Επιχορήγηση 15 ή 20 εκατ. στην ακτοπλοΐα για τη σύνδεση των νησιών...

 

Φωτογραφία αρχείου ΕΝ ΑΝΔΡΩ

Έρχεται δύσκολος χειμώνας για την ακτοπλοΐα. Με δεδομένη την πιο δύσκολη άνοιξη και το μέτριο καλοκαίρι το υπουργείο Ναυτιλίας αποφάσισε να δράσει πριν αρχίσουν οι μαζικές αποχωρήσεις πλοίων από τις γραμμές ενόψει χειμώνα. Έτσι, με τροπολογία που κατατέθηκε την Τρίτη στη Βουλή δίνεται η δυνατότητα, έως τις 31 Δεκεμβρίου, έκτακτης επιχορήγησης ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ στην ακτοπλοΐα. Αυτό ανακοίνωσε η Γενική Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Χριστιάνα Καλογήρου.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΕΝ ΑΝΔΡΩ ενδεχομένως το ποσό της επιχορήγησης που ανέφερε η ΓΓ Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής να περιοριστεί στα 15 εκατομμύρια € και θα καλύπτει όλες τις γραμμές (ακτοπλοϊκές, πορθμειακές κλπ).

Για να γίνει κατανοητό τι σημαίνει αυτή η επιχορήγηση όταν δόθηκε ξανά επιδότηση 5 εκατ. € στην ακτοπλοΐα πριν καιρό οι δύο εταιρείες της γραμμής μας πήραν από 70.000 €. Με αυτά τα δεδομένα αναμένεται από τα 15 εκατ. να πάρουν μέχρι το τέλος του έτους γύρω στις 200.000 €. Κάτι που μεταφράζεται σε επιδότηση 10 δρομολογίων από τα 60 που θα κάνουν μέχρι το τέλος του έτους. Με τα σημερινά δεδομένα η βοήθεια είναι αρκετά σημαντικά ώστε να διατηρηθούν οι γραμμές που έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα από την πανδημία.

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Οι δύο ακτοπλοϊκές της γραμμής μας αν δεν απατώμαι, επιδοτήθηκαν μια φορά το καλοκαίρι απο το αρμόδιο υπουργείο, προς το τέλος Σεπτέμβρη δεύτερη φορά και αυτή που αναφέρεται στο άρθρο θα είναι η τρίτη. Επομένως μειώνουν αρκετά την όποια "χασούρα" αν μου επιτρέπεται η λέξη αυτή. Ο Σεπτέμβρης κύλησε πολύ καλά δεδομένης της κατάστασης με τον κορωνοϊο από πλευράς κίνησης επιβατικού κοινού. Ο Οκτώβρης πάλι μέχρι τα μέσα του μήνα που βοήθησε και ο καιρός, είχε και αυτός σημαντική κίνηση. Θα πεί κανείς οτι τα Σαββατοκύριακα μόνα τους δεν φθάνουν για να κρατηθεί ένα πλοιο στη γραμμή. Παρατηρείται ομως οτι και το πρωινό δρομολόγιο της Δευτέρας βαίνει αυξημένο σημαντικά σε κίνηση, καθώς και το απογευματινό ορισμένων καθημερινών απο Ραφήνα γεμίζει (πχ τις Πέμπτες). Δυστυχώς τα δύο από τα τρία νησιά της γραμμής δεν έχουν αεροδρόμιο, οπότε η μοναδική μετάβαση προς και από αυτά είναι η θαλάσσια οδός. Ο Πειραιάς αποτελεί μεν εναλλακτική λύση, αλλά με παραπάνω διάρκεια ταξιδιού για Τήνο, Μύκονο με ένα συμβατικό πλοίο. Η Ραφήνα ήταν και παραμένει το κοντινότερο λιμάνι από το οποίο μπορεί κάποιος να μεταβεί προς τα τρία νησιά ή να επιστρέψει από αυτά στην Αττική γη.