Οι ακτοπλοϊκές χορηγούν την Άνδρο: Η χτεσινή περίπτωση της Golden Star Ferries...

Το νέο πυροσβεστικό αυτοκίνητο που δόθηκε δωρεάν στον Δήμο Άνδρου από την ΚΕΔΕ ετοιμάζετε να ταξιδέψει για Άνδρο. Μπροστά του ο πρόεδρος των Εθελοντών Δασοπυροσβεστών Ν. Χαζάπης και η Γραμματέας του Συλλόγου Ι. Σαραβάνου.

Επί χρόνια οι ακτοπλοϊκές εταιρείες του νησιού μας προσφέρουν αφειδώλευτα χορηγίες μεταφοράς δημοτικών και πυροσβεστικών αυτοκινήτων στο νησί. Εκτός όλων των άλλων χορηγιών μεταφοράς που προσφέρουν στις αθλητικές ομάδες του νησιού και σε προσκεκλημένους Έλληνες και ξένους δημοσιογράφους που θα γράψουν για το νησί. Απλώς οι χορηγούμενοι θα πρέπει να αναφέρουν την χορηγία ώστε να φαίνεται και το κοινωνικό πρόσωπο της επιχειρηματικότητας.

Αν κάποιος υπολογίσει το άθροισμα όλων των χορηγιών μεταφοράς βρίσκει ένα απίστευτο κονδύλι των χρόνων. Μόνο το σύνολο των επιχορηγούμενών μεταφορών είναι από 30.000 μέχρι 60.000 ευρώ τον χρόνο για κάθε εταιρεία. Αφήστε τα δημοτικά αυτοκίνητα (σκουπιδιάρες, φορτηγά κλπ) όταν χρειάζεται και τα πυροσβεστικά όταν πρέπει, που κι αυτά είναι αρκετές χιλιάδες ευρώ τον χρόνο. 

Σε ελάχιστες περιπτώσεις ζητάνε κάτι πέρα από την απλή αναφορά από τους χορηγούμενους σε κάποια ανακοίνωση, που συνήθως γίνεται από τους περισσότερους στο προφίλ τους στο facebook. Κι εκεί τελειώνουν. Μόνο ο Δήμος Άνδρος τακτικός και συνεπής σε όλα τα δελτία τύπου που στέλνει και σε εμάς αναγράφει και τονίζει την προσφορά τους αδιάλειπτα, ενώ ο δήμαρχος έχει ομολογήσει δημοσίως και σε πολλά δελτία πως οι εταιρείες αποτελούν μόνιμους στυλοβάτες του Δήμου.  

Τυχαία μάθαμε μετά από κάποιο τηλεφώνημα στην Golden Star για την μεταφορά πυροσβεστικού αυτοκινήτου και τριών δασοπυροσβεστών στην Αθήνα και σκεφτήκαμε την ιδέα ενός ρεπορτάζ, πέρα από τις τυπικές ανακοινώσεις. Κι αυτό γιατί ένα ρεπορτάζ επί του σημείου έχει αμεσότητα, ζωντάνια, συναισθήματα και περιγραφές, που ελκύουν την προσοχή και δίνει ένταση στην είδηση. Επιπλέον το ρεπορτάζ ξεπερνά το αργόσυρτο τόνο και ενίοτε και τον καθυστερημένο χρόνο ενός δελτίου τύπου. Ένα ρεπορτάζ έχει συνεπώς πολλαπλάσια απήχηση από ένα στερεότυπο δελτίο τύπου στο προφίλ ενός συλλόγου στο facebook. 

Με αφορμή λοιπόν την χορηγία της Golden Star προς τους δασοπυροσβέστες, που μετέφερε δωρεάν το καινούριο πυροσβεστικό όχημα του Δήμου Άνδρου, που έχει παραχωρηθεί στον ΣΕΔΑ και μαζί του τους τρεις δασοπυροσβέστες κάνουμε αυτή την ξεχωριστή αναφορά στις χορηγίες. Και ειδικότερα στην χορηγία προς τον ΣΕΔΑ σε κεντρική εκδήλωση της ομοσπονδίας εθελοντών δασοπυροσβεστικών συλλόγων που ανταποκρίθηκαν σε πρόσκληση του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Ν. Χαρδαλιά για την παροχή δωρεάν ατομικού υλικού σε τελετή που έγινε στην Αθήνα. 

Το αυτοκίνητο περιμένει να φορτωθεί στο Superferry για την μεταφορά του στην Άνδρο

Για την ιστορία: Κατεβήκαμε φουριόζοι στο λιμάνι της Ραφήνας στη σωστή ώρα. Τετάρτη απόγευμα στις 18:00. Βρήκαμε το πυροσβεστικό όχημα και δύο από τους τρεις δασοπυροσβέστες μπροστά του στο σωστό σημείο για φωτογράφηση. Περίμεναν να επιβιβαστούν στο Superferry που είχε έρθει κατάφορτο από Άνδρο και θα έκανε τοπικό για να φέρει και άλλους από τους χιλιάδες επιστρέφοντες μετά το Πάσχα. Τραβήξαμε φωτογραφίες χαιρετίσαμε και φύγαμε. Και με τον δικό μας τρόπο μετατρέψαμε την είδηση της μέρας, σε ρεπορτάζ, χρονογράφημα, αλλά και άρθρο προσθέτοντας και στοιχεία, που αφορούν την κοινωνική συνεισφορά των εταιρειών στην Άνδρο. 

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ . ΤΟ ΝΑ ΣΥΓΓΡΙΝΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΞΟΔΕΥΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ ΚΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟ.
ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΞΟΔΕΨΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ Η GOLDEN, ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝ H FAST ΚΟΚ...
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΙΤΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ

This comment was minimized by the moderator on the site

Φίλοι του Εν Άνδρω έχετε κάνει λάθος στα εισιτήρια και το κόστος των δωρεάν μεταφορών των εταιρειών. Από έγκυρη πηγή σας πληροφορώ πως μόνο στη μία εταιρεία (αυτή που έχει τα περισσότερα δρομολόγια τον χρόνο) έχουν υπολογίσει τα δωρεάν εισιτήρια από και προς Άνδρο σε 7.000 τον χρόνο!!! Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται αθλητικά σωματεία, σύλλογοι, Δήμος, προσκλήσεις κλπ. Αν υπολογίσετε το κόστος αυτών των εισιτήριων μόνο με 10 ευρώ το εισιτήριο μιλάμε για 70.000 ευρώ! Άρα έχετε υποκοστολογίσει τις δωρεάν παροχές. Είναι πολύ μεγαλύτερες από ότι γράφετε.
Για την Fast Ferries δεν είναι σωστό αυτό που γράφετε "ότι δεν άντεξε" και ζητά μισά εισιτήρια για ένα μέρος των εισιτηρίων της ετησίως (αθλητικά, συλλόγων κλπ). Απλά αποφάσισε να ευθυγραμμίσει την τιμολογιακή πολιτική της με αυτή των άλλων δύο νησιών της γραμμής. Συνεχίζει όμως να προσφέρει πλήθος εισιτηρίων δωρεάν στον Δήμο και στις υπηρεσίες του στην Άνδρο, που είναι ένα πολύ μεγάλο κονδύλι, στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής της στο νησί.
Αν αρχίσει να προσφέρει δωρεάν εισιτήρια στους συλλόγους και των τριών νησιών θα βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να αυξήσει περαιτέρω το κόστος των εισιτηρίων. Κάτι που θεωρεί λάθος στη σημερινή δύσκολη συγκυρία.
Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία στο έγκυρο σάιτ σας...

This comment was minimized by the moderator on the site

Κατ αρχάς να ξεκινήσω ότι τα ποσά που αναφέρετε δεν είναι σε καμία περίπτωση πραγματικά. Αν υπολογίσουμε κόστος αυτοκινήτου και επιβάτη στα 75 ευρώ, θα πρέπει να γίνονται 200 με 400 μεταφορές το χρόνο, που σημαίνει καθημερινά χορηγία κατά μέσο όρο. Επίσης, να θυμίσω ότι υπάρχουν και κάποιες ειδικές εκπτώσεις σε αυτοκίνητο και επιβάτες, οπότε το νούμερο μεγαλώνει των μετακινήσεων. Να θυμίσω επισης ότι σχεδόν σε όλες τις εκδηλώσεις, χορηγός είναι η fast Ferries, της οποίας ο ιδιοκτήτης δεν έχει καμία σχέση με Άνδρο, απλά σέβεται τους επιβάτες που μεταφέρει.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Υπάρχουν 4 αθλητικά σωματεία στο νησί. Κάθε εβδομάδα μετακινούνται για μπάσκετ ή ποδόσφαιρο για εκτός έδρας αγώνες 18 αθλητές κάθε ομάδας αναλόγως το πρόγραμμα καθώς και προπονητής και συνοδός. Επί 20 εβδομάδες τον χρόνο πόσο μας κάνουν; Ξέρετε; 20 εισιτήρια πήγαινε και 20 έλα = 40 εισιτήρια για μια ομάδα το Σαββατοκύριακο. Επί περίπου 20 ΣΚ τον χρόνο = 800 εισιτήρια τον χρόνο. Επί 25 ευρώ το εισιτήριο = 20.000 ευρώ κάθε ομάδα. Επί 2 ομάδες = 40.000 ευρώ τον χρόνο. Και αυτά αφορούν μόνο τις δύο ομάδες.
Τώρα υπάρχει και το βόλευ που έχει λιγότερες μετακινήσεις. Άλλες 6.000 ευρώ τον χρόνο. Και βέβαια και Ναυτικός Όμιλος που έχει τουλάχιστον 12 τουλάχιστον μετακινήσεις με τουλάχιστον 7 άτομα + βαν + τρειλερ = 84 + 84 αλέ ρετούρ = 168 ατομικά εισιτήρια. Με κόστος = 4.200 ευρώ Συν το τρειλερ και το βαν 24 εισιτήρια Χ 100 ευρώ το ένα = 2.400 ευρώ. Κάντε μια άθροιση όλων και έχετε το ευγενές ποσό των 52.800 ευρώ τον χρόνο. Χωρίς να υπολογίζουμε τα 2-3 play-off όπου τα εισιτήρια είναι περισσότερα.
Αυτά για τον αθλητισμό της Άνδρου και μόνο.
Η Golden Star αντέχει και εφέτος να δίνει δωρεάν όλα τα εισιτήρια. Η Fast Ferries μέχρι πέρσι τα έδινε κι αυτή δωρεάν. Από εφέτος ζητά να πληρώνεται το μισό εισιτήριο γιατί δεν αντέχει πια.
Βάλτε τώρα και τον Δήμο Άνδρου, την πυροσβεστική, τους δασοπυροσβέστες (αυτοκίνητα εργασίας, φορτηγά, οχήματα κλπ) Όλα δωρεάν και από τις δύο εταιρείες. Σύμφωνα με ανθρώπους του Δήμου όλα αυτά τα δωρεάν ανέρχονται σε 30.000 ευρώ τον χρόνο ή περισσότερα. Αθροίστε τα αθλητικά (52.800 ευρώ τον χρόνο χωρίς τα play off) και τα δημοτικά (30.000 ευρώ τον χρόνο) και μετά διαιρέστε δια του 2 (δύο εταιρείες) και έχετε πάνω από 40.000 ευρώ ανά εταιρεία. Τα βρίσκετε λίγα;
Και σίγουρα έχουμε ξεχάσει κι αλλά που δεν μας είπαν (δημοσιογράφους, αποστολές κλπ) Αυτά με πληροφορίες από τις εταιρείες.
Ευχαριστούμε για το ευγενικό σχόλιο σας που μάς επέτρεψε μια λίγο πρόχειρη μα κατατοπιστική ανάλυση για να γνωρίζουν οι ανδριώτες τις έμμεσες χορηγίες των δύο εταιρειών...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 1 χρόνο πριν από το χρήστη enandro enandro