Αυξήθηκε ο ναύλος επιβατών και ΙΧ κατά δύο ευρώ

 

Γαύριο: φωτογραφία αρχείου Εν Άνδρω

Από την 1η Φεβρουαρίου συνέβη η αναμενόμενη αύξηση των εισιτηρίων επιβατών και αυτοκινήτων στην γραμμή μας λόγω της αλλαγής καυσίμων στην ναυτιλία. Μια αύξηση που είναι δύο ευρώ ανά επιβάτη και αυτοκίνητο. Το εισιτήριο του επιβάτη πήγε στα 21 ευρώ και για το αυτοκίνητο στα 42 ευρώ για την Golden Star Ferries και 43 για την Fast Ferries.

Η αλλαγή καυσίμων (πετρέλαιο με μειωμένο θείο) αφορά γενικώς την παγκόσμια ναυτιλία. Την επέβαλε από 1ης Ιανουαρίου 2020 ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) παγκοσμίως για να αντιμετωπισθεί το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής. Όλα τα πλοία επιβατηγά, φορτηγά, κρουαζιερόπλοια υποχρεωτικά θα καίνε πλέον νέα καύσιμα μειωμένης περιεκτικότητας σε θείο (0,5% από 3,5%), τα οποία είναι πολύ ακριβότερα των συμβατικών καυσίμων. Η αύξηση τους υπολογίζεται στα 125 ευρώ ο τόνος (στα 575 από 450 ευρώ). Μία αύξηση μεταξύ της τάξεως 25%-30%.

Την αύξηση των εισιτηρίων συζητούσαν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες από την αρχή του χρόνου. Μερικές ήδη είχαν προχωρήσει σε αυτή μέσα από τις αρχές Ιανουαρίου. Υπήρξαν και προτάσεις να μην αυξηθούν τα εισιτήρια που ζητούσαν μείωση του ΦΠΑ (24%). Όμως, δεν έγιναν αποδεκτές από το υπουργείο. Έτσι στην γραμμή μας η αύξηση πέρασε από την 1η Φεβρουαρίου.

«ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτό με τα εισιτήρια ότι κόβουν για Άνδρο και κατεβαίνουν Μύκονο σε προκαλώ να το δοκιμάσεις. Κόψε από Ραφήνα για Άνδρο και με το που περάσεις το στενό Άνδρου - Τήνου σε τσίμπησε ο λογιστής...Αυτά που γράφεις ίσχυαν δεκαετίες πριν. Εκτίθεσαι, διότι καταλαβαίνουμε πόσα χρόνια έχεις να αφήσεις τον βράχο....

This comment was minimized by the moderator on the site

Συμφωνώ απόλυτα με τον Σταύρο Κ. Έχουμε την ακριβότερη τιμή αφού το νησί εξυπηρετείται μόνον από τη Ραφήνα και ως εκ τούτου είναι μονοπώλιο.
Επίσης -το έχω ξαναγράψει στο φιλόξενο site σας - ότι πολλοί επιβάτες κόβουν εισιτήριο για Ανδρο και πηγαίνουν Τήνο ή και Μύκονο, καθώς στους επιβάτες μετά την αναχώρηση του πλοίου από το Γαυριο δεν γίνεται κανένας έλεγχος στους επιβάτες που συνεχίζουν.
Και βέβαια οι εταιρείες κάνουν τα στραβά μάτια για όσους πηγαίνουν Τήνο, Μύκονο, κτλ καθώς έχουν τον ανταγωνισμό από τον Πειραιά.
Αυτό, πέρα από χασούρα στις εταιρείες έχει να κάνει και με την ασφάλεια του δρομολογίου καθώς επί της ουσίας, ουδείς γνωρίζει πόσοι (και κυρίως ποιοι) επιβάτες επιβαίνουν κάθε στιγμή στο πλοιο.

This comment was minimized by the moderator on the site

Λ.........!!!!

ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Αγαπητέ αν μας απαντήσουν με εξώδικό στην λέξη που γράψατε που να το στείλουμε; Στον Χρήστο ή στον Χριστό;
Για τον λόγο αυτό η λέξη σας αυτολογοκρίθηκε!!!
Καληνύχτα σας...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

παλι θα γκρινιαζετε που θα ειστε μονοι ευλογισων !!!!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Με την ακριβότερη τιμή ακτοπλοικου εισιτηρίου στην Ελλάδα (αναλογικά μιλώντας , δλδ ευρώ/μιλι), κ πάλι δεν βγαίνουν οι ακτοπλοικες θέλουν αυξήσεις???
Αν το καλοκαίρι βάλει πάλι προσφορές ο Ηλιοπουλος κ ταξιδεύουν ολοι με τα πλοία του , δεν θα κλαίγονται οι άλλοι?
Μιλώντας κ για Ηλιόπουλο δεν μπορώ να μην αναρωτηθώ κ το εξής: πως γίνεται στα ταχύπλοα του να υπάρχουν ναύλοι ίδιοι ή ελάχιστα πιο ακριβοι από τα συμβατικά ενώ είναι γνωστό σε όλους ότι έχουν πολλαπλάσια κατανάλωση άρα περισσότερα εξοδα??
Μπαίνει μέσα δλδ με τέτοιες τιμες?? Πως επιβιώνει σαν εταιρεία??Μηπως οι ιδιοκτήτες των συμβατικων έχουν υπερκέρδη τόσα χρόνια?? Τροφή για σκέψη...

This comment was minimized by the moderator on the site

ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΔΙΣΚΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΥΠΕΡ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΨΝ ΑΚΤΟΠΛΟΩΝ? ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΕΥΡΩ!