Πόσοι ήρθαν το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας στην Άνδρο; Η κίνηση σε αριθμούς.
Ραφήνα. Φωτογραφία αρχείου Εν Άνδρω.
Η Άνδρος πρέπει να είναι ικανοποιημένη από το ποσοστό επισκεψιμοτητας το πρώτο long weekend του 2017; Και ναι και όχι.
Αν και δεν βοήθησε και πολύ ο καιρός, αν και το νησί είναι μάλλον καλοκαιρινός προορισμός, αν και τα περισσότερα ξενοδοχεία, εστιατόρια, κέντρα διασκέδασης και καφετέριες ήταν κλειστά, αν και δεν έγινε καμία διαφήμιση, εν τούτοις η Άνδρος διατήρησε τα περσινά ποσοστά της. Και μάλιστα τα αύξησε οριακά. Κάτι που σε απόλυτους αριθμούς μεταφράζεται σε σχέση με πέρσι σε… 62 περισσότερους επισκέπτες και 100 επί πλέον αυτοκίνητα!
Βέβαια φέτος πρέπει να υπολογισθεί και μια άλλη παράμετρος: οι ακτοπλοϊκές εταιρίες μείωσαν την τιμή των εισιτήριων που αποτέλεσε ένα ακόμα κίνητρο για κάποιον, να επισκεφθεί το νησί.
Αν επιτυχία λοιπόν ήταν να παραμείνουμε στα περσινά επίπεδα, τότε τα καταφέραμε. Αυτό θέλουμε όμως;
Εδώ χρειάζεται μεγάλη συζήτηση, προγραμματισμός, στοχευμένες κινήσεις, προετοιμασία, συλλογική δουλειά, σχεδιασμός. Οι εποχές είναι δύσκολες και δυσκολεύουν περισσότερο (οικονομικά και κοινωνικά). Ο ανταγωνισμός είναι ανελέητος και στην «τουριστική βιομηχανία» επιβιώνουν και προκόβουν, μόνον όσοι προβλέπουν και κάνουν έγκαιρα έξυπνες κινήσεις. Η εσωστρέφεια βλάπτει…
Αυτά προς το παρόν.
Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΗΜΕΡΟΥ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
2016 Επιβάτες 2.714
Ι.Χ 580
2017 Επιβάτες 2.776
Ι.Χ 680
Αύξηση 2,3% στους επιβάτες και 17,2 % στα Ι.Χ.
Κ.Χ.