Διάλογος με τον δήμαρχο Σουσούδη για τον τουρισμό!... Βελτιωμένη κίνηση τον Ιούλιο. Κάμψη στο τέλος λόγω καταστροφών στην Αττική.

 

O Ιούλιος σώζει την παρτίδα. Ατυχώς όμως λόγω της μεγάλης εθνικής καταστροφής σε Μάτι, Νέο Βουτζά και Ραφήνα η τελευταία εβδομάδα του (23/7 με 29/7) παρουσιάσε κάμψη γεγονός που περιόρισε τα κέρδη για το νησί.

Αναλυτικά, σύμφωνα με το Λιμεναρχείο Άνδρου, το πρώτο 15θήμερο του Ιουλίου 2018 είχε καταγραφεί μια επιβατική αύξηση της τάξεως του 7%. Τελικά λόγω της καταστροφής στην απέναντι ακτή της Αττικής ο Ιούλιος 2018 οι πίνακες κίνησης του Λιμεναρχείου έκλεισαν με αύξηση των επιβατών +3,87% και των ΙΧ +12,25%.

Με απόλυτους αριθμούς η Άνδρος τον Ιούλιο 2017 είχε αφίξεις 39.764 επιβατών και τον Ιούλιο 2018 είχε αφίξεις 41.301 επιβατών. Ήτοι +3.87%. Αντιστοίχως σε ΙΧ τον Ιούλιο 2017 είχε αφίξεις 7.184 ΙΧ και τον Ιούλιο 2018 είχε 8.064. Ήτοι +12.25%.

 

Ως προς τον Ιούνιο 2017 και 2018 η εμφανιζόμενη πτώση στον πίνακα δεν είναι τόσο μεγάλη όση φαίνεται μιας και ο Ιούνιος 2017 είχε και το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος που διακινήθηκαν αρκετές χιλιάδες επιβατών και ΙΧ. Αυτό ως μια επεξήγηση της μεγάλης πτώσης.

Το airbnb και η Αττική

Υπάρχει πτώση στον τουρισμό τον Ιούνιο και άνοδο τον Ιούλιο. Βελτιωμένη είναι η εικόνα των ξένων τουριστών κυρίως λόγω αύξησης των ενοικιάσεων airbnb. Εκατοντάδες είναι τα σπίτια του νησιού που ενοικιάστηκαν σε ξένους (Γάλλους, Ιταλούς, Γερμανούς κλπ).

Πάρα τις εξορμήσεις του Δήμου Άνδρου στο εξωτερικό τελικά τους ξένους τουρίστες έφερε κυρίως το ιντερνέτ και το airbnb! Το ίντερνετ δεν το έχει αξιοποιήσει ο Δήμος Άνδρου κι αυτό φαίνεται από την ηλεκτρονική του σελίδα που υπολειτουργεί ακόμα και σε επίπεδο Άνδρου καθώς όλα αυτά τα χρόνια της η επισκεψιμότητα της είναι σταθερά στο 1% (δημοσκοπήσεις 2016 & 2018).

Από την άλλη χωρίς καμία σοβαρά οργανωμένη προσπάθεια η Άνδρος δίνει μεμονωμένα και κατά περίπτωση τη μάχη της για να καθιερωθεί σε νησί του Σαββατοκύριακου με άξονα αναφοράς την Αττική και την Αθήνα. Κι όπως δείχνει η κίνηση αυτό το επιτυγχάνει, καθώς τα χρήματα περιορισμένα πλέον όπως και ο χρόνος των διακοπών των ελλήνων.

Από αυτή την άποψη ο χρόνος του ταξιδιού και η απόσταση από την Αττική είναι ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα, που ακόμα δεν έχει αξιοποιηθεί με συλλογικό και οργανωμένο τρόπο. Και βεβαίως κάθε μεταβολή, θετική ή αρνητική, στην Αττική επηρεάζει την οικονομία του νησιού. Ας ελπίσουμε ότι η μεγάλη καταστροφή της Ανατολικής Αττικής, η μεγαλύτερη αστική καταστροφή σε καιρό ειρήνης, δεν θα επηρεάσει μεσοπρόθεσμα το νησί μας.

