιαστών του καφενείου και διδάκτορες της αμπελοφιλοσοφίας παραπάνω , σας παραθέτω τα κάτωθι….
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Όλο το σχόλιο αναρτάται στη σελίδα ως συνημένο στο άρθρο του συνεργάτη μας γιατί περιέχει ορισμένες αλήθειες που πρέπει να διαβαστούν από όλους… Δείτε λοιπόν παραπάνω τα υπόλοιπα…

    Απάντηση
  10. Ο/Η ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ο ΠΑΡΑΚΤΙΟΣ λέει:
    14/09/2017 στις 14:50

    Καλά ρε παιδιά είπαμε ότι υπηρετείτε στο λιμενικό, υπογράφετε με το ψευδώνυμο ‘’ Φαρισαίος’’, και καλά κάνετε λόγω της υπηρεσίας σας, αλλά κάνει…’’μπάμ’’ η απάντηση σας, η οποία όμως κρύβει αλήθειες και εξηγούμεθα.
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Και αυτό το σχόλιο που απαντά στο προηγούμενο το ανεβάσαμε στην ανάρτηση για τους ίδιους λόγους που ανεβάσαμε και το προηγούμενο. Είναι προφανές πως ο διάλογος συνεχίζεται με ιδιαίτερι ενδιαφέρον και επιχειρήματα.

    Απάντηση
  11. Ο/Η nick name NEW.JERSEY λέει:
    14/09/2017 στις 17:53

    Άσπρα μούρα μαύρα μούρα δεν έβγαλα νόημα από τα σχόλια….Ο καθένας με τον πόνο του τελικά αξίζει να είμαστε Ανδριωτες με άλφα κεφαλαίο ή όχι λοιπόν πρέπει να ασχοληθεί κάποιος να μάς βάλει στον ισιο δρόμο και:)μυαλό,πρέπει να είμαστε νομοταγής ή να κυνηγάει ο καθένας το κράτος

    Απάντηση
  12. Ο/Η ΧΩΡΑ λέει:
    14/09/2017 στις 17:54

    Είναι πραγματικα πολύ μεγαλη επυτιχια εάν ένα τετοιο σκαφος ερθει στην Ανδρο .Το συγκεκριμενο σκαφος που εχετε στην φωτο είναι ένα σκαφος πραγματικα παντος καιρου με ολες τις δυνατότητες να ανταποκρηθει σε πολύ δυσκολες καιρικες συνθηκες χωρις κυνδινο του πληρωματος.Φανταζομαι ότι τωρα ο ελενχος ειδικα του στενου καφηρεα θα είναι πιο ευκολος για το λιμενικο σωμα.Θα ηθελα να μεινω όμως στο σχολιο αναγνωστη και να εχω και εγω την ιδια απορια που είναι το ΚΑΛΥΨΩ αυτό το περιβοητο σκαφος ΠΑΝΤΟς ΚΑΙΡΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ καπιος πρεπει να πει την αληθεια γιαυτο το σκαφος καπια φορα και εσεις αγαπητο εν ανδρο με τους πολύ καλουσ συνεργατεσ σας να ερευνήσετε τι είναι σκαφος παντοσ καιρου και τι τουριστικο σκαφος.Τελοσ παντον θα μπορουσε το καλυψω στην ανατολικη ανδρο να εχει και το ρολο της αλιευτικης αστυνομιας ειδικα στην περιοχη στενο ανδρου τηνου ετσι θα μειωνοταν πολύ και η καταπονηση του σκαφουσ του λιμεναρχείου εστω και με συνθηκεσ θαλασσης καλεσ.Θα ηθελα να πω επισης ότι το καλυψω εχει και δυνατοτητα μεταφορα ασθενη [τωρα πως θα τον παει είναι άλλο θεμα] ΟΣΟ αναφορα τον διαλογο αναμεσα σε αναγνωστες που εχει προκηψει εδώ θα ηθελα να πω ότι και οι 2 εχουν δικιο εγω το μονο που εχω να πω είναι το εξης όταν καπιος είναι παράνομος είναι παράνομος τελεια και παυλα το μέγεθος τις παρανομιας και του προστιμου η της σύστασης είναι άλλο θεμα αλλα από την άλλη οποιος βρίσκετε σε ένα χωρο που ρολος του είναι διασωση και αστυνομευση είναι γιατι το θελει ο ιδιος και δεν εχει δικαιωμα να κρινει τους πολιτες παρα μονο να κανει την δουλεια του σωστα και το εάν βλεπει ο πολιτης μπαλα η όχι είναι δικο του θεμα και μονο.

    Απάντηση
  13. Ο/Η ΜΑΘΟΥΣΑΛΑΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ - ΙΑΚΕΙΜΙΔΗΣ λέει:
    15/09/2017 στις 07:13

    Κύριοι Λιμενικοί επειδή προκαλείτε με την στάση σας για πείτε μας αγαπητοί μέσω του σχολιαστή ‘’ ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ ‘’ στο σύνολο των καθηκόντων και ευθυνών σας.
    Πότε αλήθεια πήγατε στην προβλήτα του λιμένος Γαυρίου και κάνατε έλεγο σε αυτά που ξεφορτώνουν σε φορτηγά και μπαίνουν στα πλοία για την Ραφήνα αλιεύματα, μπροστά στα μάτια σας ?
    Πότε πραγματοποιήσατε έστω και έναν έλεγχο,να δούμε λιμενικό όργανο,ομάδα ελέγχου λιμενικών, να ανεβαίνει στην μηχανότρατα που έρχεται στο Γαύριο, να ανοίξει ένα κιβώτιο που μπάινει στα φορτηγά για την Ραφήνα ?
    Εξυπακούεται, όχι αυτό που θα του επιδείξει ο καπετάνιος του αλιευτικού αλλά 1 και 2 και 3 κιβώτια, στο φορτηγό ψυγείο,το οποίο είναι γεμάτο με πολλές δεκάδες κιβώτια,αλλά να κατέβει μέσα στα αμπάρια του αλιευτικού κια να πάρει την μεζούρα, όπως κάνουν αλλού στη χώρα μας και εαν δεν ξέρει να ζητήσει επι τόπου την συνδρομή των οργανώσεων προστασίας του θαλάσσιου πλούτου μας.
    Μην μας πείτε, ότι δεν σας κάνει εντύπωση, πως πάντα νύχτα έρχονται στο λιμάνι Γαυρίου, λίγο πριν φτάσει το βαπόρι και με πρόφαση να προλάβουν να φορτώσουν τα κιβώτια …γιατί φεύγει το πλοίο, φορτώνουν με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς κανένα ουσιαστικό έλεγχο να έχει γίνει ποτέ !
    Αφήστε λοιπόν τα παχιά λόγια για τις κινήσεις του πλωτού και του ελέγχους του κάθε μπάρμπα -Μήτσου και επικεντρωθείτε στα σοβαρά που σας ανέφεραν προηγούμενοι σχολιαστές και είχε την ευγένεια, να παρουσιάσει το ΕΝ ΑΝΔΡΩ.
    Θα έχουμε λοιπόν την ευκαιρία να τα ξαναπούμε πιστεύουμε μέσα απο τις φιλόξενες στήλες του αγαπητού μας ΕΝ ΑΝΔΡΩ και να δούμε την άποψη του σχολιαστή ‘’ ΦΑΡΙΣΑΊΟΣ’’ που μιλάει για καφενεία κια φραπεδάκια των πολιτών, όταν ανάμεσα σε αυτά τα καφενεία και τα φραπεδάκια, πολλοί περισσότεροι είναι οι ίδιοι οι δημόσιοι υπάλληλοι των υπηρεσιών του τόπου μας ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν το κατακρίνουμε αυτό, όπως ο φίλτατος ‘’ ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ’’ γιατί πιστεύουμε ότι όλοι είναι φίλοι μας ζούμε στην ίδια κοινωνία, αλλά απέχει πολύ η άποψη για διαχωρισμό κια απαλλαγή ευθυνών, όπως τα παρουσιάζει …πολύ φαρισαικά μα την αλήθεια ο σχολιαστής ‘’ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ’’
    Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια….
    ( Παράκληση αγαπητό μας ΕΝ ΑΝΔΡΩ, να δημοσιεύατε στη σελίδα σας μαζί με τα κείμενα των άλλων σχολιαστών σας, για ανάπτυξη περαιτέρω του διαλόγου απο τις στήλες σας,την παρέμβαση μου αυτή.ευχαριστώ θερμά)

    Απάντηση
  14. Ο/Η Γιώργος Τρανάκος λέει:
    15/09/2017 στις 07:14

    Έχετε ” φαγωθεί” με το Καλυψω και το Καλυψω και τόσα έχουν ειπωθεί και πάλι τα ίδια αναμασαμε. Το σκάφος με το ονομα Καλυψω που ελλιμενίζονται στο λιμάνι Κορθίου αγοράστηκε με χρήματα του Ευρωπαϊκου προγράμματος Andros life που διεκδίκησε ο πρώην Δήμος Κορθίου για τις ανάγκες του προγράμματος, όπως το προέβλεπε. Προέβλεπε το πώς θα πληρωνόταν το πληρωμα του, τα καύσιμα και η συντήρηση του για όσο διάστημα θα διαρκούσε το πρόγραμμα. Φυσικα αλλα και ναυπηγικα δεν είναι ” παντός καιρού”. Ακόμη και τα Ναυαγοσωστικα που βαπτίζονται έτσι δεν ειναι. Όπως δεν είναι ούτε τα ελικόπτερα Σούπερ Πούμα!! Απλά έχουν μεγαλύτερες επιχειρησιακές δυνατότητες από άλλα σκάφη. Με την λήξη του προγράμματος, όσα εφόδια αγοράστηκαν για το προγραμμα αυτό περιέρχονται στην ιδιοκτησία του Δήμου Άνδρου, πλέον!
    Πλέον, ζήτημα είναι η συνέχεια της χρήσης και τύχης του σκάφους. Για να χρησιμοποιηθεί ως σκάφος ελέγχου αλιευτικων σκαφών θα πρέπει να περιέλθει στην χρήση του Λιμενικού Σώματος που ασκεί αυτή την αρμοδιότητα. Όσον αφορά τις διακομιδες ασθενών, αρμόδιο είναι το ΕΚΑΒ. Αυτό και μόνο αυτό ορίζει τον τρόπο διακομιδης ασθενούς, σύμφωνα με τα δεδομένα που κάθε φορά έχει ( είδος περιστατικού, καιρικές συνθήκες, διαθέσιμα μεσα, πλωτα ή εναερια, προσωπικό ).
    Ναυαγοσωστικό σκάφος θα έπρεπε να ελλιμενιζεται εδώ και χρόνια είτε στον όρμο Καρύστου, είτε στο λιμάνι του Γαυρίου. Υπάρχουν οι Υπηρεσιακές αναφορές του Λ/Χ ΑΝΔΡΟΥ που το ζητούσαν αυτό εδώ και είκοσι χρόνια. Με τόσα περιστατικά ακυβερνησίας μικρών ή μεγάλων σκαφών στην περιοχή Καφηρέα, διαύλου προς το Αιγαίο, Βόσπορο, Νότιο Ευβοϊκό, λιμάνι Πειραιά, Σαλαμίνα, και Νότιο Αιγαίο τι άλλο να ζητήσεις για να μπορείς να ανταπεξέλθεις σε περιστατικά έρευνας διάσωσης.
    Για τον έλεγχο του μπάρμπα Μήτσου αρκεί και το τζιπακι!!
    Να τελειώνουμε με τις ανούσιες ατάκες!!!

    Απάντηση
  15. Ο/Η Ζαννάκης Σπύρος λέει:
    15/09/2017 στις 13:27

    Πριν 4 χρόνια ο σημερινός δήμαρχος που σήμερα γνωρίζει πως όσα έλεγε τότε ήταν αέρας κοπανιστός.
    Αλλά και σήμερα όσα λέει αέρας κοπανιστός είναι

    Απάντηση
  16. Ο/Η DHMHTRIS λέει:
    15/09/2017 στις 16:34

    Πω πω μισος ρε παιδια, χαλαρωστε , αλλο ειναι το θεμα καλως να ερθει το καινουριο σκαφος του λιμενικου

    Απάντηση
  17. Ο/Η ΧΩΡΑ λέει:
    15/09/2017 στις 16:34

    ΘΑ ηθελα απλα μονο να αναφερω απλα μονο προς τον πολύ καλο πρωην αξιωματικο και δοιηκητη του λιμεναρχείου Ανδρου που είμαι σιγουρος ότι εκανε ότι είναι δυνατον για να εξοπλιστη το νησι με τα καταλληλα σκαφη για ερευνα και διασωση ασχετα εάν δεν ακουγοταν ότι το σκαφος ΚΑΛΥΨΩ αγοραστηκε ναι μεν με χρηματα ευρωπαικα αλλα και ελληνικα εστω με μικρο ποσοστο[ το πρόγραμμα ελεγε και για συμμετοχη του δημου] και η μελετη αγορας του ελεγε για ένα σκαφος με πιστοποιηση τυπου Α ξερει πολύ καλα τη εννοω ο κ Τρανακος και γιαυτους που δεν καταλαβαινουν είναι πιστοποιηση παντος καιρου που περα από τα ναυπηγικα χαρακτηριστικα επρεπε να διαθετει 2 κινητήρες που αυτή την στιγμη διαθετει μονο ένα τοσο απλα αλλα και τοσο σοβαρα Απλα η υποθεση λερωνει για να μην πω τιποτα αλλο και οποιοσ την αναφερει ξυνει πληγες εγω το μονο που θα πω ότι εάν ημουν επιτροπή παραλαβης δεν θα το δεχομουν με τιποτα γιατι θα ηταν ένα σκαφος διαφορετικο από αυτό που λεει η μελετη . Η επιτροπή παραλαβης βεβαια επρεπε να αποτελείτο από ατομα επιπεδου ναυπηγου καπεταναίων και λιμενικου και όχι από υπαλληλουσ του δημου που δεν εχουν γνωση και βεβαια δεν φταινε σε τιποτα.Υ.Γ. δεν μπορω να μην αναφερω την διασωση που ειδαμε ολοι σε βιντεο με 11 μποφορ από τα σικορσκι του πολεμικου ναυτικου που ΝΑΙ είναι παντος καιρου και πιστοποιημένα γιαυτο στον καβο ντορο το χειμωνα που μας περασε τις διασωσεισ με 10 11 μποφορ από τα σουπερ πουμα που επισησ είναι παντοσ καιρου και πιστοποιημένα γιαυτο και όχι βεβαια τα αγκουστα μπελ του ΕΚΑΒ που αγοραστηκαν και παρουσιαστηκαν στον κοσμο για παντοσ καιρου και δεν ηταν ποτε

    Απάντηση
  18. Ο/Η Κωνσταντίνος .Βασίλης λέει:
    15/09/2017 στις 16:34

    Συμβάλλοντας στον διάλογο που άνοιξε για το Λιμενικό του νησιού μας και χωρίς καμμιά προκατάληψη, ίσα-ίσα, οι περισσότεροι είναι γνωστοί και φίλοι.
    Αλλά άλλο η φιλία και το καφεδάκι στη παραλία και στην καφετέρια και άλλο η ώρα της δουλειάς και των υποχρεώσεων που απορρέουν απο αυτήν.
    Ετσι καταθέτω και εγώ δυό λόγια, σχετικά με την ουσία του προβλήματος και φυσικά συμφωνώ με τους άλλους σχολιαστές….περί του ελέγχου του μπάρμπα-Μήτσου, λέγοντας απλά, ότι, κύριοι του Λιμενικού, ποιάνετε τα μικρά ψάρια και αφήνετε και εσείς τα μεγάλα.
    Αλλά μιά τέτοια υπηρεσία στον Ελληνα πολίτη δεν είναι αποδεκτή και είναι κατακριτέα και το αντιλαμβάνεστε βεβαίως…
    Με την διαπίστωση λοιπόν, ότι η ελληνική αλιεία, αν και στηρίζει οικονομικά ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας μας και φέρνει το ψάρι στο πιάτο μας, αποτελεί έναν από τους πιο παραμελημένους τομείς στη χώρα μας.
    Δυστυχώς, η πολιτική ηγεσία δεν παίρνει κανένα μέτρο για την προστασία της θάλασσας. Χωρίς ουσιαστικό έλεγχο, οι καταστροφικές αλιευτικές πρακτικές των μηχανοτρατών θέτουν σε κίνδυνο τα ελληνικά ψάρια.
    Έτσι, οι μηχανότρατες οργώνουν τις θάλασσές μας καταστρέφοντας ευαίσθητα οικοσυστήματα, ψαρεύουν παράνομα σε απόσταση αναπνοής από την ακτή, σπαταλούν τη θαλάσσια ζωή πετώντας πίσω στη θάλασσα τη μισή ψαριά τους και διοχετεύουν παράνομα μικρά ψάρια (γόνο) στην αγορά.
    Τέτοιες εικόνες αντικρύζουμε πολύ συχνά και στα δικά μας νερά, λίγο έξω απο τον Φελλό, τον Πισωλιμνιώνα, τις αποθήκες και αλλού, αλλά Λιμενικό πλωτό σκάφος δεν έχουμε δεί ποτέ,να είναι εκεί στην ώρα του….
    Ας μήν λοιπόν ξοδεύουμε καύσιμα και εργατόωρες, περιφέροντας ένα ολόκληρο σκάφος στο ‘’ κυνηγητό’’ του μπάρμπα-Μήτσου και …κολυμπήστε στα βαθιά παράνομα που συμβαίνουν γύρω μας και τότε να είστε σίγουροι, ότι θα είναι όλοι δίπλα σας.
    Ολα τ’ άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες και προφάσεις εν αμαρτίαις…

    Απάντηση
  19. Ο/Η Κωστας λέει:
    16/09/2017 στις 23:11

    Ποιόν Καβο ντόρο και ανατολικές ακτές να πάει το λιμενικό ρε παιδιά , σοβαρολογείτε , ΙΟΥΛΙΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ φύσαγε ανελειπως 7-8-9 μποφόρ βοριάδες. Ας μην λέμε οτι νάναι για να το παίξουμε ναυτικοί και εμπιρογνομονες.

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΝΕΙ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
  • Η ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Το αέναο ταξίδι ανθρώπων και ονομάτων στον χώρο και στον χρόνο…
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία
  • ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στην Άνδρο. Όμως παραμένει κρίσιμη η κατάσταση με τα νερά…

Πρόσφατα Άρθρα

  • ΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΝΕΙ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ21/02/2026
  • ΓΥΑΛΙΑ & ΝΕΙΜΠΟΡΙΟΣ: Όταν η θάλασσα βγήκε στην στεριά…20/02/2026
  • TΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», τo “Εν Άνδρω” και η ΕΡΤ19/02/2026
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές19/02/2026
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία18/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. ATH στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    2. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    3. enandro στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    4. Γιάννης Κ. στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    5. Γρίπη στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.710)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb