ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΠΟ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ!!!
Του Σιδερή Μαμίδη
Πλοιάρχου Ε.Ν.
Έτσι λοιπόν η αγαπητή κυρία Χρυσάνθη Στέφανου κατάφερε το ακατόρθωτο. Να προταθεί από την αντιπολιτευτική δημοτική παράταξη της Ανδρου για Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου. Ο Δήμαρχος δεν έχει άλλη λύση από το να αποδεχθεί την πρόταση. Βέβαια η κυρία Χρυσάνθη Στέφανου, η "δική μας Χρυσάνθη" αγαπητή σε εφοπλιστικούς κύκλους, πλοιάρχους και πληρώματα, έχει να διαχειριστεί σε λογικά χρονικά περιθώρια την "καυτή πατάτα " που λέγεται λιμάνι Γαυρίου, ώστε αυτό να πάψει πλέον να αποτελεί μια επικίνδυνη παγίδα για τα πλοία όταν οι καιρικές συνθήκες είναι ακατάλληλες για προσέγγιση. Έχει βέβαια να αντιπαλέψει και τα "συμφέροντα" όπως σε κάθε λιμάνι που υπάρχει ανάσχεση προόδου.
Η Φαστ Φέρις του κ.Θ.Παναγιωτακη έσπευσε να υπερθεματίσει την πρόταση και καλά έκανε. Η κ. Χρυσάνθη είναι σίγουρο ότι θα αναβαθμίσει και θα "ενισχύσει" με προσωπικό κόστος το Λιμενικό Ταμείο, όπως χρόνια τώρα κάνουν ο πατέρας και ο θείος της για όλη την Άνδρο.
Το πλάνο που δημοσιεύουμε είναι αποτέλεσμα πολύ παλαιών προτάσεων μου ,που έχει υποστεί από την Γκόλντεν Σταρ Φερις και τους πλοιάρχους, βελτιώσεις για τον ορθό προσανατολισμό που πρέπει να έχουν οι προβλήτες του σημερινού πρωτόγονου λιμανιού. Εξυπακούεται ότι το λιμάνι δεν θα το πληρώσουν οι Στέφανου κι ο Παναγιωτάκης ,αλλά θα πιέσουν προς αυτή την κατεύθυνση για τα σχετικά κρατικά κονδύλια σε αξιόπιστο ανάδοχο κατασκευαστή ,για να μην μείνει ημιτελές και "βρικολακιασμένο" το έργο όπως στην Τήνο.
Βέβαια σίγουρα άμεσες παρεμβάσεις των δυνατοτήτων του Λιμενικού Ταμείου σίγουρα θα γίνουν. Ισχυρή προστασία προβλητών με ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΤΗΡΕΣ, εκβαθύνσεις κλπ. Πιστεύω να περάσει η πρόταση από το Δ.Σ. 'Ανδρου και να αποδεχθεί και η κ. Στεφανου τη θέση. Για την ασφάλεια πλοίων και επιβατών. Εκτός του Γαυρίου το Λιμενικό Ταμείο έχει την ευθύνη για Χώρα και Κόρθι.
Να σημειώσω, ίσως τυχαίο, ότι η πρόταση ήρθε, μετά τις δημόσιες δηλώσεις του κ George Stefanou, όπου υποστήριξε πλήρως τις θέσεις των Πλοιάρχων σχετικά με την επικινδυνότητα του Γαυρίου και των άλλων Ελληνικών Λιμανιών.