Συγκροτήθηκε το νέο Δημοτικό Συμβούλιο Άνδρου. Πρόεδρος η Αθ. Τσατσομοίρου.
Συγκροτήθηκε χτες Κυριακή σε σώμα το νέο δημοτικό συμβούλιο το Δήμου Άνδρου. Παρόντες στη συνεδρίαση ήταν 18 από τους 19 συμβούλους. Απούσα η Ιωάννα Σαραβάνου που όπως ενημέρωσε εγγράφως απουσίαζε για λόγους υγείας. Πρόεδρος εκλέχθηκε η Αθηνά Τσατσομοίρου, αντιπρόεδρος Νίκος Στεφάνου, γραμματέας ο Αλέξανδρος Αυγουστίνος.
Ντροπή! Ζητείται απάντηση από αντιδήμαρχο, υπεύθυνη τουρισμού και πρόεδρο τοπικού συμβουλίου…
Οι τρεις βραβευθέντες. Η Σου, ο Ρίτσαρντ, η Ούρλι. Πολλά χαμόγελα,. Ένα ποτήρι σαμπάνια,. Και πολύ Μπατσι Τόσο πολύ που ξεπερνά την 20ετία και την 30ετία!!! (φωτ. Εν Άνδρω). Αγαπητό Εν Άνδρω, Διάβασα το ρεπορτάζ για την βράβευση των αλλοδαπών τουριστών, αποδεδειγμένων και πιστών φίλων της Άνδρου, που την επισκέπτονται ανελλιπώς πολλά χρόνια και την…
ΑΝΔΡΟΣ: Ο καιρός μέχρι το Πάσχα
Μεγάλη Τρίτη ξημέρωσε με συννεφιά και ψύχρα στην Άνδρο. Αυτά λέει η φωτογραφία. Όμως οι προβλέψεις παρακάτω λένε πως από Μεγάλη Τετάρτη ο καιρός αλλάζει. Ανεβαίνει η θερμοκρασία μερικούς βαθμούς κι σκάει μύτη ο ήλιος.
Μία υπέροχη Διαφήμιση απο την Ταϋλάνδη
Διαφήμιση απο την Ταϋλάνδη http://www.videoman.gr/49372
Η ΑΝΔΡΟΣ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ: 4 τόποι 4 φιλαρμονικές σε ένα φεστιβάλ
4 τόποι 4 φιλαρμονικές ενώθηκαν σε μία σκηνή στο συναυλιακό κέντρο Η φιλαρμονική του ΜΟΥ.Σ.Α συμμετείχε στο Φεστιβάλ Φιλαρμονικών το Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2025, στο Λουτράκι μετά από πρόσκληση του Δήμου Λουτρακίου. Στο Φεστιβάλ συμμετείχαν ακόμα και οι Φιλαρμονικές Κορίνθου, Κόνιτσας “Ελευθέριος Παγγές” και Λουτρακίου.