Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα... ...
Κόσμος πάει κι έρχεται στο Μπατσί Όμως - ακόμα μια χρονιά - το τουριστικό χωριό - με ευθύνη του Δήμου - δεν έχει επάρκεια νερου. Το πρόβλημα δεν είναι καινουριο. Όμως σε ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα περισσεύει η προχειρότητα της συμπολίτευσης και ο λαϊκισμός της αντιπολίτευσης. Και έτσι το πρόβλημα συνεχίζει και διαιωνίζεται.. (φωτ. Εν Άνδρω).
Ακόμα μια χρονιά δεν έχει επάρκεια νερού το Μπατσί. Όμως δεν είχε και πέρσι. Αλλά και πρόπερσι. Και πριν 4 χρόνια. Αλλά και πριν 8 χρόνια. Όπως δεν είχε εδώ και πολλά χρόνια. Το Μπατσί είναι το μόνο μέρος της Άνδρου που ΔΕΝ έχει επάρκεια νερού!!!
ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΡΑΦΗΝΑΣ: Από τριήμε...
ΛΙΜΑΝΙ ΡΑΦΗΝΑΣ (φωτ. Εν Άνδρω).
ΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Αγαπητέ κύριε Μπασαντή
το θέμα με την Ραφήνα ως περιοχή δεν είναι μόνον τα μαζικά δρομολόγια που καλείται να δεχθεί ως λιμάνι. Εχει να κάνει με την γενικότερη εγκατάληψη της πολης οχι μονο από τους Κυβερνώντες τόσα χρόνια, αλλα και απο την τοπική αυτοδιοίκηση, η οποία επι χρόνια αντιδρούσε στην διαμόρφωση της γύρω περιοχής. Θα μπορούσε για παράδειγμα η Αττική οδος να έχει επεκταθεί (εξοδος Ραφήνας) μέχρι εξω απο το λιμάνι. Θα μπορούσε να εχει διαμορφωθεί ο χώρος ώστε να δημιουργηθεί και τρίτο μεγαλο parking με χαμηλο ομως κόστος για τους ταξιδιώτες.
Ενα τρίτο και κυριώτερο πρόβλημα σχετίζεται με τον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας που ενώ είναι κερδοφόρος τα τελευταία τρία χρόνια δεν έχει αποδώσει ούτε ενα ευρω στην πόλη της Ραφήνας, πλην ορισμένων διαγραμμίσεων στο λιμάνι, καποιον μικρών κάδων, αλλα και μέρους του φωτισμού εντός του λιμανιού. Ζήτημα δηλαδή μερικών χιλιάδων ευρώ, τα οποία εξοικονομεί σε μικρό χρονικό διάστημα από τις πηγές εσόδων που έχει. Για ενα Σαββατοκύριακο πχ ο ταξιδιώτης καλείται να πληρώσει στο parking εντος του λιμένος το ποσό των € 22,50 (Παρασκευή απογευμα με Κυριακη βραδυ) στην εταιρεία εκμετάλλευσης του χώρου, ο οποίος ανήκει στον Οργανισμό Λιμένος.
Θελει να μας πεί ο Οργανισμός οτι επι σχεδόν 5 μήνες του χρόνου που ειναι γεματος ασφυκτικά ο χώρος, δεν παίρνει ούτε ενα ευρω ως εσοδο, εστω απο ενοίκια? Πως ενώ ειναι γενικότερα μεσα στους τρείς πρώτους κερδοφόρους Οργανισμούς Λιμένων της Ελλάδος, δεν αποφέρει ούτε το ελάχιστο -ως όφειλε- στην τοπική κοινωνία?
Ενα αλλο θέμα εχει να κανει με τον συντονισμό και την διαχείρηση της κυκλοφορίας των οχημάτων (ολων των κατηγοριών). Σωστά γράφει το άρθρο για τις εκδηλώσεις του Δήμου τις Κυριακές το απόγευμα και την πεζοδρόμηση ορισμένων δρόμων - στενών περιξ του λιμανιού. Με μια και μοναδική είσοδο - έξοδο μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση στον κυρίως χώρο του λιμανιού, πως να γίνει σωστή διαχείρηση 1000 κατα μέσο όρο ιχ οχημάτων και 3000 επιβατών, οι οποίοι αναχωρούν ή φθάνουν μαζικά σε διάστημα 50 λεπτών με μιας ώρας?
Είναι ζητήματα που το Υπουργείο Ναυτιλίας και οι αρμόδιες αρχές δεν γνωρίζαν, ούτε γνωρίζουν ποτέ κατά την απόδοση και έγκριση των δρομολογίων στα εκάστοτε ΣΑΣ. Ενα ταξίδι ενος Σαββατοκύριακου σε κάποιο απο τα τρία νησιά της βασικής γραμμής (Ανδρο, Τήνο, Μύκονο) φθάνει για να κατανοήσει κανείς το πρόβλημα βιώνοντας το!
ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ
ΑΠΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΕ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Βλέπουμε με ικανοποίηση πως τα θέματα που θέσαμε για τα επικαλυπτόμενα δρομολόγια της γραμμής μας και τα αδιέξοδα που αυτά δημιουργούν τα αναδεικνύουν σήμερα και οι ιστοσελίδες των μεγάλων αθηναϊκών εφημερίδων.
Έτσι μετά την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ που έγραψε για τις «ναυμαχίες» της γραμμής μας και τον «πνιγμό» των ακτοπλόων στη Ραφήνα που αρχικά επισημάναμε έρχεται τώρα και το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και θέτει πάλι το ζήτημα τονίζοντας τα ίδια σημεία που τονίσαμε εμείς εδώ και ένα μήνα (και το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος) με το άρθρο μας «SOS: Ραφήνα καλεί… ΣΑΣ!».
