Μείωση του ναύλου επιστροφής από την Golden Star μέχρι τέλος Οκτώβρη!

Μεγάλη μείωση στο ναύλο επιστροφής επιβάτη και ΙΧ από Άνδρο για Ραφήνα. Ο πλοιοκτήτης Γιώργος Στεφάνου με τηλεφώνημα του στο site δήλωσε τα εξής:

«Με δεδομένη την κορύφωση της σεζόν μέσα στον Αύγουστο – μετά από ένα δύσκολο Ιούνιο και την μεγάλη καταστροφή του Ιουλίου στην Αττική – θέλουμε να βοηθήσουμε την τουριστικά την Άνδρο. Αποφασίσαμε να μειώσουμε δραστικά το ναύλο επιστροφής από Άνδρο για Ραφήνα. Από σήμερα το εισιτήριο του επιβάτη είναι στα 15 ευρώ και του ΙΧ στα 30 ευρώ. Είναι μια προσφορά διαρκείας που θα πάει μέχρι τέλος Οκτωβρίου.

Ελπίζουμε με την κίνηση αυτή να βοηθήσουμε τον τόπο μας να αυξήσει την τουριστική κίνηση τον Αύγουστο και να επεκτείνει τη σεζόν και τον Σεπτέμβριο. Επιπλέον να έχουν την ευκαιρία οι Ανδριώτες να επισκέπτονται φθηνότερα τον τόπο μας και τον Οκτώβριο. Είναι πρώτη φορά που γίνεται μείωση τιμών για τόσο μεγάλο διάστημα την ώρα που το πετρέλαιο διεθνώς ανεβαίνει».

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητέ διαχειριστά του Εν Άνδρω και από τον Πειραιά τα πλοία έχουν πληρότητα σχεδόν στο 100% τις ημέρες αυτές λόγω της σεζόν που είναι στο φούλ της, όμως δεν έχουν καθυστερήσεις των 40 λεπτών ή της μίας ώρας. όπως απο τη Ραφήνα και την Ανδρο αντίστοιχα. Το φαινόμενο που αναφέρει ο προηγούμενος σχολιαστής, παρατηρείται από τις αρχές Ιουλίου τα Σαββατοκύριακα κυρίως, αλλά σταδιακά έγινε καθημερινό, μιας και η κίνηση των επιβατών αυξήθηκε όσο πλησίαζαν οι θερινές άδειες των Ελλήνων. Κάτι πρέπει να γίνει, γιατί μπορεί να επιβάλλονται μεν κυρώσεις από τα κατά τόπους λιμεναρχεία (για πάνω από ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο καθυστέρησης απο την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του πλοίου, η λιμενική αρχή εκδίδει πρόστιμο στην πλοιοκτήτρια), αυτό όμως δεν αναιρεί την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. Αφού βλέπουν οι ίδιες οι εταιρείες οτι υπάρχει καθυστέρηση λόγω της αυξημένης κίνησης, θα μπορούσαν να δίνουν άλλη ώρα αναχώρησης, ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι επιβάτες περιμένοντας στο εκάστοτε λιμάνι για ατελείωτες ώρες. Ποιο λογικό δε θα ήταν αυτό ή μήπως στα πλαίσια του ανταγωνισμού μια ξερή και λιτή ανακοίνωση απο τα μεγάφωνα του πλοίου για την καθυστέρηση του απόπλου -αφού εχει επιβιβαστεί ο κόσμος- λύνει το θέμα από πλευράς ακτοπλόων? Ας τεθούν οι απόψεις των αρμοδίων επι τάπητος και ας αναλάβει κάποιος επιτέλους έμπρακτα τις ευθύνες του για το μπάχαλο που επικρατεί κάθε καλοκαίρι στο λιμάνι της Ραφήνας και σε ορισμένα νησιά όπως η Άνδρος. Αν πάλι το αρμόδιο υπουργείο προσπαθώντας να αποσυμφωρήσει τη Ραφήνα φορτώνει ταυτόχρονα τα μικρά λιμάνια των νησιών, τότε υπάρχει εντονότατο πρόβλημα συνεννόησης μεταξύ αρχών, ακτοπλοϊκών εταιρειών και υπουργείου, το οποίο πληρώνει πάλι ο επιβάτης. Καθόλου σεβασμός στο επιβατικό κοινό γενικότερα..

This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητέ κ.Μπασαντή
Επανέρχομαι καλοπροαίρετα όπως ακριβώς έκλεισα το προχθεσινό μου σχόλιο σχετικά με τις μεγάλες καθυστερήσεις των πλοίων σε Γαύριο και Ραφήνα.Δεν θα είχα κανένα λόγο να επανέλθω αν δεν διάβαζα την σημερινή σας απάντηση-τοποθέτηση η οποία ειλικρινά με εξέπληξε.
Παρακολουθώ και διαβάζω καθημερινά το ΕΝ ΑΝΔΡΩ και τα εξαιρετικά σας κείμενα και έχω εκφράσει αρκετές φορές τον θαυμασμό μου για την προσπάθεια που κάνετε και την ποιότητα σας ως ανθρώπου της επικοινωνίας που αντανακλά φυσικά στο ΕΝ ΑΝΔΡΩ.
Εκπλήσσομαι όμως διαβάζοντας την παρακάτω απάντηση σας:

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Τα πλοια λογω των ημερών έχουν μεγάλη πληρότητα κάτι που οδηγει στην καθυστέρηση στο λιμάνι, Επιπλέον λογω δυσμενών καιρικών συνθηκών το λιμεναρχείο επιτρέπει την είσοδο σε ένα-ένα οδηγώντας σε ακομα μεγαλύτερη καθυστέρηση.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ...

Και εκπλήσσομαι αγαπητέ μου κ.Μπασαντή γιατί δεν είστε εκπρόσωπος τύπου της GOLDEN STAR FERRIES ούτε του Λιμεναρχείου για να παίρνετε θέση δικαιολογώντας επί της ουσίας τα κακώς κείμενα των μεγάλων καθυστερήσεων στα δρομολόγια.Αυτή την απάντηση θα μπορούσε να δώσει μόνο ο κ.Στεφάνου και όχι εσείς.Εσείς εδώ απλά καταγράφετε τις απόψεις μας και στέκεστε πάντα απέναντι δημοσιογραφικά.
Σημειωτέον οι καθυστερήσεις των πλοίων είναι πλέον καθημερινότητα και μόνιμο φαινόμενο,δεν έτυχε μόνο για 1-2 μέρες.
Η πληρότητα των πλοίων είναι πάντα δεδομένη και αναμενόμενη στην καρδιά του καλοκαιριού.
Όσο για τις δυσμενείς συνθήκες που επικαλείσθε δικαιολογώντας τα αδικαιολόγητα απλά σας λέω ότι δεν είχαμε δυσμενείς συνθήκες εδώ και ενάμιση μήνα περίπου.Δυσμενείς συνθήκες είναι τα 8 μποφώρ τα οποία έχουμε να δούμε απο τον Μαίο με εξαίρεση το διήμερο της καταστροφικής φωτιάς.

ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ όπως λέτε και εσείς....

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ
Μας ρώτησε άλλος αναγνώστης αναφορικά με αργοπορία του Andros. Ρωτήσαμε και μάθαμε πως είχε μπλέξει τις άγκυρες. Απαντησαμε. Μας ρώτησε άλλος γιατί δεν μπήκε με την πρώτη στο Γαύριο το Andros; Ρωτήσαμε και απαντήσαμε πως ξέσυρε η άγκυρα. Ένας τρίτος ρωτησε για αργοπορία του Θεολόγος. Μας είπαν από την Fast Ferries πως συνέβη σε μέρες με μεγάλη κίνηση και τρικυμία. Ολοι οι παραπάνω αναγνωστες μας είπαν κι ευχαριστώ που ενδιαφερθήκαμε...
Μας πήραν μόνοι τους από την Golden Star όταν διάβασαν το σχόλιο σας και μας είπαν για την καθυστέρηση που είχαν λόγω του μεγάλου φ΄΄ορτου των ημερών και των δυσκολιών με τον καιρό. Το διασταυρώσαμε και με τον λιμενάρχη.
Και μάς λέτε "καλοπροαίρετα" γραφείο τύπου!!! Δηλαδή κακοπροαίρετα τι θα λέγατε; Ή, τι θσ έπρεπε να πουν οι τρεις παραπάνω αναγνωστες μας για τις απαντήσεις της FAST FERRIES;
Για να ξλερετε μας πήρε η ναυτιλιακή κι ενδιαφέρθηκε απαντώντας στα ερωτήματα σας και στις παρατηρήσεις σας! Επιπλέον κάναμε κι έρευνα στο ΛΙμεναρχείο για να απαντήσουμε σωστα!
Κι εσείς "καλοπροαίρετα" μας βρίζετε αν δεν το καταλάβατε. Και μας κάνετε και μάθημα που ΔΕΝ ξέρετε!!! Μάλλον ψάχνετε "καλοπροαίρετα" για αντιπαραθέσεις...
ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ! ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Πάλι οι Ανδριώτες πλοιοκτήτες κάνανε κάτι πάρα πολύ καλό. Συγχαρητήρια στην Golden Star και στους αδερφούς Στεφάνου!

This comment was minimized by the moderator on the site

Καλοδεχούμενη η μείωση τιμών που αποφάσισε ο κ.Στεφάνου ο οποίος πραγματικά αγαπάει τον τόπο του την Ανδρο και αυτό το δείχνει με κάθε τρόπο και κάθε ευκαιρία.
Δυστυχώς όμως αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί πρέπει να παρατηρήσουμε ότι αυτό είναι καθαρά μια κίνηση εμπορικής πολιτικής και τίποτα περισσότερο.Το πετρέλαιο διεθνώς και πέρυσι ήταν ακριβό,τα εισιτήρια όμως ειδικά για την Ανδρο και την Τήνο ήταν φθηνότερα σε σχέση με φέτος μετά τις απανωτές μειώσεις που έκαναν λόγω ανταγωνισμού οι πλοιοκτήτες με πρώτο τον κ.Στεφάνου.
Προσωπικά πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι να κάνει μια ναυτιλιακή εταιρεία έκπτωση 3 ευρώ στο εισιτήριο επιστροφής αλλά στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών.Είναι φανερό ότι η Ανδρος έχει να δει σοβαρή αντιμετώπιση των επιβατών-πελατών από την εποχή των πλοίων της BLUE STAR FERRIES η οποία για τους δικούς της λόγους επέλεξε να αποσυρθεί μετά από πολλά χρόνια από τις παραπάνω γραμμές.
Είναι βέβαιο ότι σε σχέση με άλλες εποχές έχει υποβαθμιστεί το επίπεδο των υπηρεσιών τόσο πάνω στο πλοίο όσο και στην συνέπεια των ωρών των δρομολογίων.Για παράδειγμα σας αναφέρω επειδή ταξίδευα χθες βράδυ με το SUPERFERRY 2 από Γαύριο για Ραφήνα την περιπέτεια μιας οικογένειας που συνταξιδεύαμε και υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να αναχωρήσει από Ανδρο στις 20.05.Το SUPERFERRY αναχώρησε με καθυστέρηση 90 λεπτών στις 21.35 με αποτέλεσμα να φτάσει στη Ραφήνα με καθυστέρηση μιάμισης ώρας!!!
Αυτή η οικογένεια λοιπόν έχασε την πτήση με την οποία ταξίδευε στη συνέχεια,αναγκάστηκε να διανυκτερεύσει στη Ραφήνα με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει σε έξοδα και σε ταλαιπωρία.Αυτό νομίζω κ.Στεφάνου είναι πιο σημαντικό από την έκπτωση των 3 ευρώ που θα κάνετε στα ναύλα της επιστροφής και θα συμφωνήσετε μαζί μου γιατί είστε ένας πολύ σοβαρός και έξυπνος άνθρωπος.
Φυσικά αυτοί οι άνθρωποι δεν θα ξανάρθουν στην Ανδρο και δεν θα προτιμήσουν άλλη φορά τα πλοία σας.
Σημειωτέον ότι το συγκεκριμένο βραδυνό δρομολόγιο δεν είχε μόνο χθές καθυστέρηση,έχει κάθε μέρα από μισή ως μια ώρα.

Αυτά τα λίγα πάντα καλοπροαίρετα...
Φιλικά αν και θυμωμένα γιατί κι εγώ ταλαιπωρήθηκα μαζί με τόσους άλλους....
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Τα πλοια λογω των ημερών έχουν μεγάλη πληρότητα κάτι που οδηγει στην καθυστέρηση στο λιμάνι, Επιπλέον λογω δυσμενών καιρικών συνθηκών το λιμεναρχείο επιτρέπει την είσοδο σε ένα-ένα οδηγώντας σε ακομα μεγαλύτερη καθυστέρηση.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro