Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις της Άνδρου στο Instagram και στο Facebook
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΝΔΡΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ - ΜΠΑΡ) ΣΤΟ ΙΝΣΤΑΓΚΡΑΜ
Η έρευνα και η αποτύπωση της πορείας των ανδριώτικων επιχειρήσεων (εστιατόρια - μπαρ) στο Ίνσταγκραμ και στο Φέισμπουκ ξεκίνησε από μια φράση της Έλενας Ζαχαριουδάκη στο εστιατόριο Λιθοδομή στο Κόρθι: "πάμε πολύ καλά στα social media. Ξεκινήσαμε από το καλοκαίρι του 2022 και βλέπουμε διαρκώς μεγαλύτερη ανταπόκριση τόσο στο Φέισμπουκ όσο και στο Ίνσταγκραμ. Δεν είναι ακόμα τα μεγάλα νούμερα ακολούθων όσο το ότι είμαστε εκεί και μας βλέπουν. Και αρκετοί επισκέπτες - ιδίως οι νεώτεροι - μας βρίσκουν από εκεί".
Κρατήσαμε την φράση της Έλενας και σε πρώτη ευκαιρία ρωτήσαμε το μπαρ - καφέ Notre στην πλατεία Καΐρη της Χώρας για την απήχηση του στα social media. Ο Νίκος Σίμπουρας λίγο πιο σκεφτικός εξήγησε πως για την ώρα - αν και έχει σελίδες και στα δύο μέσα - η απήχηση τους είναι μάλλον μικρότερη σχετικά με την πελατεία του. Θεωρεί όμως πως πρόκειται για ένα ανερχόμενο ποσοστό. Ιδίως οι νεώτεροι έχουν αρχίσει να τον ανακαλύπτουν.
Στη συζήτηση παρέμβηκε για ένα λεπτό και ο Παναγιώτης Ραΐσης που έχει το μπαρ ΝΕΟΝ (ΝΕΩBAR) λίγο πιο πέρα με τη διαπίστωση πως πολλοί είναι οι νέοι τον ανακαλύπτουν από τα social media. Όπως έχει διαπιστώσει: "όταν κάνεις αναρτήσεις και δουλεύεις στα social media έχεις ανταπόκριση. Κάτι που φαίνεται και στη δουλειά σου" κατέληξε...
Στη συνέχεια ρωτήσαμε τηλεφωνικά τον Σταμάτη Θωμά - συνιδιοκτήτη του γνωστού εστιατορίου "Σταμάτης" στο Μπατσί - τι ανταπόκριση βρίσκει στο Ίνσταγκραμ που έχει σελίδα. Η απάντηση του θετική. "Ανεβάζω διάφορα πιάτα και βλέπω πως αρκετοί έρχονται και τα ζητάνε", σχολίασε...
Μετά αρχίσαμε τα τηλεφωνήματα σε τρία γνωστά beach bar για να έχουμε μια ιδέα. Και στα τρία οι ιδιοκτήτες ήταν πολύ θετικοί. Στις Αποθήκες ο Πέτρος Ζαννάκης θεωρεί πως ήδη πάει καλά και βλέπει πλέον αρκετούς επισκέπτες...
Στο Swell o Γιάννης Χαλάς ήταν ενθουσιασμένος. "Σταμάτησα να τυπώνω αφίσες για τα πάρτι μου. Αρκεί η αφίσα στο Ίνσταγκραμ και στο Φέισμπουκ και οι πολλές αναδημοσιεύσεις που κάνουν οι πελάτες και φίλοι μου. Η απήχηση των αναδημοσιεύσεων είναι πολύ μεγάλη...", κατέληξε.
Στις αναδημοσιεύσεις στηρίζεται και η Kaliva του Βασίλη Μπατή στο Γαύριο. "Η νεολαία πλέον μάς βρίσκει κατευθείαν από τα social media ή και από τις κοινοποιήσεις των δικών σας δημοσιεύσεων για αντίστοιχα θέματα στα social media. Έχουμε περάσει πια σε νέα εποχή..."
Κλείνουμε όπως αρχίσαμε με το Ίνσταγκραμ με την Έλενα Ζαχαριουδάκη να τονίζει πως και το μπαρ "δόλομα" που έχει αν και μόλις ξεκίνησε δείχνει κινητικότητα στα social media..."
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΝΔΡΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ - ΜΠΑΡ) ΣΤΟ ΦΕΪΣΜΠΟΥΚ
Στο Φέισμπουκ - που είναι πιο παλιό μέσο κοινωνικής επικοινωνίας - η κατάσταση μοιάζει αντίστοιχη. Οι ανδριώτικες επιχειρήσεις που ρωτήσαμε και ψάξαμε έχουν κι εκεί ξεκινήσει το μικρό σαφάρι πελατών. Η Λιθοδομή πάει καλά. Οι άλλοι ακολουθούν. Όπως φαίνεται χρειάζεται συνεχής και κεφάτη ενημέρωση το μέσο...
Όπως εξήγησε ο Νίκος Σίμπουρας "πρέπει να ενημερώνουμε συνέχεια την σελίδα μας για να υπάρχουμε καθημερινά. Ποιος μπορεί όμως να το κάνει με την συνεχή καθημερινή δουλειά;" Στις Αποθήκες ο Πέτρος Ζαννάκης έχει πάρει απόφαση κι αυτός να γίνει τακτικότερος στην ενημέρωση. Από τους τρεις που έχουν σελίδα στο Φέισμπουκ και ρωτήσαμε μόνο η Έλενα έχει αναθέσει τη συνεχή ενημέρωση σε δύο νεαρούς και η απόδοση της σελίδας της έχει πάρει εμπρός.
Η παραπάνω ενδεικτικά έρευνα σε μια σειρά επιχειρήσεων του νησιού μας λέει πως η Άνδρος στο τομέα των εστιατορίων και των μπαρ έχει ήδη ξεκινήσει να ταξιδεύει επιχειρηματικά στο Ίνσταγκραμ και στο Φέισμπουκ. Ολοένα και περισσότεροι και νεώτεροι επισκέπτες του νησιού αναζητούν μέσω ίντερνετ προτάσεις και ιδέες για έξοδο. Και οι ανδριώτικες επιχειρήσεις καφεστίασης έχουν ήδη ξεκινήσει να απλώνονται προς τα εκεί. Έχουν ήδη φυσικά μπει προ πολλού τα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα στον χώρο. Όμως, όπως βλέπουμε ακολουθούν πια με τον τρόπο τους και τα κεφέ-εστιατόρια. Η Άνδρος γυρίζει σελίδα με τον τρόπο της...
"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"