• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

  • Facebook
  • Twitter
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
Άνδρος enandro.gr@gmail.com
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
Εν Άνδρω Εν Άνδρω Εν Άνδρω
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

Διάλογος περί της τιμής των εισιτηρίων Ραφήνας – Άνδρου

Κατηγορία: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Δημοσίευση: 23/08/2024 Σχόλια: 53

 

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: “ΝΙΚΟΣ Α.” 

Προς κ. διαχειριστή, 

Με παρακινείτε να γράψω ένα άρθρο, ενώ είμαι απλά σχολιαστής και όχι αρθρογράφος. Δυστυχώς δεν έχω το δικό σας ταλέντο (όπως αναφέρεται και στο προηγούμενο μήνυμά σας) προκειμένου να γράψω δημοσιογραφικά κείμενα. Παρόλα αυτά θα σας παρέχω στοιχεία προκειμένου, ίσως, να παρακινηθείτε εσείς και να το ψάξετε πιο επαγγελματικά.

Η τιμή κλεισίματος του πετρελαίου brend ήταν οι εξής τα τελευταία 4 χρόνια:  

2024  83.74 usd

2023 82.49 usd

2022 100.93 usd

2021  70.86 usd

Οι τιμές εισιτηρίων της γραμμής ήταν αντίστοιχα 19-19-23 και 25€ το ατομικό εισιτήριο και 42-42-50 και 50 ευρώ το ΙΧ για Ανδρο. (τα στοιχεία βρίσκονται με απλό google search από το θεωρώ περιττό να προσθέσω πηγές)

Βλέπουμε λοιπόν ότι με πρόσχημα την αύξηση τιμής brend,  στα 100 δολάρια το 22 έγιναν (μέσα στην ίδια χρονιά μάλιστα αν δεν απαιτούμαι) 2 συναπτές αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων. Όταν τις επόμενες δύο χρονιές 2023 και 2024 (μέχρι τώρα) οι τιμές brent έπεσαν κατακόρυφα, έως λίγο πάνω από τα επίπεδα του 2021, οι τιμές των εισιτηρίων παρέμειναν 24% υψηλότερης με καμία ένδειξη αντιστροφής. 

Πάμε τώρα στις τιμές ανά μίλι απόστασης με ένα πολύ απλό παράδειγμα:

Ένα ατομικό απλό εισιτήριο Πειραιά – Χανιά (150 μίλια απόστασης) κοστίζει από 48€ (δηλαδή 0,32€ ανά μίλι). Το αντίστοιχο για Ραφήνα- Άνδρο (36 μίλια απόσταση) κοστίζει 25€, δηλαδή 0,695 ευρω/μίλι. Η τιμή είναι υπερδιπλάσια για Άνδρο από ότι για Κρήτη!!!

Άλλες τιμές για πετρέλαιο πληρώνουν τα καράβια για Κρήτη;  Άλλα τα κόστη του πλοίου; Άλλοι οι μισθοί των πληρωμάτων; Γιατί εμείς να πληρώνουμε τα διπλά, και βάλε, για τις ίδιες υπηρεσίες; Το θεωρείτε λογικό, τίμιο, σωστό; 

Την άποψή σας πολύ συγκεκριμένα για τα παραπάνω θα ήθελα να μάθω. 

PS κανείς δεν αμφισβήτησε την επισκεψιμότητα  του site ή την επιστημονική σας επάρκεια. Η υψηλή επισκεψιμότητα μάλιστα είναι και λόγος πίεσης προς συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες για το ευρύτερο καλό των Ανδριωτών.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ

Ευχαριστώ για την προεργασία σας, που δείχνει πως έχετε ταλέντο στη συλλογή στοιχείων. Προς ενημέρωση σας. Έχω ήδη κάνει ερώτηση σχετικά με το κόστος των εισιτηρίων πριν μήνες στις ναυτιλιακές και οι απαντήσεις τους ήταν μάλλον αποστομωτικές. 

Ρώτησα για την τιμή πετρελαίου και εισιτηρίου: Πως και ενώ πέφτει το πετρέλαιο οι τιμή του εισιτηρίου παραμένει σταθερή;

Μου είπαν:

– “Έπεσε το πετρέλαιο, αλλά όχι όσα εξαρτώνται από αυτό. Αντιθέτως ανέβηκαν! Πχ ανέβηκε και δεν έπεσε η τιμή του σιδήρου (που χρησιμοποιείται για καράβια και επισκευές), η τιμή των ημερομισθίων των πληρωμάτων και των ναυπηγείων που συντηρούνται τα πλοία. Δεν έπεσε η τιμή των λιμενικών τελών, των υπηρεσιών των λιμανιών (αποκομιδή απορριμμάτων, ύδρευσης κλπ). Δεν έπεσαν, αλλά ακρίβυναν οι τιμές ανταλλακτικών που χρησιμοποιούνται καθημερινά από τα πλοία κλπ. Δεν έπεσαν οι ασφαλιστικές εισφορές των πληρωμάτων, καθώς και τα ασφάλιστρα στις ασφαλιστικές των πλοίων. Αντιθέτως ανέβηκαν. Δεν έπεσαν τα λιμανιάτικα (λιμενικά ταμεία και καβοδέτες). Και πλήθος άλλων υπηρεσιών και εργαλείων που κι αυτά ανέβηκαν αντί να πέσουν. Η ακρίβεια που πλήττει όλους πλήττει και όλο τον κύκλο της ακτοπλοΐας. Συνεπώς, κατέληξαν δεν είναι μόνο το πετρέλαιο στην τιμή του εισιτηρίου.”

Ρώτησα και για το θέμα της απόστασης σε μίλια.

Μου είπαν: 

– “Κάθε πλοίο για να ξεκινήσει είτε για 10 μίλια είτε για 100 έχει ένα στάνταρ κόστος. Είναι κάτι σαν την “σημαία” των ταξί μιας και εκτελούν συγκοινωνία. Το κόστος στη Ραφήνα έχει υπολογιστεί 10-12 ευρώ το άτομο. Συνεπώς για Άνδρο το κόστος μετακίνησης είναι 13-15 ευρώ το άτομο. Και ακολουθεί αντιστοίχως η Τήνος, η Μύκονος, η Πάρος κλπ. Επιπλέον το κόστος μειώνεται όσο μεγαλύτερη είναι η απόσταση  γιατί τα στάνταρ έξοδα μετά την “σημαία” είναι ΜΟΝΟ το πετρέλαιο και η επιπλέον βάρδια. Όλα τα άλλα είναι ίδια.” 

Ρώτησα και για τις γραμμές της Κρήτης και της Ιταλίας. Κι έπεσα σε επιχειρήματα που δεν είχα πάλι απαντήσεις.

Μου είπαν:

– “Όταν ένα μεταφορικό μέσο μεταφέρει καθημερινά εμπορεύματα για εκατοντάδες ή εκατομμύρια χρήστες και μεταφέρει καθημερινά επιβάτες χιλιάδες όλο τον χρόνο και το καλοκαίρι εκατοντάδες χιλιάδες το μήνα, όπως η Κρήτη και η Ιταλία μπορεί να κάνει ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ, που δεν μπορεί να κάνει με τις Κυκλάδες όπου η μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών είναι υποπολλαπλάσια. Απλά μαθήματα οικονομίας πρώτου έτους μιας οικονομικής σχολής.”

Και κάπου εκεί έπαψα να ρωτάω τις εταιρείες. Ρώτησα όμως έναν πράκτορα της Ραφήνας που πρόσθεσε:

– “Το καλοκαιρινό δίμηνο – αυτή είναι η σεζόν της Άνδρου – μετακινούνται με τα 4 πλοία για Άνδρο κάποιες χιλιάδες επισκέπτες την μέρα. Το χειμώνα οκτάμηνο μερικές εκατοντάδες. Έχουμε κι άλλους δύο μήνες με καλή κίνηση. Το εισιτήριο εξαρτάται από την κίνηση μιας και η γραμμή δεν είναι επιδοτούμενη και επιμερίζεται και στους 12 μήνες. Είναι το ίδιο και τους πολύ καλούς και τους καλούς και τους κακούς.”

Δημοσιεύσω εδώ επιλεκτικά κομμάτια από τον “διάλογο” και τις απαντήσεις μας στον αναγνώστη. Όποιος έχει άλλα καλύτερα επιχειρήματα από όσα μου είπαν και κατάλαβα ας γράψει. Εμείς κάπου εδώ τελειώσαμε με το θέμα. Δικός σας ο σχολιασμός λοιπόν από εδώ και πέρα…

ΥΓ Έκανα λοιπόν το homework, που μου έβαλε ο υπαινικτικός και πάντα ανώνυμος Νίκος Α. που έγραψε περί εισιτηρίων. Να επισημάνω μια διαφορά κουλτούρας: ο κ. Νίκος Α. κάνει “διάλογο”…  ανώνυμα! Ενώ εμείς απαντάμε επώνυμα! Αυτό τον ανώνυμο “δημοκρατικό διάλογο” καταλαβαίνει ο advertorial Νίκος Α. Που αδιαφορεί, την δουλειά που κάνουμε ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ. Και που δεν έχει ιδέα – ο advertorial – από την ανύπαρκτη διαφημιστική αγορά της Άνδρου!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ “ΕΝ ΑΝΔΡΩ” ΣΤΟ FACEBOOK

Dimitris Roussos

Ο δείκτης που καθορίζει την τιμή του καυσίμου του πλοίου είναι το platts dated price που αφορά την καθημερινή τιμή παράδοσης του καυσίμου με βάση τα χαρακτηριστικά του ( marine gas oil η fuel oil κλπ). Άρα σχετίζεται με το Brent μεν, όμως τιμολογείται μετά τη διύλιση. Το κόστος αυτό παραμένει σε υψηλά επίπεδα και μάλιστα το καλοκαίρι του 2023 πήρε μια αύξηση 100€ ο τόνος από τα διυλιστήρια. Λοιπά κόστη με ναυαρχίδες τις χρεώσεις νερού και σκουπιδιών αλλά και τα ασφάλιστρα, έχουν εκτιναχθεί ενώ το μισθολογικό κόστος από το 2021 έχει αυξηθεί λόγω των σχετικών προβλέψεων των συλλογικών συμβάσεων. Μια σύνοψη κάποιων , ενδεικτικών, από τα κόστη της τελευταίας τετραετίας.
 
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ 
 
Η θέση μας για την τιμή των εισιτηρίων είναι να γίνει μια σωστή έρευνα και να αποδειχθεί με οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια αν πρέπει να μειωθούν και πόσο μπορεί να μειωθούν τα ναύλα . Με την προϋπόθεση να έχει η γραμμή αξιόπιστα, ασφαλή και αξιοπρεπή πλοία. όπως έχει σήμερα. Αν υπάρξουν επιχειρήματα με οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια πρέπει να μεσολαβήσει του υπουργείο Ναυτιλίας και να δοθεί μια λύση. Συνάμα ας λάβουμε υπόψη μας πως αρκετά ταλαιπωρήθηκε το νησί με πλοία μιας καλοκαιρινής σεζόν που πέρασαν 3 μήνες και μάς ξέχασαν. Με πλοία της συμφοράς, σαν το μηδέποτε δρομολογηθέν Παναγία Τήνου που βούλιαξε μόνο του (!!!) στον Πειραιά, σαν το Aqua Juwel που έφυγε άναυλο ή άλλα αντίστοιχα προηγούμενων περιόδων. Αλλά και με πλοία αγαπημένα άλλων εποχών αλλά εντελώς παρωχημένων σήμερα.

Λυπούμαστε για μια συζήτηση που εξελίχθηκε με θλιβερά υπονοούμενα κατά επωνύμων, που τόλμησαν και συμμετείχαν σε ένα διάλογο με ανώνυμους. Ποιος θα ξαναγράψει επώνυμα όταν οι ανώνυμοι τον τρολάρουν, τον λασπώσουν, με υπαινιγμούς απαράδεκτους για την προσωπικότητα του και το επάγγελμα του; Γιατί κατά την γνώμη των ανωνύμων δεν συμφωνούσαν όλοι με τα απλοϊκά επιχειρήματα τους. Ανώνυμοι που δεν συνέδεσαν ποτέ την τιμή των εισιτήρίων με την ασφάλεια των πλοίων, με το επίπεδο εξυπηρέτησης πλοίων, με την τακτικότητα των δρομολογίων και την ύπαρξη δύο πλοίων στη γραμμή όλο τον χειμώνα κλπ Ανώνυμοι που δεν ξέρουν την οικονομία της αγοράς, τις οικονομίες κλίμακας, το κόστος κατάπλου σε πλήθος λιμανιών κλπ. Και που επαναλαμβάνουν αδιάκοπα συγκρίσεις καυσίμων και μιλίων γιατί αυτό καταλαβαίνουν μόνο. Και περιμένουν με αυτό το επιχείρημα (με ένα νόμο και με ένα άρθρο το λέγανε άλλοτε) να ανατρέψουν τα πάντα. 
 
 
“ΕΝ ΑΝΔΡΩ”
 

53 Comments

  1. Ο/Η Ότι του φανεί λέει:
    24/08/2024 στις 05:42

    Προφανώς και ο ανώνυμος Νίκος εκπροσωπεί την μάζα της Άνδρου που μέσα στην ζαβάδα που κουβαλά τα έχει κάνει όλα σαλάτα στον εγκέφαλο (?) του.
    Προφανώς αυτός πήγε και ψήφισε.
    Δεν είναι μόνο τα πετρέλαια αγαπητέ μου.
    Είναι επισκευές, συντηρήσεις, ασφάλειες, ανταλλακτικά μηχανήματα, επιθεωρήσεις, πιστοποιητικά και ένα σωρό άλλα κόστη τα οποία υπάρχουν και τους μήνες που τα καράβια είναι είτε με ζημιά ή εκτός.
    Το ακτοπλοϊκό ατομικό εισιτήριο από Πάτρα για Ιταλία έχεις μάθει πόσο κάνει;
    Μήπως έχεις μάθει πόσο κάνουν τα εισιτήρια στα ενδοκυκλαδικα που είναι κοντινές οι αποστάσεις;
    Μήπως έχεις μάθει τον λόγο των τελευταίων ακτοπλοϊκών συγχωνεύσεων;
    Μήπως έχεις μάθει πότε πληρώνει το κράτος τις όποιες επιδοτήσεις;
    Μήπως έχεις μάθει κάθε πότε το κράτος αποδίδει οφειλόμενα από μετακινήσεις που το αφορούν;
    Προφανώς και δεν έχεις μάθει.
    Εσύ απλά έκανες μόνο μια διαίρεση…

    Απάντηση
  2. Ο/Η Nικος Α. λέει:
    24/08/2024 στις 07:09

    Καταρχήν χαίρομαι ιδιαίτερα για την δημοσίευση και την έναρξη ενός τέτοιου διαλόγου.
    Έγραψα κάποια πράγματα για τους ισχυρισμούς/απαντήσεις που σας έδωσαν, αλλά θα γράψω κ μερικά ακόμα εδώ.
    Σας απάντησαν ότι επί της ουσίας για κάθε επιβάτη η “σημαία” είναι 10 ευρώ ( έτσι μου γράψατε στο άλλο θέμα), ασχέτως αν πάει το πλοίο Άνδρο ή Κρήτη.
    Το δέχομαι…
    Οπότε για την Άνδρο των 36 μιλίων , το υπόλοιπο είναι 15 ευρώ, ητοι 0,416 ευρώ ανά μιλι
    Αντίστοιχα για Χανιά το υπόλοιπο είναι 38ευρω για 150 μίλια, ητοι 0.253 ευρώ ανά μιλι.
    Πάλι η διαφορά στα “καθαρά”, είναι τεράστια, οπότε το επιχείρημα φαντάζει λίγο αιωλο.
    Πέραν αυτού η συντήρηση ενός πλοίου που διανύει καθημερινά πολύ μεγαλύτερη απόσταση είναι εξίσου πολύ μεγαλύτερη ( σκεφτείτε τα χλμ του αυτοκινήτου σας…άλλο κόστος συντήρησης για 10000 χλμ ανά έτος κ άλλο για 30.000χλμ), Οι πιθανές ζημιές, αβαρίες κτλ , το ίδιο.
    Όλα αυτά δεν ισχύουν για τις 2 γραμμές που ανέφερα αλλά για όλες Πανελλαδικά. Θα μπορούσα να κάνω αντίστοιχη ανάλυση για 50 γραμμές, αλλά υπάρχει λόγος?
    Τα Seajet ,για παράδειγμα που έχουν κατανάλωση υπερδιπλάσια από τα συμβατικά, έχουν μήπως υπερδιπλάσιο κόστος εισιτηρίου? Δεν νομίζω.
    Τέλος για τον χειμώνα ναι μεν δεν υπάρχουν πολλά ατομικά εισιτήρια, αλλά υπάρχουν φορτηγα, μειωμένα στο ήμισυ δρομολόγια , αλλά κ ενίοτε ταχύτητες , άλλη συζήτηση που μπορεί να γίνει σε 2ο χρόνο.

    Απάντηση
  3. Ο/Η Νίκος Α. λέει:
    24/08/2024 στις 07:20

    Για να προσθέσω κ μερικά ακομα στα παραπάνω, τα πλοία για Κρήτη είναι πολύ μεγαλύτερου μεγέθους. Δηλαδή αυξημένη κατά πολύ καταναλωση, αυξημένα λειτουργικά κόστη λόγω μεγαλύτερου αριθμού προσωπικού, αυξημένα κόστη λιμενικού ( ο Πειραιάς κ τα λιμάνια της Κρήτης είναι ακριβότερα), αυξημένα κόστη συντήρησης λόγω μεγέθους ( για να απαντήσω και στον κύριο που είπε για τα μέταλλα), κ.ο.κ
    Παρόλαυτα η τιμή εισιτηρίου αναλογικά, πάντα , πολύ οικονομικότερη..

    Απάντηση
  4. Ο/Η Γ. Πετσας λέει:
    24/08/2024 στις 07:37

    Επιτέλους βγήκε και ένας χριστιανός, να γράψει για την παράλογη ακρίβεια των εισιτηρίων της γραμμής. Να αγιασει το στόμα σας κύριε Νίκο

    Απάντηση
  5. Ο/Η Κοστος λέει:
    24/08/2024 στις 08:58

    Συμφωνώ με το Νίκο Α. και προσθέτω για όσους επικαλούνται και άλλα κόστη:
    Οι αυξήσεις των τιμών των εισιτηρίων το 2021 και 2022 (από 19,5 σε 25 €) έγιναν με αποκλειστική αιτιολογία το υψηλό κόστος καυσίμων. Δεν ανέφεραν οι εταιρείες καμμιά άλλη αιτιολογία. Μιά απλή αναζήτηση σε ανακοινώσεις εκείνης της εποχής το αποδεικνύει.
    Ας μην έρχονται τώρα κάποιοι και να γράφουν οτι δεν είναι μόνο τα καύσιμα, ας τα έγραφαν τότε.
    Επίσης, οι μειωμένες ταχύτητες (17-19 μίλια για πλοία που τα διαφήμιζαν όταν μπήκαν στη γραμμή για 21 και 22 μίλια), ήδη εξισορροπούν την όποια αύξηση των καυσίμων, χωρίς να χρειάζεται άυξηση εισιτηρίων.
    Είναι κοινό μυστικό οτι η γραμμή είναι χρυσωρυχείο για τις εταιρείες. Οσο για τους “κακούς” μήνες του χειμώνα, να θυμίσω οτι τα πλοία είναι λιγότερα και με μειωμένα δρομολόγια και βγάζουν μιά χαρά έξοδα και κέρδος με τους επιβάτες και, κυρίως, με τα φορτηγά.

    Απάντηση
  6. Ο/Η Χαρος λέει:
    24/08/2024 στις 09:21

    Ας μου εξηγησει και μενα καποιος πως γινεται με ολα αυτα τα δεινα που περνουν οι ακτοπλοοι της γραμμης μας να αγοραζουν καθε χρονο καινουργιο πλοιο και μαλιστα χωρις δανειοδοτηση οπως σωστα υπερηφανευοντε; αυτες τις οικονομικες δυσκολιες ειναι που δεν καταλαβαινω εγω με 2 μηνες δουλεια το χρονο

    Απάντηση
  7. Ο/Η ΟΛΑΡΙΑ ΟΛΑΛΑ λέει:
    24/08/2024 στις 09:36

    ΕΡΩΤΗΣΗ:: Τι επένδυση έκαναν οι Στεφάνου στην γραμμή με τα τρία πλοία τους (δύο συμβατικά, ένα ταχυπλοο).
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: 35+35+30 = 100 εκατομμύρια!!! Πόσα πρέπει να βγάζουν το χρόνο κέρδος για να τα αποσβέσουν; Πόση είναι η απαξία τους με κάθε χρόνο χρήσης; Πόσο χρόνο θέλει κερδίζοντας πχ ένα εκατομμύριο τον χρόνο το πλοίο κι απαξιώνοντας το κατά μερικές εκατοντάδες χιλιάδες να πάρουν πίσω τα λεφτά τους; Κάπου 25-30 χρόνια νομίζω. Δηλαδή εσείς νομίζετε πως μπήκαν στην ακτοπλοΐα για να “κονομήσουν” το κόστος τους σε 25-30 χρόνια ή μήπως για να κάνουν όνομα; Μάλλον το δεύτερο. Η ποντοπόρος ναυτιλία είναι τα λεφτά. Η ακτοπλοΐα είναι κάτι σαν “ονόρε”.
    ΕΡΩΤΗΣΗ: Από τα 3 προηγούμενα πλοία που αγόρασαν και πούλησαν έβγαλαν κέρδος;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ; Νομίζω πως μπήκαν μέσα πάνω από 20 εκατομμύρια. Πόσα κέρδισαν στην 5ετία που τα είχαν; Ας πούμε 15. Μπήκαν μέσα 5 εκατομμύρια. Αυτά είδε ο Δημήτρης Στεφάνου και τα παράτησε. Απόμεινε ο Γιώργος που έχει ακόμα πάθος.Για πόσο; Κανείς δεν ξέρει.
    Για τον Παναγιωτάκη είναι εντελώς αλλή περίπτωση θα γράψω προσεχως αν έχω χρόνο.
    ΑΥΤΑ γιατί πολύ ανάλυση του αφρού κάνετε όλοι σας παίζοντας όλαρια όλαλα…

    Απάντηση
  8. Ο/Η Νίκος Α. λέει:
    24/08/2024 στις 10:03

    Προς “Ολαρια”
    Πώπω κρίμα. .καλέ δεν μαζευόμαστε να κάνουμε και έναν ερανο.
    Αλήθεια τώρα πόσο εγκάθετο ήταν το μύνημα σας?
    Ξέρετε πολλούς επιχειρηματίες να πετάνε εκατομμύρια για χαβαλε?
    Εγώ κανέναν ( κ ξέρω πολλούς προσωπικά).
    Αφού η γραμμή παράγει ζημιά, γιατί μπήκαν? Γιατί αγοράζουν πλοία ξανά κ ξανά? Γιατί παραμένουν? Ο Τζώρτζης 30 χρόνια στη γραμμή δεν τους ενημέρωσε??
    Οι Παναγιωτακηδες αλλα πετρέλαια πληρώνουν? Αλλά κόστη? Αλλες συντηρήσεις? Αλλά λιμενικά? Δεν παραπονιούντα/κλαιγονται τουλάχιστον σαν χήρες!! Ούτε κάνουν κ απεργίες πείνας!! ( Βέβαια κ αυτοί εκμεταλλεύονται το ίδιο την γραμμή και τις αυξήσεις…όλα ομοιογενοποιημενα είναι).

    Απάντηση
  9. Ο/Η Χαρος λέει:
    24/08/2024 στις 10:03

    Ειναι που δεν τα ξερα εγω αυτα και ας δουλευα 20 χρονια στη ναυτιλια! Ηρωες θυσιαζονται για μας και για την πατριδα

    Απάντηση
  10. Ο/Η Νίκος Α. λέει:
    24/08/2024 στις 10:04

    Προς “ότι του φανεί”
    Επειδή είστε η επιτομή του ζαβαντριωτη δεν θα πω πολλά…Όλα αυτά που λέτε ισχύουν και για τις άλλες γραμμές…δεν τα πληρώνουν μόνο στη δική μας ..αλλά εμείς πληρώνουμε χρυσό το εισιτήριο..

    Απάντηση
  11. Ο/Η ΕΝ ΑΝΔΡΩ λέει:
    24/08/2024 στις 10:40

    Μένω εκστατικός με τον Νίκο Α. Κάνει έναν αγώνα που πρώτη φορά βλέπουμε στο Εν Άνδρω από τον καιρό των Πλουσκαίων, που πάει χάθηκαν δυστυχώς. 4 στα 10 σχόλια σήμερα δικά του. Και προχτές 7 στα 22 πάλι δικά του ήταν
    Ας ελπίσουμε με τόσο αγώνα να πείσει πολλούς. Να γίνουν κινητοποιήσεις. Να πείσουν έτσι τον Γ. Στεφάνου να μειώσει τα εισιτήρια. Μαζί φυσικά και με τον Θ. Παναγιωτάκη (που πολύ καλά έκανε ο Νίκος Α. και δεν ασχολήθηκε μαζί του). Γιατί δεν φανταζόμαστε να θέλει να τα μειώσει μόνο ο Στέφανου τα εισιτήρια κι όχι και ο Παναγιωτακης;…

    Απάντηση
  12. Ο/Η Νίκος Α. λέει:
    24/08/2024 στις 11:37

    κ. Διαχειριστά εμένα κατηγορείτε με κάθε ευκαιρία, εσείς όμως κάνετε συνεχώς κακεντρεχη σχόλια κ χαρακτηρισμους προς το πρόσωπο μου..

    Καταρχήν στην απάντηση μου προς “Ολαρια” αναφέρθηκα ηδη και πριν την απάντηση σας, στην έτερη εταιρεία…στο ίδιο καζάνι βράζουμε κ οι 2 και το λέω ξεκάθαρα . Εσείς τι λέτε??

    Κατά δεύτερον η κουβέντα ξεκίνησε στο θέμα περί συνέντευξης Στεφάνου..άρα αυτή ήταν η αφορμή, σε αυτόν αναφέρθηκα.

    Κατά 3ον , όπως υπονοείται εσείς ότι εγώ σχετίζονται κατά κάποιο τρόπο με Παναγιωτάκη και “χτυπώ” τους Στεφάνου, κατά τον ίδιο τρόπο μπορώ να ισχυριστώ και εγώ ότι εσείς στηρίζεται τους Αφους, και λοιδορειτε εμενα. Αν θέλετε συνεχίστε τον φαύλο κύκλο..

    Τέλος , όντως γράφω αρκετά τις τελευταίες μέρες…πρώτον γιατί έχω το χρόνο λόγω διακοπών και δεύτερον γιατί εξελίσσομαι σε μεγα θαυμαστή σας.

    Παρεμπιπτόντως η καθόλου τυχαια αναφορά περί Πλούσκας κτλ δεν με αφορά κ με αφήνει αδιάφορο ..τα μέτωπα που ίσως έχετε ανοίξει με πολλούς δεν με αφορούν στο ελάχιστο…αποτελούν δικό σας πρόβλημα

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ο κ. Παναγιωτάκης είναι σοβαρός επιχειρηματίας. Ουδέποτε απασχόλησε κανέναν. Κάνει το καλύτερο. Γι’ αυτό αναφέρθηκα και είπα πως σωστά δεν επεκταθήκατε σε αυτόν. Αυτά. Τα άλλα είναι δικά σας.
    Διασκεδάζω με την άποψη σας πως “κάνω κακεντρεχή σχόλια για το πρόσωπο σας” Εντυπωσιακο. Έχετε πρόσωπο; Ποιο; το Νίκος Α.; Δηλαδή κάνω κακεντρεχή σχόλια με ένα ψευδώνυμο; Μα τι λέτε; Εσείς αντιδικείται και υπαινίσσεστε ότι θέλετε για ΕΠΩΝΥΜΟ σάιτ. Αυτό έχει ένα βάρος. Το τι λέω εγώ για τον άγνωστο Χ δεν έχει κανένα βάρος. Ποιος είστε; ο Κανένας.
    Για την Πλούσκα φυσικά δεν σας ενδιαφέρει. Έρχεστε πετάτε τα σκουπίδια σας και φεύγετε. Που πάνε δεν σας ενδιαφέρει. Το ότο το νησί υποφέρει και πληρώνει πρόστιμα χάρη στην κακή διαχείριση απορριμμάτων δεν σας ενδιαφέρει. Το ότι δεν προχωρά ο ΧΥΤΥ δεν σας ενδιαφέρει.
    Υπάρχει κάτι πέρα από το φτηνότερο εισιτήριο που σας ενδιαφέρει; Όχι. Μάθετε λοιπόν τα ενδιαφέροντα του νησιού που “δεν σας ενδιαφέρει”. Το σημερινό άρθρο – παραγγελιά σας – πάει σχετικά καλά σε αναγνωσιμότητα (1400). Αλλά είναι πίσω από το 5χ5 του Γαύριου. (1600), τους πλοιάρχους για την ασφάλεια του λιμανιού (4000), που μπήκαν σήμερα μαζί με τα εισιτήρια. Δεν συζητώ του Σταφάνου που για την ασφάλεια του Γαυρίου που ξεπέρασε τις 7.000, ή τα άλλα 4 για την ασφάλεια του λιμανιού που όλα είναι μεταξύ 6.000 και 9.000 αναγνώσεις. Ιδού που η ασφάλεια απασχολεί το νησί πολύ περισσότερο. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Συνεπώς το νησί βάζει μόνο του τις προτεραιότητες του.

    Απάντηση
  13. Ο/Η Βαρθαλιτης Πανος λέει:
    24/08/2024 στις 12:16

    Επιτέλους. Πραγματικά ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, που βρέθηκε ένας άνθρωπος να πει τα πράγματα έξω από τα δόντια.
    Κύριε Νίκο συγχαρητήρια για το θάρρος σας. Κύριε Μπασαντη συγχαρητήρια για την δημοσίευση, αν και θα ήταν καλό να λείπουν οι προσωπικές επιθέσεις οι οποίες ούτε το πρόβλημα αφορούν, ούτε προσφέρουν στο διάλογο.

    Όσον αφορά κάποια πράγματα που αναφέρθηκαν από σχολιαστές, επιτρέψτε μου να προσθέσω το λιθαράκι σαν άνθρωπος κάποιας ηλικίας που έχει ζήσει και γνωρίσει τους αξιότιμους Αφους Στρίντζη.

    Η γραμμή δεν είμαι σε καμία περίπτωση ζημιογόνα όπως θέλουν κάποιοι να την εμφανίσουν. Είναι διαχρονικά από τις πιο κερδοφόρες. Οι Στριντζαιοι προς τιμήν τους είχαν καποτε παραδεχθεί ότι απο το αξέχαστο “Επτάνησος” λ, και μόνον, έφτιαξαν ολόκληρο στόλο. Ο εξαιρετικός καπετάνιος, κύριος Τζώρτζης το επιβεβαίωσε κάποτε.
    Τώρα ξαφνικά με πολλαπλάσιας χωρητικότητας πλοία και πολλαπλάσιο αριθμό επιβατών κάποιοι θέλουν να εμφανίσουν ότι οι εκμεταλλευόμενοι την γραμμή σχεδόν κάνουν χάρη στους Ανδριωτες

    Ντροπή και μόνο ντροπή κύριοι.

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Με τον Νίκο Α. που ξεκίνησε προσωπική επίθεση με πλήθος υπονοούμενα εναντίον μας για advertorial, χορηγίες ανύπαρκτες και άλλα συναφή της διαδικτυακής λάσπης το θέμα πάει πίσω. Δεν θα ανεχθούμε σε ένα σάιτ που τρέχουμε εμείς και οι συνεργάτες μας – όλοι εθελοντές – να εμφανίζεται ένας ανώνυμος και να λέει ότι θέλει προσβάλλοντας επώνυμα πρόσωπα και συστηματική δουλειά των άλλων.
    Αυτά ως προς την παρατήρηση σας. Τελος…

    Απάντηση
  14. Ο/Η Χωραιτης λέει:
    24/08/2024 στις 12:24

    Κάλιο αργά παρά ποτέ λένε στο χωριό μου.
    Πληρώνουμε χρυσα ναύλα για να γίνονται κάποιοι πλούσιοι, και βάζουν τα παπαγαλακια τους να μας πείσουν ότι είναι και ριγμένοι.
    Αν δεν σας αρέσει μην σας κρατάμε. Υπάρχουν πολλοί στη σειρά να βάλουν πλοία στη γραμμή

    Απάντηση
  15. Ο/Η Αντριώτης λέει:
    24/08/2024 στις 15:10

    Και μαζί μ αυτό το θέμα καιρός είναι ν ασχοληθεί κάποιος με τις τιμές των καυσίμων στο νησί!
    Εξωπραγματικές!! Στην Κρήτη είναι φθηνότερες!
    Όπως και στο πετρέλαιο θερμανσης που έρχεται όπου να ναι….τραγικό!

    Απάντηση
  16. Ο/Η Νίκος Α. λέει:
    24/08/2024 στις 15:21

    Προς “ό,τι του φανεί”

    Αγαπητέ κ. Λωλοστεφανη, το εισιτήριο Πάτρα Ανκόνα κοστίζει 73, 85 και 98 ευρώ σε χαμηλή, μεσαία και υψηλή περίοδο αντίστοιχα ..Η δε απόσταση είναι 491 ναυτικά μίλια..
    Η αναλογία ευρώ/μίλι, είναι 0,148. 0,173 0,199 αντιστοιχα.
    Κάτω του μισού από εμάς με άλλα λόγια
    Πριν ξανά γράψετε βλακείες κ εκτεθείτε, βάλτε λίγο το μυαλό σε λειτουργία…

    Απάντηση
  17. Ο/Η Χαρος λέει:
    24/08/2024 στις 15:43

    Φετος σε ολες τις Κυκλαδες ηχησαν καμπανακια, του χρονου, επειδη ο χειμωνας στις πολεις προβλεπεται δυσκολος, αν δεν ληφθουν μετρα και αν δεν μαζεψουν τα μυαλα τους οι κυκλαδιτες θα ηχησουν ΚΑΜΠΑΝΕΣ αλλα οπως παντα πρωτα πρεπει να παθουμε και μετα μπορει και να μαθουμε

    Απάντηση
  18. Ο/Η Alexandros λέει:
    24/08/2024 στις 16:15

    Εδώ υπάρχει ξεκάθαρα ΚΑΡΤΕΛ… Βεβαίως δεν περιμένω από τυπακια που εκλέγονται με τις πλάτες εφοπλιστών να κάνουν κάτι για το θέμα, όχι μόνο για την Άνδρο αλλά και για όλη τη χώρα… Οσο για τους Ανδριωτες, αν νομίζετε ότι οι ντοπιοι “ευεργέτες” κάνουν ότι κάνουν για την ψυχή της μάνας τους, ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΣΤΕ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ! ΤΣΑΜΠΑ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ Η ΛΑΜΠΑ…

    Απάντηση
  19. Ο/Η Χαρος λέει:
    24/08/2024 στις 20:21

    Καρτελ ειναι τα παντα στηνΑνδρο οχι μονο η ακτοπλοια καρτελ η οικοδομη 3 φορες πανω απο την Αθηνα οι τιμες και αν ρωτησεις γιατι τα μεταφορικα σου απαντανε, καρτελ οι παραλιες, καρτελ η εστιαση καρτελ μεχρι και οι καθαριστριες

    Απάντηση
  20. Ο/Η Βαρθαλιτης Πανος λέει:
    24/08/2024 στις 21:00

    Αγαπητέ κ. Μπασαντη θα μου επιτρέψετε μια μικρήν υπόδειξη.
    Συνετό είναι, να ελέγχετε εκτενέστερα τις πηγές σας καθώς και τα άτομα τα οποία επικαλειστε.
    Ο κύριος Dimitris Roussos τον οποίο επικαλεσθηκατε στο τέλος του άρθρου, ως αναγνώστη, δεν είναι ένας τυχαίος, απλός αναγνώστης. Είναι υπάλληλος της GoldenStar ferries, και έχει συγγένεια ( βάσει του προφίλ του σε διάφορα social media) με κάποιους Στεφάνου.
    Αυτονόητα, δημιουργούνται διάφοροι συνειρμοί σε όποιον το ανακαλύψει.
    Την καλησπέρα μου (καλημέρα για εδώ που βρίσκομαι).

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Καθόλου τυχαίο. Είναι φίλος και συνεισφέρει τακτικά στην ειδησεογραφία του αάιτ. Φαντάζομαι πως μπορώ να έχω φίλους που συνεργάζονται με το σάιτ και τους τιμώ με την φιλία μου.
    Καθόλου τυχαίο πως δεν ήξερα το συγκεκριμένο στοιχείο που παρέθεσε ο Δημήτρης. Μου άρεσε κάτι που ΔΕΝ ήξερα και σκέφτηκα καλό είναι να το θέσω προς σχολιασμό.
    Πηγές μου είναι οι γνωρίζοντες. Όχι οι αοριστολογούντες. Αν εσείς κάνετε έρευνα για κάθε όνομα που αναφέρω με εκπλήττετε. Ο Αριστοτέλης είχε πει ΟΥΧΙ Ο ΛΕΓΩΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟΝ. Εσείς λέτε όχι το λεγόμενο, αλλά ποιος το είπε. Έχουμε διαφορά αντίληψης.
    Μου θυμίζετε κάποια τρολ που όταν έγραψε εδώ για τα Τέμπη ένα πολύ σημαντικό άρθρο που είχε αναπαραχθεί σε δεκάδες σάιτ ένας φίλος και συνεργάτης μας από τη Θεσσαλονίκη (είναι μηχανολόγος-ηλεκτρολόγος και εργάζεται στις επισκευές των τρένων) τα τρολ της εποχής έκαναν έρευνα βρήκαν πως ήταν ΝΔ και δεν απάντησαν στα επιχειρήματα του, αλλά στην πολιτική του τοποθέτηση. Την οποία ούτε εγώ δεν ήξερα.
    Συνεπώς ΝΑΙ είναι φίλος και συνεργάτης μας ο Δημήτρης και του δίνουμε βήμα γιατί έγραψε κάτι πολύ σημαντικό για τα καύσιμα…
    Ευχαριστούμε για τον ευγενή σχολιασμό σας. Ελπίζουμε να απαντήσαμε στο ερώτημα σας.

    Απάντηση
  21. Ο/Η Μετανάστης Ανδριωτης λέει:
    24/08/2024 στις 22:13

    Οι τιμές εισιτηρίων είναι αναμφίβολα και ξεκαθαρα σκάνδαλο, και απορώ που τόσο καιρό δεν το έκανε κανένας τοπικός άρχοντας θεμα.
    Ένα επίσης σκάνδαλο είναι η επιπλέον χρέωση των ηλεκτρικών ΙΧ σε σχέση με τα συμβατικά. 60 ευρώ χρέωση αντί για 50. Αν δεν απατωμαι η χρέωση στο γκαράζ γίνεται με το τρέχον μέτρο. Γιατί λοιπόν τα ηλεκτρικά επιβαρύνονται με το έτσι θέλω επιπλέον 20%;
    Για να προλάβω κάποιους που ισως πουν περί αυξημένων ασφαλίστρων, έχει ήδη κριθεί επιστημονικά ( και επιβληθεί από τη νομοθεσια) πως η φόρτιση θα πρέπει να είναι το πολύ 40% κατά την επιβίβαση, και το όριο αυτό θεωρείται απολυτα ασφαλές ως προς την θαλάσσια μεταφορα.
    Άρα, και εφόσον τα κριτήρια ασφαλείας τηρούνται, γιατί στοχοποιουνται οι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων και πληρώνουν penalty; Σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο ( αλλά και στην Ελλάδα) δίνονται κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών ΙΧ και στην γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο πρωτοπορούμε και γίνεται το ακριβώς αντίθετο.

    Απάντηση
  22. Ο/Η Dimitris Roussos λέει:
    25/08/2024 στις 06:40

    Καλημέρα σας. Αγαπητέ κε Βαρθαλιτη δεν κατανοώ ποιοι συνειρμοί σας έρχονται στο μυαλό από την επεξήγηση του κόστους των καυσίμων καθώς και την απλή αναφορά σε κάποια ενδεικτικά έξοδα που αφορουν το κάθε πλοίο με βάση τα στοιχεία που εχω την τυχη να επεξεργάζομαι καθημερινά . Αν εχω αναφέρει κάτι που σας έθιξε, καλο ειναι να το σημειώσετε . Αλλιώς η αναφορά στο ότι εργάζομαι στην ακτοπλοΐα και στους κκ Στεφάνου είναι άδειο πιατο.

    Απάντηση
  23. Ο/Η Bαρθαλιτης Πανος λέει:
    25/08/2024 στις 06:44

    Καλημέρα και πάλι.
    Κύριε Μπασαντη,
    σαφώς και είναι λογικό και θεμιτό να έχετε φίλους, γνωστούς και συνεργάτες. Ποιος δεν έχει άλλωστε;
    Εν προκειμένω όμως, και επειδή η κουβέντα είναι κάπως τεταμένη, το να αναφέρεται κάποιος ως απλός σχολιαστής, και να αποκρύπτεται ότι στην πραγματικότητα είναι συγγενής και υπάλληλος της εταιρειας, αλλά ταυτόχρονα και συνεργάτης σας, δείχνει κατά την ταπεινή μου άποψη, λίγο άκομψο, και ίσως αφαιρεί ένα ποσοστό από το credibility. Αν είχε αναφερθεί εξ’αρχης θα φαινόταν πολύ διαφορετικό.
    Βέβαια αυτή είναι μια ταπεινή προσωπική άποψη, η οποία μπορεί να είναι και τελείως ασήμαντη εν τέλει.

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Μένω έκπληκτος πως δεν ενδιαφέρει η πληροφορία για τα καύσιμα, αλλά το ότι ο Δημήτρης δουλεύει στην εταιρεία. Αλλά είναι και καθημερινός αναγνώστης του ΕΝ ΑΝΔΡΩ εδώ και χρόνια. Μιλάμε σαν φίλοι και σαν αναγνώστη μου. Δεν σκέφτηκα πως είχε σημασία η ιδιοτητα του. Άλλωστε ο άνθρωπος έγραψε επώνυμα. Δεν κρύφτηκε. Όπως ο κάθε Βαγγέλης Α. ή Μάριος Β.
    Τώρα όλα όσα έμαθα για τα ναύλα και τα ταξίδια τα έμαθα από τις εταιρείες. Και Fast Ferries & Golden Star Ferries. Από καπετάνιους, στελέχη, επιτελικούς κλπ. Δεν τα έμαθα από το facebook και τις ανταλλαγές αντιπαραθέσεων και κόντρες με υπαινιγμούς. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα πολλά μπορεί να μάθει κάποιος για το επιχειρείν στην ακτοπλοΐα. Πολλά επίσης (τα περισσότερα) τα έμαθα από τον στέλεχος της Fast Ferries, από τον εφοπλιστή Μάριο Ηλιόπουλο και μια-δυό φορές από τον Γιώργο Στεφάνου παρακολουθώντας πως ανακατασκευάστηκε το Superferry. Μερικά και από τον Δημήτρη. Ήταν μια μαθητεία πάνω στα πλοία, που πάντα αγαπούσα.

    Συνεπώς να μου επιτρέψετε να εκτιμώ τους ανθρώπους ασχέτως πόστου, θέσης, ιδιότητας. Να αποδέχομαι τα επιχειρήματα τους όταν έχουν βάση. Έζησα σε Αγγλία και ΗΠΑ κάτι φεγγάρια. Εκεί όταν λες κάτι σωστό σε προσέχουν. Και σε αναδεικνύουν ασχέτως ποιος είσαι.
    Κάπως έτσι πέρασα με μια σπουδαία υποτροφία από το Πρίνστον. Το proposal μου τους άρεσε πολύ. Αν και ήμουν γιός θερμαστή βρέθηκα με παιδιά γερουσιαστών. Κι αν μπορούσες να σταθείς εκεί κανείς δεν σου έλεγε “ποιος εισαι εσύ ρε”;
    Επιτρέψτε μου λοιπόν να αποδέχομαι το επιχείρημα για την κσστολόγηση των καυσίμων του Δημήτρη που είναι η δουλειά του. Εσείς έχετε άλλη άποψη. Και μαζί με εσάς και αρκετοί άλλοι.
    Δεν ξέρω πόσο μακριά σας πήγε η άποψη σας για τους ανθρώπους. Εμένα πάντως με γύρισε σε 7 παγκόσμια συνέδρια στις ΗΠΑ, 7-8 πανευρωπαϊκά, ένα στη Ρωσία, ένα στη Σαγκάη. Και 15 βιβλία (συγγραφή και επιμέλεια) με σημαντικούς ανθρώπους με καταγωγή, με χρήμα και διανοητικότητα κλπ Καθόλου άσχημα για τον γιό ενός θερμαστή.
    Την καλημέρα μου…

    Απάντηση
  24. Ο/Η Βαρθαλιτης Πανος λέει:
    25/08/2024 στις 07:31

    Κύριε Ρούσσο,

    όπως έγραψα και στο προηγούμενο μύνημα μου, είναι θεμιτό να επαγγελεστε και να εργάζεστε όπου επιθυμείτε . Στο γεγονός να εμφανίζεστε ως “απλός” αναγνώστης, και να αποκρύπτεται η άλλου ειδους σχέση με την εταιρεία και τους ιδιοκτήτες είχα μια ένσταση.
    Δικαιούμαι να έχω την άποψη μου, διαφωνείτε? Σωστή; Λάθος; Μπορεί.
    Ας κρίνει ο καθείς για τον εαυτό του.

    Απάντηση
  25. Ο/Η Βαρθαλιτης Πανος λέει:
    25/08/2024 στις 08:02

    Κύριε Μπασαντη,

    ένα ρητό το οποίο σίγουρα γνωρίζετε, ανάφερει πως η γυναίκα του Καίσαρα δεν φτάνει να είναι τίμια, αλλά να το δειχνει κιόλας.
    Πόσοι από τους χιλιάδες αναγνώστες σας γνώριζαν μέχρι πριν λίγο την ιδιότητα του κυρίου Ρούσσου? Ελάχιστοι.
    Θεωρείτε ότι η ιδιότητα αυτή δεν επηρεάζει το credibility αμφίδρομα?
    Δεν αμφισβήτησα πουθενά τα στοιχεία που παρέθεσε, ούτε και ανέφερα κάτι γι’αυτα, απλά το όνομα κάτι μου θύμησε και έκανα ένα απλό search του οποίου τα αποτελέσματα ανεφερα.
    Αφού λοιπόν έχουμε την τύχη να έχουμε έναν άνθρωπο, εκ των έσω, στην κουβέντα θα είχε ενδιαφέρον να απαντήσει και στα άλλα ερωτήματα του αρχικού άρθρου , όπως για το κόστος εισιτηρίου ανά μιλι για παράδειγμα και πώς δικαιολογείται αυτή η τεράστια διαφορά . Διότι μας ανέφερε περι κόστους, με τη διαφορά ότι το ίδιο και μεγαλύτερο κόστος έχουν και οι εταιρείες που προσφέρουν φθηνότερα ναύλα ( αναλογικά).
    Επίσης θα μπορούσε να αναφερθεί κάτι γιατί τώρα εμφανίζονται χίλιοι λόγοι για την αύξηση, ενώ τότε μόνο το πετρέλαιο.
    Τελοσπαντων, επειδή δακρίνω μια τάση ενορχηστρωμένης επίθεσης, σιγά σιγά προς το πρόσωπο μου (κάτι που με λυπεί ιδιαίτερα), δεν βλέπω το λογο να συνεχίσω την συμμετοχή.
    Όσο για το βιογραφικό σας , είναι αξιοζήλευτο και σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Το έχετε αναφέρει όμως χιλιάδες φορές, και δεν βλέπω τον λόγο της διαρκούς επαναληψης του και ιδιαίτερα όταν μια συζητηση δείχνει να τελματωνει από την μια πλευρά.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Το βιογραφικό αναφέρθηκε ως παράδειγμα για το δεν έχει σημασία ο λέγων αλλά το λεγόμενο στις ΗΠΑ. Εσείς όμως νοιώσατε μάλλον άβολα γιατί το ενδιαφέρον σας επικεντρώνεται στο ποιος λέει κάτι και όχι τι λέει. Κατανοητό…
    ΥΓ αν γράφατε κι εσείς κάτι από το βιογραφικό σας θα είχαμε – σύμφωνα με τα λεγόμενα σας για το που το πάτε κι εσείς…

    Απάντηση
  26. Ο/Η Νίκος Α. λέει:
    25/08/2024 στις 09:32

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ξεκινώ ανάποδα τον διάλογο γιατί γράφετε λάθη ή ψέματα για πολλά. Τουλάχιστον να αποκαταστήσουμε την αλήθεια.
    Γράφετε: “Στο σχόλιο σας μέσα στο κυριως άρθρο, δηλώνεται…” Το δηλώνετε (εσείς) γράφεται με έψιλον. Τα όσα γράφετε (εσείς) για τους χρόνους των αναρτήσεων είναι ΛΑΘΟΣ ή ΨΕΜΑΤΑ.
    Το site γράφει:
    – “Διάλογος περί της τιμής των εισιτηρίων Ραφήνας – Άνδρου”
    Ημερομηνία ανάρτησης 23/8 – λίγο πριν τα μεσάνυχτα με την 24η Αυγούστου
    ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ μέχρι στιγμής 1.920
    – “ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ 140 ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ !!!”
    Ημερομηνία ανάρτησης 24/8 – γύρω στις 11:00 το πρωί
    ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ μέχρι στιγμής 6.600
    Αυτά και μην γράφετε λάθος ή ψέματα.
    Έχουμε ήδη απαντήσει ΔΗΜΟΣΙΑ για τον Δημήτρη Ρούσσο. Δεν απαντάμε σε εσάς γιατί όσα γράφετε είναι θεωρίες συνωμοσίας που δεν μάς αφορούν.
    ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Μην παρασύρεστε σε συνεχή υπονοούμενα. Η ανωνυμία ενίοτε σας παρασύρει να λέτε ότι δεν θα λέγατε ποτέ επώνυμα. Άλλοι ανώνυμοι προσέχουν περισσότερο. Δεν μάς ενδιαφέρει να απαντήσουμε στα δεκάδες επαναλαμβανόμενα ερωτήματα με τα οποία επιχειρείτε μάς τρολάρετε. Έχουν απαντηθεί. Αν έχετε το κουράγιο και το θάρρος στείλτε mail ή πάρτε τηλέφωνο να ξεκαθαρίσουμε τα υπονοούμενα σας. Αν όχι αφήστε το.
    Αυτά. Και τέλος…

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

    Στο σχόλιο σας μέσα στο κυριως άρθρο, δηλώνεται με στομφο “τέλος από εμένα σχολιαστε μόνοι σας”. Αντ’αυτου διακρίνω μια προσπάθεια να παραμείνετε πρωταγωνιστής αντί για συντονιστής όπως υποννοησατε. Δικαίωμα σας, εννοείται, αλλά για να “νομιμοποιήθητε” να συνεχίσετε ως πρωταγωνιστής, καλό είναι να πάρετε ξεκάθαρη θέση επί του ζητήματος όπως έχουμε κάνει ΟΛΟΙ οι συμμετέχοντες: Συμφωνείτε ότι οι τιμές είναι ακριβές ή πιστεύετε ότι είναι φθηνές? ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ. (α) ή (β)?

    Για τα υπόλοιπα, θα αρχίσω πάλι από τέλος.

    Το ότι θέλετε να υποβαθμισετε την αξία του θέματος, συγκρίνοντας τον αριθμό αναγνώσεων του, με κάποιων άλλων που “ανέβηκαν” πριν μέρες , ενώ αυτό ανέβηκε λιγότερο από 24 ώρες πριν κ μάλιστα στις αρχές ΣΚ, δείχνει από μόνο του κάτι. Τι? Ας αφήσουμε τους αναγνώστες να το κρίνουν. ( Μόνο το θέμα του γηπέδου ανέβηκε σχεδόν μαζί, και οι αναγνώσεις είναι παρόμοιες).

    Επιμένετε στο “ανώνυμος” και πατάτε σ’ αυτό. Οι μόλις 2, που σχολίασαν και διαφώνησαν ( σε αντίθεση με τους πολλούς που συμφωνούν έως τώρα) είναι επώνυμοι? Δεν βλέπω τον ίδιο οίστρο επωνυμίας για αυτούς από μέρους σας. Ίσως γιατί οι απόψεις σας μπορεί ταυτίζονται, κ αυτά που γράφουν σας αρέσουν περισσότερο.

    Η Πλούσκα πως σχετίζεται με το παρόν θέμα και την αναφέρετε ξανά? Καλή η τεχνική του “να στέλνω τη μπάλα στην εξέδρα”, αλλά άτυχης.
    Εφόσον είμαι ανώνυμος, πως ξέρετε αν ζω στο νησί , αν απλά κατάγομαι, η αν σας γράφω τώρα από τον Αγ. Μαυρίκιο, και γνωρίζετε τι με ενδιαφερει? Γιατί έγραψα ξεκάθαρα ότι Η ΑΝΑΦΟΡΑ της τώρα, στο άσχετο, δεν με ενδιαφέρει. Οχι το θέμα αυτό καθ’ αυτό.

    Ερώτημα 1:
    Στο κυρίως άρθρο σπεύσετε αμέσως να κοπιαρετε την απάντηση στο FB ενός ατόμου που διαφωνει για τις ακριβές τιμες. Το άτομο αυτο, όλως τυχαιως, κάνει share δελτία τύπου της Golden Star Ferries (να είναι τυχαία και η διαφωνία του για τις τιμές άραγε?). Γιατί δεν ανεβάσατε και των υπολοίπων που συμφωνούν για την ακρίβεια?
    Η κυρία πχ που αναφέρει ότι με τόσο ακριβο εισιτήριο, είναι τραγικό να πληρώνει έξτρα το WiFi εχει άδικο? Ο κυρίος που λέει 300 ευρώ για οικογένεια με ΙΧ είναι υπερβολικά άδικο έχει και αυτός?
    Μόνο ο (πιθανότατα σχετιζόμενος) με την GSF έχει λόγο άξιο αναφοράς από εσάς?

    Ερώτημα 2:
    Όταν υπερτονίζετε πως ο Παναγιωτάκης είναι σοβαρός επιχειρηματίας (συμφωνώ) και καλως δεν αναφέρθηκα σ’αυτον, υπονοείτε κάτι για τους άλλους?
    (Η άποψη μου, παρεμπιπτόντως, όσον αφορά τις τιμες, ειναι πως και οι 2 εταιρειες έχουν μια σκανδαλιστικη ομοιογένεια κ ομοιομορφία σε όλα. Τόσο στην τιμολογιακή όσο και στην εκπτωτικη πολιτική τους )

    Απάντηση
  27. Ο/Η ΟΛΑΛΑ λέει:
    25/08/2024 στις 09:54

    Έχω μια απορία. Γιατί μια οικογένεια μέτριων προς χαμηλών εισοδημάτων να επιλέξει να κάνει διακοπές σε Άνδρο, Τήνο, όταν δεν μπορεί να διαθέσει 300 ευρώ για εισιτήρια; Μπορεί να πάει διακοπές σε κάποιο παραθαλάσσιο μέρος στην Πελοπόννησο. Μπορεί να πάει στον Κοριθνιακό, στον Σαρωνικό, στο Αλεποχώρι, στην Καρδαμύλη, στην Στούπσ, στη Αμαλιάδα κλπ. Αλλά και στην Ευβοια. Γιατί όλοι οι μη αντέχοντες πάνε σε μέρη που δεν αντέχουν. Εμείς όταν είμαστε παιδιά πηγαίναμε για μπάνιο στον Άλιμο. Ή, στη Λούτσα. Τόσα είχαμε τόσα κάναμε. Μεγαλώσαμε βγάλαμε χρήματα πάμε στην Άνδρο. Οι φίλοι μας πάνε Τήνο που είναι ακριβότερα. Δυστυχώς δεν μπορώ να πάω μια χρονιά διακοπές στην Κυανή Ακτή ή στο Μόντε Κάρλο. Δεν το αντέχω. Κάνω αυτά που αντέχω οικονομικά. Αν φωνάζω εδώ μέσα θα μειώσουν τα εισιτήρια τα καράβια; Να αρχίσω να φωνάζω μηπως μειώσουν τα ξενοδοχεία τις τιμές στη Μύκονο; Υπάρχει η οικονομία της αγοράς και αυτή κανονίζει – μαζί με εμάς – που θα πάμε κάθε χρονιά διακοπές. Εσείς όλοι τι ζόρι τραβάτε να πάτε εκεί που δεν μπορείτε; Αν τα εισιτήρια είναι ακριβά το δείχνει η κίνηση στα πλοία που είναι γεμάτα. Το δείχνουν τα πολυτελή πλοία που υπάρχουν σήμερα με αυτό το εισιτήριο σε σχέση με τους κουβάδες μιας άλλης εποχής που ήταν φτηνότεροι. Το δείχνει η πληρότητα των γκαράζ που δεν βρίσκεις θέση ουτε με 50 στην Άνδρο ούτε με 55 ευρώ στην Τήνο. Για Μύκονο το έχω ξεχάσει ήδη. Αυτή είναι η απορία μου προς όλους όσους δεν βλέπετε πως τα 25 ευρώ είναι εδώ και 3-4 χρόνια ενώ όλα τα άλλα ανεβαίνουν στο θεό…

    Απάντηση
  28. Ο/Η Βαρθαλιτης Πανος λέει:
    25/08/2024 στις 11:29

    Α, και κάτι τελευταίο.
    Πιο πριν γράψατε το ρητό ” ουχί ο λέγων, αλλά το λεγόμενο” για να στηρίξετε το φίλο σας.
    Τώρα ζητάτε βιογραφικά προς στήριξη λεγομένων. Δηλαδή το αντίθετο
    Ηξεις- αφηξεις, δηλαδη (μιας και σας αρέσουν τα αρχαία ρητά).

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Είστε τόσο κακόπιστος δυστυχώς. Πιο πριν γράψατε πως είστε καλόπιστος τώρα διαπιστώνω πως μάλλον ούτε το όνομα που γράφετε είναι αληθινό…

    Απάντηση
  29. Ο/Η ΟΛΑΛΑ λέει:
    25/08/2024 στις 12:06

    Έχω μια ακόμα απορία. Αν πέσουν πχ 10% τα εισιτήρια και από 300 ευρώ μια τετραμελή οικογένεια πληρώνει 270 θα μπορεί να κάνει διακοπές στην Άνδρο; Δηλαδή έχει 270 και τις λείπουν τα 30 ευρώ; Και πόσο πρέπει να πέσουν για να μπορεί μια τετραμελή οικογένεια να πάει στην Άνδρο για διακοπές ή για ΣΚ; Μήπως το 20% είναι καλό; Δηλαδή 240 ευρώ τα έχει. Αλλά δεν έχει τα 30 ή τα 60… Πόσο θέλετε αυτή τη μείωση; Πείτε μου να συμφωνήσω; 10%, 20%, 30% 50%…

    Απάντηση
  30. Ο/Η Βαρθαλιτης Πανος λέει:
    25/08/2024 στις 12:36

    Μάλιστα, το διαβάσαμε και αυτό.
    Προφανώς όσοι διαφωνούν μαζί σας, είναι είτε αγράμματοι, είτε αταξιδευτοι , είτε κακοπιστοι, είτε με ψευδώνυμα.
    Ίσως να αρχίσετε να ζητάτε , ταυτότητες, αφμ, ΕΝΦΙΑ και πιστοποιητικά φρονημάτων , προκειμένου να θεωρηθεί αξιόπιστος
    Παρεμπιπτόντως και πάλι δεν ακολουθείτε το ρητό που δεικτικα γράψατε.

    Απάντηση
  31. Ο/Η Νίκος Α. λέει:
    25/08/2024 στις 12:45

    Όλαλα, γιατί δε ρωτας τον διαχειριστή με τον οποίο ταυτιζεσε απόλυτα? Πρόσεξε όμως λίγο την ανωνυμία γιατί παθαίνει μια κάποια αλλεργία.
    Α, ανέβασε κ το βιογραφικό σου για να ξέρουμε αν είσαι ακαδημαϊκά ικανός για κουβέντα με την αυτού μεγαλοιοτητα.
    Θα μπορούσα να σου πω στο ίδιο υφος ότι πιο κ το κέρδος του εφοπλιστή από τα 6 ψωροευρω? Ξεχνάς όμως τους λογους του άρθρου που είναι α)αφού φθηνηνε η αιτία της αύξησης (πετρέλαιο) γιατί παραμένει η αυξηση και β) γιατί πληρώνουμε δίπλα ευρώ ανά μιλι το ταξίδι σε σχέση με άλλους προορισμούς..
    Δεν είναι μόνο το 6ευρω μικρέ μου φιλε .

    Απάντηση
  32. Ο/Η Νίκος Α. λέει:
    25/08/2024 στις 12:47

    Κε. Διαχειριστά, το χθεσινό μύνημα- απάντηση μου, προς εσάς, το έφαγε η μαρμάγκα?

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ

    ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ. ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΕ.

    Απάντηση
  33. Ο/Η Προς ΟΛΑΛΑ λέει:
    25/08/2024 στις 14:24

    Να χάμε να λέγαμε είναι όλοι τους. Λες και πληρώνουν είτε τα 200 είτε τα 300.
    Όλα στις κατακόκκινες κάρτες και πληρωμή με την ελάχιστη δόση.
    Απλώς επειδή στο ζαβονησι έχει πολύ φαίνεσθαι, πηγαινοέρχονται τρεις τέσσερις φορές τον χρόνο, γκρινιάζουν σαν κατίνες, γράφουν σχόλια ως φτωχομπινεδες που είναι, αλλά ξοδεύουν για να τους δούνε σαν Ωνάσηδες…

    Απάντηση
  34. Ο/Η Χαρος λέει:
    25/08/2024 στις 14:53

    Συμφωνω κυριε η κυρια ολαλα οτι απλωνεται κανεις μεχρι εκει που μπορει και αν θεωρεις σοβαρη επιβαρυνση τα ακτοπλοικα για τις διακοπες σου ενα σωρο πανεμορφους προορισμους εχει η ηπειρωτικη ελλαδα αλλα για οσους διαθετουν μια κατοικια στο νησι και πρεπει να κανουν το δρομολογια καμια δεκαρια φορες καθε χρονο μια μειωση 10% ειναι υπολογισιμο ποσο

    Απάντηση
  35. Ο/Η ΟΛΑΛΑ λέει:
    25/08/2024 στις 16:53

    Να και μια λογική πρόταση που μπορεί κανείς να την υποστηρίξει. 10% μείωση στους μόνιμους κατοίκους. Βοηθά την παραμονή τους. Αλήθεια υπάρχει εκείνο το μεταφορικό ισοδύναμο ή όχι. Το όσοι έχουν σπίτι στο νησί κι είναι παραθεριστές – που είναι πολλοί – είναι δύσκολο.

    Απάντηση
  36. Ο/Η Χαρος λέει:
    25/08/2024 στις 17:14

    Μονο παραθεριστες δεν ειμαστε,π αραθεριστες ειναι αυτοι που μενουν ενα πενθημερο στο νησι. Εμεις ειμαστε εκει και πηγαινοερχομαστε για ενα πενταμηνο πληρωνουμε λογσμους και δηματικα τελη συντηρουμε ολη την τοπικη οικονομια( εστιαση, καταστηματα τροφιμων, τεχνιτες κτλ) οποτε μαλλον τελικα τα κοροιδα ειμαστε

    Απάντηση
  37. Ο/Η Νίκος Στεφάνου - Γεωγροκτηνοτρόφος λέει:
    25/08/2024 στις 17:48

    Κύριε ή κυριά ΟΛΑΛΑ μένω μόνιμα Άνδρο είμαι αγρότης έχω μεταφορικό ισοδύναμο (τα λεφτά μας τα δίνει το κράτος) το εισιτήριο εμένα και της οικογένειας μου και όσων είναι δηλωμένοι μόνιμοι κάτοικοι είναι13 ευρώ. Πληρώνω 25 και μετά από 6 μήνες μου επιστρέφει το κράτος τα 12. Αυτό το έκανε ο υπουργός Σαντορινιός νομίζω. Με 13 ευρώ το άτομικό εισιτήριο για όλους εμάς τους μόνιμους είναι φτηνό. Γι’ αυτό αδιαφορούμε για το τι λέει εδώ μέσα ο κάθε Πάνος, Νίκος, Βαλάντης. Όποιος θέλει να έρθει διακοπές ας πληρώσει ανάλογα με το βαλάντιο του και την οικογένεια του. Όποιος είναι παραθεριστής έχτισε σπίτι με 400.000 ευρώ και κλαίγεται που θα βρει τα 25 ευρώ; Ζορίζονται μόνο όσοι έχουν ένα σπίτι κληρονομιά κι έρχονται κάποιες φορές τον χρόνο. Λογικό. Όλα τα άλλα είναι λόγια.

    Απάντηση
  38. Ο/Η Νίκος Α. λέει:
    25/08/2024 στις 19:19

    κ Στεφάνου,
    Όταν κάθε χρόνο οι ασχολούμενοι με τον τουρισμό κλαίγονται για την ολοκ μικροτερη τουριστική περίοδο σε σχέση με άλλα νησιά….όταν ο διαχειριστής ( κ πολύ καλά κάνει) κατηγορεί τους υπεύθυνους τουρισμού για το ότι δεν κάνουν κάτι…όταν η κατανάλωση συνεχώς μειώνεται και οι ασχολούμενοι με την εστίαση πάψουν να αγοράζουν τα προϊόντα σας…όταν οι εξ Αθηνών έμποροι προτιμήσουν άλλων περιοχών προϊόντα, λόγω μικρότερου μεταφορικού κόστους…τότε να σας δω αν θα συνεχίσετε να μιλάτε με τέτοιο στομφο.
    Προφανώς τρολ είστε γιατί τα παραπάνω θα τα γνωρίζατε….και για να γίνω κ λίγο χαλίφης στη θέση του χαλίφη, μάλλον ψεύτικο προφίλ που εξυπηρετεί άλλους σκοπούς..

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ο Νίκος Στεφάνου είναι γνωστός σε όλη την Άνδρο γιατί υπήρξε χρόνια ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΔΡΟΥ. Κρίμα την έρευνα που δεν έκανες σε αυτή την περίπτωση. Μόνο τον Δημήτρη έψαξες γιατί ήθελες να ριχτείς στο σάιτ.

    Απάντηση
  39. Ο/Η Νικολάκη Α. λέει:
    25/08/2024 στις 20:15

    Μετά το ταπωμα από τον Ν. Στεφάνου έχεις να κάνεις κάποια δήλωση; Περιμένουμε αγωνιωδώς να μάθουμε αν παίρνεις μεταφορικό ισοδύναμο ή είσαι επαγγελματίας τουρίστας….

    Απάντηση
  40. Ο/Η Νίκος Α. λέει:
    26/08/2024 στις 04:37

    Η ευπρέπεια ορίζει να ανεβάζετε το κείμενο και από κάτω να απαντάτε…ως συνήθως θέλετε να καπελωνετε τον συνομιλητή σας και κάνετε το αντίθετο..η απάντηση πάνω από την ερώτηση.
    Βέβαια δεν απαντήσατε σε τίποτα… Σε τίποτα ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Αντ’αυτου σπεύσατε να κάνετε σχόλιο για να ορθογραφικό λάθος , μετά από κείμενα 100δων λέξεων αυτές τις μέρες και αυτό, μετά από 24ωρες. Αυτό σας μάρανε
    Όσο για τους χρόνους των αναρτήσεων , τους ακριβείς τους ξέρετε ( ή ρυθμίζετε κατά το δοκούν) εσείς..εμείς οι υπολοιποι προφανώς μαντεύουμε στο περίπου. Για τον αριθμό αναγνώσεων ούτε μαντεψια παίρνει , απλά ο λόγος σας.
    Το δια ταύτα πιο είναι όμως?
    Θέλετε να είστε ενεργό μέρος της κουβέντας αλλά θέση δημόσια δεν τολμάμε να πάρετε. Ίσως φοβάστε κάτι. Δεκτό κ θεμιτό.
    Εμμέσως βέβαια παίρνετε και παραπαιρνετε θέση, όταν προσπαθείτε ματαίως να αποδομησετε οσους είναι αντίθετης άποψης από εσάς, ενώ αυτούς που είναι υπέρ ούτε τους σχολιάζετε, ούτε τους ζητάτε ονοματεπώνυμο, ούτε και βιογραφικό.
    Το κάνει νιάου νιάου στα κεραμυδια??
    IΗ ευπρέπεια ορίζει να ανεβάζετε το κείμενο και από κάτω να απαντάτε…ως συνήθως θέλετε να καπελωνετε τον συνομιλητή σας και κάνετε το αντίθετο..η απάντηση πάνω από την ερώτηση.
    Βέβαια δεν απαντήσατε σε τίποτα… Σε τίποτα ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Αντ’αυτου σπεύσατε να κάνετε σχόλιο για να ορθογραφικό λάθος , μετά από κείμενα 100δων λέξεων αυτές τις μέρες και αυτό, μετά από 24ωρες. Αυτό σας μάρανε
    Όσο για τους χρόνους των αναρτήσεων , τους ακριβείς τους ξέρετε ( ή ρυθμίζετε κατά το δοκούν) εσείς..εμείς οι υπολοιποι προφανώς μαντεύουμε στο περίπου. Για τον αριθμό αναγνώσεων ούτε μαντεψια παίρνει , απλά ο λόγος σας.
    Το δια ταύτα πιο είναι όμως?
    Θέλετε να είστε ενεργό μέρος της κουβέντας αλλά θέση δημόσια δεν τολμάμε να πάρετε. Ίσως φοβάστε κάτι. Δεκτό κ θεμιτό.
    Εμμέσως βέβαια παίρνετε και παραπαιρνετε θέση, όταν προσπαθείτε ματαίως να αποδομησετε οσους είναι αντίθετης άποψης από εσάς, ενώ αυτούς που είναι υπέρ ούτε τους σχολιάζετε, ούτε τους ζητάτε ονοματεπώνυμο, ούτε και βιογραφικό.
    Το κάνει νιάου νιάου στα κεραμυδια??

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Ο σκύλος που ξέρει ξένες γλώσσες! Γνωστό το ανέκδοτο και ποιο γνωστό ποιος παρουσίασε επιχειρήματα και ποιος κατέθεσε σε χιλιάδες λέξεις την άγνοια του. Ευχαριστώ πολύ για τις συστάσεις ευπρέπειας από έναν ανώνυμο που επιχειρεί να διακωμωδήσει μέχρι και τον πρώην ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΑΝΔΡΟΥ που υπέγραψε με ονοματεπώνυμο και επαγγελματική ιδιότητα. Που να πάει το μυαλό σας πως υπάρχουν και επώνυμοι σε αυτό το νησί όταν εσείς όλοι κρυβόσαστε πίσω από ψευδώνυμα.
    Καντε μια έρευνα πριν πετάξετε λάσπη σε κάποιον επώνυμο; Πως κάνατε για τον Δημήτρη και δεν κάνατε για το Νίκο; Δεν σας καταλαβαίνω,

    Η θέση μας στα εισιτήρια είναι να γίνει μια σωστή έρευνα και να αποδειχθεί αν μπορούν να μειωθούν και πόσο. Με την προϋπόθεση να έχουμε πάντα σωστά και καλά καράβια όπως έχουμε τώρα. .Αρκετά τα ταλιπωρήθηκε το νησί με πλοία μιας καλοκαιρινής σεζόν που πέρασαν και μάς ξέχασαν. Με πλοία; της συμφοράς σαν το μηδέποτε δρομολογηθέν Παναγία Τήνου που βούλιαξε μόνο του (!!!) στον Πειραιά. Αρκετά με πλοία αγαπημένα άλλων εποχών αλλά εντελώς παρωχημένων σήμερα.
    ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ, ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΩΝΥΜΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΑΙΤ ΕΠΩΝΥΜΟ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    Λυπούμαστε για μια συζήτηση γεμάτη θλιβερά υπονοούμενα κατά επωνύμων. Που τόλμησαν και συμμετείχαν σε ένα διάλογο με ανώνυμους που επιχείρησαν να τους λασπώσουν με υπαινιγμούς απαράδεκτους. Γιατί δεν συμφωνούσαν με τα απλοϊκά επιχειρήματα τους. Που δεν συνέδεσαν ποτέ εισιτήρια, ασφάλεια, επίπεδο εξυπηρέτησης πλοίων κλπ Που δεν ξέρουν την οικονομία, τις οικονομίες κλίμακας κλπ και παρλάρουν μόνο καύσιμα και μίλια.
    ΑΥΤΑ…

    Απάντηση
  41. Ο/Η Δημ. Σπηλιόπουλος λέει:
    26/08/2024 στις 10:14

    Ας προσπαθήσουμε να συνοψίσουμε: 1) Τα πλοία που εξυπηρετούν τη γραμμή είναι εξαιρετικά. Πολυτελή και αξιόπιστα. Είναι σαφές πως δεν θα ήταν αν η γραμμή δεν ήταν κερδοφόρα. Σύμφωνοι;
    2) To εισιτήριο για Ανδρο είναι ακριβό. Ανέβηκε με ΜΟΝΟ πρόσχημα την αύξηση της τιμής των καυσίμων και έμεινε ψηλά ακόμη και όταν η τιμή έπεσε. Σύμφωνοι;
    3) Η χρέωση +20% για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αυθαίρετη και δεν βασίζεται σε κάποιο νόμο. Εκτός αν δεν τον ξέρω οπότε παρακαλώ να μου τον αναφέρετε.
    3) Η γραμμή δεν έχει έκπτωση για τους άνω των 60 ή 65 ετών σε αντίθεση με άλλες γραμμές.
    4) Κάθε χρόνο σχεδόν οι πλοιοκτήτες βγάζουν και από ένα νέο πλοίο (συμβατικό ή ταχύπλοο) και μάλιστα δίχως δανεισμό σύμφωνα με τα λεγόμενά τους. Αυτό σημαίνει ΥΠΕΡκέρδη. Σύμφωνοι;
    5) Το νησί δεν ζει από τον τουρισμό τόσο όσο από τους μη μόνιμους κατοίκους που όμως διατηρούν μόνιμη παραθεριστική κατοικία. Αυτοί επένδυσαν και επενδύουν, αυτοί πληρώνουν ΟΛΟΚΛΗΡΟ εισιτήριο (και όχι €13), αυτοί χρυσοπληρώνουν υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους μπογιατζήδες, υπέρογκα δημοτικά τέλη, σουπερ μάρκετ, χασάπησες, εστιατόρια κτλ. Οι τυπικοί παραθεριστές έρχονται για 5-6 μέρες και εξαφανίζονται…
    6) Το νησί δεν έχει υποδομές (αυτό είναι άλλη συζήτηση αλλά το αναφέρω στο by the way που λένε και στη Χώρα)
    7) Τέλος, το νησί είναι 20 χρόνια πίσω σε σχέση με την Τήνο ή την Νάξο και πολύ σύντομα θα κλαίνε οι επαγγελματίες , αλλά θα είναι αργά! Μόνο με ξαπλώστρες, σουβλάκια και πιτσες μεροκάματο δεν βγαίνει….

    ΕΝ ΑΝΔΡΩ – ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ
    Για ποιους πλοιοκτήτες μιλάτε; Ο Παναγιωτάκης έχει να βάλει στη γραμμή πλοίο από το 2016. Τελευταίο ήταν το fast ferries Andros. Έκτοτε τίποτα. Ακούγεται πως λόγω οικονομικών δυσκολιών θα πουλήσει το ταχύπλοο που πάει σε άλλες γραμμές.
    Δηλαδή όταν λέτε πλοιοκτήτες εννοείται μόνο τον Γιώργο Στεφάνου γιατί ο Δημήτρης Στεφάνου πούλησε στον Ηλιόπουλο εδώ και κάτι χρόνια κι έφυγε από την ακτοπλοΐα.
    Ποια νέα πλοία είδατε στην γραμμή από τον Γιώργο Στεφάνου; Μόνο το Andros Queen το 2023. Πότε μπήκαν τα προηγούμενα πλοία στην γραμμή; Το 2016. Το Andros fast ferries & Superferry. Το τι αγοράζουν και τι πουλάνε δεν αφορά την γραμμή. Πόσο μάλλον που δεν έχουν γίνει μετασκευές.
    Συνεπώς η πρώτη υπόθεση σας είναι άκυρη.

    Απάντηση
  42. Ο/Η Όλοι έχετε δίκιο λέει:
    26/08/2024 στις 10:45

    Παρακολουθώ την ιστοσελίδα αρκετό καιρό και τελικά ήρθε το θέμα των εισιτηρίων εν όψει. Πράγματι, το κόστος των εισιτηρίων είναι μεγάλο για τις εποχές που ζούμε, ειδικά για αυτούς που πηγαινοέρχονται πολλές φορές το χρόνο και δεν έχουν μεταφορικό ισοδύναμο. Δεν θα ξεχάσω τις εποχές που με το αυτοκίνητο ήταν δώρο τα ναύλα του οδηγού, ή όσο έκαναν 3 καφέδες στις μουριές ήταν το ναύλα με επιστροφή του φοιτητή. Πριν λίγα χρόνια, με πρόσχημα τις υψηλές τιμές του αργού πετρελαίου αυξήθηκε κατά 6€ η τιμή του εισιτηρίου (από 19€ σε 25€). Τότε δεν είχε αναφερθεί ούτε το υπόλοιπο λειτουργικό κόστος του βαποριού, ούτε οι μισθοί του πληρώματος, ούτε το πότε πληρώνονται οι κρατικές ενισχύσεις κτλ, Μόνο το κόστος του καυσίμου. Σήμερα, το κόστος αυτό έχει μειωθεί (χωρίς να έχει φτάσει στα επίπεδα πριν το 2020), αλλά τα ναύλα παρέμειναν αυξημένα. Άλλωστε στην Ελλάδα γνωρίζουμε πως ότι ακριβαίνει δεν πέφτει η τιμή του με τίποτα. Για μερικούς είναι μια ικανοποιητική τιμή. Μάλλον μπορούν να ανταπεξέλθουν. Άλλοι, μαζί και εγώ διαμαρτύρομαι, καθώς αναγκάζομαι να δίνω σχεδούν 2 μισθούς κάθε χρόνο για τα μεταφορικά μου. Βλέπετε, δεν είμαι μόνιμος κάτοικος, ούτε πολύτεκνος, ούτε ανάπηρος, ούτε έχω κάποια σχέση με τις εταιρίες για να έχω μειωμένο ή μηδενικό εισιτήριο. Μια φορά έχω ταξιδέψει με ένα τέτοιο εισιτήριο, λόγω ακύρωσης από μία κυρία και είδα….
    Για εμένα λοιπόν, που μου άφησαν οι παππούδες το πατρικό τους σπίτι, αναγκάζομαι να πηγαίνω εκεί με τη σύζυγο κάθε καλοκαίρι, Χριστούγεννα και Πάσχα, καθώς εκεί περνούν τις διακοπές τους τα παιδιά μου με τους γονείς μας και πηγαινοέρχομαι κάθε σκ αυτές τις περιόδους, η τσέπη μου τσούζει! Η συγκέντρωση πόντων για δωρεάν εισιτήρια είναι σταγόνα στον ωκεανό! Αναγκάζομαι να αφήνω το αυτοκίνητο στη Ραφήνα και να μετακινούμαι με τα παλιό αμάξι του πατέρα μου στην Άνδρο για να μην δώσω 100€. Αν τώρα μερικοί πιστεύουν ότι οι πλοιοκτήτες βάζουν πλάτη και μπαίνουν μέσα στη συγκεκριμένη γραμμή, τι να πω. Άλλωστε αν δεν κέρδιζαν θα την είχαν εγκαταλείψει. Όσο για την ποιότητα των πλοίων, καλό είναι να υπάρχει προσοχή στις τουαλέτες…. σιχαίνεσαι να μπεις! όπως επίσης και η ταχύτητα των βαποριών…. διαφημίζουν 21-22 κόμβους και πηγαίνουν με 18. Γι΄αυτό και δεν φεύγουν ποτέ στην ώρα τους τα πλοία.

    Απάντηση
  43. Ο/Η Εν Γαυριω λέει:
    26/08/2024 στις 14:17

    Ωχ ωχ ωχ..
    Σπηλιόπουλε και “όλοι έχετε δίκιο” , βρείτε τρύπα να κρυφτείτε με αυτά που γράφετε. Έρχονται σκαγια όπου ναναι.

    Απάντηση
  44. Ο/Η Γιώργος Κορθι λέει:
    26/08/2024 στις 21:02

    Πολύ ζόρι τραβάνε κάποιοι σε τόσο απλό ερώτημα, Το εισιτήριο είναι πανάκριβο για 2 ώρες ταξίδι. Τέλεια κσι παύλα
    Όλα τα άλλα, που τσαμπουνανε 2-3 συγγενείς και φίλοι, να χάμε να λέγαμε…

    Απάντηση
  45. Ο/Η Βαρθαλιτης Πανος λέει:
    27/08/2024 στις 05:45

    Επειδή ο χορός της διαστρέβλωσης καλά κρατεί από κάποιους (όλαλα, Ολαρια, Νικολάκης κτλ), η αύξηση στα εισιτήρια δεν ήταν μικρή ή 10%.οπως αφεθηκε πονηρά να εννοηθεί.
    Στα ατομικά πήγε από 19 στα 25 ευρώ δλδ 31% αύξηση!!!!!!
    Στα ΙΧ από 42 πήγε στα 50 ευρω, δλδ 19% αυξηση!!!!
    Και μην ξεχνάμε . Μοναδική δικαιολογία το πετρέλαιο τότε, και τίποτα άλλο!! Απολύτως τίποτα άλλο!!

    Απάντηση
  46. Ο/Η Μητσος λέει:
    27/08/2024 στις 06:22

    Είναι μέτοχοι όλοι στις ακτοπλοϊκές γι’αυτό λένε ότι είναι νορμάλ η τιμή του εισιτηρίου.

    Απάντηση
  47. Ο/Η Mixalhs I. λέει:
    27/08/2024 στις 11:34

    Ποιοι ολοι ρε Μητσο…

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Από πότε η συνωνυμία είναι ξάδελφος;
    Συγχαρητήρια που δεν διαβάσατε το άρθρο και τη θέση μας για τις τιμές μας και επιδέστε σε λασπομαχία. Ανώνυμος εναντίον επωνύμων !!!
    Ψεύδος πως είναι τρεις στον διάλογο που θέτουν σοβαρά ερωτήματα. Τουλάχιστον 12-15 παραθέτουν επιχειρήματα διάφορα.
    Συνεπώς Mixaihs I. ο λασπωμένος και ψευδής σχολιασμός σας στο καλάθι των αχρήστων…

    Απάντηση
  48. Ο/Η ΕΝ ΑΝΔΡΩ λέει:
    27/08/2024 στις 11:55

    Πολλοί οι αναληθείς σχολιασμοι από πολλούς: Πρωταθλητής κάποιος Πάνος. Προς απάντηση: κανείς δεν μίλησε ποτέ για αύξηση 10% ή 20%. Εμείς ρωτήσαμε για ποιες μειώσεις μπορεί να προταθούν; 10% ή 20% ή 50%
    Προς πληροφόρηση των περαστικών από Άνδρο. Το 2019 οι εταιρείες όντως μίλησαν για αύξηση του πετρελαίου. Το 2020 ήρθε η πανδημία και μίλησαν για δρομολόγια ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ. Δεν το πήραν είδηση.
    Το 2021 επίσης μίλησαν για δρομολόγια με απαγορεύσεις. Το 2022 άρχισε η μεγάλη ακρίβεια σε όλα στην Ελλάδα και μίλησαν για ακρίβεια σε σίδερο, ανταλλακτικά, κλπ Το 2023 μίλησαν για ακριβότερα εργατικά, λιμανιάτικα, συντήρηση και επισκευές πλοίων.
    Το μέγα ερώτημα είναι οι παραπάνω ισχυρισμοί τους στέκουν ή όχι; Και αν στέκουν σε ποιο ποσοστό στέκουν. Κι αν δεν στέκουν γιατί δεν στέκουν. Όλα τα άλλα είναι φανατισμοί, λάσπη, μπούλινγκ ανωνύμων τρολ του διαδικτύου.
    Αυτά.

    Απάντηση
  49. Ο/Η Bαρθαλιτης Πανος λέει:
    27/08/2024 στις 18:34

    Δεν αναφέρθηκα σε εσένα διαχειριστή για το 10%… Άλλοι είπαν με στομφο ” αν γίνει μείωση 10% θα σωθείτε”? Σαν να ήταν η αύξηση 10% τότε με άλλα λογια…
    Κατά τ’αλλα , εντυπωσιακή η σπουδή σου να απαντάς σε όσους μιλάνε εναντίον τις τιμολογιακής πολιτικής των εταιρειών, και να σιωπας στους “άλλους” που προσβάλλουν, χαρακτηρίζοντας περίπου φτωχομπινεδες με κόκκινες πιστωτικές, όσους διαμαρτυρόνται.
    Τουλάχιστον εσένα σε τιμάει το γεγονός ότι μας δίνεις το βήμα και γράφουμε.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Συμμετέχω σε έναν διάλογο που άρχισα εγώ. Και εκφράζω τις απόψεις μου. Αν ενοχλούν δεν πειράζει. Δεν μπορείς να με φιμώσεις όπως δεν φίμωσα εσένα. Μόνο όταν αρχίζει το τρολάρισμα πετάω έξω κάποια σχόλια. Πάει πολύ να μας τρολάρουν σε ένα σαιτ που κάποιοι κοροϊδεύουν ενώ εμείς κάνουμε ότι μπορούμε να πληροφορήσουμε και να κάνουμε διάλογο.

    Απάντηση
  50. Ο/Η Mixalhs I. λέει:
    27/08/2024 στις 19:52

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ: Ξεκινάς με λάσπη για συμφέροντα εταιρειών. Εδώ μέσα δεν υπήρξαν συμφέροντα εταιρειών. Μόνο ανώνυμοι (που κανείς δεν ξέρει τι επιδιώκουν) χωρίς επιχειρήματα που λασπώνουν επώνυμους που καταθέτουν επιχειρήματα. Στα επιχειρήματα δεν είδαμε ΚΑΜΙΑ απάντηση. Μόνο ανέξοδες και μονότονες επαναλήψεις

    ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ
    …Ολοι οι υπολοιποι συμφωνησαν για τις υπερβολικες αυξησεις και για την υπερβολικη τιμη σε σχεση με αλλες γραμμες οπως πρωτοανεφερε ο Νικος Α. που εκανε τη συγκριση με Χανια, ακομα και μετα την αφαιρεση του, πρωτακουστου, 10αρικου-σημαια (λες και μπαινουμε σε ταξι). Μιλαμε τι αλλο θα ακουσουμε;;;
    Η ιδια αναλογια ηταν και facebook.

    ΥΓ Μάθε πόσο πληρώνεις και την καμπίνα για τα Χανιά για ένα νυχτερινό ταξίδι πολλών ωρών κι όχι μόνο την καρέκλα του σαλονιού.. Γιατί στα Χανιά δύσκολα πας με καρέκλα όλη νύχτα….

    Απάντηση
  51. Ο/Η Βαρθαλιτης Πανος λέει:
    27/08/2024 στις 19:53

    Δεν υπάρχει θέμα ενόχλησης για άποψη, άλλωστε όλοι έχουν από μια. Τα 2 μέτρα και 2 σταθμά εινσι ενοχλητικα. Αλλα προσβλητικά μυνήματα τα κρατάς, και άλλα τα “πετάς”. Όλως τυχαίως κρατάς αυτά εκφράζουν ίδια άποψη μαζί σου, όσο προσβλητικά αν είναι, και πετάς αυτά που προφανώς διαφωνούν.
    Άποψη μου , που όμως βασίζεται αποκλειστικά, στα προηγούμενα 48 μυνήματα συμπεριλαμβανομένων αυτών που ανέφερα στο προηγούμενο μύνημα μου.
    Τα σέβη μου..

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Δεν πετάμε τις αντιπαραθέσεις. Πετάμε τα ΨΕΜΑΤΑ…

    Απάντηση
  52. Ο/Η Βαρθαλιτης Πανος λέει:
    28/08/2024 στις 21:11

    Άρα, Μπασαντη, τα σχόλια περί χρεωμενων κόκκινων καρτών, στις οποίες χρεώνουν κάποιοι κακομοιροι τα εισιτήρια για πάνε στην Άνδρο , τα υιοθετείς και δεν τα θεωρείς ψεμματα, αφού τα ανέβασες ..

    Απάντηση
  53. Ο/Η Earthbound λέει:
    29/08/2024 στις 07:25

    Το ότι έχει γίνει καρτέλ η γραμμή της Άνδρου ούτε λόγος έτσι?

    ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
    Παραθέτουμε την άποψη σας για τη γραμμή μας στο διάλογο για τα εισιτήρια. Δεν παραθέτουμε τις υπερβολικές απόψεις εναντίον μας.

    Απάντηση

Αφήστε ένα Σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προτεινόμενα άρθρα

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
  • ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στην Άνδρο. Όμως παραμένει κρίσιμη η κατάσταση με τα νερά…
  • Η ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ: Το αέναο ταξίδι ανθρώπων και ονομάτων στον χώρο και στον χρόνο…

Πρόσφατα Άρθρα

  • TΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», τo “Εν Άνδρω” και η ΕΡΤ19/02/2026
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ: Αναγκαία η σωστή αποκατάσταση του δρόμου στις Στενιές19/02/2026
  • Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία στα πλοία18/02/2026
  • ΚΟΡΘΙΑΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 202618/02/2026
  • Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…18/02/2026

Ναυτικές Ιστορίες

    Πρόσφατα Σχόλια

    1. Παναγιώτης στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    2. enandro στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    3. Γιάννης Κ. στο Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ…
    4. Γρίπη στο ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ, ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ… «και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού!…»
    5. Αχ-και-Βαχ στο ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στην Άνδρο. Όμως παραμένει κρίσιμη η κατάσταση με τα νερά…

    Βίντεο

    • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ιδιωτική υπόθεση το ΔΣ του Δήμου Άνδρου για την κ. Τσατσομοίρου!
    • Λιμάνι Ραφήνας 1945-2015 (χρονογράφημα και βίντεο)
    • Η Μονή Παναχράντου της Άνδρου (βίντεο)
    • Το τελευταίο ρεμέτζο (βίντεο)
    • Δύο ανδριώτες ζωγράφοι – Δ.Βαρδακώστας & Γ.Σεργουλόπουλος (βίντεο)

    Ακολουθήστε μας

    • Facebook
    • Twitter

    Κατηγορίες Άρθρων

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (239)
    • ΑΡΘΡΑ (84)
    • ΘΕΜΑΤΑ (8)
    • ΙΣΤΟΡΙΑ (333)
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ (3.708)
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (23)
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1.476)
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (770)
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ (2.716)
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1.083)
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ (82)
    • ΧΡΗΣΙΜΑ (5)
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (351)

    Εν Άνδρω

    Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

     
       enandro.gr@gmail.com

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΥΚΤΥΑΚΕΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    • ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    © Εν Άνδρω 2026. Powered by NinjaWeb