Μια ενδιαφέρουσα επιστολή …Και να θέλεις να κρυφτείς, το internet δεν σε αφήνει. Διαβάστε τις παρακάτω γραμμές και αμέσως μετά θα εξηγήσω τι εννοώ. «-Για να ευχηθούν «Καλή Αρχή», Δήμαρχος και Δημοτικοί Σύμβουλοι, επισκέφθηκαν την ημέρα του Αγιασμού, τα προσφάτως ανακαινισμένα σχολεία της πόλης μας.Σε όλα αντικαταστάθηκαν τα κουφώματα, τα φθαρμένα θρανία, οι ελλείπεις… Continue reading Παράδειγμα προς μίμηση…
Του Διαμαντή Μπασαντή Τελικά ποιος πηγαίνει μπροστά και ποιος πίσω σε αυτές τις παράξενες εκλογές; Κανείς δεν μπορεί μερικά 24λώρα πριν από την κάλπη να πει με σιγουριά. Όλες οι μετρήσεις δείχνουν «ντέρμπι». Είναι όμως έτσι; Και γιατί οι μετρήσεις έχουν αρχίσει τελευταία να «ρετάρουν»; Ποιος είναι ο άγνωστος Χ που κάνει τις δημοσκοπήσεις… Continue reading ΕΚΛΟΓΕΣ 2015: Σταθμίζοντας …τους αστάθμητους παράγοντες!
Ο προς αποκατάσταση χώρος της χωματερής στην Σταυροπέδα, Με δεδομένο το οριστικό κλείσιμο της χωματερής της Σταυροπέδας προχωρά από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η πλήρης αποκατάσταση του χώρου προϋπολογισμού 1.267.000,00 ευρώ. Την έγκριση της δημοπράτησης των έργων αποκατάστασης υπέγραψε ο Περιφερειάρχης κ. Γιώργος Χατζημάρκος, στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου Περιφερειακού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων (ΠΕΣΔΑ) της Περιφέρειας… Continue reading Προχωρά η αποκατάσταση της Σταυροπέδας αξίας 1.267.000 ευρώ!
Του Νίκου Χρυσόγελου Προέδρου Πρασίνων-Αλλυλεγγύη Πρώην ευρωβουλευτή των Πράσινων Η τηλεόραση επιχαίρει γιατί κατάφερε να οργανώσει το αυτονόητο, ένα πιο διαδραστικό debate. Αυτοθαυμάζεται στον καθρέφτη της μάλλον. Αλλά συζήτηση επί της ουσίας ελάχιστα έγινε. Δεν υπήρξαν πραγματικά συγκεκριμένες δεσμεύσεις για τα μεγάλα θέματα ή νέες ιδέες, ενώ τα βασικά θέματα του περιβάλλοντος, της κλιματικής… Continue reading Ένα debate με ελάχιστο πολιτικό περιεχόμενο
Αναλογιστείτε τι βοήθεια και τι αποτελεσματικότητα είναι για τους πυροσβέστες ο ανεφοδιασμός τους σε νερό από ένα κοντινό σημείο για να καταλάβετε και την αξία του σχεδιασμού και της χορηγίας 21 νέοι πυροσβεστικοί κρουνοί κατασκεύαστηκαν στο νησί μας με την χορηγία ομάδας ιδιωτών. Οι χορηγοί ευχαριστημένοι από την δράση των εθελοντών δασοπυροσβεστών και των πυροσβεστών… Continue reading Με συλλογική χορηγία ενισχύθηκε με 21 νέους κρουνούς η πυροπροστασία της Άνδρου
Ακόμα μια φορά στις κάλπες. Μην το παίρνετε κατάκαρδα. Δείτε την χιουμοσιστική πλευρά του πράγματος. Γιατί έχει και τέτοια. Μερικές φορές η χιουμοριστική είναι η μόνη. Εκλογές, λοιπόν, και το ερώτημα του ντιμπέϊτ προβληματίζει: Ποιος νίκησε; Εμείς ας το αντιστρέψουμε: Ποιος δεν έχασε; Λοιπόν, δεν έχασε ο Τσίπρας γιατί κατάφερε και έπαιξε άμυνα με τρεις… Continue reading Κερδισμένοι και χαμένοι του debate!
Αυτό πια είναι …είδηση: αυτή την φορά είχαμε ένα ήσυχο δημοτικό συμβούλιο! Τα θέματα αρκετά. Μερικές αποφάσεις σημαντικές. Η συμπολίτευση …χωρίς αντιθέσεις! Η αντιπολίτευση του κ. Γ. Καπάκη προσεκτική και στοχευμένη. Οι περισσότερες των αποφάσεων ομόφωνες! Δεν ψηφίστηκε ομόφωνα η …αναμόρφωση του προϋπολογισμού! Μάλλον αναμενόμενο.
“Ποιος γνώριζε τα προηγούμενα χρόνια, μέσω «δελτίου τύπου» του δήμου πόσο κόστισαν οι συναυλίες που εδίδοντο στην Άνδρο τα προηγούμενα καλοκαίρια;” Έλα ντε ποιος γνώριζε τότε και γιατί να μάθει σήμερα; Ως ιστοσελίδα της Άνδρου εκφράσαμε με σημείωμα μας προς την υπεύθυνη του καλοκαιρινού Φεστιβάλ Άνδρου κάποιες απορίες που δημιουργησε ένα αόριστο και χωρίς στοιχεία… Continue reading Η πληροφόρηση των πατρικίων και των πληβείων ή “φλου φίλε μου, όλα είναι φλου, έλεγε ο Μπάμπης ο Φλου”…
Τα σχέδια βελτίωσης του σημερινού λιμανιού και η Γ΄φάση επέκτασης του ήδη μελετάται για το Γαύριο Το διοικητικό συμβούλιο του λιμενικού ταμείου Άνδρου-Τήνου και η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου στις αρχές Σεπτεμβρίου εξέτασαν από κοινού τρόπους για να γίνει ασφαλέστερο το λιμάνι του Γαυρίου. Το νέο τεχνικό πρόγραμμα που στο κατατέθηκε περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, τις οποίες… Continue reading Όλα επί τάπητος στο λιμάνι του Γαυρίου
Φωτογραφία του κατάμεστου θεάτρου στο άνοιγμα του φεστιβάλ Άνδρου της 1η Αυγούστου 2015 Λάβαμε ένα δελτίο τύπου με mail έναν απολογισμό του φεστιβάλ. Θα ήταν καλύτερο ο απολογισμός για ένα τέτοιο θέμα να γίνοταν από τους υπεύθυνους του Δήμου Άνδρου με συνέντευξη τύπου ή έστω να ήταν δυνατόν να είχαν επικοινωνήσει μαζί μας (δεν είμαστε δα… Continue reading Δελτίο Τύπου: ένας απολογισμός για το 1ο φεστιβάλ Άνδρου
Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.