Η ακτοπλοΐα

Τέλος δυό λόγια για τα καράβια. Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Άνδρου και πέρσι και εφέτος είναι η καλύτερη όλων των εποχών. Πολλά τα καθημερινά δρομολόγια προς Ραφήνα και ιδιαίτερα ενισχυμένα με τοπικά τα Σαββατοκύριακα. Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη και οργανωμένη, από την ιδιωτική πρωτοβουλία, βοήθεια προς την Άνδτο.

Η Fast Ferries αυτή τη στιγμή είναι η βασική εταιρεία του νησιού με πολλά ημερήσια δρομολόγια. Αλλά και η η Golden Star Ferriesείναι ιδιαίτερα σημαντική μιας και εκτός της καθημερινής σύνδεσης με την Αττική με το νέο δρομολόγιο της άνοιξε την Άνδρο στις Κυκλάδες και στην Κρήτη. Κάτι που ούτε να ονειρευτεί κάποιος δεν τολμούσε.

Τέλος, η παρουσία της Sea Jets είχε θετικό πρόσημο συνδέοντας το καλοκαίρι την Άνδρο με ταχύπλοο με την Αττική και τις Κυκλάδες και με συμβατικό με Σποράδες και Θεσσαλονίκη! Και βεβαίως κάθε Σ/Κ το Tera δίνει βοήθεια στην τοπική κίνηση.  - «Εν Άνδρω»

 ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΘΕΟΔΟΣΗ ΣΟΥΣΟΥΔΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΜΠΑΣΑΝΤΗ

Ο ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΣΟΥΣΟΥΔΗΣ ΓΡΑΦΕΙ:

"ΟΣΟ Η ΑΓΝΟΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΑΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ … Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΗΤΤΗΤΗ !

Όταν τα δημοσιεύματα είναι ανυπόστατα πρέπει κάποιοι να μαζευτούν.

Η Άνδρος τα τελευταία χρόνια κάνει σημαντικά άλματα στον τουρισμό και η επισκεψιμότητα ιδιαίτερα ξένων τουριστών, σημειώνει μεγάλη αύξηση χρόνο με το χρόνο.

Σε αυτό συνέβαλαν και συμβάλλουν όλοι οι φορείς.

Παρακάτω παραθέτουμε μερικά από τα δημοσιεύματα που σαν Δήμος και φορείς προκαλέσαμε και αφορούν στην απήχηση που έχει το νησί μας στο εξωτερικό

http://andros.gr/…/539-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%89%CE%BC%CE%B9…

https://www.telegraph.co.uk/…/g…/best-greek-islands/greek-9/

https://www.tripadvisor.com.gr/Tourism-g580193-Andros_Cycla…

https://www.greeka.com/cyclades/andros/

https://agreekadventure.com/making-the-most-of-your-trip-t…/

https://encc.eu/activi…/events/becc-preparatory-seminar-2018

https://www.revolvy.com/page/Andros

ANDROS.GR

Εγκωμιαστικό άρθρο για την Άνδρο σε διεθνή ιστοσελίδα

Official page of Andros island, Greece

https://www.facebook.com/sousoudis/posts/1926286464103059

Ο ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΠΑΣΑΝΤΗΣ ΑΠΑΝΤΑ:

"Κύριε Σουσούδη ευχαριστώ για την απάντηση. Δείχνει ότι είστε σε φόρμα επικοινωνιακά και πάντα ενεργός στο facebook.

Υπέροχη η αυτοκριτική σας την προσυπογράφω:

ΟΣΟ Η ΑΓΝΟΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΑΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ … Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΗΤΤΗΤΗ !

Επιτέλους πρώτη φορά σας βλέπω τόσο, ώριμο. Καταλάβατε κάτι από την άγνοια σας και τις ανοησίες που κάνετε τόσα χρόνια ως δήμαρχος. Αυτό είναι μια αρχή.

Το ότι παραδέχεστε και τις σκοπιμότητες σας (αυτές που γεννά η προσκόλληση σας στην εξουσία) είναι ακόμα κάτι. Δεν σας αθωώνει όμως.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ NES 247

Τώρα έχω ένα ερώτημα: γιατί απαντάτε στο "καταραμένο" Εν Άνδρω αφού μας έχετε καταγγείλει για μπούλινγκ; Λίγο πρωτότυπη κατηγορία το μπούλινγκ σε 56χρόνους!!! Μήπως γιατί το μεν site του Δήμου Άνδρου έχει απήχηση 1% και η δε λατρεμένη σας Ανδριακή (αλλά και κολλητή του κ. Καπάκη συνάμα!!!) έχει απήχηση 2%;;;

Νομίζω πως είδατε κι αποείδατε κάνατε την ανάγκη φιλοτιμία και γράψατε σε εμάς! Μας διαβάζουν πολλοί (λένε κάτι για 44% οι μετρήσεις). Αλλά για ρωτήστε καλού-κακού και τον κολλητό σας που τελευταία απέκτησε ειδικότητα στις δημοσκοπήσεις.

Διαπιστώνω πως η απάντηση σας εδώ έχει την σκοπιμότητα "μπας και σας διαβάσει κανεις"! Αλλά κι έτσι δεν πειράζει. Διάλογος να γίνεται βρε αδερφέ...

Και ένα δεύτερο ερώτημα: Πως λέτε με τόση προχειρότητα πως 8-10 δημοσιεύματα έφεραν τους ξένους (του aiirbnb, των μονοπατιών, των μοναστηριών κλπ) στην Άνδρο! Αν είναι τόσο απλά τα πράγματα τι χρειάζονται οι διαφημιστικές καμπάνιες των άλλων νησιών; Γιατί δεν τους αποκαλύπτετε εσείς το μυστικό;

Αλήθεια έχετε ποτέ μιλήσει με τους ακτοπλοϊκούς παράγοντες; Λένε πως η Άνδρος είναι νησί εσωτερικού τουρισμού και του Σαββατοκύριακου; Και γι' αυτό βάζουν τόσα τοπικά. Έχετε μιλήσει ποτέ με κανέναν ακτοπλόο; Τους Στεφανου, τον Παναγιωτάκη, τον Ηλιόπουλο; Τι σας είπαν;

Δυστυχώς διαπιστώνουμε πως παρά τα τόσα οικογενειακά ταξίδια σας στο Μιλάνο, στη Μύκονο και σε τόσα άλλα κοσμικά μέρη δεν μάθατε και πολλά από τουρισμό (και ακτοπλοΐα) όλα αυτά τα χρόνια.

Αρκεί όμως πως για την ώρα καταλάβατε ότι "Η ΑΓΝΟΙΑ, Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ" οδηγουν στην "ΑΝΟΗΣΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΗΤΤΗΤΗ !" Όσο αήττητη είναι η μάταιη προσκόλληση στην εξουσία...

Καλό σας βράδυ δήμαρχε. Περιμένω με χαρά την επόμενη ανταλλαγή επιστολών και επιχειρημάτων μεταξύ μας...

ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΠΑΣΑΝΤΗΣ

 

 

 

 

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΣΑΝΤΗ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ
Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΗΤΤΗΤΗ

ΧΩΡΙΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ Η ΨΙΨΙΝΑΚΗΠΑΡΕΑ-ΨΙΨΙΝΟΠΑΡΕΑ
ΧΩΡΙΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΙΡΗΝΗ ΛΑΖΑΡΗ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ στην εταιρεία Δήμος Άνδρου

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ
Έχετε δίκιο Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΗΤΤΗΤΗ. Γιατί ανοησία είναι να απαντάτε κυρία μου με αυτό το ύφος εσείς μια που δηλώνει "δημοσιογράφος" και "παράγει" μερικά "θετικά" ή αρνητικά δελτία τύπου με μόνο στόχο να φτιάξουν το προφίλ του εργοδότη σας.
Στην Αμέρικη - από όπου αντιγράψατε την ιστοριούλα της δεκαετίας του 1960 - την εργασία στα γραφεία τύπου δεν την θεωρούν καν δημοσιογραφία και όσοι την ασκούν είναι υπάλληλοι που κάνουν δημόσιες σχέσεις! Πως και σας διέφυγε αυτή η λεπτομέρεια γατί ισχύει από το 1950 μέχρι σήμερα. Δεν το αναφέρει καμιά αμετικάνικη ιστοριούλα απ΄όσες ξέρετε;
Μάλλον δεν έχετε εργαστεί στις ΗΠΑ για να ξέρετε τέτοια πράγματα. Θυμάμαι πως το 1988 ως ανταποκριτής αθηναϊκής εφημερίδας στον ΟΗΕ όλοι όσοι εργάζονταν στα γραφεία τύπου των ξένων αποστολών δεν δήλωναν δημοσιογράφοι. Και πιστέψτε με ήξεραν περισσόρερες, καλύτερες και πιο επικαιρες ιστοριούλες από αυτή που αντιγράψατε από το εγχειρίδιο του 1960 εσείς.
Λοιπόν επειδή συμφωνώ μαζί σας πως η ΑΝΟΗΣΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΗ (αλήθεια μήπως ξέρετε ποιος το είπε και αν το είπε έτσι ακριβώς ή αλλιώς μιας και αντιγράφετε ιστοριούλες;).. Και επίσης νομίζω πως και η ημιμάθεια σας είναι ΑΝΙΚΗΤΗ (αυτή πιο σωστή λέξη στην μεταφραση). Αυτο θα το έλεγα μιας και δίδαξα κάποτε Επικοινωνία/Δημοσιογραφια στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στις ΗΠΑ.
Εκτιμώ ιδιαίτερα ότι τολμήσατε και υπογράψατε για πρώτη φορά με το όνομα σας τα σχόλια σας. Είναι μια αρχή κι αυτό...
ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΠΑΣΑΝΤΗΣ
ΥΓ Αλήθεια γιατί υπογράφετε "Γραφείο τύπου στην εταιρεία Δήμος Άνδρου"; Ο Δήμος Άνδρου από πότε έγινε εταιρεία;

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Κατασκευάζοντας μια είδηση – Τα αντιδεοντολογικά πειράματα του Τζόνσον
Όσα γνωρίζουμε και όσα μαθαίνουμε προέρχονται από πηγές των οποίων την αξιοπιστία σπάνια αμφισβητούμε. Και συνήθως επιλέγουμε από τις ειδήσεις αυτά που συμφωνούν με τις πεποιθήσεις μας. Αν κάτι επιβεβαιώνει τις ιδέες που έχουμε ήδη διαμορφώσει το θυμόμαστε και το αναπαράγουμε.
Αυτό το παράξενο –αν και τόσο συνηθισμένο- φαινόμενο προσπάθησε να μελετήσει ένας ψυχολόγος που δε φημιζόταν για τον κομφορμισμό του.

Το 1964 ο Τζ. Κ. Τζόνσον ήταν καθηγητής συμπεριφορικής ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο της Ατλάντα. Προσπαθούσε να διδάξει τους μαθητές του να σκέφτονται και επεξεργάζονται κάθε πληροφορία χωρίς προκατάληψη.
Για να τους δείξει ότι δεν έπρεπε να δέχονται άκριτα ούτε καν τις δικές του παραδόσεις τους έκανε –χωρίς να το ξέρουν- πειραματόζωα.

Στους δέκα μεταπτυχιακούς φοιτητές του ανακοίνωσε ότι την επόμενη μέρα θα επισκεπτόταν το πανεπιστήμιο τους, για μια ημερήσια διάλεξη, ένα από τα πιο ανορθόδοξα πνεύματα της Γερμανικής Ακαδημίας Επιστημών, ο δόκτωρ Βερουκστάιν.

Ο συγκεκριμένος ψυχολόγος είχε καταφέρει να συνενώσει τη φαινομενολογία του Χούρσελ με τη φιλοσοφία του Βιτγκενστάιν, σε μια αναδυόμενη επιστήμη που ο ίδιος ονόμαζε φαινομενολογική γλωσσολογία.
Ο Τζόνσον είπε «εμπιστευτικά» στους φοιτητές του ότι ο δρ Βερουκστάιν ήταν μια εκκεντρική μεγαλοφυΐα, πράγμα καθόλου παράξενο, αφού ήταν ο μοναδικός μαθητής και φίλος του εξίσου εκκεντρικού και μεγαλοφυή Βιτγκενστάιν. (Ο Βιτγκενστάιν, αν δεν το γνωρίζετε, δεν ήταν απλώς εκκεντρικός. Είχε κλειστεί σε ψυχιατρικό άσυλο για λίγο καιρό. Και αυτό σίγουρα το γνωρίζανε οι φοιτητές του Τζόνσον.)
Ο καθηγητής ανακοίνωσε ακόμα στους φοιτητές του, ότι ένας από αυτούς θα αναλάμβανε να διδάξει τη σκέψη του δόκτορα Βερουκστάιν στους πρωτοετείς φοιτητές.

Την επομένη οι μεταπτυχιακοί φοιτητές περίμεναν με ανυπομονησία το δρ Βερουκστάιν, του οποίου κανένα βιβλίο δεν είχαν βρει στη βιβλιοθήκη (εκείνη την εποχή δεν υπήρχε διαδίκτυο).
Ο Δόκτωρ καθόλου δεν τους απογοήτευσε. Το ατημέλητο ντύσιμο του και τα φλογοβόλα μάτια του, τους θύμισαν εξαρχής τις φωτογραφίες του Βιτγκενστάιν. Όταν ξεκίνησε να μιλάει γοητεύτηκαν περισσότερο. Ο Βερουκστάιν δεν έμοιαζε με τίποτα απ’ ό,τι είχαν ακούσει έως τότε.
Όπως δήλωσαν οι ίδιοι ένιωσαν σαν να τους μιλούσε ο Νίτσε ή κάποιος ποιητής ή ο ίδιος ο Βιτγκενστάιν.

Παρακολούθησαν την τρίωρη διάλεξη με προσήλωση, κρατώντας σημειώσεις και μην τολμώντας να διακόψουν τον εμπνευσμένο καθηγητή –παρά τις εκατοντάδες απορίες που είχαν. Στο τέλος χειροκρότησαν όρθιοι, βέβαιοι ότι μόλις είχαν ζήσει μία από τις σημαντικότερες φοιτητικές εμπειρίες της ζωής τους.
Ο καθηγητής Τζόνσον τους ζήτησε να του παραδώσουν μια εργασία, ώστε να διαλέξει ποιος φοιτητής θα δίδασκε τους πρωτοετείς.

Την επόμενη φορά που συναντηθήκανε τους φανέρωσε την αλήθεια: Ο «δρ Βερουκστάιν» δεν ήταν μαθητής του Βιτγκενστάιν. Δεν ήταν καν ψυχολόγος. Δεν ήταν καν σώφρον!
Το πραγματικό του όνομα ήταν Μίλλερ. Ήταν γερμανοεβραίος και είχε φύγει από τη Γερμανία το 1936, σε ηλικία είκοσι χρονών, για να γλιτώσει από τους Ναζί.
Στην Αμερική είχε κάνει διάφορες δουλειές μέχρι που διαγνώστηκε με παρανοϊκή μανιοκατάθλιψη (έτσι έλεγαν τότε το διπολικό με σχιζοειδή συμπεριφορικότητα).
Ο δρ Τζόνσον τον βρήκε σε μια ψυχιατρική κλινική και τον δίδαξε για λίγες εβδομάδες ψυχολογία και γλωσσολογία.

Οι φοιτητές δυσκολεύτηκαν πολύ να πιστέψουν όσα τους έλεγε ο καθηγητής τους. Στις εργασίες τους τα λόγια του παρανοϊκού είχαν οργανωθεί για να γίνουν κατανοητά από τους ίδιους –και να μπορέσουν να πείσουν τον καθηγητή τους ότι τα είχαν καταλάβει αρκετά για να πάρουν τη θέση του επίκουρου.

Και το πιο περίεργο: Μήνες μετά την αποκάλυψη οι φοιτητές του συνέχιζαν να χρησιμοποιούν –πιθανότατα ασυνείδητα- σκέψεις του «δρα Βερουκστάιν» στις εργασίες τους!

Όμως ο Τζόνσον δεν αρκέστηκε στα συμπεράσματα αυτού του πειράματος. Όπως προείπαμε ήταν αντικομφορμιστής και ίσως αυτός να είναι ο λόγος που η ακαδημαϊκή του καριέρα έληξε τόσο άδοξα, ενώ κανένα επιστημονικό περιοδικό δε δημοσίευσε ποτέ τα αποτελέσματα των αντιδεοντολογικών του πειραμάτων.

Ο Τζόνσον ήθελε να δείξει ότι δεν είναι το κύρος της αυθεντίας που πείθει τους ανθρώπους, αλλά η πληροφορία από μόνη της σε συνδυασμό με τις προϋπάρχουσες πεποιθήσεις. Για να το πετύχει αυτό χρησιμοποίησε ως πειραματόζωα τους ισοβίτες των φυλακών της Βοστόνης.
Ο διευθυντής των φυλακών ήταν παιδικός του φίλος και δεν έφερε καμιά αντίρρηση στο πείραμα που του πρότεινε ο Τζόνσον.
Στις συγκεκριμένες φυλακές εκτίανε την ποινή τους, σε μόνιμη απομόνωση, κάποιοι εγκληματίες που συνέχιζαν να συμπεριφέρονται εγκληματικά ακόμα και μετά τον εγκλεισμό τους.
Γι’ αυτούς –λόγω της απομόνωσης- έφτιαξε ο Τζόνσον μια παραποιημένη έκδοση της τοπικής εφημερίδας. Όλες οι ειδήσεις παρουσιάζονταν ως είχαν εκτός από μια «προσθήκη» στη τρίτη σελίδα. Αυτή η «προσθήκη» ήταν η αποκάλυψη ότι τον Κένεντι δεν τον είχε εκτελέσει ο Όσβαλντ, αλλά μια ομάδα αφροαμερικάνων τρομοκρατών με την ονομασία «Μαύρα Λιοντάρια». Η είδηση ήταν ένα μικρό δίστηλο χωρίς πολλές λεπτομέρειες –ούτε το όνομα του ρεπόρτερ.
Λίγες μέρες αφότου δόθηκε η εφημερίδα στους φυλακισμένους ο Τζόνσον τους συνάντησε κατ’ ιδίαν και τους εξήγησε ότι η είδηση της εκτέλεσης από αφροαμερικάνους ήταν ψευδής.
Οι φυλακισμένοι δυσπίστησαν αρχικά στα λόγια του Τζόνσον, αλλά οι περισσότεροι μετά από λίγο παραδέχτηκαν ότι δεν το είχαν πιστέψει.

Λίγο καιρό μετά ο διευθυντής έστειλε κάποιο φύλακα να κάνει μια φιλική κουβέντα με τους φυλακισμένους. Καθώς μιλούσαν ο φύλακας ανέφερε τον Κένεντι και τη δολοφονία του.
Και ενώ οι αφροαμερικάνοι φυλακισμένοι δεν έκαναν κανένα σχόλιο, οι λευκοί –όλοι τους- εκμυστηρεύονταν στο φύλακα ότι η δολοφονία του προέδρου είχε γίνει από νέγρους. Και του έδιναν λεπτομέρειες και αποδείξεις γι’ αυτό -που δεν είχαν διαβάσει στην παραποιημένη εφημερίδα του Τζόνσον.

Το συμπέρασμα του Τζόνσον ήταν αυτό που αναφέρουμε στην αρχή του κειμένου: Οι άνθρωποι πιστεύουν ό,τι τους «πεις», αρκεί η πληροφορία να συμφωνεί με τις προϋπάρχουσες πεποιθήσεις. Και όχι μόνο το πιστεύουν, αλλά το αναπτύσσουν στο μυαλό τους, δημιουργώντας συνδέσεις και συνειρμούς εκεί που δεν υπάρχουν.

(Υλικό το βιβλίο : «Αλήθεια και πεποίθηση», της Jane Underfield, μετάφραση Νίκος Παπαγεωργίου, εκδόσεις Πάρεργο, 1970.)
Η ΨΙΨΙΝΟΠΑΡΕΑ (ΟΠΩΣ "ΕΥΓΕΝΙΚΑ" ΜΑΣ ΟΝΟΜΑΣΕ).

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Πολύ ενδιαφέρουσα αναφορά. Πολύ παρωχημένη όμως. Δυστυχώς κοπέλα μου στα ελληνικά πανεπιστήμια η επικοινωνία είναι στη δεκαετία του 1970. Τα πράγματα έχουν προχωρήσει πολύ στην εποχή του διαδικτύου, αλλά δεν το έχουν πάρεί είδηση οι περισσότεροι διδάσκοντες. Η "κατασκευή" των ειδήσεων έχει αλλάξει ριζικά. Δες τα βιβλία μας:
"Ο Κόσμος των Ειδήσεων" Δ. Μπασαντης - Κ. Στράτος 1991 (εξαντλημένο)
"Ο Ημερήσιος Τύπος" Δ. Μπασαντής 2002 (Οδυσσέας) σχεδόν εξαντλημένο
Όπως και η ιστορική αναδρομή στις έρευνες των ειδήσεων στα ΕΝΘΕΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ
"Τηλεόραση και εκλογές" 2000
"ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ" 2000
"ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ" 2000
όλα εξαντλημένα
Όμως παρα την ιστορική τεκμηρίωση για την ιστορία και την θεωρία των ειδήσεων που έχουμε κάνει σήμερα με το διαδίκτυο έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα. Έχουμε γραψει σχετικά σε σειρά άρθρων και μαθημάτων στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (2012-2015) και σε πρόσφατο βιβλίο μας το 2017-2018.
Τώρα έχετε δίκιο σας είπαμε περιπαικτικά ΨΙΨΙΝΟΠΑΡΕΑ από τίτλο σχετικού παιδικού βιβλίου. Αν σας στενοχώρησε ζητούμε συγνώμη. Όμως δεν σας είπαμε ποτέ όμως ΨΙΨΙΝΑΚΗΠΑΡΕΑ. Δηλαδή παρέα του "celebrity" Ψινάκη. Αυτό τουλάχιστον το προσέξαμε...
Συγνώμη και για την περικοπή του ψευδώνυμου σας. Δεν μας αρέσει να δεχόμαστε χαρακτηρισμούς χωρίς απόδειξεις. Εκτός αν θεωρείτε απόδεικτικό στοιχείο την παραπάνω επικοινωνιακή ιστοριούλα. Τότε να γράψουμε κι εμείς 2-3 που αποδεικνύουν το αντίθετο γι΄αυτούς που "επεξεργάζονται" τις "ειδήσεις" σε γραφεία και διαδρόμους της εξουσίας, που μπορεί να πληρώνει μισθούς σε δημοσιογράφους, να διορίζει σε γραφεία δημοσιογράφους, που διακινούν "ειδήσεις" δοξαστικές προς την εξουσία!
Αλλά τότε θα φτάναμε πάλι σε επίπεδο αντιπαράθεσης. Και αυτό πιστέψτε μας δεν σας συμφέρει...
Καληνυχτα σας...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

"Ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο του Μαραθώνα ζήτησε την παραίτηση του δημάρχου Ηλία Ψινάκη, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασής του. Οι δημοτικοί σύμβουλοι θα καταθέσουν ψήφισμα, ζητώντας την παραίτηση του κ. Ψινάκη, στον υπουργό Εσωτερικών Πάνο Σκουρλέτη. Στη συνεδρίαση συμμετείχαν 25 από τους 33 δημοτικούς συμβούλους, ενώ απουσίαζε ο κ. Ψινάκης."
Είναι δυνατόν? Που φτάσαμε? Η μπασκλασαρία να ζητά παραίτηση των celebritιes? Και μετά τι θα κάνουν μόνα τους στο Namos τα δημαρχόπουλα;

This comment was minimized by the moderator on the site

ΟΣΟ Η ΑΓΝΟΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΑΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ … Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΗΤΤΗΤΗ !

Όταν τα δημοσιεύματα είναι ανυπόστατα πρέπει κάποιοι να μαζευτούν.
Η Άνδρος τα τελευταία χρόνια κάνει σημαντικά άλματα στον τουρισμό και η επισκεψιμότητα ιδιαίτερα ξένων τουριστών, σημειώνει μεγάλη αύξηση χρόνο με το χρόνο.
Σε αυτό συνέβαλαν και συμβάλλουν όλοι οι φορείς.
Παρακάτω παραθέτουμε μερικά από τα δημοσιεύματα που σαν Δήμος και φορείς προκαλέσαμε και αφορούν στην απήχηση που έχει το νησί μας στο εξωτερικό

http://andros.gr/…/539-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%89%CE%BC%CE%B9…

https://www.telegraph.co.uk/…/g…/best-greek-islands/greek-9/

https://www.tripadvisor.com.gr/Tourism-g580193-Andros_Cycla

https://www.greeka.com/cyclades/andros/

https://agreekadventure.com/making-the-most-of-your-trip-t…/

https://encc.eu/activi…/events/becc-preparatory-seminar-2018

https://www.revolvy.com/page/Andros

ANDROS.GR
Εγκωμιαστικό άρθρο για την Άνδρο σε διεθνή ιστοσελίδα
Official page of Andros island, Greece

https://www.facebook.com/sousoudis/posts/1926286464103059

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ. ΜΠΑΣΑΝΤΗ

Κύριε Σουσούδη ευχαριστώ για την απάντηση. Δείχνει ότι είστε σε φόρμα επικοινωνιακά και πάντα ενεργός στο facebook.
Υπέροχη η αυτοκριτική σας την προσυπογράφω:
ΟΣΟ Η ΑΓΝΟΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΑΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ … Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΗΤΤΗΤΗ !
Επιτέλους πρώτη φορά σας βλέπω τόσο, ώριμο. Καταλάβατε κάτι από την άγνοια σας και τις ανοησίες που κάνετε τόσα χρόνια ως δήμαρχος. Αυτό είναι μια αρχή.
Το ότι παραδέχεστε και τις σκοπιμότητες σας (αυτές που γεννά η προσκόλληση σας στην εξουσία) είναι ακόμα κάτι. Δεν σας αθωώνει όμως.
Τώρα έχω ένα ερώτημα: γιατί απαντάτε στο "καταραμένο" Εν Άνδρω αφού μας έχετε καταγγείλει για μπούλινγκ; Λίγο πρωτότυπη κατηγορία το μπούλινγκ σε 56χρόνους!!! Μήπως γιατί το μεν site του Δήμου Άνδρου έχει απήχηση 1% και η δε λατρεμένη σας ΑΝΔΡΙΑΚΗ (αλλά και κολλητή του κ. Καπάκη συνάμα!!!) έχει απήχηση 2%;;;
Είδατε κι αποείδατε λοιπόν κάνατε την ανάγκη φιλοτιμία και γράψατε σε εμάς! Μας διαβάζουν πολλοί (λένε κάτι για 44% οι μετρήσεις). Αλλά για ρωτάτε καλού-κακού και τον κολλητό σας που τελευταία απέκτησε ειδικότητα στις δημοσκοπήσεις.
Από αυτή την άποψη η απάντηση σας εδώ έχει ντην σκοπιμότητα "μπας και σας διαβάσει κανεις"! Αλλά κι έτσι δεν πειράζει. Διάλογος να γίνεται βρε αδερφέ...
Και ένα δεύτερο ερώτημα: Πως λέτε με τόση προχειρότητα πως 5-6 δημοσιεύματα στο εξωτερικό έφεραν τους ξένους του aiirbnb στην Άνδρο! Αν είναι τόσο απλά τα πράγματα τι χρειάζονται οι διαφημιστικές καμπάνιες των άλλων νησιών; Γιατί δεν τους αποκαλύπτετε το μυστικό;
Αλήθεια έχετε ποτέ μιλήσει με τους ακτοπλοϊκούς παράγοντες; Λένε πως η Άνδρος είναι νησί εσωτερικού τουρισμού και του Σαββατοκύριακου; Και γι' αυτό βάζουν τόσα τοπικά. Έχετε μιλήσει ποτέ με κανέναν ακτοπλόο; Τους Στεφανου, τον Παναγιωτάκη, τον Ηλιόπουλο; Τι σας είπαν;
Δυστυχώς διαπιστώνουμε πως παρά τα τόσα οικογενειακά ταξίδια σας στο Μιλάνο, στη Μύκονο και σε τόσα άλλα κοσμικά μέρη δεν μάθατε και πολλά από τουρισμό (και ναυτιλιακά) όλα αυτά τα χρόνια.
Αρκεί για την ώρα πως καταλάβατε πως "Η ΑΓΝΟΙΑ, Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ" οδηγουν στην "ΑΝΟΗΣΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΗΤΤΗΤΗ !" Όσο αήττητη είναι η μάταιη προσκόλληση στην εξουσία...
Καλό σας βράδυ δήμαρχε. Περιμένω με χαρά την επόμενη ανταλλαγή επιστολών και επιχειρημάτων μεταξύ μας...
ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΠΑΣΑΝΤΗΣ

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 6 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro