Ο ταχυδρόμος... απολύθηκε! Μεγάλες περικοπές στα ΕΛΤΑ…


 Τα ΕΛΤΑ στη Χώρα

ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ

Από τέσσερις διανομείς που είχε η Χώρα, δύο για τα χωριά και δύο για την πόλη, μέχρι πριν λίγο καιρό, θα μείνει μετά τις νέες περικοπές… ένας!!! Κι ότι δρομολόγια κάνει κι όποτε καταφέρει και τα κάνει. Σε περίπτωση απουσίας ή άδειας του διανομέα είναι άγνωστο πως θα γίνεται η διανομή!

Αυτά είπε στο Εν Άνδρω ο διευθυντής του γραφείου των ΕΛΤΑ της Χώρας. Και συνέχισε: συνολικά μιλάμε για 17 χωριά και την πόλη με τα περίχωρα (Συνοικισμός, Ανεμόμυλοι κλπ). Πρακτικά στη Χώρα προβλέπεται ένας υπάλληλος στη θυρίδα, ένας διανομέας κι ο διευθυντής!

Ατυχώς με το νέο νόμο μια πόλη κάτω από 7.000 κατοίκους στη νέα διάταξη των ΕΛΤΑ θεωρείται αγροτικό δρομολόγιο!!! Πάνω από 7.000 κατοίκους θεωρείται πόλη. Καμία από τα ΕΛΤΑ πρόβλεψη για τις ιδιαιτερότητες των νησιών. Το τι θα γίνει με το Γαύριο και το μονοπρόσωπο γραφείο που δεν ξέρουμε! Στο Μπατσί και στο Κόρθι υπάρχει από ένα πρακτορείο ιδιώτη σε κάθε περιοχή.

Ρωτήσαμε για τα παραπάνω και τον δήμαρχο Άνδρου, που είπε πως συντονίζεται με τον δήμαρχο Μυκόνου και θα στείλει σχετική διαμαρτυρία για το θέμα στον υπουργό.

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

Από σύσκεψη στη Βουλή το φθινόπωρο του 2015 όταν και πάλι είχε επιχειρηθεί το κλείσιμο των ΕΛΤΑ. Ο τότε Γενικός Διευθυντής Κωστής Μελαχροινός αντιμετώπισε με κατανοήση το αίτημα της Άνδρου που είχαμε μεταφέρει προσωπικά σε αυτόν και στους τρεις τότε βουλευτές Κυκλάδων του ΣΥΡΙΖΑ. Και το κατάστημα έμεινε. Σήμερα ακόμα μια φορά επανέρχεται το αίτημα μέσω των περικοπών. Φωτογραφία αρχείου ΕΝ ΑΝΔΡΩ.

Αναλυτικά, το ρεπορτάζ από την Αθήνα λέει πως «με έναν ταχυδρόμο θα μείνει μεγάλο μέρος των νησιών της χώρας, πολλά εκ των οποίων εκτός της μεγάλης τους έκτασης, το καλοκαίρι λόγω τουρισμού έχουν εντελώς διαφορετική πληθυσμιακή εικόνα με πολλαπλάσιους κατοίκους συγκριτικά με το χειμώνα, αλλά και πολύ περισσότερες επιχειρήσεις σε λειτουργία. Και φυσικά ουδείς γνωρίζει τι θα συμβαίνει σε περίπτωση ασθενείας του ενός και μοναδικού διανομέα.»

Από τον επόμενο μήνα θα εφαρμοστεί κανονικά το νέο πρόγραμμα διανομής αλληλογραφίας, το οποίο ήδη λειτουργεί πιλοτικά, αλλά «η πραγματική του διάσταση θα φανεί εντός ολίγων ημερών όταν ο αριθμός των διανομέων θα μειωθεί κατά περίπου 450 αφού δε θα ανανεωθούν οι συμβάσεις του μη μόνιμου προσωπικού.

Το σχέδιο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ περιλαμβάνει επίσης και το σταδιακό κλείσιμο περίπου 220 ταχυδρομικών καταστημάτων από το σύνολο των 670 και την αντικατάστασή τους από πρακτορεία, λύση η οποία είχε επιχειρηθεί και στο παρελθόν με αμφίβολα αποτελέσματα.»

Ο ένας μετά τον άλλον οι δήμαρχοι της νησιωτικής Ελλάδας αποστέλλουν επιστολές διαμαρτυρίας στον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρησης, Κυριάκο Πιερρακάκη, τονίζοντας ότι η κεντρική πολιτεία εξακολουθεί να νομοθετεί με όρους «ηπειρωτικότητας» αγνοώντας τη νησιωτικότητα της χώρας.

Το ζήτημα φέρνει προς συζήτηση σήμερα Δευτέρα 25 Ιανουαρίου ο δήμαρχος Μυκόνου και μέλος του Δ.Σ της ΚΕΔΕ, Κωνσταντίνος Κουκάς και στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής Δήμων, την οποία θα παρακολουθήσει και ο νέος υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης. Παράλληλα για το θέμα έχουν υποβάλει ερωτήσεις και αναφορές στη Βουλή όχι μόνο βουλευτές της αντιπολίτευσης, αλλά και κυβερνητικοί βουλευτές.

 Την ανάγκη επανεξέτασης του σχεδιασμού διανομής και αριθμού διανομέων ΕΛ.ΤΑ., ιδίως σε νησιωτικούς και τουριστικούς δήμους εκφράζει σε διάβημά του προς την ΚΕΔΕ ο δήμαρχος Μυκόνου, Κωνσταντίνος Κουκάς. «Ο νέος σχεδιασμός διανομής και ο αριθμός διανομέων των ΕΛ.ΤΑ. που τέθηκε σε ισχύ την 01.01.2021 πλήττει ιδιαιτέρως τον τρόπο διανομής αλληλογραφίας του νησιωτικού χώρου» τονίζει στο ethnos.gr ο κ. Κουκάς. Ο ίδιος εξηγεί πως τα νησιά ως μικρές γεωγραφικές και χωρικές ενότητες, αποκομμένα από τον ηπειρωτικό χώρο στερούνται πλεονεκτημάτων που τα αστικά κέντρα είναι ικανά να επωφεληθούν.

ΠΗΓΗ: ETHNOS.GR

 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Από μικρό παιδί θυμάμαι τον ταχυδρόμο όταν ερχόταν σπίτι μας. Πάντα με χαμόγελο και εξυπηρετικός.
Το ταχυδρομείο ειναι αγαθό. Είναι κρίμα να γίνεται αυτή η απαξίωση στον οργανισμό. 190 χρόνια ιστορίας δεν πρέπει να πάνε ετσι χαμένα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Mes expériences postales avec la Grèce sont édifiantes; courrier normal Paris /Athènes 10 jours... Quant aux colis ils arrivent parfois ..vide..!!
et plus étonnant l'emballage est retourné quand même...??? Je me souviens d'une bouteille de vin rouge revenue à l'expéditeur, évidemment sans le contenu, et même pas tachée... donc pas cassée...

This comment was minimized by the moderator on the site

Δεν ξέρω για την περιφέρεια της Ελλάδας αλλά αν στην πρωτεύουσα κάνει να έρθει το δέμα απο το αεροδρόμιο στον παραλήπτη ένα μήνα, σκέψου οπουδήποτε αλλού που μένει ενα άτομο τι θα γίνει. Αμα δεν μπορείτε κυριοι να κρατήσετε τα ταχυδρομεία πουληστε τα. Βρήτε λύση. Δεν είναι δυνατόν να έρχεται δεμα απο την άλλη μεριά του κόσμου σε 15 ημερες και να κολλάει 20,30,,40 + ημέρες στα ελληνικά ταχυδρομεία. Και σκεφτητε να θέλει εκτελωνισμο. Χαχαχα... Έχει λέει μεγάλο όγκο δεμάτων. Μερικές χιλιάδες δέματα ειναι. Δηλαδή στις χώρες που έχουν εκατομμύρια δέματα τι κάνουν. Ντροπή, αδιαφορία, απάθεια και αθλιότητα

This comment was minimized by the moderator on the site

Αλλη μια αποδυνάμωση υπηρεσίας για το νησί της Ανδρου, το οποίο απομονώνεται και αφήνεται από την κεντρική εξουσία στην τύχη του. Τι έκαναν οι διευθυντές της συγκεκριμένης υπηρεσίας που πέρασαν από το γραφείο αυτό? Τι έκαναν οι εκάστοτε δημοτικές αρχές επίσης για να διατηρηθούν αυτές οι υπηρεσίες? Απολύτως τίποτε! Η αρχή εγινε με το κλείσιμο της τοπικής Δ.Ο.Υ (εφορίας) και συνεχίζεται τόσα χρόνια και με τις υπόλοιπες υπηρεσίες. Αν πραγματικά θέλετε το καλό του τόπου κύριοι διοικούντες, κάντε αυτό που πρέπει, εστω και τώρα!

This comment was minimized by the moderator on the site

Τα πάνε όπως όλη την δημόσια περιουσία για πούλημα...

This comment was minimized by the moderator on the site

Σίγουρα υπάρχουν κάτοικοι στα χωριά της Άνδρου και σε άλλα νησιά που περιμένουν καθε μήνα την σύνταξη. Οι συγκεκριμένοι συνάνθρωποι μας δεν έχουν δικό τους αυτοκίνητο ή δεν έχουν οικονομική άνεση ούτε ταξί να ναυλωσουν, είναι ντροπή να πούμε και τα ποσά των συντάξεων που πέρνουν.
Κάποτε ο Ευκλείδης Τσακαλώτος είχε αναφερθεί στην φράση γνωστου Άγγλου οικονομολόγου ότι κάποια στιγμή θα πεθανουν και οι ηλικιωμένοι συνταξιουχοι και μη. Θυμάμαι ότι είχατε γράψει σχετικό άρθρο δικαιολογώντας τον Αγγλο, ας πούμε κάτι σαν αγγλικό χιουμορ. Ξαναθυμησαι μας το όνομα του Άγγλου. Να σας χαιρόμαστε όλους μαζί να μην σας χάσουμε το