ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΝΑΥΛΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ! ΠΡΩΤΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ...

Από αύριο Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022 οι ακτοπλοϊκές εταιρείες κάτω από την πίεση του ράλι των τιμών των καυσίμων αναπροσαρμόζουν τις τιμές αυξάνοντας από 13% έως 15% τα ναύλα των πλοίων. Έτσι οι τιμές των εισιτηρίων των πλοίων για επιβάτες και ΙΧ αυξάνουν αντιστοίχως:

Για Άνδρο: Για τους επιβάτες από 23 ευρώ σε 25. Και για ΙΧ από 48 ευρώ σε 50.

Για Τήνο: Για τους επιβάτες από 32 ευρώ σε 35. Και για ΙΧ από 63 ευρώ σε 67.

Για Μύκονο: Για τους επιβάτες από 35 ευρώ σε 38. Και για ΙΧ από 70 ευρώ σε 74.

Ρωτήσαμε ναυτιλιακό παράγοντα σχετικά με την αύξηση και μάς είπε: «Η κατάσταση έχει πλέον ξεφύγει με τα καύσιμα. Από το καλοκαίρι του 2021 μέχρι το καλοκαίρι του 2022 το 2021 το ναυτιλιακό πετρέλαιο εκτινάχθηκε από τα 500 ευρώ ο τόνος (2021) στα 1200 (2022). Μια αύξηση της τάξεως του 120% !!! Τα εισιτήρια αντιστοίχως ανέβηκαν περίπου 28%. Για παράδειγμα η Άνδρος από 19,5 ευρώ πήγε στα 25 ευρώ. Υπάρχει μια προσπάθεια εξισορρόπησης των αυξήσεων μοιράζοντας το κόστος..."

Σύμφωνα με τις απαντήσεις που λάβαμε μπήκαμε σε προβληματισμό. Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες επί χρόνια δημιουργούσαν κερδοφορία τους καλοκαιρινούς μήνες και έτσι συντηρούσαν και τα δρομολόγια του χειμώνα που σε μεγάλο βαθμό ήταν ελλειμματικά. Έτσι είχαμε εδώ και αρκετά χρόνια δύο δρομολόγια την μέρα που βοήθησαν την Άνδρο και τα άλλα νησιά να αναπτυχθούν. Το ερώτημα που μας έμεινε μετά από την συζήτηση μας είναι αν με τα σημερινά δεδομένα της ακρίβειας σε Ελλάδα (και Ευρώπη) μπορεί να διατηρηθεί αυτό το μοντέλο δρομολογίων. Ίδωμεν...

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

πολυ ωραια τα πλοια τησ ανδρου χρυση αυγη,. χρυση αμμος 2 που εγερνε superferry2 50χρονων για ποια πλοια μας μιλατε κυριοι φατε κουτοχορτο και ταμα στους εφοπλισταδες να κανετε πελατες μου!!!!!!!!!!!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Προς SK: Οι τοπικές αρχές (διαχρονικά και ανεξαρτήτως πολιτικής απόχρωσης) σέβονταν και τιμούσαν τους χορηγούς τους...

This comment was minimized by the moderator on the site

Δε ξέρω αν η λύση είναι το λιμάνι του Πειραιά ή κάτι άλλο, πάντως αναρωτιέμαι το θέμα δεν ενδιαφέρει το δήμο της Άνδρου? Ο δήμαρχος Άνδρου δεν πρέπει να παρέμβει στο θέμα?

ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Να ζητήσει πλοίο από Πειραιά μήπως; Λέτε να υπάρξει εταιρεία να θέλει τέτοιο δρομολογιο;

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 2 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Προς κ Αντωνη
πολύ καλά τα λετε...μια εξήγηση είναι ότι οι πλοιοκτήτες δεν έχουν ανταγωνισμό από αλλο λιμανι για Άνδρο...όποτε κάνουν ο,τι θέλουν κ έχουν στήσει ένα ιδιότυπο "καρτέλ" με τις τιμές μονίμως εναρμονισμένες μεταξύ τους ( τελευταία φορά που θυμάμαι ανταγωνισμό τιμών ήταν επί εποχής Αγουδημου με το Πηνεπολη Α)...Για Τηνο κ Μύκονο που έχουν ανταγωνισμό από Πειραιά, δεν τους παίρνει να κουνηθούν κ πολύ, γιατί θα βλέπουν τα πλοία τους άδεια για τους προορισμούς αυτούς...έτσι την πληρώνουμε οι Ανδριωτες... το κακό τόσα χρόνια είναι ότι δεν βλέπω να ιδρώνει το αυτί καμιάς τοπικης αρχής, ασχέτως πολιτικού χώρου στον οποίο ανήκει, και καμία κίνηση να πιέσει κάπως...μόνο ευχαριστήρια κ λιβανισματσ στους εφοπλιστές....

This comment was minimized by the moderator on the site

Πληρώνουμε «χρυσάφι» (συγκριτικά με Τήνο και Μύκονο) το μονοπώλιο της Ραφήνας

This comment was minimized by the moderator on the site

σιγά μη πάω φέτος σε νησί διακοπές

This comment was minimized by the moderator on the site

Η απορία του ANTONIS είναι λογικότατη. Η Ανδρος είναι συγκριτικά ακριβότερη από Τήνο και Μύκονο. Βέβαια η εξήγηση είναι απλή: Μονοπώλιο λέγεται. Σε Τήνο και Μύκονο μπορείς να πας και από Πειραία. Για την Ανδρο οι εφοπλιστάδες μας το έχουν μονοπώλιο. Ή Ραφήνα ή... κολυμπώντας. Οπότε χτυπάνε αλύπητα. Όταν όμως ο Ηλιόπουλος πριν κάποια χρόνια τους είχε βάλει το Tera Jet με το ίδιο εισιτήριο με το συμβατικό, είχαν σφίξει οι κ@@λοι και έτρεχαν να κάνουν προσφορές....

This comment was minimized by the moderator on the site

Α, ρε Βάγγο πως φαίνεται πως είσαι του ΣΚ επισκέπτης. Μην τους κάνεις άγαλμα. Γύρνα πίσω στην εποχή που είχες ένα καράβι την μέρα τον χειμώνα. Να δεις πόσα φορτία θα περιμένουν και πόσοι θα πηγαινοερχονται το ΣΚ. Τα πλοία είναι δρόμοι είπε ο Χατζημάρκος. Και οι δρόμοι φέρνουν χρήμα στους προορισμούς. Αν εσύ νομίζεις πως θα τα καταφέρεις βρίζοντας κάντο. Θα βρεις 2-3 για παρέα. Οι άλλοι χρειάζονται πλοία σωστα, ασφαλή, οργανωμένα. Και τέτοια έχουμε ευτυχώς. Το κόστος είναι κόστος για όλους μας. Αλλά και γι' αυτούς που τα τρέχουν. Να δεις τι πλοία έβαλε ο Γκριμάλντι όπου μπήκε σε γραμμή.
Το πρόβλημα είναι όπως είπε ο ΧΡΗΣΤΟΣ ότι όταν πέσουν τα καύσιμα τίποτα δεν πέφτει. Ούτε τα εισιτήρια. Αυτό είναι πρόβλημα και δεν αφορά τα καράβια. Αφορά τους καφέδες, το φαγητό, τα ενοικια, τα ξενοδοχεία. Ζητάτε κάτι που δεν το παρέχετε οι ίδιοι ΧΡΗΣΤΟ. Είδες να πέσει κάποια τιμή πουθενά; Αυτό είναι το πρόβλημα μας.

This comment was minimized by the moderator on the site

Τα καυσιμα μπορει μεν να εχουν ακριβυνει σε παγκοσμιο επιπεδο, σε ευρωπαϊκο ομως ειμαστε η μοναδικη χωρα με πανω απο τα € 2.25 μεσο ορο τιμης ανα λιτρο αμολυβδης τουλαχιστον! Ενας Γερμανος επισκεπτης της Ανδρου ειδε την περασμενη Παρασκευη την τιμη σε πρατηριο του νησιου και γουρλονωντας τα ματια του απορησε. Εξηγωντας μου το βλεμμα του, ειπε πως στην Γερμανια που η αμολυβδη εφθασε κοντα στα €2.00 το λιτρο, το θεωρουν πολυ ακριβο! Εδω γιατι, ρωτησε. Συγκρινε τους μεσους μηνιαιους μισθους των δυο χωρων και απορησε.. Εμεις στα νησια με πανω απο €2.50 το λιτρο και με περαν του οκταμηνου που δεν εχουν καταβληθει τα ποσα των ΜΑΝ (μοναδικοι αριθμοι νησιωτη) στους λογαριασμους των δικαιουχων, τι πρεπει να κανουμε?

This comment was minimized by the moderator on the site

Εγώ θέλω να δω αν και όταν πέσουν οι τιμές των καυσίμων μειωθούν και οι τιμές των εισιτηρίων. Γιατί όσο καλό είναι να μοιραζόμαστε τις αυξήσεις άλλο τόσο καλό είναι να μοιραζόμαστε και τις μειώσεις ή κάνω λάθος;;;;;

Περισσότερα