ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΤΕΝΑ: Το λιμάνι του Γαυρίου είναι μικρό, επικίνδυνο, ξεπερασμένο!

Ο Γιώργος Στεφάνου μιλά υπέρ των πλοιάρχων στην τιμητική εκδήλωση που διοργάνωσε η προηγούμενη διοίκηση του Δήμου Άνδρου για τους πλοιάρχους της ακτοπλοΐας τον Ιούλιο του 2022 στο Κόρθι. Η φωτογραφία είναι από το αρχείο του Εν Άνδρω. Τα όσα γράφονται παρακάτω είναι από την συνέντευξη που έδωσε στον ΑΝΤΕΝΑ ο Γ. Στεφάνου τον Αύγουστο του 2024.. 

(Την ώρα που ο δήμαρχος Σουσούδης και το μέλος του Λιμενικού Ταμείου Τρανάκος συναγωνίζονται στο facebook με εκθέσεις ιδεών και "ασκήσεις επί χάρτου" για το πόσο "ασφαλές" είναι το λιμάνι του Γαυρίου ο πλοιοκτήτης της Golden Star Ferries - και παλιός καπετάνιος - βγαίνει στον ΑΝΤΕΝΑ και τους αδειάζει στεγνά, σε μια συνέντευξη ποταμό μιλώντας για την επικινδυνότητα, το μικρό μέγεθος και τον ξεπερασμένο σχεδιασμό του λιμανιού του Γαυρίου. Κι επιπλέον ο Γ. Στεφάνου προχωρά και θέτει δημόσια την πολιτεία προ των ευθηνών της: τι θα γίνει  σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος στο λιμάνι του Γαυρίου; Υπογραμμίζοντας πως σε αυτή την περίπτωση το λιμάνι θα κλείσει και η Άνδρος θα μείνει επί πολλές μέρες χωρίς εμπορεύματα, τρόφιμα, καύσιμα! Η συνέντευξη δόθηκε στις 20 Αυγούστου στον ΑΝΤΕΝΑ. Ο Γιώργος Στεφάνου μάς έστειλε το ηχητικό ντοκουμέντο. Το απομαγνητοφωνήσαμε. Και το δημοσιεύουμε προς προβληματισμό όσων παριστάνουν τους "ειδικούς" με ανέξοδες ανακοινώσεις στο facebook - ΕΝ ΑΝΔΡΩ)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΤΕΝΑ

To καλοτάξιδο και πάντα ασφαλές Superferry του Γιώργου Στεφάνου βγαίνει από το Γαύριο με τις μπάντες!!!

Είναι αδικαιολόγητες αυτές οι καταστάσεις που συμβαίνουν στα καράβια. Έχει στραφεί η πολιτεία εναντίον των ηρωικών πλοιάρχων. Τι φταίει ο καπετάνιος ή ο ύπαρχος όταν μια επιβάτης είναι μεθυσμένη πέσει κάτω και σπάσει το πόδι της. Τι σχέση έχει με το ατύχημα αυτό ο πλοίαρχος; Θα ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου και θα έχουμε τεράστια προβλήματα διότι έχουν εξαγριωθεί οι πλοίαρχοι. Γιατί είναι ήρωες και δεν πληρώνονται με τίποτα οι κίνδυνοι που τραβάνε.

Εγώ αν ήμουν καπετάνιος στο λιμάνι της Άνδρου με πάνω από 7 μποφόρ δεν θα έμπαινα. Και μιλάω σαν καπετάνιος γιατί είμαι καπετάνιος. Δεν είμαι πλοιοκτήτης μόνο. Είμαι καπετάνιος με πολύ μεγάλη εμπειρία. Όχι στην ακτοπλοΐα. Αλλά στην ποντοπόρο ναυτιλία. Και ερωτώ, για ποιο λόγο να βρει τον μπελά του και να πάει αυτόφωρο ένας καπετάνιος με πολύ μεγάλη εμπειρία, που πήγε να σώσει επιβάτες και πλοίο μέσα στο πολύ επικίνδυνο λιμάνι της Άνδρου;

Εγώ απορώ που δε έχουν κατέβει οι πλοίαρχοι σε απεργία με αυτά που γίνονται; Αν συνεχίσουν αυτές οι πρακτικές θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα στο τουρισμό της Ελλάδας. Πρέπει τα ναυτικά θέματα να μην λύνονται με τον εισαγγελέα και το αυτόφωρο. Διότι προβλέπω να μην προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια οι πλοίαρχοι με πάνω από 6 μποφόρ. Οι πλοίαρχοι μας είναι ήρωες που ρίχνουν καταπέλτες σε αυτά τα βραχάκια.

Να το ξεκαθαρίσουμε: η ακτοπλοΐα είναι δημόσια συγκοινωνία που εκτελείται με ιδιωτικά κεφάλαια. Η πολιτεία πρέπει να προσφέρει κι όχι να παίρνει κεφάλια χωρίς λόγο. 

Το Γαύριο είναι ένα λιμάνι που φτιάχτηκε πριν 40 χρόνια και πρέπει να τροποποιηθεί και να ξαναφτιαχτεί. Φτιάχτηκε για πλοία μέχρι 80 μέτρα, ενώ σήμερα έχουμε πλοία 140 μέτρα. Γιατί αυτές είναι οι ανάγκες σήμερα με την αύξηση του τουρισμού και την βελτίωση της κοινωνικής ζωής των νησιών. Κακώς μπαίνουνε σήμερα πλοία στο λιμάνι του Γαυρίου όταν έχουμε πάνω από 7 μποφόρ ανέμους. Πρέπει οι αρμόδιοι να δουν πως οι ριπές του ανέμου στο λιμάνι του Γαυρίου φτάνουν και τα 11 μποφόρ. Με τέτοιους ανέμους για ένα πλοίο 140 μέτρων δεν υπάρχουν ελιγμοί να βγει έξω. Έχετε δει φωτογραφίες που τα πλοία βγαίνουν με την μπάντα έξω.

Ο καπετάν Θανάσης Χαλάς με μεγάλη ναυτική μαεστρία καταφέρνει και περνά το μήκους 124 μέτρα πλοίο με την μπάντα από το άνοιγμα των 180 μέτρων του λιμενοβραχίονα με ριπές ανέμου 11 μποφόρ!

Και αυτό οφείλεται στη ναυτοσύνη του Έλληνα καπετάνιου που μπορεί και βγάζει το βαπόρι έξω. Να μην πω πως αυτό συμβαίνει και κατά τύχη. Λες και δεν βγάζει το βαπόρι ο καπετάνιος, αλλά ο Θεός. Λες και το βγάζει ο Άγιος Νικόλαος με την μπάντα έξω από το λιμάνι. Και ερωτώ: ποιος θα φταίει αν γίνει ένα μεγάλο ατύχημα μέσα στο λιμάνι της Άνδρου;

Πρέπει άμεσα το λιμάνι της Άνδρου να τροποποιηθεί και να γίνει σύμφωνα με τις προτάσεις των καπετάνιων.

Κι αυτό για τρεις λόγους:

- Ο ένας λόγος είναι πως είναι κλειστή λιμενολεκάνη και οι παρασύρουν το πλοίο και βγαίνει έξω με πολύ μεγάλο κίνδυνο.

- Ο δεύτερος λόγος είναι πως με ανέμους πάνω από 5 μποφόρ δεν επιτρέπεται να μπει σε αυτή την μικρή λιμενολεκάνη δεύτερο πλοίο με αποτέλεσμα να μένουν τα άλλα δύο πλοία έξω στις 10 το πρωί που συναντιόνται στο Γαύριο. Και πολλές φορές όταν έχει κίνηση περιμένουν οι επιβάτες μέχρι μια ώρα για αποβίβαση, καθώς μπαίνει ένα-ένα πλοίο και ξεφορτώνει και το ένα περιμένει το άλλο.

- Και ο τρίτος, σε περίπτωση ατυχήματος το λιμάνι του Γαυρίου θα κλείσει! Πως θα πάρει τρόφιμα, εμπορεύματα, καύσιμα η Άνδρος;

Ποιος θα απαντήσει στα τρία αυτά σοβαρά ερωτήματα με βάση την σημερινή κατάσταση που επικρατεί στο λιμάνι της Άνδρου; Μπορεί κάποιος από την πολιτεία να μου απαντήσει;

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Ευχαριστώ για τον χαρακτηρισμό...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Δεν απαντάμε σε τρολαρίσματα και σε αναφορές εκτός τόπου και χρόνου. Και το προηγούμενο και το τωρινό σχόλιο σας ανήκουν στην κατηγορία "τρολάρισμα" . Αυτά...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Οι Στεφάνου κλαίγονται τώρα.
Τώρα ομως έμαθαν για το λιμάνι? Όταν μπήκαν στην ακτοπλοιια δεν το ήξεραν? Όταν προσέλαβαν τον καπετάν Τζώρτζη για αρχιπλοιαρχο, δεν τους τα είπε? Όταν παραγγέλνουν όλο κ μεγαλύτερα πλοία για να έχουν μεγαλύτερο κέρδος, δεν σκέφτονται αν χωράνε στα λιμάνια που τα προορίζουν??
Έλεος με τα κροκοδιλια δάκρυα. Πάντα μας φτάιει κάποιος άλλος

This comment was minimized by the moderator on the site

Προς αποκατάσταση της αλήθειας, κ λόγω της γραφής του μνμ μου σε κινητό με αυτόματη διόρθωση , στο PS2 κόπηκαν οι λέξεις : "που ενεπλάκησαν" στην αναφορα περί Gutenberg, με αποτέλεσμα να παρουσιαστεί ως χορηγός. Εξ'ου κ στη συνέχεια η απάντηση μου σε νεώτερο μνμ , πως δεν τον είπα χορηγο κ ότι το φανταστηκατε. Ανακαλώ το συγκεκριμένο κ απολογουμε.

PS. Δείτε λιγο το θέμα με το captcha, γιατί στα μεγάλα μνμ που παίρνει χρονο να γραφτούν, κολλάει χάνονται κ πρέπει να ξαναγράφουν ..

This comment was minimized by the moderator on the site

..απολογουμαι για τα ορθογραφικά συντακτικά, αλλά γράφοντας από κινητο επεμβαίνει ο corrector κ τα κάνει μαντάρα ενίοτε .

This comment was minimized by the moderator on the site

Θα ξεκινήσω ανάποδα...
1)Δεν είπα πουθενά ότι ο Gutenberg είναι χορηγός σας...οπότε όλος ο συγγραφικος σας οίστρος/απαντηση στο "PS2 μου" βασίστηκε σε κάτι που φανταστηκατε, και όχι σε κάτι που είπα, και βεβαια δεν υπαινιχθηκα ούτε κ με ενδιαφέρει το οποίο κερδο σας.
2) Advertorial είναι και το γράφεται ένα άρθρο για Κόρθι πχ και στο άσχετο να πετιέται και "ένας καλός λόγος" για την τάδε ταβέρνα ή το δείνα cafe.

3) η απάντηση των πλοιοκτητών είναι στα μάτια μου αστεία ..το πλοίο είχε παρόμοιο στάνταρ κόστος (οχ τα "10 ευρώ" με του ξεκινάει) κ πριν αυξηθεί το brend...και βεβαια δεν ισχύει σε καμία περίπτωση το ότι μετά είναι μόνο το πετρέλαιο ..οσό περισσότερα μίλια διανύει το πλοίο, τόσο περισσότερες συντηρήσεις θέλει, τόσο περισσότερα λιπαντικά..προφανώς αυξάνονται και οι εργατοωρες, και ακόμα προφανέστερα περισσότερες θα είναι οι κοστοβορες αβαρίες (στατιστικά). Λυπάμαι αλλά χωρίς να είναι ευθύνη σας (εννοείται) απλά "σας ξεφορτωθηκαν" όσο πιο
γρήγορα μπορούσαν.
Επίσης η δικαιολογία του πετρελαιου ήταν αποκλειστικά δική τους για τις αύξησης...ξαφνικά "θυμήθηκαν" κ άλλους λόγους ..βολικό ( για αυτούς)..

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Σας απαντώ λεπτομερώς αύριο με στόχο να "σας ξεφορτωθώ" όπως με ξεφορτώθηκαν κι εμένα. Αν έχετε επιχειρήματα γράψτε ένα σοβαρό κείμενο και μην περιαυτολογείτε.
Δεν είπατε τον Gutemberg χορηγό μου. Τον είπατε εκδότη μου. Εγώ κατάλαβα πως τον θεωρείτε και "χορηγό" μου. Μόνο που εγώ ήμουν χορηγός του όπως είδατε. Πάντως με τον τρόπο που μιλάτε για χορηγίες που δεν έχετε ιδέα.
Ακόμα δεν "πετάμε" μια ταβέρνα τυχαία Είναι ΣΚΟΠΙΜΩΣ. Και ο λόγος ειναι πως εκεί που προβάλουμε και το φαγητό είναι καλό, οι τιμές καλές και οι ιδιοκτήτες ευγενείς και φιλικοί.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι να πουμε για ταβερνιάρη στο Κόρθι που σε προσωπικό ταξιδι μας στο Ροτερνταμ (είχε πάρει το master η κόρη μου και πήγα στην τελετή απονομής και έγραψα εντυπώσεις από την ενεργειακή μετατροπή της Ολλανδίας με τις ανεμογεννήτριες) σχολίασε αθλιοδέστατα πως πήγα με χρηματα των ανεμογεννητριάδων για να καπνίσω μπάφους στο Αμστερνταμ!!! Αυτόν που έχει 13-15 ευρώ την ορφανή μακαρονάδα γιατί τάχα μου είναι γκουρμέ γιατί να τον προβάλλω; Για την αθλιότητα του να επιχειρεί "δολοφονία χαρακτήρα" εμπλέκοντας και το παιδί μου; Για το κόστος της ορφανής μακαρονάδας με βασιλικό; Γιατί;
Έχουμε ΕΠΙΛΕΞΕΙ 8-9 εστιατόρια ως προτάσεις μας στο νησί. Έχουμε προβάλει συνολικά 30. Κάποιοι ίσως μπορεί να αδικήθηκαν Γράψτε εσείς. Ας μάς γράψουν αυτοί. Εμείς έτσι κι αλλιώς σπάνια βγαίνουμε βράδυ. Παρεμπιπτόντως βρείτε μου εσείς έναν που μάς έδωσε ποτέ χρήματα για advertorial να σας τα πληρώσουμε διπλάσια....
Έχετε όμως πλούσιο ρεπερτόριο σε υπαινιγμούς. Όπως όλοι οι "τολμηροί' ανώνυμοι του πληκτρολογίου...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Προς κ. διαχειριστά
Καταρχήν ευχαριστώ για τη δημοσίευση αυτούσιου, αυτή τη φορά, του σχολίου μου.

Στο δια ταύτα...

με παρακινείται να γράψω ένα άρθρο ενώ είμαι απλά σχολιαστής και όχι αρθρογράφος. Δυστυχώς δεν έχω το δικό σας ταλέντο (όπως αναφέρεται και στο προηγούμενο μήνυμά σας) προκειμένου να γράψω δημοσιογραφικά κείμενα. Παρόλα αυτά θα σας παρέχω στοιχεία προκειμένου, ίσως, να παρακινηθείτε εσείς και να το ψάξετε πιο επαγγελματικά.
Η τιμή κλεισιματος του πετρελαίου brend ήταν οι εξής τα τελευταία 4 χρόνια

2024 83.74 usd
2023. 82.49 usd
2023. 100.93 usd
2021 70.86 usd

Οι τιμές εισιτηρίων της γραμμής ηταν αντίστοιχα 19-19-23 και 25€ το ατομικό εισιτήριο και 42-42-50 και 50 ευρώ το ΙΧ για Ανδρο. ( τα στοιχεία βρίσκονται με απλό google search από το θεωρώ περιτο να προσθέσω πηγές)

Βλέπουμε λοιπόν ότι με πρόσχημα την αύξηση τιμής brend, στα 100 δολάρια το 22 εγιναν (μέσα στην ίδια χρονιά μάλιστα αν δεν απατομαι) 2 συνάπτες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων.
Οταν τις επόμενες δύο χρονιές 2023 και 2024 (μέχρι τώρα) οι τιμές brent έπεσαν κατακόρυφα, εως λίγο πάνω απο τα επίπεδα του 2021, οι τιμές των εισιτηρίων παρέμειναν 24% υψηλότερης με καμία ένδειξη αντιστροφής.

Πάμε τώρα στις τιμές ανα μίλι απόστασης, με ένα πολύ απλό παράδειγμα

Ενα ατομικό απλό εισιτήριο Πειραιά Χανιά (150 μίλια αποστασης) κοστίζει από 48€ (δηλαδή 0,32€ ανά μιλι).
Το αντίστοιχο για Ραφηνα- Ανδρο (36 μίλια απόσταση) κοστίζει 25€, δηλαδή 0,695 ευρω/μίλι
Η τιμή είναι υπερδιπλάσια για Ανδρο από ότι για Κρήτη!!!
Αλλες τιμές για πετρέλαιο πληρώνουν τα καράβια για Κρήτη?? Αλλα τα κόστη του πλοίου?? Άλλοι οι μισθοί των πληρωμάτων?? Γιατί εμείς να πληρώνουμε τα διπλά, και βάλε, για τις ιδιες υπηρεσίες?? το θεωρείτε λογικό, τιμιο, σωστό??

Την άποψή σας πολύ συγκεκριμένα για τα παραπάνω θα ήθελα να μαθω.

PS κανείς δεν αμφισβήτησε την επισκεψιμότητα του site ή την επιστημονική σας επάρκεια. Η υψηλή επισκεψιμότητα μάλιστα είναι και λόγος πίεσης προς συκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες για το ευρύτερο καλό των Ανδριωτων

PS2: για τα περι χορηγιων, γνωρίζω πολύ καλά ποιοι ήταν χορηγοι στα βιβλία σας και κάποιοι είναι μάλιστα και παιδικοι μου φίλοι (gutenberg) Χορηγιες, όμως, και advertorial δεν είναι μονο τα βιβλια. Επί του παρόντος προέχουν τα παραπάνω περί τιμών, και δεν θέλω να επεκταθω επ'αυτου.

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ

Ευχαριστώ για την προεργασία που δείχνει πως έχετε ταλέντο στη συλλογή στοιχείων, που εγώ θα έπρεπε να ψάξω να βρω. Απλά πριν προχωρήσω στο άρθρο έχω ήδη κάνει ερώτηση πριν μήνες στις ναυτιλιακές και η απάντηση τους ήταν μάλλον αποστομωτική.

Μου είπαν:

"Έπεσε το πετρέλαιο, αλλά όχι όσα εξαρτώνται από αυτό. Πχ η τιμή του σιδήρου (που χρησιμοποιείται για καράβια και επισκευές, η τιμή των ημερομισθίων των πληρωμάτων και των ναυπηγείων που συντηρούνται. Η τιμή των λιμενικών τελών, των υπηρεσιών των λιμανιών (αποκομιδή απορριμμάτων, ύδρευσης κλπ), Οι τιμές ανταλλακτικών που χρησιμοποιούνται καθημερινά από τα πλοία κλπ. Οι ασφαλιστικές εισφορές των πληρωμάτων καθώς και τα ασφάλιστρα στις ασφαλιστικές των πλοίων και τα λιμανιάτιατικα δεν έπεσαν κλπ Δυστυχώς κατέληξαν δεν είναι μόνο το πετρέλαιο στην τιμή του εισιτηρίου."

Δεν είχα τι να απαντήσω και άφησα το θέμα στην άκρη.

Ρώτησα εδώ και χρόνια και για την τιμή της απόστασης σε μίλια. Με αποστόμωσαν κι εκεί:

"Κάθε πλοίο για να ξεκινήσει είτε για 10 μίλια είτε για 100 έχει ένα στάνταρ κόστος. Είναι κάτι σαν την "σημαία" των ταξί μιας και εκτελούν συγκοινωνία. Το κόστος στη Ραφήνα το έχουν υπολογίσει 10 ευρώ το άτομο. Συνεπώς για Άνδρο το κόστος μετακίνησης είναι 15 ευρώ το άτομο. Και ακολουθεί αντιστοίχως μετά το 10αρικο της "σημαίας" η Τήνος, η Μύκονος, η Πάρος κλπ. Επιπλέον το κόστος μειώνεται όσο μεγαλύτερη είναι η απόσταση γιατί τα στάνταρ έξοδα μετά την "σημαία" είναι ΜΟΝΟ το πετρέλαιο. Όλα τα άλλα είναι ίδια. Εξαίρεση το κόστος της εργασίας των πληρωμάτων που είναι περισσότερες ώρες."

Αυτά μου είπαν και δεν είχα κάποια ικανοποιητική, από την μεριά μου, απάντηση.

Μετά τα παραπάνω αφού ολοκλήρωσαμε την συζήτηση μας χωρίς υπαινιγμούς, "χορηγούς" κι άλλα τέτοια "εύηχα" και λαϊκίστικα, που συναρπάζουν τα πλήθη αύριο θα δημοσιεύσω τον διάλογο μας αυτόν στο σάιτ ικανοπιώντας την περιέργεια τη δική σας και άλλων συνταξιδιωτών σας που κατά καιρούς γράφουν αντίστοιχα. Έτσι θα ικανοποιηθείτε κι εσείς. Αν έχετε άλλα καλύτερα επιχειρήματα σε όσα μου αντέτειναν εμένα οι ναυτιλιακές παρακαλώ γράψτε μου να τα προσθέσω στο άρθρο τις επόμενες μέρες.

ΥΓ 1. Για τις χορηγίες των βιβλίων μου μάλλον δεν ξέρετε ΤΙΠΟΤΑ. Ο κ Gutemberg δεν χορήγησε ποτέ ΤΙΠΟΤΑ! Εξέδωσε δύο επιτυχημένα βιβλία μου κι έβγαλε χρηματα. Αυτή είναι η δουλειά του. Δεν είναι χορηγός μας. Για να ξέρετε το βιβλίο "Η Άνδρος Μέσα στον Χρόνο" έχει κάνει δύο εκδόσεις, δύο χιλιάδες αντίτυπα. Έχει πουλήσει 1.800. Απόσβεση έχει κάνει στα 400 (βαριά-βαριά). Βρείτε εσείς πόσα κέρδισε με 15 ευρώ το ένα μικτή τιμή (συν ο βιβλιοπώλης). Μέσα έσοδα 18.000 ευρώ. Καθαρό κέρδος υπολογίζω γύρω στα 10.000 ευρώ. Εγώ και Καμπάνης έχουμε πάρει σε 12 χρόνια 1.500. Αυτή είναι η "χορηγία" του φίλου σας. Για το έτερο βιβλίο "Η Μονή Παναχράντου στο Διάβα του Χρόνου" έβγαλε 500. Έδωσε 200 στην Πανάχραντό. Δεν πλήρωσε τίποτα για την επιμέλεια μου. Απόσβεσε με 100-150 αντίτυπα. Πούλησε 300. Δεν με ενδιαφέρει τι κέρδισε. Άλλωστε δεν έμαθα ποτέ. Γιατί τα χρήματα δεν ήταν ποτέ το κίνητρο μου...

ΥΓ2 Αρκούμαι στα παραπάνω. Δεν θέλω να επεκταθώ στα υπονοούμενα σας περί advertorial γιατί σέβομαι τους αναγνώστες μου. Εσείς που ξέρετε τα πολλά κι ο νους σας κατεβάζει κάντε τους υπολογισμούς σας και τις θεωρίες συνωμοσίας σας με τους φίλους σας. Μάλλον είστε άσχετος εντελώς με τον καθημερινό κόπο και την καθημερινή προσπάθεια να έχω ένα πλήρες δίκτυο ανθρώπων σε ΟΛΟ το νησί που ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ συμμετέχουν στην καταγραφή μου ώστε η αφεντιά σας να έχει πληροφόρηση. Το κέρδος φυσικά σε χρήματα ΔΕΝ υπάρχει. Βρείτε ΕΝΑΝ εσείς στην Άνδρο που να έχει πληρώσει 100 ευρώ σε διαφήμιση καi advertorial και άλλες τέτοιες ανοησίες που γράφετε...

Συγνώμη για τον χαρακτηρισμό, αλλά βλέπω πως δεν είστε καλοπροαίρετος, ενώ είστε και άσχετος με την οικονομια της Άνδρου...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 3 μήνες πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Ο Στεφάνου όμως, στο ίδιο απαρχαιωμένο και επικίνδυνο λιμάνι κατέβασε δωρεάν τους ψηφοφόρους και εκλέκτορες του Σουσούδη... τον οποίο εγκαλεί τώρα...

This comment was minimized by the moderator on the site

Προς Kostas

Σε ευχαριστούμε που μας εκανες υποδειξη της δουλειας μας λογικα κατι θα ξερεις παραπανω ...Ο Πλοίαρχος ομως θελει και αναλογες υποδομες ..για να μην γινουμε τεμπη οπως " σοφα " προειπες...Μπορείς παντως να συνεχίσεις αφοβα την αμπελοφιλοσοφια του πληκτρολόγιου και ασε καποιους αλλους να συνεχιζουν να κανουν τους ηρωες μεταφεροντας και επιβάτες σαν και του λογου σου.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ο Πλοίαρχος είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια του πλοίου και τον επιβατών. Αν κρίνει επισφαλή κατάσταση να μην μπει ούτε να βγει από το λιμάνι. Τότε ίσως να μη χρειαστεί να φτάσουμε σε θαλάσσια Τέμπη για να κάνουμε αλλαγές ή να ελπίζουν κάποιοι να μη βρεθούν τα πτώματα των ναυαγών.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ευγε Κ.Στεφανου ( δεν ανηκω στην golden star ..ειμαι στην ποντοπορο για να προλαβω κακεντρεχείς) .Η εικονα του πλοιαρχου ειναι μονο στον εισαγγελέα ..βορα των καναλιων και των αιμοδηψων του πληκτρολόγιου. Ποτε δεν ακουσαμε μνεία για τους ηρωικους πλοιαρχους ακτοπλοιας και μη λες και ειναι ολα αυτονοητα... λες και τα πλοια πανε μονα τους. Γινομαστε βορα απο τους ιδιους που παραπονιουνται αν το πλοιο καθυστερήσει λογω καιρου..και απο τον καθε ανιδεο που δεν εχει ιδεα οτι η τυχη ειναι μερος του επαγγέλματος μας και κρινομαστε και για αυτο παρολα αυτα...οταν σταματησει η ακτοπλοϊκά μια μερα θα δουνε τι εστι ..οταν δεν ερθουν οι παραγγελίες τους απο το αγαπημένο τους διαδίκτυο...τουλάχιστον δεν μας σιχτιριζουν οταν εχει απαγορευτικο...εκει καπετάνιος ειναι ο θεος και την πληρωνει εκεινος....
Τα πολιτικα τα αφηνουμε στους πολιτικούς του καναπε και μη...Για τα ναυτικα αφηστε τα σε ναυτικους και ο Κυριος Στεφανου ειναι ναυτικος εξισου.
Ευχαριστώ πολυ

Περισσότερα