ΑΠΟΡΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: Θα μάς τρελάνουν...

Βρήκαμε στο ταχυδρομείο του Εν Άνδρω κείμενο που κυκλοφόρησε ως ανακοίνωση του ο Ν. Μουστάκας υπεύθυνος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου από το 2019 μέχρι το 2025. Επί δύο διαφορετικές δημαρχίες στο ίδιο πόστο. Και με την ίδια αυτάρεσκη ικανοποίηση να κοινοποιεί τις διεθνείς επιτυχίες του στον τουρισμό. Μάς έχουν προτείνει σχεδόν όλα τα παγκόσμια ΜΜΕ ως τον μοναδικό, τον ξεχωριστό, τον ήσυχο, τον περιπατητικό, τον κρυφό θησαυρό, τον προορισμό του μήνα Απρίλη, τον... Όλα αυτά οι Financial Times, οι Times του Λονδίνου, η Sun, και τόσα άλλα παγκόσμια μέσα. Η τελευταία "επιτυχία" είναι η βρετανική Express που αναγορεύει την Άνδρο τον ιδανικό προορισμό στις Κυκλάδες. Και μπράβο μας...

Τα πρώτα χρόνια το πιστέψαμε κι εμείς και αναδημοσιεύσαμε τα διθυραμβικά δελτία τύπου του διαχρονικού υπεύθυνου τουρισμού της Άνδρου (και επί Λοτσάρη και επί Σουσούδη, βλέπετε οι διοικήσεις πέφτουνε... μα ο υπεύθυνος τουρισμού μένει)! Όταν πήραμε είδηση πως όλες αυτές οι "ειδήσεις" είναι για "εσωτερική κατανάλωση" κάναμε "κράτει". Μάλιστα γράψαμε 2-3 φορές για το θέμα μιας ειδησεογραφίας χωρίς ανταπόκριση και χωρίς ειδήσεις με πραγματική ανταπόκριση. Καλή η αυτοδιαφήμιση στα social media, καλή η προβολή ειδήσεων χωρίς ανταπόκριση, αλλά η διαφήμιση περί τον εαυτό του μάλλον δεν φέρνει κόσμο. Φέρνει κοινότοπες, κουρασμένες, μονίμως επαναλαμβανόμενες φωτογραφίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ που τριγυρνάνε πάντα κουρασμένες κι επαναλαμβανόμενες σε διάφορα σάιτ. Μιλάμε για τόσο πρωτότυπη διαφήμιση!!!

Τι μένει από όλο αυτό; Η επανεκλογή του Ν. Μουστάκα στο πόστο του με όλες τις διοικήσεις. Κάτι άλλο; Όποιος έχει κάποιον απολογισμό ας μάς γράψει. Ή, αν έχει κάποιον απολογισμό ο ίδιος ο υπεύθυνος τουρισμού ευχαρίστως να τον δημοσιεύσουμε. Το να επιχαίρει πως ως το πιο κοντινό νησί του Σαββατοκύριακου καταφέραμε και ξεπεράσαμε την μικρούλα Κύθνο δεν είναι επιτυχία. Όπως δεν είναι επιτυχία πως χάσαμε κατά κράτος τουριστικά από την επίσης μικρή Τζια ή την γειτονική Τήνο!

Το αστείο το έχουν πλέον καταλάβει και οι αναγνώστες μας. Και το σχολιάζουν με χιούμορ: "θα μάς τρελάνουν"...

Λάβαμε λοιπόν ως επισύναψη του ειρωνικού "θα μάς τρελάνουν..." του αναγνώστη μας από το Μπατσί την διθυραμβική ανακοίνωση του Ν. Μουστάκα περί της 7η χρονιά διεθνών "επιτυχιών" του, που την συνοδεύει με τον κατάλογο του ferryhopper για τους ΕΛΛΗΝΕΣ επισκέπτες του Πάσχα! Όπου ερχόμαστε 9οι ξεπερνώντας την μικρούλα Κύθνο! Αλλά από τους "εκατομμύρια αναγνώστες της βρετανικής Express", που "ανταποκρίνονται στο κάλεσμα του Δήμου και αναδεικνύουν τον προορισμό της Άνδρου" μάλλον δεν είδαμε πολλούς μιας και η Άνδρος απουσιάζει παντελώς από τον κατάλογο των ΞΕΝΩΝ επισκεπτών του Πάσχα του ferryhopper. Τι έγιναν ρε παιδιά όλα αυτά τα εκατομμύρια αναγνωστών της Express; Έχασαν τον δρόμο; Ή, θα έλθουν το επόμενο Πάσχα;  

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΤΣΙ

Θα μας τρελάνουν…

Subject: Moustakas

Είναι μεγάλη μας τιμή που διεθνή ΜΜΕ με εκατομμύρια αναγνώστες όπως η Βρετανική  Express  ανταποκρίνονται στο κάλεσμα του Δήμου και αναδεικνύουν τον προορισμό. 

Την είδηση ανέδειξαν δεκάδες ΜΜΕ σε όλη την Ελλάδα τόσο περιφερειακά όσο και κεντρικά όπως iefimerida, Real.gr, Zougla, Οικονομικός Ταχυδρόμος, Athens Voice, Ελεύθερος Τύπος, Newmoney του Πρώτου Θέματος, News.gr, Sofokleousin.gr, Newsbeast, Insider, Το Ποντίκι, Thestival.gr κλπ. 

Με την ενεργή στήριξη των επαγγελματιών μας, η προσπάθεια προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό συνεχίζεται αδιάκοπα. 

Παρά τις φετινές αντιξοότητες για τις Κυκλάδες, το νησί μας κατάφερε να ξεχωρίσει τόσο στη λίστα με τα δημοφιλέστερα δρομολόγια από την Αθήνα, όσο και στον κατάλογο με τους δέκα κορυφαίους νησιωτικούς προορισμούς από όλη την Ελλάδα που προτίμησαν φέτος περισσότερο οι ταξιδιώτες για το Πάσχα, σύμφωνα με τα στοιχεία κρατήσεων της πλατφόρμας Ferryscanner. Παράλληλα,  η Άνδρος συμπεριλήφθηκε και στους 10 πιο αγαπημένους προορισμούς των Ελλήνων για το Πάσχα του 2025 σύμφωνα και με την πλατφόρμα ferryhopper. 

Συνεχίζουμε να στηρίζουμε τις προσπάθειες των επαγγελματιών μας και προβάλλουμε τον τόπο μας.   

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Φτάνει πια το Σανό..
Εδώ σχεδόν δεν έχουμε νερό στο Μπατσί Μάη μήνα
όπου είμαστε μόνοι μας και διαβάζω διθυραμβικά άρθρα
για την Άνδρο. Γιατί δε μας λέει κάποιος το λόγο που το Μπατσί δεν έχει καν μπει στη διαδικασία αφαλάτωσης.
Το νησί είναι στη τύχη του..

This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτό το άρθρο του mononews αποδεικνύει ξεκάθαρα την τουριστική ανυπαρξία της Άνδρου... Βρείτε ξένο που θα επενδύσει όχι 76 εκατομμύρια ευρώ, αλλά 76 εκατομμύρια ρούβλια σε νησί που κάνουν κουμάντο Σουσουδηδες & Μουστακες & Βολικες...

"Μετά τη Μύκονο, στη Σύρο: Επένδυση 76 εκατ. από τους Λιβανέζους Μπερζάουι
Πρώτη επένδυση με ΕΣΧΑΣΕ στο νησί της Σύρου.

