"Αγροτική περιοχή"… η Ραφήνα!!! Και πλήρωνε Ανδριώτη, Τηνιακέ, Μυκονιάτη και Ραφηναίε!!!

 

Εντυπωσιακή άποψη της πόλης της Ραφήνας, που κάποιοι δεν τολμούν να χαρακτήρισουν "αστική περιοχή". Έτσι το αστικό λεωφορείο με το φτηνό εισιτήριο - για 3,5 χιλιόμετρα - δεν θα φτάσει στην πόλη και στο λιμάνι. Θα τερματίζει σε κάτι αγρούς έξω από την πόλη!!! Δυστυχώς το λιμάνι και την πόλη που εσείς βλέπετε στην φωτογραφία, κάποιοι μάλλον δεν τόλμησαν να "δουν"!!!

Πλήρωνε εσύ Ανδριώτη, Τηνιακέ και Μυκονιάτη, τρεις φορές σχεδόν πάνω το εισιτήριο, για να πας Αθήνα, όταν βγεις στο λιμάνι της Ραφήνας!!! Πλήρωνε κι εσύ Ραφηναίε τα τριπλά για να πας κάθε μέρα από την Ραφήνα στην Αθήνα!!! Πληρώνετε όλοι γιατί έτσι αποφάσισε ο δήμαρχος και η πλειοψηφία του ΔΣ της… αγροτικής Ραφήνας!!!

Δυστυχώς οι παραπάνω δεν τόλμησαν να χαρακτηρίσουν την Ραφήνα "αστική περιοχή" - κάτι που είναι - και να ζητήσουν να φτάσει η αστική γραμμή μέχρι το κέντρο της πόλης τους και το λιμάνι τους!!! Έτσι το αστικό λεωφορείο, που πριν τερμάτιζε στο Πικέρμι, έφτασε να τερματίζει τώρα στην Διασταύρωση της Ραφήνας, σε έναν εξοχικό δρόμο - εκτός σχεδίου - λίγο έξω από την πόλη!!!

Τι κι αν στην πόλη της Ραφήνας ζουν 12.000 άνθρωποι και στο λιμάνι διακινούνται δεκάδες χιλιάδες κάθε Σαββατοκύριακο του καλοκαιριού και χιλιάδες τον χειμώνα; Κανείς από την πλειοψηφία του ΔΣ και ο δήμαρχος της Ραφήνας δεν ενδιαφέρθηκε για τους χιλιάδες ταξιδιώτες, αλλά ούτε και για τους ατυχείς χιλιάδες δημότες της πόλης τους. Ούτε φυσικά και για την κίνηση που συχνά ασφυκτιά στο κέντρο της πόλης τους.

Έτσι όλοι θα συνεχίσουν να πληρώνουν σχεδόν τρεις φορές πάνω εισιτήριο μιας το λεωφορείο το σταμάτησαν μόλις 3,5 χιλιόμετρα από την πόλη και το λιμάνι σε κάτι αγρούς!!! Την ίδια στιγμή γύρω από την Ραφήνα καθαρά εξοχικές περιοχές όπως η Βραυρώνα, η Αρτέμιδα και το Πόρτο Ράφτη έχουν αστική συγκοινωνία, αν και ΔΕΝ έχουν και ένα πολυσύχναστο λιμάνι μέσω του οποίου διακινούνται ένα εκατομμύριο άνθρωποι τον χρόνο!!!

«Εν Άνδρω»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Μια διόρθωση το Π.Ραφτη κ η Βραυρώνα υπάγονται στο δήμο Μαρκοπούλου με έδρα το Μαρκόπουλο κ οι περιοχές αυτές εξυπηρετούνται μόνο με το ΚΤΕΛ Μαρκοπούλου, το οποίο έχει τακτική ανταπόκριση με τη γραμμή Αθήνα-Λαύριο/Σούνιο. Επισης υπάρχει κ ένα εξτρά δρομολόγιο κάθε ώρα Μαρ/λο-προαστιακός Κορωπίου-αεροδρόμιο κ πίσω.
Η Αρτέμιδα μονο εξυπηρετείται με αστικό απο Δουκ Πλακ μέσω Σπάτων.
Κ κατι ακόμα οι περιοχές της Αν.Αττικής δεν συνδέονται μεταξύ τους ουτε με κτελ κ φυσικα ουτε με αστικο παρα μονο με εναν κ καλα εθνικό δρόμο τον οποίο αν δεν τον ξέρεις έχεις μπερδευτεί κατι εντελώς αντίθετο με τις περιοχές του Σαρωνικού.
Κ εγω τώρα μιας κ ξεφυγα λιγο απ το θέμα με όλα αυτά αναρωτιέμαι... μήπως οι περιοχές που δεν θέλουν να αστικοποιηθούν απλά θέλουν να προστατευθούν απο διαφορες αυθαιρεσίες κ φορέων αλλα κ απλών ανθρώπων, οπως επισης να θέλουν να διατηρησουν ακέραιο τον γνήσιο χαρακτήρα τους κ πολλά άλλα...

This comment was minimized by the moderator on the site

Να εξετάσουν την νομική δυνατότητα οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να βάλουν δικά τους πούλμαν για μεταφορά των επιβατών από και προς το λιμάνι της Ραφήνας κατά τις ώρες των πλοίων η οποία θα συμπεριλαβμάνεται στο εισητήριο για όσους το επιθυμούν.Γ.Ξανθός
ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Καλή ιδέα. Το θέμα είναι ανοικτό αν υπάρξουν πρωτοβουλίες

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 7 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Να εξετάσουν την νομική δυνατότητα οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να βάλουν δικά τους πούλμαν για μεταφορά των επιβατών από και προς το λιμάνι της Ραφήνας κατά τις ώρες των πλοίων η οποία θα συμπεριλαβμάνεται στο εισητήριο για όσους το επιθυμούν.

This comment was minimized by the moderator on the site

Επανέρχομαι για τελευταία φορά και δεν είναι απαραίτητο να δημοσιευτεί το σχόλιο μου. Είμαι καθημερινός χρήστης της γραμμής 314, Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας - Ραφήνα. Το τέρμα είναι εκεί που ανέφερα παραπάνω, και η γραμμή λειτουργεί με το συγκεκριμένο τέρμα από τέλος Αυγούστου - αρχές Σεπτεμβρίου. Το σενάριο με το χωράφι στη διασταύρωση το είχα ακούσει και εγώ, χωρίς να το έχω επιβεβαιώσει, αλλά ποτέ δεν προχώρησε αφού το τέρμα που επιλέχτηκε τελικά, είναι δρόμος μεγάλου πλάτους με νησίδα στη μέση που καθιστά εύκολη την αναστροφή και τη στάθμευση των λεωφορείων και μη απαραίτητη την αγορά/ενοικίαση οικοπέδου.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Ως προς την τακτικότητα σήμερα είναι προφανές πως η γραμμή υπολειτουργεί. Συμφωνά μαζί σας πως αν πάει στο κέντρο και στο λιμάνι με τους χιλιάδες επισκέπτες και κατοίκους θα υπάρχει άλλο ενδιαφέρον. Τώρα για τον δρόμο εμένα με πήγαν στον δρόμο που κατεβαίνει από το ΕΣΥ Ραφήνας (πλάτους 5-6 μέτρων) και μου υπέδειξαν ένα τριγωνικό χωράφι περίπου 100 μέτρα ή λίγο παραπάνω από τα φανάρια. Ρώτησα και έναν φίλο από site της Ραφήνας και μου το επιβεβαίωσε.
Το πρόβλημα φίλε μου είναι το γιατί δεν προχώρησαν να χαρακτηρίσουν στο ΔΣ την περιοχή "αστική" ώστε να μπορούν να φέρουν το λεωφορείο στην πόλη; Μοιάζει να μην τους ενδιαφέρουν οι κάτοικοι, οι ταξιδιώτες και τα πολλά αυτοκίνητα των ταξιδιωτών παρκαρισμένα όλο το καλοκαίρι στους δρόμους. Λιμάνι και πόλη χωρίς ΑΣΤΙΚΗ (τακτική και οικονομική) συγκοινωνία είναι στο πουθενά. Αυτά. Και πάλι σε ευχαριστώ για την συζήτηση. ¨οτι θες δες το mail του site και το τηλέφωνο και τα λέμε αγαπητέ μου

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 7 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Σε συνέχεια της προηγούμενη ανάρτησης μου και της απαντήσεως σας, να διευκρινίσω ότι συμφωνώ για το κόμιστρο του ΚΤΕΛ σε σχέση με αυτό του αστικού. Συμφωνώ για την αναμενόμενη πληρότητα των δρομολογίων με προορισμό το κέντρο της Ραφήνας σε σχέση με το σημερινό τέρμα, αν και η τήρηση των δρομολογίων είναι κάτι το υποθετικό. Να διευκρινίσω ότι μίλησα για τη σύμβαση με το ΚΤΕΛ ως θέμα προς έρευνα για την καλύτερη ενημέρωση μας, από τη στιγμή που δεν υπάρχει αναφορά στο άρθρο σας, και δεν έχω λόγω να μην πιστέψω την απάντηση σας. Τέλος, ο δρόμος που τερματίζει το λεωφορείο λέγεται Χρυσοστόμου Σμύρνης, είναι εντός σχεδίου, είναι οδός μεγάλου πλάτους με νησίδα στη μέση και βρίσκεται εντός οικισμού, το συγκεκριμένο τμήμα του οποίου ανήκει διοικητικά στο Δήμο Ραφήνας-Πικερμίου.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Να που συμφωνούμε σε πολλά φίλε μου. Για τον δρόμο μάλλον κάνεις λάθος. Γιατί εγώ πήγα και τον είδα στη Διασταύρωση και δεν έχει καμία νησίδα στη μέση! Είναι πλάτους περίπου 5-6 μέτρων. Το λεωφορείο θα τερματίζει σε ένα τριγωνικό χωράφι γωνιακό που θα γίνει το τέρμα. Το χωράφι λένε πως ανήκει σε "φίλο"! Για κοίταξε το σε παρακαλώ. Ευχαριστώ και πάλι για την παρέμβαση σου.

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 7 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Για ψάξτε το λίγο καλύτερα. Το 314 κάνει τέρμα σε εντός σχεδίου περιοχή (από τη δεκαετία του 70 μάλιστα) και φυσικά όχι σε χωράφια. Το 314 άλλαξε τέρμα γιατί η εταιρία που παραχωρούσε χώρο από την ιδιοκτησία της στο Πικέρμι για να κάνει τέρμα το λεωφορείο, ζήτησε το καλοκαίρι το χώρο πίσω. Υπάρχει η δεν υπάρχει σύμβαση με τα ΚΤΕΛ για τη Ραφήνα και μέχρι πότε, η οποία τι δεσμεύσεις έχει; Ασχοληθείτε καλύτερα με το γεγονός ότι σήμερα πραγματοποιείται χοντρικά το 1 από τα 3 προγραμματισμένα δρομολόγια της γραμμής 314, σε τυχαίες ώρες, με αποτέλεσμα την απίστευτη ταλαιπωρία των επιβατών...
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Εν Άνδρω
(α) Ο δρόμος που τερματίζει το λεωφορείο είναι εκτός σχεδίου.
(β) Τι επιβάτες προσδοκά μια γραμμή που τερμάτιζε σε παραχωρημένο χωράφι στο πουθενά; Ενώ αν τερμάτιζε μέσα σε πόλη και μέσα σε λιμάνι θα ήταν φυσικά πιο τακτική από το σημερινό ημίωρο των ΚΤΕΛ. Αυτό συμβαίνει πάντα. και βεβαίως τρεις φορές πιο φτηνή!!! Αυτό γιατί δεν το λες;
(γ) Υπάρχει σύμβαση με το ΚΤΕΛ που λήγει το 2018!!! Δηλαδή σε λίγους μήνες. Αν η περιοχή χαρακτηριστεί "αστικη" θα έρθει το λεωφορείο. Αν όχι, ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ!!!
Είδες που το έψαξα και ξέρω. Ενώ εσύ μάλλον δεν ξέρεις πολλα. Είτε από άγνοια είτε για άλλους λόγους!!!
Πάντως σε ευχαριστώ που με παρακίνησες να στα πω και να τα μάθουν και οι άλλοι στο δημοτικό συμβούλιο και στην ραφήνα που μάλον δεν τα ξέρουν ...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 7 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Χρόνια στη Ραφήνα αυτό το παιχνίδι με το πανάκριβο ΚΤΕΛ. Σιγά τώρα που ο Βασιλάκης ο Πιστικίδης και ο Βαγγέλης ο Μπουρνούς - που ήταν από πριν στο παιχνίδι - που θα νοιάζονταν τώρα για τους Ραφηναίους. Για την καρέκλα τους ναι, για τους Ραφηναίους όχι. Απόδειξη πως πήγαν το λεωφορείο έξω από την πόλη απλώς για να εξυπηρετήσουν έναν ψηφοφόρο και φίλο τους. Αν δεν το ξέρετε να το μάθετε. Αλλά και το υπουργείο τι κάνει; Η αστική συγκοινωνία πως δέχεται να μην μπαίνει στην πόλη και στο λιμάνι που θα της φέρουν έσοδα και δέχεται να τερματίζει στο βουνό; Υπάρχει κάποιος στο Μεταφορών ή στην διοίκηση του Οργανισμού Συγκοινωνιών να πει κάτι για αυτή την εξώφθαλμη απόφαση; Οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας πως δέχτηκαν να συρθούν από έναν δήμαρχο και έναν γενικό γραμματέα χωρίς ίχνος ενδιαφέροντος για τους δημότες τους; Η αντιπολίτευση γιατί δεν βγήκε να καταγγείλλει αυτή την απράδεκτη ενέργεια του δημάρχου; Ίσως τα νησιά που το πήραν είδηση να κάνουν κάτι να βοηθήσουν την έρμη Ραφήνα, μιας και είναι προφανές πως η Ραφήνα πλέον στερείται τοπικών αρχών.

This comment was minimized by the moderator on the site

ε τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια;; προφανως εξυπηρετουνται συμφεροντα!!! αλλα ενταξει δω δεν εχουν αυτοι ουτε αποχετευτικο ουτε βιολογικο στους βοθρους τα ριχνουν σιγα να μην τους νοιαξουν τα εισητηρια που πληρωνει ο κοσμακης!!! και αν δεν υπηρχαν τα νησια θα ψοφαγαν της πεινας !!!