To Αικατερίνη φτάνει στην Άνδρο (εικόνα αρχείου) Τρίτη βράδυ 3/8 στο Γαύριο. Το f/b Αικατερίνη έχει βγει από το λιμάνι και έχει μπει στον Κάβο Ντόρο. Τη στιγμή εκείνη το τηλέφωνο του λιμεναρχείου Γαυρίου χτυπά. Στην γραμμή ο γιατρός Ανδρέας Βόσσος. Ζητά να γυρίσει πίσω το πλοίο: ένα φίδι έχει δαγκώσει στο χέρι μια κυρία.
Από την έκθεση που εγκαινιάσθηκε στο Γαύριο Στα εγκαίνια της έκθεσης φάρων που έγινε στο Γαύριο στις 5 Αυγούστου με ευθύνη του αρχιτέκτονα Ανδρέα Χαλά στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «EC-PHAROS – Συντήρηση, αποκατάσταση και ανάδειξη πέτρινων φάρων» είχαμε δύο ενδιαφέρουσες ειδήσεις.
Η οργάνωση των οικονομικών στον Δήμο Άνδρου ήταν και εξακολουθεί να είναι, όπως φαίνεται και από τις συνεχείς συζητήσεις στο ΔΣ, προβληματική. Η παρακάτω ανακοίνωση του επικεφαλης της ελάσσονος αντιπολίτευσης Γιάννη Καπάκη θέτει για μια ακόμα φορά το πρόβλημα της έγκαιρης κατάθεσης των ισολογισμών και της σωστής οργάνωσης των οικονομικών του Δήμου Άνδρου. Η ευθύνη για… Continue reading “Αχίλλειος πτέρνα” η οργάνωση των οικονομικών του Δήμου Άνδρου
Δύο εμφανίσεις θα κάνει τις προσεχείς μέρες μπροστά στο κοινό της Άνδρου η μουσικός Κατερίνα Πολέμη. Η πρώτη το Σάββατο 8 Αυγούστου στο Εμπειρίκειο Γυμναστήριο της Χώρας μαζί με τον Κωστή Μαραβεγια. Θα τον συνοδεύσει στην συναυλία του. Η δεύτερη στις 20 Αυγούστου με το κουαρτέτο της στο ανοιχτό θέατρο με μουσική από όλο τον… Continue reading Η Κατερίνα Πολέμη με την ευκαιρία της συναυλίας με τον Μαραβέγια μιλά για την Άνδρο και την μουσική
Του Διαμαντή Μπασαντή Η τζαζ έχει πολλούς φίλους και στην Άνδρο Τελικά οι ανδριώτες δεν φοβήθηκαν την τζαζ και η Trilogia των Γιώργου Τρανταλίδη, Γιώργου Κοντραφούρη και Παναγιώτη Σαμαρά κέρδισε το κοινόμε τα μουσικά κομμάτια. Ηθικός αυτουργός της βραδιάς ο Παντελής Βούλγαρης που προλόγισε τους τρεις μουσικούς και μίλησε για την αγάπη του για την… Continue reading Κι αν είμαι τζαζ …μην με φοβάσαι!
Του Διαμαντή Μπασαντή Μια ακόμα σπουδαία έκπληξη στα πολιτιστικά δρώμενα του νησιού μας αυτό το καλοκαίρι. Αυτή τη φορά από τον Φιλοπρόοδο Όμιλο του Γαυρίου που διοργάνωσε «δειλινό όπερας» στον Άγιο Κυπριανό με την σοπράνο Κάτια Πάσχου και τον πιανίστα Σταύρο Δρίτσα.
Του Δημήτρη Σταυρόπουλου Συναυλία Φίλιππου Πλιάτσικα και Γιάννη Μηλιώκα στο ανοιχτό θέατρο Άνδρου Μετά από έναν δύσκολο Ιούνιο με πολύ πεσμένη κίνηση και έναν ασταθή τουριστικά Ιούλιο η Άνδρος τον Αύγουστο ζει πάλι μεγάλες στιγμές. Μεγάλες και ωραίες στιγμές αποδεικνύοντας επάξια την φήμη της ως νησί πολιτισμού. Και μάλιστα ισχυροποιεί την θέση της στο τουριστικό… Continue reading Ο όμορφος Αύγουστος και ο δύσκολος Ιούνιος της Άνδρου
Το Andros μόλις έδεσε. Ένα χαρούμενο πλήθος νέοι και ηλικιωμένοι κοιτούν με χαρά το νέο απόκτημα της γραμμής μας. ‘Ηταν η πρώτη του Andros FF στο λιμάνι του Γαυρίου. Το πλοίο μετά από τρεις μήνες μετασκεύων στα ελληνικά ναυπηγεία και εντελώς καινούριο ξενοδοχειακά ήρθε για μια επίσκεψη γνωριμίας στην Άνδρο. Έφτασε στο λιμάνι λίγο πριν… Continue reading Η πρώτη άφιξη του “Andros” στην Άνδρο! – ρεπορτάζ, φωτογραφίες και βίντεο
Μια χαρακτηριστική σκηνή της παράστασης με σχεδόν όλους τους ηθοποιούς επί σκηνής Μερικές παρατηρήσεις για την χτεσινή παράσταση «Εκκλησιάζουσες» του Αριστοφάνη από τον Θεατρικό Όμιλο Άνδρου: (α) ήταν μια αξιοπρεπής ερασιτεχνική προσπάθεια. Δεκαεννέα ανδριώτες από πολλά και διαφορετικά περιβάλλοντα ανέβηκαν στην σκηνή και έπαιξαν με την καρδιά τους. Το θεωρούμε σπουδαίο. Το ότι έπαιξαν… Continue reading Θεατρικός Όμιλος Άνδρου: “Εκκλησιάζουσες” μια ιδιαίτερη παράσταση
Του Δημήτρη Αντωνέλλου Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Αηδονίων σήμανε την έναρξη των μουσικών εκδηλώσεων του καλοκαιριού στην περιοχή του Κορθίου. Ο χορός έγινε στην πλατεία των Αγίων Πάντων, μπροστά από τον ομώνυμο ναό, σε ένα χώρο φυσικά προστατευμένο από καιρικές συνθήκες. Τη συγκεκριμένη βραδιά ο καιρός ήταν πολύ καλός και το… Continue reading Ο χορός στ’ Αηδόνια άνοιξε τις καλοκαιρινές εκδηλώσεις στο Κόρθι
Όσοι φίλοι θέλουν, μπορούν να στείλουν κείμενα, φωτογραφίες, παρατηρήσεις, απαντήσεις κλπ στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.