"Νόμος είναι το δίκιο του... οποιουδήποτε μπορεί" ή οι 155 τζαμπατζήδες που αναστάτωσαν την ακτοπλοΐα στη Σύρο!!!

Πόσοι κόβουν σωστά εισιτήρια σε όλα τα δρομολόγια; Είναι ένα ερώτημα που η απάντηση του θέλει πρόσθετες εργατοώρες των πληρωμάτων για να απαντηθεί... 

Νόμος είναι το δίκιο του... οποιουδήποτε μπορεί!!!

Επί χρόνια διαβάζουμε λιβέλους κατά ακτοπλοϊκών, κατά καπετάνιων και πληρωμάτων, για κάθε πιθανό ή απίθανο λόγο. Όλοι έχουν πάντα μια κακή κουβέντα έτοιμη για κάθε περίπτωση. Ελάχιστοι έχουν καλές κουβέντες Και κανένας δεν έχει μια κουβέντα κριτικής ή αυτοκριτικής για την συμπεριφορά χιλιάδων επιβατών των πλοίων όσο ακραίες και αντικοινωνικές συμπεριφορές αν έχουν. 

Κι όμως υπάρχουν επιβάτες που καταλαμβάνουν με κάθε δικαιολογία όλες τις θέσεις ενός τραπεζιού βάζοντας αποσκευές και ρούχα και λέγοντας πως οι 2 ή 3 άδειες καρέκλες ανήκουν σε παιδιά ή σε ενήλικες που έχουν πάει τουαλέτα ή στο μπαρ. Οι οποίοι φυσικά απόντες δεν εμφανίζονται σε πολλές περιπτώσεις ποτέ. Γιατί δεν υπάρχουν. Υπάρχουν άλλοι πάλι που ξαπλώνουν στους καναπέδες και κοιμούνται κι ας ξεροσταλιάζουν άλλοι συνεπιβάτες όρθιοι ή ας κάθονται στο πάτωμα. Και ας φωνάζει ο καπετάνιος ή το πλήρωμα να μην καταλαμβάνουν οι επιβάτες πάνω από μια θέση. Ακόμα κι όταν αποκαλύπτονται οι παραβάτες η οργή ή οι διαμαρτυρίες, στις περισσότερες των περιπτώσεων, στρέφονται ενάντια των πληρωμάτων και των εταιρειών που «δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους»! Ποια δουλειά τους; Να διδάσκουν κοινωνική συμπεριφορά σε αντικοινωνικούς ανθρώπους!!!

Άραγε αυτός είναι ο ρόλος εταιρειών και πληρωμάτων; Ή, μήπως του λιμεναρχείου; Και δεν είναι αυτός ο ρόλος μιας κοινωνίας ως σύνολο που ανέχεται τέτοιες συμπεριφορές; Δεν είναι αυτός ο ρόλος του σχολείου ή της οικογένειας που δεν αποτρέπουν τέτοιες αντικοινωνικές συμπεριφορές; Φυσικά στην χώρα που για όλα φταίνε οι "άλλοι", οι "ιδιώτες" και οι δημόσιες αρχές, η αντικοινωνικότητα των ατόμων και η κατάχρηση των δικαιωμάτων από το κάθε επιμέρους σύνολο επικρατούν ή γίνονται ανεκτά καθώς όπως όλοι ξέρουν «νόμος είναι το δίκιο... του καθενός!» Ο οποίος το βρίσκει όπως μπορεί! Κι όπως το αρπάξει από τους άλλους ή από το κοινωνικό σύνολο! Μια ιδιότητα κτηθείσα από τουρκοκρατίας και ουδέποτε έκτοτε αποβληθείσα…

Οι 155 τζαμπατζήδες που αναστάτωσαν την ακτοπλοΐα

Κάπως έτσι αντικοινωνικά και τζαμπατζίδικα σκέφθηκαν και 155 επιβάτες του πλοίου «Blue Star Μύκονος» που προερχόμενοι από Ικαρία αρνήθηκαν να αποβιβαστούν στη Σύρο, παρότι σύμφωνα με τα εισιτήριά τους είχαν δηλώσει τελικός προορισμός τους ήταν… η Σύρος!!! Όμως, όπως αποκαλύφθηκε, μετά από έρευνα του πληρώματος ο πραγματικός τους προορισμός ήταν ο Πειραιάς, γεγονός που ήρθε στο φως κατά την αποβίβαση και δημιούργησε σοβαρά επιχειρησιακά προβλήματα.

