"Αγροτική περιοχή"… η Ραφήνα!!! Και πλήρωνε Ανδριώτη, Τηνιακέ, Μυκονιάτη και Ραφηναίε!!!
Εντυπωσιακή άποψη της πόλης της Ραφήνας, που κάποιοι δεν τολμούν να χαρακτήρισουν "αστική περιοχή". Έτσι το αστικό λεωφορείο με το φτηνό εισιτήριο - για 3,5 χιλιόμετρα - δεν θα φτάσει στην πόλη και στο λιμάνι. Θα τερματίζει σε κάτι αγρούς έξω από την πόλη!!! Δυστυχώς το λιμάνι και την πόλη που εσείς βλέπετε στην φωτογραφία, κάποιοι μάλλον δεν τόλμησαν να "δουν"!!!
Πλήρωνε εσύ Ανδριώτη, Τηνιακέ και Μυκονιάτη, τρεις φορές σχεδόν πάνω το εισιτήριο, για να πας Αθήνα, όταν βγεις στο λιμάνι της Ραφήνας!!! Πλήρωνε κι εσύ Ραφηναίε τα τριπλά για να πας κάθε μέρα από την Ραφήνα στην Αθήνα!!! Πληρώνετε όλοι γιατί έτσι αποφάσισε ο δήμαρχος και η πλειοψηφία του ΔΣ της… αγροτικής Ραφήνας!!!
Δυστυχώς οι παραπάνω δεν τόλμησαν να χαρακτηρίσουν την Ραφήνα "αστική περιοχή" - κάτι που είναι - και να ζητήσουν να φτάσει η αστική γραμμή μέχρι το κέντρο της πόλης τους και το λιμάνι τους!!! Έτσι το αστικό λεωφορείο, που πριν τερμάτιζε στο Πικέρμι, έφτασε να τερματίζει τώρα στην Διασταύρωση της Ραφήνας, σε έναν εξοχικό δρόμο - εκτός σχεδίου - λίγο έξω από την πόλη!!!
Τι κι αν στην πόλη της Ραφήνας ζουν 12.000 άνθρωποι και στο λιμάνι διακινούνται δεκάδες χιλιάδες κάθε Σαββατοκύριακο του καλοκαιριού και χιλιάδες τον χειμώνα; Κανείς από την πλειοψηφία του ΔΣ και ο δήμαρχος της Ραφήνας δεν ενδιαφέρθηκε για τους χιλιάδες ταξιδιώτες, αλλά ούτε και για τους ατυχείς χιλιάδες δημότες της πόλης τους. Ούτε φυσικά και για την κίνηση που συχνά ασφυκτιά στο κέντρο της πόλης τους.
Έτσι όλοι θα συνεχίσουν να πληρώνουν σχεδόν τρεις φορές πάνω εισιτήριο μιας το λεωφορείο το σταμάτησαν μόλις 3,5 χιλιόμετρα από την πόλη και το λιμάνι σε κάτι αγρούς!!! Την ίδια στιγμή γύρω από την Ραφήνα καθαρά εξοχικές περιοχές όπως η Βραυρώνα, η Αρτέμιδα και το Πόρτο Ράφτη έχουν αστική συγκοινωνία, αν και ΔΕΝ έχουν και ένα πολυσύχναστο λιμάνι μέσω του οποίου διακινούνται ένα εκατομμύριο άνθρωποι τον χρόνο!!!
«Εν Άνδρω»