Ώρα μηδέν για το «Πηνελόπη». "Στο σφυρί" για 800.000 ευρώ στις 6 Φεβρουαρίου!
Το Πηνελόπη αναχωρεί για τοπικό στην Άνδρο - Καλοκαίρι 2012 (φωτ. Εν Άνδρω).
Ώρα μηδέν για το «Πηνελόπη»! Το όμορφο, καλοτάξιδο, κάτασπρο πλοίο που άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του στην γραμμή Άνδρο-Τήνο-Μύκονο και αγαπήθηκε από τους νησιώτες για την συνέπεια και τους χαμηλούς ναύλους, «βγαίνει στο σφυρί» την Τέταρτη 6 Φεβρουαρίου με τιμή εκκίνησης του πλειστηριασμού, τις 800.000 ευρώ.
Το Πηνελόπη στον κόλπο της Ελευσίνας περιμένει την τύχη του (φωτ. Αρχιπέλαγος).
Το μέλλον του είναι άγνωστο. Το πλοίο βαρύνεται με χρέη και ανεξόφλητες εισφορές στο ΝΑΤ, που ανεβάζουν «την τιμή» σε πολύ περισσότερο κάτι που θα σκεφθεί σοβαρά ο όποιος υποψήφιος αγοραστής. Λογικά ο διαγωνισμός θα κηρυχθεί άγονος για να ακολουθήσουν και άλλοι, με χαμηλότερο τίμημα.
Αν τελικά δεν υπάρξει ενδιαφέρον, ίσως ακολουθήσει την σκληρή μοίρα που οδηγεί στα διαλυτήρια Αλιάγα στην Τουρκία, που όσοι ταξίδεψαν μαζί του και το αγάπησαν απεύχονται…
Δύο από τους πλοιάρχους του Πηνελόπη. Πάνω ο τελευταίος πλοίαρχος του, ο τηνιακός καπετάν Κώστας Βελαλόπουλος. Κάτω ο καπετάν Τζέφρι Γιακουμίδης (φωτ. Αρχιπέλαγος).
Το «Πηνελόπη Α.» της εταιρίας «Agoudimos Lines», πρωτοήρθε στην Άνδρο, στις αρχές του 1990. Βαπόρι που άντεχε στις χοντρές θάλασσες κέρδισε την εμπιστοσύνη των επιβατών που εξυπηρετούσε σχεδόν χωρίς διακοπή τους δύσκολους χειμώνες.
Από την γέφυρα του πέρασαν άξιοι πλοίαρχοι με περγαμηνές στην ακτοπλοΐα: Τζέρυ Γιακουμίδης, Αχιλλέας Ταρλάμης, Κώστας Βελαλόπουλος.
Το Πηνελόπη αναχωρεί με ρυμουλκό από Ραφήνα. Τίτλοι τέλους 18 Ιουνίου 2014.
Το πλοίο είχε σταματήσει τα ταξίδια του από το Σεπτέμβρη του 2013, μετά από επίσχεση εργασίας που είχαν κάνει οι επί πολλούς μήνες απλήρωτοι ναυτικοί, που αποτελούσαν το πλήρωμα του.
Στις 18 Ιουνίου 2014, το «ΠΗΝΕΛΟΠΗ» ξεκίνησε ρυμουλκούμενο από τη Ραφήνα, με τελικό προορισμό τον Κόλπο της Ελευσίνας, όπου παραμένει μέχρι σήμερα.
Ας έχει μια καλή τύχη…
Σ.Δ.