Το πλοίο ήταν γεμάτο, λόγω της αυξημένης εορταστικής κίνησης, και δεν υπήρχε δυνατότητα οι 155 από τους συνολικά 299 που είχαν τελικό προορισμό τη Σύρο, να συνεχίσουν το ταξίδι τους καταβάλλοντας έστω το πρόστιμο – όπως γίνεται σε άλλες, ηπιότερες περιπτώσεις. Ενημερώθηκαν λοιπόν ότι έπρεπε να αποβιβαστούν στη Σύρο, όπως ανέγραφε το εισιτήριό τους. 

Πρόκειται για μία παλιά τακτική, που παρατηρείται με επιβάτες να δηλώνουν ενδιάμεσο σταθμό, για να εξασφαλίσουν φθηνότερο εισιτήριο ή απλώς να βρουν θέση. Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι λογιστές του πλοίου εντόπισαν το φαινόμενο βάσει εσωτερικών οδηγιών από την εταιρεία και ενημέρωσαν το Λιμεναρχείο Σύρου, το οποίο σε συνεργασία με το πλήρωμα και την εταιρεία προχώρησε σε συντονισμένη επιχείρηση αποβίβασης των επιβατών.

«Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τέτοια περιστατικά. Όταν το πλοίο είναι γεμάτο, όπως συνέβη τώρα με τις γιορτές, δεν υπάρχει περιθώριο για παρατυπίες. Αυτές οι καταχρηστικές συμπεριφορές δημιουργούν επικίνδυνες καταστάσεις», επισημαίνει ο έμπειρος καπετάνιος της ακτοπλοΐας Σιδερής Μαμμίδης.

Η εταιρεία Blue Star Ferries, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε να αφήσει τους επιβάτες στη Σύρο, αποφάσισε λόγω της εορταστικής περιόδου, να προχωρήσει σε έκτακτο δρομολόγιο με το πλοίο “Blue Star Πάρος”, το οποίο κατέπλευσε άδειο από τον Πειραιά στο νησί. Το Ε/Γ-Ο/Γ «Blue Star Πάρος» απέπλευσε από το λιμάνι της Σύρου με 155 επιβάτες, 4 Ι.Χ. και 2 δίκυκλα, με προορισμό τον Πειραιά. Το πλοίο κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά στις 05:15 σήμερα τα ξημερώματα. Μια υπόθεση που αποδεικνύει πως, όταν ζητάμε ποιότητα, ακρίβεια και συνέπεια από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, οφείλουμε και ως επιβάτες να δείχνουμε τον ίδιο σεβασμό και υπευθυνότητα.

Η όλη επιχείρηση όμως δεν ήταν χωρίς κόστος και ταλαιπωρία. Επιβαρύνθηκε επιχειρησιακά και το πλήρωμα του “Blue Star Πάρος”, το οποίο εκτέλεσε και το σημερινό προγραμματισμένο πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά, ενώ δημιουργήθηκε αναστάτωση και καθυστερήσεις για τους υπόλοιπους επιβάτες, που περίμεναν να επιβιβαστούν κανονικά από τη Σύρο.

Το συγκεκριμένο περιστατικό αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου φαινομένου που έχει οδηγήσει σε εντατικοποίηση των ελέγχων. Όπως τονίζουν στελέχη της ακτοπλοΐας, γίνονται συστηματικοί έλεγχοι στα εισιτήρια εντός των πλοίων, διότι αρκετοί επιβάτες κόβουν εισιτήριο για ενδιάμεσο σταθμό αλλά παραμένουν στο πλοίο έως τον τελικό προορισμό, προσπαθώντας να εξοικονομήσουν χρήματα. Η πρακτική αυτή, πέρα από το γεγονός ότι είναι παραπλανητική και καταχρηστική, μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα χωρητικότητας, υπεράριθμες μεταφορές και παρακώλυση της λειτουργίας των δρομολογίων.

ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Οι επιβάτες από Ικαρία για Πειραιά που έκοψαν εισιτήρια μέχρι τη Σύρο, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν το έκαναν για να γλυτώσουν τη διαφορά. Επειδή στο online σύστημα δεν υπήρχαν εισιτήρια από Ικαρία για Πειραιά, αλλά μόνο μέχρι Σύρο, οι πράκτορες της Ικαρίας πρότειναν να αγοραστούν εισιτήρια μέχρι Σύρο και στη συνέχεια να κοπεί η διαφορά εν πλω. Όμως επειδή στη Σύρο επιβιβάστηκαν περισσότερα από 1.000 άτομα, οι οικονομικοί αξιωματικοί φοβήθηκαν να επιτρέψουν στους 155 να συνεχίσουν το ταξίδι, γιατί εάν γινόταν καταγγελία, το πρόστιμο είναι βαρύ και οι ποινικές κυρώσεις σοβαρές. Βέβαια φταίει και η BSF, επειδή δεν μερίμνησε να δρομολογηθεί έκτακτο από Ικαρία για Πειραιά.

This comment was minimized by the moderator on the site

ένα άρθρο - τοποθέτηση με απόλυτα αληθινή προσέγγιση.
Για όσους ταξιδεύουμε στη γραμμή της ανδροτηνομυκονίας, διαρκώς βλέπουμε όλα τα παραπάνω φαινόμενα είτε εντός της θερινής σεζόν είτε την υπόλοιπη περίοδο. Πόσες φορές δεν είδαμε επιβάτες από Άνδρο για Ραφήνα να πετούν εισητήριο στους σκουπιδοτενεκέδες, που αναγράφει "Προορισμός: Άνδρος" αλλά να συνεχίζουν όμορφα το ταξιδάκι τους προς Ραφήνα. Ή ακόμα οχήματα στη μέση του παταριού του Θεολόγου, γιατί έβγαλαν εισητήριο για Άνδρο, αλλά τελικά θα κατέβουν Μύκονο και ποιος είναι ο άτυχος που εγκλωβίστηκε από τον "εξυπνάκια"!!!
Στα 35 χρόνια που κάνω το δρομολόγιο Ραφήνα - Γαύριο - Ραφήνα μόνο μία φορά είδα έλεγχο εισητηρίων. Από τη γραμμή πέρασαν βαπόρια, εταιρίες, πληρώματα, καπετάνιοι, αλλά οι εξυπνάκιδες καλά κρατούν!!! Όσο δεν γίνονται έλεγχοι στους τζαμπατζήδες, όσο ανεχόμαστε τις βαλίτσες στις καρέκλες και τους "νυσταγμένους" επιβάτες που ξαπλώνουν στους καναπέδες και πιάνουν 5 θέσεις, τόσο θα πληρώνουμε το εισητήριο ακριβότερα για κάθε ναυτικό μίλι από κάθε άλλη γραμμή.
Μπορεί οι λόγιοι να καθάρισαν τη γλώσσα από τις τουρκικές - σλαβικές προσμείξεις, δυστυχώς όμως κανείς δεν κατάφερε να καθαρίσει τη νοοτροπία του ραγιά.....

This comment was minimized by the moderator on the site

Όταν πας κάπου για λίγες μέρες, ειδικά σε τέτοιες περιόδους που είναι γνωστό ότι η κίνηση είναι αυξημένη, κοιτάς για εισιτήριο επιστροφής μαζί με την αναχώρηση. Το περιστατικό αναδεικνύει εξυπνακιστικες τακτικές και ως συνήθως οι θύτες ζητάνε και τα ρέστα.
Αν δεν υπήρχαν εισιτήρια επιστροφής, ας μην πήγαιναν. Τόσο απλό.

This comment was minimized by the moderator on the site

Εγώ που ήρθα στην Άνδρο για Πάσχα γιατί φρόντισα ΕΓΚΑΙΡΑ για το εισιτήριο επιστροφής μου στη Ραφήνα;;; Απλά οι 155 είναι του "πάμε και όπου βγει"!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

*πάνε

This comment was minimized by the moderator on the site

Γιατί στη δική μας γραμμή δεν υπάρχουν τζαμπατζήδες;; Λίγοι είναι αυτοί που κόβουν εισιτήριο για Άνδρο και πάνω Τήνο ή Μύκονο;

This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτή είναι η μία πλευρά του νομίσματος.
Η άλλη είναι ότι η εταιρεία, ενώ έβαλε έκτακτα δρομολόγια για την Ικαρία για το πήγαινε, δεν έπραξε το ίδιο για την επιστροφή, με αποτέλεσμα εδώ και δέκα μέρες οι άνθρωποι να μην βρίσκουν εισιτήρια να επιστρέψουν.
Κατά τα άλλα η εταιρεία ξέρει πολύ καλά να κάνει καταγγελίες σε άλλες εταιρείες που έβαλαν έκτακτα για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο....

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Χαιρόμαστε που μάς επιβεβαιώνετε πως "δίκιο είναι το δίκιο του κάθε τζαμπατζή που δεν είχε εισιτήριο επιστροφής και μπήκε λέγοντας ψέματα"...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 2 εβδομάδες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Μην αναδημοσιεύσεις κάτι που δεν γνωρίζεις. Δεν έγιναν έτσι τα πράγματα. Ηθελημένα έγινε αυτός ο χαμός. Αν είχαν άδικο οι επιβάτες δε θα έστελνε πλοίο η εταιρεία να τους μαζέψει από Σύρο. Μερικές φορές γράφεις και αναδημοσίευεις πραγματικά ότι να ναι. Ημαρτον

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
¨οχι δεν έχει ήμαρτον. Μπήκαν λέγοντας ψέματα κι ήταν τζαμπατζήδες κι έβαλαν σε κίνδυνο το καράβι και ταλαιπώρησαν τους νόμιμους επιβάτες από Σύρο. Να μην πηγαιναν αν δεν είχαν εισιτήριο επιστροφής. Ή, να παρέμεναν στο νησί μια-δυό μέρες μέχρι να βρυν κανονικό εισιτήριο. Χαιρόμαστε που μάς επιβεβαιώνετε πως δίκιο είναι το δίκιο του οποιουδήποτε μπορεί.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 2 εβδομάδες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Το συγκεκριμένο άρθρο παρουσιάζει τη μια όψη του επεισοδίου, αρκετά μεροληπτικά καθώς βγάζει από το κάδρο των ευθυνών την ίδια την εταιρεία την οποία και εκθειάζει!! Υπάρχει ένας σοβαρός αντίλογος, τον οποίο δημοσίευσαν από την πρώτη στιγμή τα ενημερωτικά μέσα της Ικαρίας, αλλά το άρθρο της συγκεκριμένης εφημερίδας μάλλον σκόπιμα παρέβλεψε.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το το Ράδιο Ικαρία 87,6, η εταιρία έβαλε έκτακτα δρομολόγια πριν το Πάσχα για να μεταφέρει κόσμο προς το νησί της Ικαρίας, ανταποκρινόμενη στην αυξημένη κίνηση και ζήτηση, μεταφέροντας περί τα 1000 άτομα προς το νησί. Έκτακτο δρομολόγιο επιστροφής από το νησί, όμως, δεν έβαλε ποτέ, παρά τα συνεχή αιτήματα των τουριστικών πρακτόρων αλλά και τις οχλήσεις των τοπικών αρχών. Φυσικά, το νησί της Ικαρίας συνδέεται με τον Πειραιά αποκλειστικά και μόνο (μονοπώλιο) με πλοία της εταιρίας που το άρθρο επιλέγει να "βγάλει λάδι". Παράλληλα, υπάρχουν πολλές αναφορές ότι αρκετός αριθμός ατόμων που μπήκαν στο πλοίο με κατεύθυνση προς Πειραιά και εισιτήριο μέχρι Σύρο ζήτησαν εξ αρχής να πληρώσουν τη διαφορά προς Πειραιά εν πλω, κάτι που οι υπεύθυνοι του πλοίου αρνήθηκαν.
Ως συχνός επιβάτης των πλοίων της συγκεκριμένης εταιρίας-γιγάντιου μονοπωλίου προς πολλά νησιά του Αιγαίου και ειδικά του ανατολικού Αιγαίου και των Δωδεκανήσων, θα αφήσω ασχολίαστα τα περί "ποιότητας και συνέπειας" της συγκεκριμένης εταιρίας. Όσο για την "ακρίβεια" που επικαλείται το άρθρο θα συμφωνήσω μαζί της αρκεί να αφορά το οικονομικό σκέλος, αν και πολύ αμφιβάλω...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΔΡΩ
Αναδημοσίευση κάναμε από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ. Το ότι δεν έβαλε η εταιρεία έκτακτα στην επιστροφή δεν σημαίνει πως οι 155 δεν ήταν τζαμπατζήδες και πως δεν ήταν παράνομοι. Αν ο καθένας κάνει ότι θέλει επειδή πήγε καπου χωρίς εισιτήριο επιστροφής αυτό είναι πρόβλημα του. Χαιρόμαστε που μάς επαληθεύεται πως "δίκιο είναι το δίκιο του οποιουδήποτε μπορεί να είναι τζαμπατζης και ανεύθυνος.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 2 εβδομάδες πριν από το χρήστη enandro enandro