Χριστίνα Παπαγιάννη
14.05.2025 | 00:00

Την ανάπτυξη ενός νέου σύνθετου τουριστικού καταλύματος δρομολογεί στο νησί της Σύρου η οικογένεια Μπερζάουι, με καταγωγή από το Λίβανο. Έχοντας ήδη επενδύσει στη Μύκονο, οι Μπερζάουι έβαλαν πλώρη για τον Χαρασώνα, όπου θα κατασκευάσουν ξενοδοχείο 5 αστέρων, δυναμικότητας 166 κλινών και 69 τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες δυναμικότητας 249 κλινών, σε έκταση 531 στρεμμάτων.

Οι επενδυτές έχουν καταθέσει αίτηση για την ένταξη του έργου τη θέση Λαγούδια στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων, έτσι ώστε να λάβει τα κίνητρα χωροθέτησης για την κατάρτιση Ειδικού Σχεδίου Χωρικής Ανάπτυξης Στρατηγικών Επενδύσεων (ΕΣΧΑΣΕ) και αυτα της ταχείας αδειοδότησης. Αυτή είναι η πρώτη επένδυση στο νησί που θα υλοποιηθεί μέσω ΕΣΧΑΣΕ, με το επενδυτικό σχέδιο να έχει αναρτηθεί προς δημόσια διαβούλευση από τον Enterprise Greece.

Σύμφωνα με το σχέδιο, στόχος της επένδυσης είναι τόσο η δημιουργία ενός τουριστικού συγκροτήματος ήπιας ανάπτυξης με συμβατές και συμπληρωματικές χρήσεις με απόλυτο σεβασμό στο πολιτιστικό και φυσικό περιβάλλον της περιοχής, όσο και η διατήρηση αμετάβλητων όμορων οικοσυστημάτων. Να σημειωθεί εδώ ότι η επένδυση έχει ύψος 75,9 εκατομμύρια ευρώ.

Η οικογένεια Μπερζάουι έχει παρουσία στον τομέα της φιλοξενίας από τη δεκαετία του 1980, με κύρια δραστηριότητα τα ξενοδοχεία, ενώ στη συνέχεια επεκτάθηκε δυναμικά και στον χώρο της αξιοποίησης και διαχείρισης ακινήτων. Η επιχειρηματική τους πορεία στην Ελλάδα ξεκίνησε από τη Μύκονο, με τη δημιουργία του πολυτελούς ξενοδοχείου Casa del Mar, που διαθέτει 9 βίλες και στο οποίο λειτούργησε το πρώτο θερινό σινεμά πάνω στη θάλασσα. Το 2022 έγινε η απόβαση των στη Σύρο, οπότε λειτούργησε το πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο Castro Hotel Syros στο κέντρο της πόλης, σε ένα διατηρητέο κτίριο του 1850 και η ανακαίνιση του διήρκησε τέσσερα χρόνια.

Πέρα από τον ξενοδοχειακό τομέα, ο όμιλος έχει αναπτύξει έντονη δραστηριότητα στον τομέα της διαχείρισης ακινήτων, προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες για περισσότερα από 100 ακίνητα μόνο στη Μύκονο, ενώ αργότερα επεκτάθηκε σε Αθήνα, Σαντορίνη, Κέρκυρα και Κρήτη. Στο τιμόνι βρίσκεται τώρα και η κόρη των Λιβανέζων επιχειρηματιών Μουράντι Μπερζάουι."

mononews.gr

This comment was minimized by the moderator on the site

Όταν βλέπω τον Μουστάκα να περπατάει με αυτό το χαζό χαμόγελο και τη μύτη ψηλά στο Μπατσί καταλαβαίνω πόσο άσχημα έχουμε μπλέξει... Άνθρωποι κουτοπόνηροι και μικροί στο ανάστημα, με πολλά και βαθιά χωριάτικα κόμπλεξ κρατάνε το νησί μας στον τουριστικό πάτο... Χωρίς τουρισμό στην επόμενη απογραφή θα είμαστε με το ζόρι 5.000...