Καταφέραμε ακόμα μια φορά να διαβλέψουμε τα αξιέξοδα και να αναδείξουμε πρώτοι τα μεγάλα ζητήματα της ακτοπλοΐας μας πριν τα προσέξουν και ασχοληθουν μαζί τους και τα μεγάλα αθηναικά ΜΜΕ.
Και το κυριότερο καταφέραμε και κάναμε τους αδιάφορους και άσχετους κομματάρχες μανδαρίνους του υπουργείου Ναυτιλίας να απολογούνται για τα χάλια που έφεραν το λιμάνι της Ραφήνας, την πόλη και όλες τις γύρω περιοχές, καθώς και τους επιβάτες των γραμμών για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο με τις αποφάσεις τους ή με την αδυναμία αποφάσεων που τους διακρίνει. Είναι πλέον προφανές πως οι άνθρωποι δεν ξέρυν και δεν ενδιαφέρονται ούτε για τα λιμάνια, ούτε για τους κατοίκους τους, ούτε για τους επιβάτες των πλοίων. Παρά μόνο για την καρέκλα τους.
Διαβάστε παρακάτω την αναδημοσίευση μερικών αποσπασμάτων από κεντρικό άρθρο του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ για το τριήμερο του καύσωνα (κόσμησαν το άρθρο τους με δική μας φωτογραφία) και θυμηθείτε τι γράφαμε πριν ένα μήνα για το προηγούμενο τριήμερο της ταλαιπωρίας, αυτού του Αγίου Πνεύματος.
ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Η πόλη δεν έχει τις υποδομές να απορροφήσει την κίνηση
Ραφήνα: Το λιμάνι της ταλαιπωρίας
Μηνάς Τσαμόπουλος 03/07/201717:3022
ΡΑΦΗΝΑ (φωτ. Εν Άνδρω)
FacebookWhatsAppFacebook MessengerTwitter
Απίστευτο γολγοθά βιώνουν χιλιάδες ταξιδιώτες για να φτάσουν ή να φύγουν από το λιμάνι- Αιτία ότι δέκα πλοία αναχωρούν για τον προορισμό τους μέσα σε μια ώρα - Το ίδιο γίνεται και με τις αφίξεις - Η πολιτεία αδυνατεί να ρυθμίσει καλύτερα τα δρομολόγια.
Ραντεβού με την ταλαιπωρία και την αγανάκτηση έχουν δεκάδες χιλιάδες τουρίστες που επιλέγουν να ταξιδέψουν στις Κυκλάδες μέσω του λιμανιού της Ραφήνας. Σχεδόν ταυτόχρονες αναχωρήσεις δέκα πλοίων το πρωϊ γεγονός που συνεπάγεται και ταυτόχρονο κατάπλου κατά την επιστροφή, δημιουργούν μία άναρχη εικόνα την οποία «πληρώνουν» οι ταξιδιώτες οι οποίοι αντί να ευχαριστηθούν τις διακοπές τους, τους τις βγάζουν ξινές. Οι καταγγελίες και οι διαμαρτυρίες που φθάνουν στο «protothema.gr» είναι πολλές. Η ίδια θλιβερή εικόνα, τριτοκοσμικής χώρας, καταγράφηκε και το προηγούμενο τριήμερο που υπήρξε μεγάλη έξοδο προς τα νησιά λόγω του καύσωνα.
…………
Το δε βράδυ της Κυριακής όταν επέστρεψαν σχεδόν ταυτόχρονα όλα τα πλοία της γραμμής εκτυλίχθηκαν σκηνές «Mordillo». Εκατοντάδες αυτοκίνητα στριμώχτηκαν για να βγουν από το λιμάνι ενώ ο δήμος, στην κορύφωση της επιστροφής, είχε κλείσει ένα από τους δρόμους για εκδηλώσεις. Υπήρξαν επιβάτες που έκαναν δύο και τρεις ώρες για να φθάσουν στην Αθήνα ενώ άλλοι επέλεξαν να καθίσουν σε κάποιο μαγαζί μέχρι να αποσυμφορηθεί το λιμάνι για να μπορέσουν να φθάσουν στο σπίτι τους. Οι Λιμενικοί ήταν παρόντες αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι για να διευκολύνουν την κατάσταση. Ούτε τους δρόμους μπορούν να ανοίξουν ούτε τα δρομολόγια να συντονίσουν καλύτερα.
....……
Όλα τα πλοία αποπλέουν από τη Ραφήνα με διαφορά μεταξύ τους ενός 10λέπτου το πρωί, ανάμεσα στις 07:00- 08:00 με αποτέλεσμα να δημιουργείται τα αδιαχώρητο. Στο ερώτημα γιατί δεν …απλώνουν οι ώρες αφιξο-αναχωρήσεων η απάντηση που μας δόθηκε από στελέχη της ελληνικής ακτοπλοίας αλλά και του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ήταν η εξής: «Όλοι θέλουν να φεύγουν μεταξύ 7 και 8 το πρωί. Ο κόσμος θέλει να ταξιδεύει το πρωϊ Αν πεις σε μία εταιρεία να βάλει πλοίο της στις 9 το πρωί δεν θα το δρομολογήσει γιατί δεν θα τη συμφέρει. Το ΣΑΣ δεν μπορεί να υποχρεώσει έναν πλοιοκτήτη για το ποια ώρα θα έχει απόπλου το πλοίο του. Είμαστε υπέρ του να γίνονται πολλά δρομολόγια αφού πρέπει να εξυπηρετούνται τα νησιά. Να κόψουμε τα δρομολόγια στα νησιά; » και προσθέτουν: «Οι επιβάτες που ταλαιπωρούνται λόγω του λιμανιού το οποίο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τόσα πλοία. Υπάρχει όμως ζήτηση από τον κόσμο για να ταξιδέψει» και καταλήγουν: « Αν δεν πάνε καλά τα δρομολόγια τότε θα τα κόψουν από μόνοι τους οι πλοιοκτήτες και θα κοιτάξουν να πάνε αλλού»!
ΣΧΟΛΙΟ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
ΑΥΤΗ είναι η αντίληψη των μανδαρίνων κομματαρχών του ΣΑΣ και του υπουργείου Ναυτιλίας: διαλύουν τις πόλεις, τα λιμάνια και τους επιβάτες επιτρέποντας κίνηση πολύ πάνω από τις υποδομές που υπάρχουν με σκοπό αφού… πνιγούν οι πόλεις (!), αφού... πνιγούν οι επιβάτες (!), να πνιγούν και οι ακτοπλόοι!!! Και έτσι «να πάρουν τα πλοία τους να πάνε αλλού».
Που αλλού; Μα κάπου αλλού!!! Και που να πάνε οι Κυκλάδες; Κι αυτές κάπου αλλού!!! Προφανέστατα οι άνθρωποι είναι εντελώς... αλλού γι' αλλού!!!
Ιδού οι ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ (ΣΥΡΙΖΑ του υπουργείου Ναυτιλίας και ΑΝΕΛ του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας) και οι "λαμπρές απόψεις" τους για την λύση των προβλημάτων που οι ίδιοι δημιούργησαν με την πλήρη αυτορρύθμιση ή και απορρύθμιση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, των κατοίκων, των επιβατών και των πλοίων!!! Με την καταπληκτική μέθοδο... του "να πάνε αλλού"!!!
ΕΝ ΑΝΔΡΩ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ για την "απευθείας αν...
Μια ακόμα προπολεμική ιστορική φωτογραφίες με αναφορά επαγγέλματα της θάλασσας, που έχουν χαθεί. Στο βάθος τα Εμπειρικαίϊκα που καταστράφηκαν από τους Γερμανους αργότερα Την δημοσιεύουμε σαν βοήθεια στην ιστορική έρευνα που ήδη ξεκίνησε τελευταία με πρωτοβουλία του Δήμου Άνδρου...
(Μια παρέμβαση αναγνώστη στα σχόλια δείχνει πως υπάρχουν κι άλλες παράμετροι που δεν ξέρουμε στο θέμα χρηματοδότηση του "λαογραφικού βιβλίου" από τις πωλήσεις του - όπως λέγεται - θα εξευρεθούν χρήματα για το Ναυτικό Μουσείο Άνδρου! Απ' όσα γράφει ο αναγνώστης φαίνεται πως υπάρχει κι άλλο μπέρδεμα... Διαβάστε και κρίνετε μόνοι σας - Εν Άνδρω).
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Με αφορμή τα όσα η Πρόεδρος του ΝΠΔΔ αναφέρει στην ιστοσελίδα του Δήμου. Το ίδρυμα που λέει το ξέρουμε όλοι μας. Το ΝΠΔΔ επίσης το ξέρουμε όλοι μας. Το ότι δόθηκαν χρήματα για το σκοπό αυτό φαίνεται στο διαύγεια, υπολλείπονται όμως κατά το ευτελές ποσό των 15300,00€. Δηλαδή έχουν δοθεί 19.500,00 το 2015. Συνεπώς κάτι πληρώνει και ο Δήμος για την υπόθεση αυτή. Μήπως αυτό το ποσό πάει να καλύψει ζητώντας έκτακτη επιχορήγηση 20000,00 από το Δήμο? Δεν μπήκε στον κόπο η Πρόεδρος να μας πει το πόσα πήρε και το πόσα θα δώσει, τελικά. Μάλιστα λέει ότι δε φοβάται ελέγχους κλπ. Μα κυρία μου δεν είναι ζήτημα κατάτμησης της δαπάνης μόνο, εκτός του ηθικού ζητήματος το μεγάλο πρόβλημα είναι η λειτουργικότητα της δαπάνης. Ποια λειτουργική δαπάνη του ΝΠΔΔ εξυπηρετείται? Με λίγη σκέψη η Πρόεδρος θα καταλάβει τι εννοώ.
Σκεπτόμενος
(Από την πρόεδρο του Ιδρύματος Πολιτισμού & Αθλητισμού του Δήμου Άνδρου λάβαμε ένα προσωπικό Δελτίο Τύπου σχετικά με την ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ του ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ 34.800 ευρλω στε τμήματικές αναθεσεις - 24.250 + 9.000 + 350 + 900 κλπ) - για την εκπόνηση μελέτης που αργότερα - με νέα χρηματα προφανώς - θα γινει βιβλίο!
Μας πληροφορεί η κυρία πρόεδρος μια σχεδόν εβδομάδα μετά την πρώτη ανάρτηση πως τα χρήματα τα δίνει το Ίδρυμα Μωραΐτη και το βιβλίο θα πωλείται στο μουσείο για να δημιουργηθούν... έσοδα ώστε να συντηρηθεί το ναυτικό μουσείο Άνδρου!
Φυσικά δεν απαντά - όπως και ο δήμαρχος προηγουμένως - γιατί απαντούν με ανεπίσημες προσωπικές ανακοινώσεις στα επίσημα έγγραφα του ΔΙΑΥΓΕΙΑ; Παραθέσαμε ΕΠΙΣΗΜΑ δικά τους έγγραφα για τμηματικές ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ του Δήμου Άνδρου. Όχι του ιδιωτικού Ιδρύματος Μωραΐτη.
Γιατι εμπλέκονται αυτοί σε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ, ενώ θα μπορούσε το Ίδρυμα Μωραΐτη να φτιάξει το βιβλίο και να το δωρίσει στον Δήμο για να έχει έσοδα το μουσείο. Δεν κατανοούνπως τωρα εμπλέκονται αυτοί σε τμηματικές ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ 34.800 ευρώ. Απλά πράγματα. Όσο για το "ύφος μαρκησίας" με το οποίο μας απευθύνετε η κ. προέδρος το αντιπαρερχόμαστε. Καθείς και τα έργα του. Και αναλόγως των έργων του και το ύφος του... Εν Άνδρω).
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΘΗΝΑΣ ΤΣΑΤΣΟΜΟΙΡΟΥ
Με αφορμή δημοσιεύματα ιστοσελίδας που ενδιαφέρεται και ζητά εξηγήσεις (με τον όποιο τρόπο προκρίνει), για συγκεκριμένη δράση του Ν.Π.Δ.Δ. Κοινωνικής Προστασίας Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Άνδρου, αισθανόμαστε την ανάγκη (και όχι την υποχρέωση) και προκειμένου να σταματήσει αυτή η λαϊκίστικη παραπληροφόρηση, να ενημερώσουμε υπεύθυνα και ενυπόγραφα, όσους ενδιαφέρονται για την αλήθεια και όχι για την κατασκευασμένη είδηση, σχετικώς με το αναφυέν «θέμα» (τεράστια δημοσιογραφική επιτυχία!!), ότι η αλήθεια έχει ως εξής:
1) Υπάρχει το Ναυτικό Μουσείο Άνδρου, το οποίο έχει υπαχθεί στο Ν.Π.Δ.Δ. και αυτό έχει πλέον την ευθύνη για τη λειτουργία του, τη συντήρησή του και όλα όσα κάποιοι νομίζουν ότι γίνονται με μαγικό τρόπο και φληναφήματα. Προφανώς όλοι αντιλαμβάνονται ότι και το Μουσείο θα πρέπει να έχει και όσα έσοδα είναι δυνατόν να αποκτά μέσα από τη λειτουργία του (όπως όλα τα μουσεία του κόσμου), δηλαδή από εισιτήρια, πωλήσεις στο εκθετήριο, κ.λ.π. Κατά τα λοιπά θα πρέπει να επιχορηγείται, αν θέλουμε να υπάρχει!
2) Στην Άνδρο και όχι μόνο, δραστηριοποιείται το Κληροδότημα Δημητρίου και Λιλίκας Μωραΐτη γνωστό για τη δράση του και δεν χρειάζεται συστάσεις από εμάς. Στους σκοπούς του Ιδρύματος είναι και η ενίσχυση, φροντίδα, κ.λ.π. του Ναυτικού Μουσείου Άνδρου. Για όποιον έχει περαιτέρω ανησυχίες, καχυποψίες, κ.λ.π., η ιδρυτική πράξη και τα σχετικά με το Ίδρυμα, υπάρχουν όπου δει. Το Ίδρυμα και αποκλειστικά και μόνον αυτό επιλέγει τον τρόπο, με τον οποίο θα ενισχύσει το Μουσείο. Εμείς ως Δήμος Άνδρου, λειτουργούμε στην προκειμένη περίπτωση ως απλός διεκπεραιωτής, υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι η όποια πρόταση του Ιδρύματος, όσον αφορά την ενίσχυση του Μουσείου, κρίνεται επωφελής. Δηλαδή και με απλά λόγια: Το Ίδρυμα είπε: «Κύριοι θέλω να ενισχύσω τη λειτουργία του Μουσείου με το να υπάρχουν σε αυτό προς πώληση ένα βιβλίο και ένα βίντεο σχετικά με τη ναυτοσύνη της Άνδρου. Εγώ επιλέγω το συγγραφέα και τους παράγοντες που θα κάνουν το βίντεο. Εγώ πληρώνω». Βεβαίως (και για να προλάβουμε τις όποιες «κριτικές» εκπορευτούν από τον κάτοχο της απόλυτης αλήθειας και τους ανώνυμους σχολιαστές), τόσο το βιβλίο, όσο και το βίντεο θα ελεγχθούν πριν διατεθούν από το Ναυτικό Μουσείο. Ελπίζουμε να μη θεωρηθούν οι ναυτικοί της Άνδρου και οι εκπρόσωποί τους, που θα ελέγξουν το βιβλίο και το βίντεο, εκ προοιμίου ανίκανοι, ακατάλληλοι και ύποπτοι για τις όποιες συναλλαγές φαντάζεται ο δημοσιογράφος!!!
3) Το Κληροδότημα Μωραΐτη υπολόγισε τα χρήματα που απαιτούνται για όλη αυτή τη διαδικασία και έκανε τις αντίστοιχες κατά καιρούς δωρεές στο Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου Άνδρου. Για να μαθαίνει και κάτι ο δημοσιογράφος, τον ενημερώνουμε, ότι όλες αυτές οι πράξεις, είναι υποχρεωτικό να αναρτώνται στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, προκειμένου να υπάρχει Διαύγεια, όπως την προϋποθέτει ο νόμος και όχι όπως τη φαντάζεται ο καθένας!!
4) Για όποιες απορίες άπτονται των προθέσεων και αποφάσεων τις οποίες προκρίνει το Κληροδότημα Μωραΐτη για να χρηματοδοτήσει το Ναυτικό Μουσείο Άνδρου, παρακαλούμε να απευθυνθείτε εκεί. Είμαστε σίγουροι ότι θα λάβετε τις δέουσες απαντήσεις, ικανές να λύσουν τις απορίες όλων των ανησυχούντων. Εμείς λέμε μόνο, ότι η οικονομική διαχείριση του Ν.Π.Δ.Δ. είναι τόσο καθαρή, που δεν έχει να φοβηθεί κανέναν έλεγχο.
Και για να τελειώνουμε! Για όλη τη δραστηριότητα του Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου, θα υπάρξει ενημέρωση προς όλους, στο Δημοτικό Θέατρο Άνδρου σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί σύντομα. Εκεί ο καθένας θα υποβάλει τις ερωτήσεις, απορίες, παρατηρήσεις, κ.λ.π. και θα δούμε όλοι τα πρόσωπά μας, την υπευθυνότητα και το θάρρος μας, όχι καλυπτόμενοι υπό την ανωνυμία και την ασυλία, που τεχνηέντως παρέχουν τα sites, για ευνόητους λόγους.
Για το ΝΠΔΔ Κοινωνικής Προστασίας Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Άνδρου.
Η Πρόεδρος
Αθηνά Τσατσομοίρου
ΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Καλησπέρα,
Είδα την ανάρτηση σου για το βιβλίο που θα κυκλοφορήσει για την ναυτοσύνη η Κα Σαμιου και ποσο γενναιόδωρος είναι ο Δήμος και η κα Τσατσομηρου να ξοδεύουν 24.250 ευρω.
Εμείς για το δεκαήμερο του φεστιβάλ της διεθνούς κουζίνας ζητήσαμε από τον Δήμαρχο 1.000 ευρώ και μας το αρνήθηκε.
Σε ένα συμβούλιο του Δήμου με θέμα την ενίσχυση των συλλόγων , ήλθε και η ενίσχυση του δικού μας Σωματείου και η κα Πολίτου εισηγήθηκε να μη μας δοθεί καμία ενίσχυση διότι εμείς είμαστε… «συνδικαλιστικό όργανο»!!!!
Μπορείς να το φανταστείς ότι ο Ευτύχης και εγώ να είμαστε συνδικαλιστές!! Και δεν το ξέραμε…
Φυσικά μας αρνήθηκαν την ενίσχυση…
Καλή σου νύχτα
Γιάννης Κατσιλίβας
ΣΧΟΛΙΟ: Πέντε μέρες μετά την πρώτη ανάρτηση για τα 24.250 ευρώ που μετά έγιναν 34.800 ευρώ ο δήμαρχος Άνδρου βγήκε μέσα στον καύσωνα της Κυριακής και απάντησε με ένα ακατάσχετο μονόλογο-υβρεολόγιο στο προσωπικό του site! Το τι λέει - μιας και δεν μας το έστειλε - ας το κρίνουν εκεί οι πολπιτες.
Και τι λέει ο δημαρχος για την ταμπακέρα; Πως το Ίδρυμα Μωραΐτη χρηματοδοτεί το "έργο" του βιβλίου.
Δυστυχώς για τον δήμαρχο τα ερωτήματα που τέθηκαν παραμένουν: Γιατί περνά τα χρήματα μέσα από το δημόσιο λογιστικό του ΔΙΑΥΓΕΙΑ ως "απευθείας αναθέσεις" του ιδίου και του Ιδρύματος Αθλητισμού & Πολιτισμού; Γιατί στην αρχή είπαν άλλες δικαιολογίες και μετά 5 μέρες βγήκαν και είπαν ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ για το Ίδρυμα - μέσα από προσωπική ανάρτηση; Δεν θα μπορουσε το Ίδρυμα να δώσει αυτό τα χρήματα κατευθείαν στην ερευνήτρια; Προς τι λοιπόν να χρεωθεί αυτός πολιτικά μια "απευθείας ανάθεση" 34.800 ευρώ σπασμένη στα 5 τμήματα;
Πάντως χαιρόμαστε που ο κ. Σουσούδης βρήκε 49 φίλους που συμφωνούν μαζί του πως "στην Άνδρο γίνεται έργο" και πως "ο δήμαρχος απαντά με το έργο του"!!! Είναι μια καλή αφετηρία αυτοί οι 49 φίλοι του για να ξεκινήσει τη νέα "μεγάλη πορεία" για μια δεύτερη θητεία_ Φιλικά - Εν Άνδρω
Στα 34.883 ευρώ έφτασε ο λογαριασμός του Δήμου Άνδρου που ζητά εξηγήσεις!!!
Άλλα καταπληκτικά επαγγέλματα γύρω από την θάλασσα: βαρκάρηδες, αγωγιάτες, λιμενεργάτες κλπ. Βέβαι η αλήθεια είναι πως άργησε λίγο ο δήμαρχος και η πρόεδρος του πολιτισμού να βρουν την ερευνήτρια για να τα καταγράψει και να τα φωτογραφίσει. Ελπίζουμε να βρουν φωτογραφικό υλικό από τα λευκώματα "Αροδο" του Γ. Μαμάη και της Μαρίνας Καραγάτση για να αντιγράψουν!!!
Δυστυχώς τα πράγματα για τον δήμαρχο Άνδρου και την πρόεδρο του Αθλητισμού και του Πολιτισμού του νησιού μας (καθώς και για τον γνωστό συνοδοιπόρο τους που γράφει στα σχόλια με διάφορα ψευδώνυμα) τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα απ' ότι φάνηκε στην αρχή όταν γράψαμε για 24.250 ευρώ που ζητούν εξηγήσεις. Τα έξοδα έχουν ήδη φτάσει τα 34.883 ευρώ!!!
Αναλυτκά, σύμφωνα με νεότερα στοιχεία άλλου αναγνώστη μας, που δημοσιεύτηκαν στο σχόλια η κ. Δήμητρα Σαμίου διδάκτωρ σε θέματα γυναικείου κινήματος έχει και άλλα οικονομικά αλισβερίσια με τον Δήμο Άνδρου για το ίδιο "βιβλίο αναμνήσεων ναυτικών επαγγελμάτων". Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΔΙΑΥΓΕΙΑ που καταθέτει ο αναγνώστης μας τυπάρχουν άλλες 10.500 ευρώ που δόθηκαν στην κ. Σαμίου ή για συνεργασίες με την κ. Σαμίου. Αυτά ανεβάζουν το κόστος του βιβλίου στις 34.883 €. Και φυσικά βιβλίο δεν έχουμε!!!
Δεν ρωτάτε κ. δήμαρχε και κ. πρόεδρε του Πολιτισμού και κανέναν που βγάζει βιβλία ή που γράφει βιβλία (μιας και από βιβλία προφανώς δεν ξέρετε τίποτα απ΄ότι φαίνεται) πόσα βιβλία μπορούν να γραφούν και να εκδοθούν με αυτά τα χρήματα. Όσο για το ντοκυμαντέρ όπως φαίνεται δώσατε μόνο 350 ευρώ στην Κινηματογραφική Λέσχη!!! Άρα πόσα μένουν;;;;;;
Διαβάστε μόνοι σας το σχόλιο του αναγνώστη και βγάλτε συμπεράσματα για τα έξοδα του "βιβλίου"!!!!
"Δεν τα είδατε όλα, έχουμε και λέμε λοιπόν:1) 1/9/2015: ανάθεση στην κα. Σαμίου για την καταγραφή 20 μαρτυριών. Κόστος 9.379€ (βλ. σύμβαση 15SYMV003153541 ΚΗΜΔΥΣ)2) 1/11/2016: ανάθεση στην Κινηματογραφική Λέσχη για την βιντεοσκόπηση των συνεντεύξεων για λογαριασμό της κας. Σαμίου. Κόστος 350€ (βλ. ανάθεση 6ΦΛ1ΩΨΙ-Π70 Διαύγεια)3) 15/12/2016: ανάθεση στον κ. Ν. Παντζόπουλο για την φιλοξενία της κας. Σαμίου σε κατάλληλο χώρο για την συγγραφή του βιβλίου. Κόστος 900€ (βλ. ανάθεση 6ΑΤ7ΩΨΙ-Υ7Ψ Διαύγεια)4) 7/6/2017: η τελευταία (ανάθεση στην κα. Σαμίου για την συγγραφή της μελέτης για τους ναυτικούς και την παράδοση του βίντεο της Κιν. Λέσχης. Κόστος 24.254€ (βλ. ανάθεση Ω22ΠΩΨΙ-ΣΣΛ Διαύγεια)Συμπέρασμα: η μελέτη αυτή θα κοστίσει 34.883 €, χωρίς κανένα έξοδο για την κα. Σαμίου, αφού όλα είναι πληρωμένα.Το καλύτερο έρχεται: μετά από όλα αυτά, ΔΕΝ θα έχουμε βιβλίο, αλλά "... έτοιμο προς έκδοση βιβλίο...", όπως αναφέρεται στην τελευταία ανάθεση.Επεται συνέχεια λοιπόν....."
24.254 ευρώ δαπάνη του Δήμου Άνδρου ζητούν εξηγήσεις
Φωτογραφία που απεικονίζει αρκετά επαγγέλματα της θάλασσας (βαρκάρης, καπετάνιος κλπ). Ήταν καιρός να δούμε και φωτογραφίες τους!!! Και να τα γνωρίσουμε!!!
Απίστευτο κι όμως αληθινό. Ο Δήμος Άνδρου - που δεν έχει χρήματα να μαζέψει ενόψει καλοκαιριού τους άθλιους χωματόδρομους που οδηγούν στις όμορφες παραλίες του νησιού – και το ΝΠΔΔ Πολιτισμού και Αθλητισμού – που έχει εγκαταλείψει το δημοτικό στάδιο - ξαφνικά βρήκαν 24.254 ευρώ για… να συγγράψουν βιβλίο για την ανδριακή ναυτοσύνη!!!
Και όχι μόνο βρήκαν, αλλά δίνουν και μια προκαταβολή 10.000 ευρώ εφέτος και 14.254 το 2018 με την ολοκλήρωση έργου 100 σελίδων με φωτογραφίες που θα περιγράφει «τα επαγγέλματα της θάλασσας με βάση τις αφηγήσεις των ναυτικών της Άνδρου»!!! Θα πλαισιωθεί λένε και με βίντεο 45 λεπτών!!!
Όλα αυτά με βάση την προσφορά (!!!) της κ. Δήμητρας Σαμίου, που όπως δείχνει το βιογραφικό της είναι ειδικός σε θέματα γυναικείου κινήματος!!! Και απ΄ ότι φαίνεται θα ασχοληθεί για πρώτη φορά στη ζωή της με θέματα της θάλασσας και της ναυτοσύνης της Άνδρου!!!
Την εκπληκτική αυτή είδηση έστειλε αναγνώστης μας. Φέρει την υπογραφή της προέδρου του ΝΠΔΔ Αθήνας Τσατσομοίρου και έχει την έγκριση του δημάρχου!!!
Φυσικά το θέμα θα πρέπει να έρθει στο δημοτικό συμβούλιο όπου η μειοψηφία του δημάρχου θα πρέπει να εξηγήσει πως σε μια εποχή λιτότητας και εγκατάλειψης ζωτικών προτεραιοτήτων πως βρέθηκαν 24.254 ευρώ για την συγγραφή ενός έργου, που αν κανείς ψάξει στην Καΐρειο Βιβλιοθήκη θα βρει αρκετές προηγούμενες αναφορές. Επιπλέον πως ανατίθεται ένα τέτοιο έργο σε μια ερευνήτρια που μέχρι σήμερα, σύμφωνα με το βιογραφικό της, έχει εντελώς άλλο πεδίο αναφοράς;
Είναι προφανές πως πρέπει να ζητηθούν εξηγήσεις από τον δήμαρχο και την πρόεδρο του ΝΠΔΔ τόσο από τους συμβούλους της συμπολίτευσης όσο και από της αντιπολίτευσης στο προσεχές συμβούλιο γι' αυτή την απευθείας ανάθεση. Ποια η σκοπιμότητα της; Με ποια κριτήρια επιλέχθηκε ως προτεραιότητα αυτή η δαπάνη έναντι άλλων; Πότε αναρτήθηκε το θέμα προς ενημέρωση και άλλων πιθανών ειδικότερων ερευνητών; Και γιατί επιλέχθηκε ως μέθοδος η απευθείας ανάθεση;
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΣΑΜΙΟΥ
H κ. Δ. Σαμίου αρχειοθετεί στην Εθνική Βιβλιοθήκη
Η Δήμητρα Σαμίου γεννήθηκε το 1959 στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος του τμήματος αγγλικών σπουδών της φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα ιστορίας και πολιτισμών του Πανεπιστημίου VII των Παρισίων (Jussieu). Το 2008 υποστήριξε τη διδακτορική της διατριβή στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργασθεί ως επιμελήτρια εκδόσεων, προϊσταμένη αρχειονόμος και ερευνήτρια ιστορικός. Άρθρα και μελέτες της γύρω από την ιστορία του γυναικείου κινήματος στην Ελλάδα έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά και σε συλλογικούς τόμους. Έχει συγγράψει τα βιβλίο Τα πολιτικά δικαιώματα των Ελληνίδων 1864-1952 (2013).
Άραγε τι επάγγελμα της θάλασσας να έκανε ο παραπάνω εικονιζόμενος ηλικιωμένος ανδριώτης; Και τι δεν αφηγήθηκε έναντι καλής αμοιβής και με απευθείας ανάθεση από τον δήμαρχο και την πρόεδρο Αθλητισμού και Πολιτισμού της Άνδρου;
ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥ
ΝΠΔΔ Πολιτισμού και Αθλητισμού
Θέμα: Ανάθεση της υπηρεσίας «Συγγραφή βιβλίου για την Ανδριακή Ναυτοσύνη».
ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
Έχοντας υπόψη:
5) Την αναγκαιότητα συγγραφής βιβλίου για την ανδριακή ναυτοσύνη προς όφελος του Ναυτικού Μουσείου Άνδρου.
6) Το με ΑΔΑΜ 17REQ006157729 και 17REQ006258101 πρωτογενές και εγκεκριμένο αίτημα, αντίστοιχα.
7) Η υπ’ αριθμ.: 9/2017 ΑΑΥ, ΑΔΑ: 6ΨΓΣΩΨΙ-ΛΥΥ.
8) Την υπ’ αριθμ.: 5/2017 απόφαση του Δ.Σ. του ΝΠΔΔ, αναφορικά με την «Έγκριση δαπανών και διάθεση πιστώσεων διαφόρων κωδικών αριθμών δαπανών», ΑΔΑ: 6Π3ΣΩΨΙ-3ΙΔ.
9) Την με ΑΔΑΜ: 17PROQ006260097 με αριθμό πρωτοκόλλου: 40 – 30/05/2017 πρόσκληση υποβολής προσφοράς.
10)Την υποβληθείσα προσφορά της ενδιαφερόμενης ΣΑΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑΣ με αρ. πρωτ.: 55-01/06/2017.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
1.Εγκρίνεται η δαπάνη για την ανάθεση της υπηρεσίας «Συγγραφή βιβλίου για την ανδριακή ναυτοσύνη», συνολικής αξίας είκοσι τεσσάρων χιλιάδων διακοσίων πενήντα τεσσάρων ευρώ και σαράντα λεπτών (24.254,40€) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης και συγκεκριμένα: Την συγγραφή μελέτης τουλάχιστον εκατό (100) σελίδων, η οποία θα πλαισιωθεί από σχετικό φωτογραφικό υλικό, με απώτερο στόχο τον πλήρη σχεδιασμό ενός έτοιμου προς έκδοση βιβλίου που θα εξιστορεί τα βασικά χαρακτηριστικά των επαγγελμάτων της θάλασσας, με βάση τις αφηγήσεις των ναυτικών της Άνδρου.
Επίσης, ο ανάδοχος θα παραδώσει ένα βίντεο 45΄ περίπου που θα περιλαμβάνει τα σημεία εκείνα από τις βιντεοσκοπημένες συνεντεύξεις-μαρτυρίες των ναυτικών που θα έχουν επιλεγεί ως τα καλύτερα και πιο ενδιαφέροντα σε ιστορικές πληροφορίες και με βάση τα οποία θα έχει γίνει εν πολλοίς η συγγραφή του κειμένου του βιβλίου.
2. Αναθέτουμε την ανωτέρω υπηρεσία στην ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΑΜΙΟΥ, έναντι του ποσού των 24.254,40 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. το οποίο θα κατανεμηθεί σε δύο έτη ως εξής: 10.000,00€ στο έτος 2017 ως προκαταβολή με την ανάθεση του έργου και 14.254,40€ στο έτος 2018 με την παράδοση του έργου.
3. Ως χρόνος ολοκλήρωσης της ανωτέρω υπηρεσίας, ορίζεται η περίοδος των επτά (7) μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Ν.Π.Δ.Δ. ΚΟΙΝ/ΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΘΗΝΑ ΤΣΑΤΣΟΜΟΙΡΟΥ
Πολιτικά παιχνίδια με την υγεί...
Αυτή την εποχή παίζεται ένα πολιτικό παιχνίδι στις Κυκλάδες, με έντονο ψηφοθηρικό χρώμα, από το αποτέλεσμα του οποίου θα βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής των κατοίκων των νησιών, θα εμπεδωθεί το αίσθημα της ασφάλειας και τέλος θα αναβαθμισθεί ο κάθε τόπος ως «τουριστικό προϊόν». Με άλλα λόγια, το παιχνίδι είναι… «χονδρό» στο οποίο η Άνδρος επιβάλλεται - και δικαιούται - να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο.
Η "λίστα της ντροπής" για την ...
Με αφορμή τον τραγικό θάνατο πριν από λίγες μέρες, μια γυναίκας στην Φολέγανδρο λόγω ανεπάρκειας βασικών δομών στο νησί και ενός αλλοδαπού άνδρα στην Σαντορίνη λόγω μη ύπαρξης … ασθενοφόρου, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) αποκάλυψε την «λίστα της ντροπής» για τις ελλείψεις στην υγεία στα νησιά, από την οποία δεν λείπει και η Άνδρος.
Άνδρος: κίτρινη κάρτα για βιολ...
Πανοραμική φωτογραφία του βιολογικού της Χώρας. Του μεγαλύτερου έργου που έγινε στην Άνδρο. Διακρίνονται τα μικρά καλαίσθητα πέτρινα κτίρια. Όταν μεγαλώσουν τα εκατοντάδες δέντρα που έχουν φυτευτεί ολόγυρα το τοπίο θα αλλάξει προς το καλύτερο π[ολύ περισσότερο...
Η ασυνέπεια, η αμέλεια και η απερισκεψία παραμένουν σταθερές αξίες της σημερινής διοίκησης. Τρία χρόνια μετά την εκλογή της και μοιάζει να χάνει την μπάλα στην αποχέτευση, στην ύδρευσης και στα σκουπίδια. Μπορεί τα προβλήματα να μην είναι εμφανή για την ώρα. Όμως ήδη έχει βγει κίτρινη προειδοποιητική κάρτα. Αν δεν γίνει τίποτα οι εξελίξεις θα είναι δύσκολες.
Ναυμαχία Ραφήνας: μια διδακτικ...
Μια φορά κι έναν καιρό σ’ έναν τόπο κοντινό ζούσε ο Γιάννης και η Μαρία. Και τους δύο θάμπωναν τα λειριά της εξουσίας. Όταν μάλιστα έτυχε να τα αγγίξουν ζαλίστηκαν. Και από τότε βάλθηκαν να κοντύνουν όποιον δεν είχε λειριά. Ή, όποιον δεν είχε τα λειριά, που χάιδεψαν αυτοί!
Μην βλέπουμε μόνο το τυρί και ...
(Δύο ακόμα καίρια, περιεκτικά και επώνυμα σημειώματα για τα δρομολόγια από αναγνώστες μας. Τα δημοσιεύουμε γιατί θέτουν σοβαρούς προβληματισμούς για το μέλλον της γραμμής μας. Τα προσυπογράφουμε γιατί αυτό γίνεται στη γραμμή μας εφέτος είναι πέρα κάθε προηγουμένου με ευθύνη ενός ανύπαρκτου υπουργείου Ναυτιλίας, αλλά και των εταιρειών – Εν Άνδρω).
Ψάχνοντας ηλιακά φωτιστικά και...
Αυτή δεν είναι εικόνα 15 μέρες μετά την τοποθέτηση των νέων φωτιστικών. Λένε πως το πάνελ το πήρε ο αέρας λόγω κακής τοποθέτησης. Κάτι πρέπει να γίνει με όλες τις κακές και λάθος τοποθετήσεις των νέων ηλιακών φωτιστικών παντού. Γιατί αλλού τα κριτήρια ήταν πολύ "παράδοξα" και αλλού η προεγρασία ήταν πρόχειρή. Με πληρη ευθύνη των τριών πολιτικών του Δήμου που έγιναν και "τεχνικοί" και υποκατέστησαν την τεχνική υπηρεσία... (φωτ. Εν Άνδρω).
Αγαπητοί μου ενδιαφέρουσα η εμπειρία μας με τα νέα ηλιακά φωτιστικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Κάναμε όμως και μια βόλτα αυτές τις μέρες στο νησί και διαπιστώσαμε μερικά «παράδοξα» ή παρατράγουδα και στις δύο περιπτώσεις: