Σχετικά με τα όσα ψευδή και ανυπόστατα γράφτηκαν και γράφονται το τελευταίο διάστημα, αναφορικά με τιμολόγια που έχουν κατατεθεί στον εισαγγελέα και αφορούν ενέργειες 2011-2014, της προηγούμενης δημοτικής αρχής, ανακοινώνουμε τα εξής: Κανένα τιμολόγιο και κανένα άλλο δικαιολογητικό δαπάνης δεν κατατέθηκε σε κανένα εισαγγελέα από τη Δημοτική αρχή, ούτε από υπάλληλο του Δήμου, ή κάποιον… Continue reading ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Ανακοίνωση σχετικά με την αναφορά στον εισαγγελέα. – Και ένα σχόλιο του “εν Άνδρω”!
Νέα 48ωρη απεργία εξήγγειλε η ΠΝΟ. Έτσι η απεργία που ξεκίνησε στις 2/11 παρατείνεται μέχρι και την 5/11. Έτσι η Άνδρος μένει χωρίς καράβια και επικοινωνία με Αττική μέχρι την Παρασκευή! Ο λόγος της απεργίας είναι πάντα τα νέα ασφαλιστικά μέτρα που θίγουν και τους συνταξιούχους του ΝΑΤ. Αναλυτικά:
Όπως όλα δείχνουν σύντομα οι πολίτες θα μάθουν ποιος είναι το φάντασμα του Δήμου Σύμφωνα με πληροφορίες όλοι οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας της περιόδου 2011-2014 κατέθεσαν ήδη δικαστικές αγωγές εναντίον της δικηγόρου εξ Αθηνών ζητώντας τα στοιχεία του προσώπου που κατέθεσε την αναφορά στον εισαγγελέα. Ο λόγο είναι πως τα τιμολόγια και οι αποφάσεις που πήγαν… Continue reading Αγωγές κατά της δικηγόρου. Βαδίζουμε προς αποκάλυψη του φαντάσματος του Δήμου Άνδρου.
Του Φαίδωνα Βασιλειάδη Ιατρού- Χειρουργού Λίγο έξω από τη Βουρκωτή (παλαιότερη φωτογραφία). Ασυδοσία, αναλγησία και αδιαφορία. Οι μόνες λέξεις που περιγράφουν το φαινόμενο της παράνομης, ανεξέλεγκτης και νυκτερινής πάντα, ρίψης μπαζών και σκουπιδιών σε πλαγιές αλλά κι όπου αλλού βολεύει τον παρανομούντα. Τα σημεία ρίψης και απόθεσης είναι πλέον σταθερά και συνηθισμένα.
Του Ειδικού Συνεργάτη Παρακολουθώ καθημερινά την ειδησεογραφία της Άνδρου και αφουγκράζομαι την μικρή κοινωνία της, αφού είμαι ζυμωμένος μαζί της. Το νησί έχει πέσει σε περιδίνηση, βρίσκεται σε μια επικίνδυνη ραστώνη, έχει περιέλθει σε «χειμερία νάρκη» και επικρατεί σε όλους τους τομείς, μια απαράδεκτη εσωστρέφεια. Με απλά λόγια αντί να σχεδιάζει το μέλλον του, κάνει βήματα προς… Continue reading Ξυπνήστε, το καράβι βουλιάζει…
Του Διαμαντή Μπασαντή Η διοίκηση του κ. Σουσούδη εμφανίζεται συνεχώς αιφνιδιασμένη και αμήχανη μπροστά από εξελίξεις που η ίδια προκαλεί με την ερασιτεχνική διαχείριση των προβλημάτων του νησιού. Δεν είχε καμία στρατηγική όπως αποδείχτηκε. Και προσπαθώντας να διαχειριστεί τα προβλήματα, με έπαρση και ερασιτεχνισμό, κατέληξε στον αυτοσχεδιασμό και στις γκάφες. Και το χειρότερο συνεχίζει με… Continue reading Γράμμα στον δήμαρχο…
Του Διαμαντή Μπασαντή Κοιτώντας περιπαικτικά τον κ. Καπάκη. Πιο πριν ο κ Σουσούδης και ο “στενός συνεργάτης” του κ. Μπάλας είχαν ανταλλάξει και ειρωνικές ματιές μεταξύ τους!! Θα περίμενε κανείς μια δόση σοβαρότητας σε ένα δημοτικό συμβούλιο που έρχεται τρεις μέρες πριν ο εισαγγελέας καλέσει για κατάθεση όλους τους δημοτικούς συμβούλους της προηγούμενης περιόδου. Θα… Continue reading Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου: Σοβαρότης μηδέν
Ο μάγειρας Βαγγέλης Πελέκης εκ μέρους του Δήμου Μυκόνου ξεκινά την επίδειξη μαγειρικής στο Superferry II Τους είχα δει άλλη μια φορά τους Μυκονιάτες στο Superferry II την ώρα που κατέβαινα στο Γαύριο. Δεν είχα παρει είδηση την επίδειξη μαγειρικής που είχαν κάνει. Απλώς τράβηξα μια φωτογραφία. Αυτή την φορά με κάλεσαν ευγενικά στην επίδειξη… Continue reading Τι κάνουν οι Μυκονιάτες και …δεν κάνουν οι Ανδριώτες!!!
Ο περιφερειακός Μεσαριάς καθαρίζεται Πλημμυρίσαμε και μερικοί τρέχουν να προλάβουν να μην ξαναπλημμυρίσουμε. Ο λόγος για τις τεχνική υπηρεσία του Επαρχείου που άνοιξε μετά από 4 χρόνια και ξεκίνησε αμέσως δουλειά! Ήδη σε αρκετά σημεία του επαρχιακού οδικού δικτύου της Άνδρου γίνονται αντιπλημμυρικά έργα.
Του Διαμαντή Μπασαντή Σαν “επι σκοπόν” κανάλια και φωτορεπόρτερ την ώρα που ξεκινά η εκδήλωση στην Κηφισιά Ήταν ένα εντελώς διαφορετικό απομεσήμερο το Σάββατο 17/10 στην πλατεία του Αγίου Δημητρίου Κηφισιάς. Έξι κανάλια πανελλήνιας και τοπικής κάλυψης και τουλάχιστον 20 δημοσιογράφοι και φωτορεπόρτερ από περιοδικά, εφημερίδες, ραδιόφωνο, διαδίκτυο και τηλεόραση ήταν στο ρακάδικο/εστιατόριο Σκάντζα για… Continue reading Ο Ευδόκιμος «ταξιδεύει» την Μονή Πανάχραντου και την Άνδρο σε όλη την Ελλάδα
Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.