Κάτι αλλάζει στα δρομολόγια της Ραφήνας: Προσπάθεια για άνοιγμα των γραμμών…

 

Κάτι αλλάζει στη Ραφήνα και στις ακτοπλοϊκές γραμμές. Η Golden Star Ferries ζητά από το ΣΑΣ που θα συγκληθεί την Τρίτη 26/9 να εγκρίνει ένα νέο καθημερινό δρομολόγιο του ταχυπλόου SuperRunnerμε το οποίο θα συνδέσει την Ραφήνα, με Σύρο, Τήνο και Μύκονο από 1ης μέχρι 31ης Οκτωβρίου 2017. Πρόκειται για διερευνητική προσπάθεια της εταιρείας με στόχο να δουν αν θα υπάρξει θετική ανταπόκριση στο νέο δρομολόγιο.

Είναι η πρώτη φορά που θα δρομολογηθεί ταχύπλοο από Ραφήνα για Σύρο. Η γραμμή θα δώσει την ευκαιρία στη Σύρο να έχει πρόσβαση στην Αττική σε 1 ώρα και 50 λεπτά. Συνάμα θα συνδέσει δύο κεντρικά νησιά, την Τήνο και την Μύκονο, με την πρωτεύουσα των Κυκλάδων.

Μέχρι σήμερα η Σύρος έχει συγκοινωνία μόνο μέσω Πειραιά. Ο χρόνος του συμβατικού πλοίου είναι 3 ώρες και 34 λεπτά. Το άνοιγμα των αδελφών Στεφάνου δείχνει πως απαγκιστρώνονται από την λογική να βάζουν πλοία σε ήδη διαμορφωμένες γραμμές και προχωρούν στην διερεύνηση νέων δρομολογίων.

Η διερευνητική προσπάθεια της Golden Star Ferries έρχεται ως συνέχεια της ευρείας σύσκεψης που έγινε πριν δύο μέρες στο δημαρχείο της Σύρου μεταξύ του δημάρχου Σύρου Γ. Μαραγκού, του αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων Γ. Λεονταρίτη και των αδελφών Στεφάνου της GoldenStarFerries. Μια προσπάθεια που έρχεται ως συνέχεια μετά την εφετινή επιτυχή τουριστική προσπάθεια της Σύρου με έλληνες τουρίστες.

Ρωτήσαμε τον Γιώργο Στεφάνου αν μπορεί να επιχειρηθεί σε επόμενο βήμα και η σύνδεση της Άνδρου με την Σύρο. Η απάντηση ήταν πως ενδιαφέρεται. Αλλά για την ώρα δεν θέλουν να πουν τίποτα περισσότερο. Όμως άφησε να εννοηθεί πως μελετούν σοβαρά μια τέτοια προοπτική…

«Εν Άνδρω»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Η κίνηση αυτή -αν και εφόσον εγκριθεί- θα αποτελέσει την αρχή μιας ουσιαστικής και επι μονίμου βάσεως σύνδεση της Σύρου με τη Ραφήνα, αλλά και ως επέκταση των υπολοίπων νησιών με τη Σύρο και μάλιστα με ταχύπλοο! Για χρόνια παρατηρούμε τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, τα οποία ειναι και επιδοτούμενα απο το κράτος- να εκτελούνται με συμβατικά πλοία που οχι μονο δεν πληρουν συχνα τις προϋποθέσεις μεταφοράς επιβατών, αλλά δεν γίνονται με την επιθυμητή συχνότητα ώστε να δώσουν τη δυνατότητα της απρόσκοπτης μετάβασης των Κυκλαδιτών προς και απο την πρωτεύουσα των Κυκλάδων. Η Ανδρος για παράδειγμα αυτό το διάστημα έχει τρία δρομολόγια προς τη Σύρο (δύο την Πέμπτη και ενα την Παρασκευή), αλλα σε ώρες οι οποίες δεν βολεύουν τον απλό πολίτη να έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες και τις κεντρικές αρχές της Περιφέρειας (δρομολόγια μεσημερινά ή βραδυνα). Ετσι, οι περισσότεροι επιβαρύνονται με το κόστος διαμονής μιας νύκτας στη Σύρο, μην έχοντας την αυθημερόν επιστροφή στην Ανδρο, οπως οι κατοικοι της Πάρου και της Νάξου για παράδειγμα. Ενα ταχύπλοο λοιπον απο Ραφήνα με ενδιάμεσο σταθμό την Ανδρο και εν συνεχεία τη Σύρο, θα έλυνε αρκετά προβλήματα μετακίνησης και ενδοεπικοινωνίας του βορειότερου νησιού των Κυκλάδων με τη Σύρο και κατ'επέκταση με τις κεντρικές και νότιες Κυκλάδες.