Άλλος για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο ή Πάρο, Νάξο. Επανέρχεται ένας παλιός γνώριμος.

 

Τελικά πόσοι χωράνε; Πόσοι διεκδικούν μερίδιο από μια κερδοφόρα πίτα; Πόσοι θέλουν να εκμεταλλευτούν την τεράστια καλοκαιρινή μάζα εγχώριων και αλλοδαπών τουριστών μαζί με τα αυτοκίνητα τους, που για 50-60 μέρες κατακλύζουν-κυρίως- τις Κυκλάδες;

Στον χώρο της ακτοπλοΐας, εμφανίστηκε και άλλος «παίκτης», παλιός γνώριμος, επιτυχημένος και έμπειρος πλοιοκτήτης, που για πολλά χρόνια άφησε την σφραγίδα του στην γραμμή Άνδρο-Τήνο-Μύκονο, αλλά και στην Παροναξια.

Πρόκειται για τον Κεφαλλονίτη Γεράσιμο(Μακη) Στρίντζη, που σύμφωνα με έγκυρους ναυτιλιακούς κύκλους βρίσκεται πίσω από την αγορά του επιβατηγού-οχηματαγωγού LA PAZ STAR.

Πρόκειται για το ηλικίας 38 ετών (κατασκευής 1978) «LA PAZ STAR», που έχει κατασκευαστεί στα ναυπηγεία της Hyundai, στη Κορέα. Η τιμή της αγοράς του ήταν στα 2 εκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με το site shippax.com η αγοράστρια εταιρεία ονομάζεται Med Ferry 1 Ltd και έχει έδρα στη Κύπρο.

Πάντως, το «LA PAZ STAR», που ανήκε στην Mexican Baja Ferries και εκτελούσε δρομολόγια στον κόλπο του Μεξικού μεταξύ του La Paz και του Mazatlan, φαίνεται στο marine traffic ότι έχει αλλάξει ήδη σημαία και από του Μεξικού έχει υψώσει τη Κυπριακή σημαία.

Το πλοίο έχει μήκος 151 μέτρα, πλάτος 23,6 μέτρα και δυνατότητα φιλοξενίας 200 επιβατών, σε δίκλινες, τρίκλινες ή τετράκλινες καμπίνες, οι οποίες έχουν ατομικό μπάνιο. Επίσης, το πλοίο διαθέτει σαλόνια αναμονής με άνετες θέσεις.

Ακόμα, έχει δυνατότητα μεταφοράς οχημάτων ενώ οι δύο μηχανές Pielstick 12PC2-5V-400, που διαθέτει του παρέχουν τη δυνατότητα ν’ αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 17 κόμβων. 

Το «LA PAZ STAR» είχε κατασκευαστεί για λογαριασμό της Stena Rederi, η οποία το είχε υπό την πλοιοκτησίας της μέχρι το 1994. Ακολούθως και για 8 χρόνια πέρασε στην P&O European Ferries (1994-2002), πέρασε στη Stena Line (2002-2009) και μετά από τρεις ακόμα αγοραπωλησίες μεταξύ Ιταλικών εταιρειών πωλήθηκε το 2013 στο Μεξικό.

O καπτεν Στρίντζης που στο παρελθόν «άνοιξε» γραμμές με στοχευμενες συνδέσεις νησιών, δεν αποκλείεται να δρομολογήσει το πλοίο από Ραφήνα, στην γραμμή Άνδρου, Τήνου, Μυκόνου, οπότε προβλέπεται ένας άνευ προηγούμενου ανταγωνισμός ή να «κονταροχτυπηθεί» στην Πάρο και την Νάξο με την Βlue Star Ferries που θεωρείται ένας πανίσχυρος αντίπαλος με «βαρύ» όνομα.

Όπως και να έχουν τα πράγματα πάντως, ο χρόνος μέχρι το επόμενο καλοκαίρι δεν επαρκεί για να έρθει το πλοίο στην Ελλάδα, να κάνει τις απαραίτητες μετασκευές και να πάρει δρομολόγια. Η κινητικότητα αυτή ωστόσο, μόνον οφέλη έχει για τους νησιώτες. Και οικονομικά και κοινωνικά…

 Τίμος Βικ.

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet