ΑΚΥΡΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΕΝ ΠΛΩ: Γύρισαν πίσω τον Θεολόγο! Επιστρέφει το Andros Queen...

Το Θεολόγος στη Ραφήνα. Φωτογραφία αρχείου.

To πλοίο Θεολόγος αναχώρησε σήμερα Σάββατο 28 Δεκεμβρίου κανονικά στις 7:50 από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο με πάνω από 500 επιβάτες. Ενώ έπλεε κανονικά λίγο πριν τους Πεταλιούς - 20 λεπτά μετά την αναχώρηση του - το Λιμεναρχείο Ραφήνας ειδοποίησε τον πλοίαρχο να επιστρέψει στο λιμάνι γιατί εκτίμησε πως η ειδοποίηση της ΕΜΥ από τις 6 το πρωί για ανέμους έως 9 μποφόρ στον Κάβο Ντόρο θα δημιουργούσαν πρόβλημα.

Το πλοίο έκανε αναστροφή και γύρω στις 9 το πρωί επέστρεψε στη Ραφήνα και έδεσε ασφαλώς αποβιβάζοντας τους επιβάτες του που πήγαιναν για Άνδρο, Τήνο και Μύκονο. Το νέο δρομολόγιο θα ανακοινωθεί όταν λήξει το απαγορευτικό που θα διαρκέσει όλη την ημέρα. Στα ερωτήματα και στα αναθέματα διαφόρων σχολιαστών από την Άνδρο για την επιστροφή του πλοίου να πληροφορήσουμε πως ο Θεολόγος μετέφερε 290 επιβάτες για Άνδρο και 220 επιβάτες για τα άλλα δύο νησιά. Οπότε η αναστροφή του δεν αφορούσε μόνο την Άνδρο.

Εν τω μεταξύ σας πληροφορούμε πως το πλοίο Andros Queen που επιστρέφει στη Ραφήνα σήμερα το πρωί θα συνεχίσει μετά την Άνδρο για Ραφήνα όπου αναμένεται να φτάσει στις 12:15. Ο λόγος της ολοκλήρωσης του ταξιδιού του με απαγορευτικό είναι πως το επόμενο ασφαλές λιμάνι θεωρείται η Ραφήνα. 

Για κάθε νεώτερο θα σας ενημερώσουμε. Και επίσης πάντα να ρωτάτε πριν ξεκινήσετε και τους κατά τόπους ναυτικούς πράκτορες.

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Η επιτροπή ανταγωνισμού και το υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας έχουν διακοσμητικό ρόλο και διαθέτουν καρέκλα σε υπουργούς. Έπρεπε να αφήσουν τους αδελφούς να πεθάνουν, δικαίωμα τους είναι. Και να μη βαφτίζετε τα κασκαντεριλίκια ναυτική ικανότητα. Από τύχη δεν έχουμε ατύχημα έως τώρα. Η ναυτιλία είναι μέθοδος και διαδικασίες. Σπεύδε βραδέως. Δεν είναι ασφάλεια ο απόπλους με μεγίστη και ελιγμοί γύρω από τα αγκυροβόλια.

This comment was minimized by the moderator on the site

Αν είναι δυνατόν. Από τις 6 το πρωί το απαγορευτικό, οι λιμενόμπατσοι άφησαν τους επιβάτες να επιβιβάζονται, τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά το ίδιο, και μισή ώρα μετά την αναχώρηση γυρίζουν το πλοίο πίσω.
Γιατί αυτή ταλαιπωρία; Θα λογοδοτήσει κάποιος εκεί στην... (διαγράφεται μια λέξη - ΕΝ ΑΝΔΡΩ) της Ραφήνας;
Αμφιβάλω.
Το μόνο που τους απασχολούσε ήταν να χαρακτηριστεί το επάγγελμά τους βαρύ. Το πέτυχαν......

Το σχόλιο επεξεργάστηκε 10 ώρες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Η γελοία αυτή κατάσταση θυμίζει εποχές βαθύ ΠΑΣΟΚ. Ανευθυνότητα, ανοργανισια, ωχαδερφισμός και έλλειψη σεβασμού προς τους επιβάτες. Είναι απαράδεκτο να αναχωρεί το πλοίο και μετά από 20 λεπτά να επιστρέφει λόγω απαγορευτικού, το οποίο βγαίνει κάθε 6 ώρες και το δελτίο έχει ανακοινωθεί από την ΕΜΥ στις 06:00. Θα πρέπει να παρέμβει ο υπουργός Ναυτιλίας και να αποδοθούν ευθύνες στους υπεύθυνους του Λιμεναρχείου Ραφήνας.

This comment was minimized by the moderator on the site

Το πρωί στις 6.15 το λιμεναρχείο Ραφήνας μας ενημέρωσε ότι το δρομολόγιο θα γινόταν κανονικά. Μπήκαμε στο πλοίο που ήταν γεμάτο με κόσμο, ξεκινήσαμε 8.09 και περίπου 25 λεπτά αργότερα μας ανακοίνωσαν ότι επιστρέφουμε γιατί ΘΑ έβγαινε απαγορευτικό στις 9.00. Αυτά τα ευτράπελα συνέβησαν σήμερα. Οι δε επιβάτες του Andros Queen μας ενημέρωσαν ότι πέρασαν τον Κάβο Ντόρο ακούνητοι!

This comment was minimized by the moderator on the site

Στη Κολομβία της Ευρώπης , την Ελλάδα όπου έχει καταργηθεί κάθε έννοια της ελεύθερης αγοράς και κυριαρχούν τα καρτέλ και στις θαλάσσιες μεταφορές με αποτέλεσμα τα πολύ ακριβά εισιτήρια και τα απαγορευτικά νά δίνονται κατά το δοκούν , όπως βολεύει τίς ακτοπλοϊκές εταιρείες. κατάργηση κάθε πολιτικής νησιωτικότητας για τους μόνιμους νησιώτες.

This comment was minimized by the moderator on the site

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΉ ΠΉΓΑ ΑΚΌΜΗ ΠΟΊΟ ΠΈΡΑ ΜΠΉΚΑ ΣΤΟ AIS ΣΤΟ my ship tracking ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΌ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΛΕΕΙ ΑΝΑΧΏΡΗΣΗ 08:05 ΚΑΙ 3 ΛΕΠΤΆ ΜΕΤΑ ΑΡΧΊΖΕΙ ΝΑ ΚΌΒΕΙ ΤΑΧΎΤΗΤΑ ΑΡΑ 3 ΛΕΠΤΆ ΜΕΤΆ ΤΟΝ ΕΝΗΜΈΡΩΣΕ ΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΊΟ ΜΈΧΡΙ ΤΗΣ 08:12 ΠΟΥ ΑΡΧΊΖΕΙ ΝΑ ΠΑΊΡΝΕΙ ΤΗΝ ΣΤΡΟΦΉ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉΣ ΜΕ ΩΡΑ ΆΦΙΞΗΣ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΡΑΦΉΝΑ 08:29.
3 ΛΕΠΤΆ ΤΟΥΣ ΠΉΡΕ ΝΑ ΒΓΆΛΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΌ ΚΑΙ 4 ΛΕΠΤΆ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΎΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΒΆΤΕΣ.
ΚΑΛΈΣ ΓΙΟΡΤΈΣ
ΦΙΛΙΆ

This comment was minimized by the moderator on the site

Και θα πω και κάτι τελευταίο αυτή την στιγμή το blue star Naxos ταξιδεύει για Σύρο Τήνο Μύκονο από Πειραιά χωρίς απαγορευτικό και σκέφτομαι με το φτωχό μου το μυαλό τα αεροπλάνα όταν μπροστά στην πορεία τους έχει κακοκαιρία πάρεκλείνουν της πορείας τους, και το ίδιο γίνεται και στα ποντοπόρα πλοία και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Στην γραμμή μας γιατί δεν το εφαρμόζουν αυτό ώστε τα πλοία να συνεχίσουν το ταξίδι τους και ας κάνει και 1 ώρα παραπάνω ταξίδι με βάση την πορεία που βλέπω που έκανε το blue star. Μπορεί κάποιος να απαντήσει;;;;;

This comment was minimized by the moderator on the site

Νομίζω ότι κάτι βρωμάει εδώ κάτι δεν μας λένε. Τον λόγο δεν θα τον μάθουμε ποτέ και μάλλον δεν είναι το απαγορευτικό. Γιατί το Andros queen δεν έχει ταξίδεψε κανονικά. Άρα εκεί δεν κοιτάνε την ασφάλεια των επιβατών; Πιόνια ήμαστε δυστυχώς.......

This comment was minimized by the moderator on the site

500 άτομα ταλαιπωρία κάποιος μέρες που είναι ταλαιπωρεί παιδιά και ηλικιωμένους, οικογένειες ΓΙΑΤΊ.
ΓΙΑΤΊ ΝΑ ΜΗΝ ΚΆΝΕΙ ΚΆΠΟΙΟΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥ ΣΩΣΤΆ. ΠΟΥ ΓΊΝΕΤΑΙ ΑΥΤΌ, ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΏΡΑ ΣΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΤΟ ΈΧΕΤΕ ΔΕΙ ΝΑ ΓΥΡΊΖΟΥΝ ΠΛΟΊΟ ΠΊΣΩ ΤΗΝ ΏΡΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΎ ΓΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΌ, Η ΕΠΙΒΊΒΑΣΗ ΕΊΧΕ ΑΡΧΊΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΣ 6 ΤΟ ΠΡΩΊ ΚΑΙ 08.30 ΕΠΈΛΕΞΕ ΚΆΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ( ΩΡΑΙΑ ΠΛΆΚΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΤΏΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΜΈΡΑ ΜΈΡΕΣ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ. )

This comment was minimized by the moderator on the site

Μα αυτό είναι το εύλογο ερώτημα, πως το λιμεναρχείο άφησε το πλοίο να αποπλεύσει,το ότι έχει αρκετό καιρό δεν το αμφισβητεί κανένας, το να επιτρέπεις όμως τον απόπλου ενός πλοίου κ μετά από μισή ώρα να τους επιβάλεις να γυρίσουν πίσω μου θυμίζει άλλες εποχές κ τακτικές

Περισσότερα