Μεγάλα λόγια για μεγάλα έργα στο λιμάνι της Ραφήνας...

 

Μεγάλη σύσκεψη έγινε σήμερα στο υπουργείο Ναυτιλίας με θέμα το λιμάνι της Ραφήνας. Για μια ακόμα φορά τα εφετινά αδιέξοδα που δημιουργήθηκαν λόγω των πολλαπλών δρομολογίων των πλοίων έφεραν γύρω από το τραπέζι τους υπουργούς Ναυτιλίας και Μεταφορών, καθώς και τους δύο γενικούς γραμματείς και τον υφυπουργό του υπουργείου Ναυτιλίας. Επίσης παρούσα ήταν η επικεφαλής του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας και ο λιμενάρχης. Απέναντι τους βρέθηκαν ο δήμαρχος και ο γενικός γραμματέας του Δήμου Ραφήνας.

Τα θέματα που τέθηκαν και αφορούν την Ραφήνα, αλλά και την γραμμή Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου, καθώς και τις άλλες καλοκαιρινές γραμμές του λιμανιού ήταν (α) η πρόσβαση στο λιμάνι, (β) η διαχείριση των επιβατών στο λιμάνι, (γ) η λειτουργια της πόλης σε σχέση με το λιμάνι.

Οι συμμετέχοντες στη σημερινή σύσκεψη στο υπουργείο Ναυτιλίας. Δεξιά ο δήμαρχος και ο γγ του Δήμου Ραφήνας

Οι υπουργοί - τώρα που τέλειωσε η σεζόν - υποσχέθηκαν τα πάντα στον δήμαρχο Ραφήνας!!! Το ερώτημα είναι πόσα από αυτά θα τηρήσουν και πόσα θα προχωρήσουν εγκαίρως.

Η απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα προκύπτει όταν δούμε τα έργα και σε ποια κατάσταση βρίσκονται. Αναλυτικά:

(α) Θα διαπλατυνθεί η λεωφόρος Φλέμινγκ που αρχίζει από το λιμάνι και φτάνει μέχρι την διασταύρωση της Ραφήνας. Έχει ήδη δημοπρατηθεί η μελέτη του έργου. Πόσο χρόνο θα κάνει να τελειώσει και μετά πόσο χρόνο θα κάνει να ξεκινήσει εξαρτάται από την στάση του υπουργού Μεταφορών...

(β) Υπάρχει μελέτη από παλιά να προσπεράσει η Αττική οδός το Πικέρμι και να βγει στην λεωφόρος Μαραθώνος στο ύψος της Καλλιτεχνούπολης. Θα κάνει προσπάθεια ο υπουργός Μεταφορών να βρει κάποιον να κάνει το έργο και να του παραχωρηθούν τα διόδια. Ο χρονικός ορίζοντας του έργου είναι απροσδιόριστος!!!

(γ) Μαζί με την Αττική οδό θα έρθει και το μετρό μέχρι το σημείο που θα φτάσει αυτή. Το έργο αυτό φαίνεται θολό μιας και το ζήτημα πως θα φτάσει το μετρό ή πιθανόν σε συνέχεια του τραμ στο λιμάνι της Ραφήνας. Και αυτό είναι απροσδιορίστου χρονικού ορίζοντα!!!

(δ) Με την ολοκλήρωση της διαπλάτυνσης της Φλέμινγκ θα υπάρξει πρόβλημα με τα αυτοκίνητα και την διαχείριση των επιβατών στο λιμάνι. Αυτό μπορεί να λυθεί με υπογειοποίηση της Φλέμινγκ κάτω από την κεντρική πλατεία της Ραφήνας. Και αυτό είναι έργο απροσδιορίστου χρονικού ορίζοντα!!!

 (ε) Συμμετοχή του Δήμου Ραφήνας και της Περιφέρειας Αττικής στον οργανισμό λιμένος Ραφήνας ώστε να υπάρχει ένα μάτι να βλέπει τα «απίθανα» που σχεδιάζει ο Οργανισμός, τον οποίο ελέγχουν οι ΑΝΕΛ και ο οποίος ελέγχει όλο το παράκτιο μέτωπο από την Λούτσα μέχρι τη Νέα Μάκρη!!!

Κάτι μοναδικό και πρωτότυπο μιας και εμπόδιζε και συνεχίζει και με τη νέα διοίκηση να εμποδίζει και την πόλη και τον Δήμο να έχουν πρόσβαση στη θάλασσα!!! Αυτό το έργο μπορεί να γίνει γρήγορα αν το συμπεριλάβουν στο masterplanτου λιμανιού που θα εκδοθεί τον Οκτώβριο. Διαφορετικά ο Δήμος Ραφήνας απείλησε πως θα κάνει την πόλη κόλαση ως προς το λιμάνι με ότι αυτό συνεπάγεται για τους ταξιδιώτες για Κυκλάδες!!!…

Σε αυτό το τελευταίο ο γενικός γραμματέας λιμένων είπε πως θα λυθεί μέσα στο 2017. Κάτι είναι κι αυτό ώστε να υπάρξει διευκόλυνση στην πρόσβαση προς το λιμάνι. Ελπίζουμε το υπουργείο να καταλάβει το πρόβλημα και να σταματήσει την «επεκτατική» πολιτική του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας που έχει αποκλείσει πλήρως την πρόσβαση της πόλης προς τη θάλασσα…

Στα άλλα οι λύσεις θα αργήσουν. Κάτι που σημαίνει πως του χρόνου θα πρέπει οι ακτοπλόοι να βρουν λύση μεταξύ τους και με το λιμεναρχείο και το ΣΑΣ να αναλαμβάνουν σοβαρό ρόλο για να μην έχουμε τα εφετινά χάλια στο λιμάνι της Ραφήνας…

Ο δήμαρχος Ραφήνας θέλοντας να πιέσει τα πράγματα έχει ήδη προγραμματίσει δύο νέες συσκέψεις στα τέλη Σεπτεμβρίου, μια με τον υπουργό Ναυτιλίας για τα δρομολόγια των πλοίων και μία και με τον υπουργό Μεταφορών για το πώς θα προχωρήσουν τα σχέδια για τα μεγάλα έργα και να μην μείνουν «λόγια του αέρα» κάτι που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ έχει αποκτήσει ειδικότητα…

«Εν Άνδρω»

    

  

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Καλέ μου άσχετε Τροϊκάνε ο Οργανισμός Λιμένος Ραφήνας δεν αφορά σε τιποτα την πόλη και τον Δήμο Ραφήνας. Ο Δήμος δεν έχει κανένα μέλος στο ΔΣ. Τα χρήματα πάνε στο παντελόνι ή την τσάντα του/της εκάστοτε προέδρου!!! Υπάγεται στο υπουργείο Ναυτιλίας. Χρόνια τώρα ο Δήμος διεκδικεί να έχει γνώμη. Δεν τον αφήνουν. Χρόνια διεκδικεί κάτι από τα παρκινγκ των παραλιών μιας και αυτός μαζεύει τα σκουπίδια τους. Δεν τον αφήνουν. Τι λεφτα που δεν βλέπουμε λες ασχετε. Πήγαινε στο Λαύριο. Στο Πόρτο Ραφτη. Στο Γαύριο. Άσχετε. Τι ξερεις επαρχιώτη εσύ από Ραφήνα; Στο είπα καλά κρασιά. Σπρώξε τις μελέτες που λες πως έχεις και γρήγορα στο Λαύριο. Αύριο κι όλας. Πάρε και τον ργανισμό να τον δώσεις πεσκέσι σε αυτούς εκεί άσχετε...

This comment was minimized by the moderator on the site

φιλτατε σχολιαστη με το ωραιο ονομα ''ΡΑΦΙΝΑΤΟΣ ΡΑΦΙΝΑΙΟΣ'' γιατι τοσο εκνευριζεσε, που δεν προκειται να φυγουν τα πλοια απο την Ραφήνα ?
αφου εχει τετοιες τιμες αντικειμενικες εκει, εσυ γιατι δεν το πουλας το ακινητο σου κια να πας λιγο παρακατω σε αλλαη παραλία ?
Ψάχνεις για πρεστιζ κια μεταξωτούς κω...ους...που λέει και η λαικη παροιμία, αλλα δυστυχως αλλαες οι βουλές του ...κυρίου για το 2ο λιμανι της Αττικής.
Του χρόνου με περισσοτερα ακομα πλοία στο λιμανι, να δούμε πως θα ειναι τα εσοδα μασ. μην κυττας που εσύ δεν έχεις αναγκη απο ευρω, εμείς στήσαμε επιχειρησεις γύρω απο το λιμάνι χρόνια τωρα και δεν θα μας τις διαλυσετε εσείς οι ραφινατοι -ραφηναίοι, που σην πραγαμτικότητα δεν αφηνετε ένα ευρώ στα μαγαζιά μας.

This comment was minimized by the moderator on the site

Καλά κρασιά που είναι και η εποχή τους φίλε της Λαυρεωτικής. Μένω διπλα στον πρώην και είμαι παλιός Ραφιναίος. Το λιμάνι δεν αφορά την πόλη. ϊσως μερικά μαγαζία (καφετέριες στο λιμάνι και τίποτα σουβλατζίδικα). Η πόλη υπάρχει έξω και πέρα από το λιμάνι. Η Ραφήνα δεν είναι Γαύριο. Η Ραφήνα είναι πόλη. Συνεπώς εσύ να πας στο Λαύριο. Σου είπαμε πάρε τα φορτηγά σας και τα ΙΧ σας και πηγαίνετε στην ευχή τυ θεού. Στο Λαύριο δεν θες; Στο Λαύριο να πας. Συμφωνούμε μαζί σου. Άντε γιατί μας σκότισες. Σε στηρίζουμε να πας να φύγεις και θες και ρέστα. Άντε στο καλό. Η πολη και ο Δήμος θα ζήσουν χωρίς την βρωμιά του λιμανιού και την ασύδοτη κάπνα των πλοίων που δεν έχουν φίλτρα. Ήδη κάναμε καταγγελία και πήγε επιθεώρηση να δει τι μαζούτ καίνε. Δεν το ξέρεις.;Άντε λοιπόν στο Λαύριο και στο Γαύριο και παράτα μας ήσύχους...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 7 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Μια διαρκής αμαρτία το λιμάνι Ραφήνας εδώ και τόσα χρόνια...
Είναι όμως κρίμα, γιατί και σωστές λιμενικές εγκαταστάσεις κι άλλες υποδομές μπορούν να φτιαχτούν και η πόλη να κρατήσει έναν δικό της χαρακτήρα, που όλοι γνωρίζουμε ότι, από τις αρχές του 1980, είναι συνδεδεμένος με την θάλασσα και τα καράβια που ξεκινούν από εδώ προς τα νησιά των Κυκλάδων και δεν γίνεται και αλλοιώς.
Αρκεί να πάει κανένας να πιει καφέ σε ώρα που δεν έχει καράβι και να δει πως το κάθε τι που γίνεται εκείνες τις ώρες είναι μια μεγάλη προετοιμασία για τον κόσμο που θα φύγει ή θα έρθει και δεν είναι κακό να το βλεπουμε ετσι, μπροστα στο κοινό όφελος νομίζω.
Όσο για τα μαγαζιά κοντά στο λιμάνι, όντως η λειτουργία τους, εκείνες τις ώρες, είναι προετοιμασία για τον κόσμο των πλοίων.
Σίγουρα ένα μέρος της πόλης, ζει αποκλειστικά από τους επιβάτες των πλοίων και τα θέλει να υπάρχουν στη Ραφήνα.
Αν λοιπόν, ο Προαστιακός φτάσει Ραφήνα (κάτι που είναι αρκετά εύκολο από ότι που έλεγε φίλος με μεγάλη θέση στον Προαστιακό) δεν θα πληρώνουμε κάθε ΠΣΚ 30άρια ευρώ για πάρκινγκ.... ούτε θα τρέχουμε να παρκαρουμε στα βουνά με κάρτες στάθμευσης.
Άρα αυτή η κατάσταση βολεύει πρώτα από όλα τον Δήμο. Όχι έργα στο λιμάνι μην τυχόν και έρθουν και άλλα βαπόρια και χάσουν την ησυχία του οι κάτοικοι όχι και έργα έξω από λιμάνι για να έρχονται όλοι με τα αυτοκίνητά τους και να μαζεύουμε κάθε Κυριακή βράδυ τα ευρώ τους.

Ως κάτοικος της Ραφήνας, απλά να επισημάνω ότι το ζήτημα του λιμανιού είναι αρκετά περίπλοκο και ο καθένας παίζει το παιχνίδι του.
Ο Δήμαρχος δεν θέλει να ακούσει καθόλου για το λιμάνι, το οποίο το έχει δαιμονοποιήσει. Από την άλλη παραχώρησε το οικόπεδο που χτίστηκε το LIDL, ενώ θα μπορούσε να γίνει κάτι κοινωφελές, ακόμα και parking...τι να λέμε τώρα για τα οικονομικά παιχνίδια που παίζουν.
Ο Δήμαρχος δεν θέλει με τίποτα να φτάσει το τραίνο στη Ραφήνα και τονίζει συνεχώς να φτάσει μόνο μέχρι τη διασταύρωση.
Ισχυρίζεται ότι, αν το τραίνο φτάσει στη Ραφήνα θα έρχονται πολλοί (από τις άλλες περιοχές) και θα παρκάρουν εδώ τα αυτοκίνητά τους.
Τα πράγματα είναι περίπλοκα. Αυτό, όμως, που είναι υποκριτικό είναι να δαιμονοποιεί η Δημοτική Αρχή το λιμάνι, ενώ από την άλλη ανέχεται τις αυθαιρεσίες που καθημερινά γίνονται στην πόλη μας...
Τραγέλαφος η κατάσταση που όμως με τον ερχομό κι αλλων πλοίων την άνοιξη του 2018, πρέπει να πάρει ένα τέλος... κύριε κάτοικε της Ραφήνας που την θέλετε μόνον για ‘’πρεστίζ’’.....

This comment was minimized by the moderator on the site

Aγαπητε σχολιαστη με το όνομα '' ΡΑΦΙΝΑΤΟΣ ΡΑΦΗΝΑΪΟΣ'' ...πως φαινεται οτι ζείς και εσυ σε άλλο πληνητη και όχι στην Ραφήνα.
Για πιο χρήμα κια πρεστίζ μιλάτε όταν θα χάσετε τα εκατομμυρια απο τον Οργανισμό σας ? ?
Κόττερα κια τωρα θα μπορουσαν να συνυπαρχουν, πηγαινετε στον Οργανισμο σας και ρωτηστε γιατι δεν ερχονται κια τοτε τα ξαναλέμ.
Εχετε τυφλωθεί με τις αντικειμενικές αξιες στις 2.000 και δεν βλεπετε τιποτα, αλλα το λιμανι είναι λιμανι κια αυτο θα αναπτυχθεί...τι να λέμε τωρα

This comment was minimized by the moderator on the site

Κύριε Τροϊκάνε φορολογούμενε επιστήμονα. Με μεγάλη χαρά διάβασα το σχόλιο σας, Μένω στην Ραφήνα και όπως όλοι οι κάτοικοι θέλουμε διακαώς να φύγει το λιμάνι από την πόλη μας. Εδώ και πολλά χρόνια ο Δήμος Ραφήνας και όλοι οι κάτοικοι κάνουμε προσπάθεια να φύγει το λιμάνι και να πάει στο Λαύριο, στο Γαύριο, στο Πόρτο Ράφτη και όπου αλλού θέλετε εσείς. Εμείς δεν το θέλουμε.
Η Ραφήνα με 2.000 ευρώ αντικειμενική αξία το τετραγωνικό μόνο ψαροχώρι δεν είναι. Μένουν πολιτικοί, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, έμποροι, εφοπλιστές. Μενουμε κι εμείς που είμαστε μια μεσαία τάξη – δίπλα στην Αθήνα – ζώντας τις ομορφιές της και τις παραλίες της. Το εμπορικό λιμάνι μονο κακό μας κάνει.
Να προωθήσετε τις σκέψεις σας και να φύγετε. Να πάρετε τα χιλιάδες φορτηγά και τα αυτοκίνητα σας που βρωμίζουν την πόλη μας. Να φύγουν οι δεκάδες χιλιάδες περαστικοί ταξιδιωτες για τα νησιά. Δεν προσφέρουν τίποτα στην πόλη μας. Μόνο βρωμιά και αποκλεισμό.
Ο Δήμος Ραφήνας ήδη έχει στο ΕΣΠΑ έργα 5-7 εκατομμυρίων ευρώ τον χρόνο που τρέχουν. Δεν χρειάζεται τα χρήματα των έργων που υπόσχονται οι υπουργοί και τα οποια ζημια θα κάνουν σε μια ήσυχη αστική πόλη. Αυτά είναι για εσάς. Να μην τα πάρουμε. Να πάρετε εσείς τα φορτηγά και τα αυτοκίνητα σας και να πάτε στο Λαύριο.
Έτσι και αλλιώς η ιχθυόσκαλα θα παραμείνει. Είναι 100 χρόνια εδώ. Και στο λιμάνι θα έρχονται κότερα και θα αφήνουν χρήμα και πρεστιζ στην πόλη όχι χρήμα στον ξένο Οργανισμό Λιμένος. Έτσι το λιμάνι θα φτιαχτεί ωραίο και γραφικό. Αυτό θέλουμε εμείς.
Να πάτε στο Λαύριο ή ακόμα μακρύτερα με την ευχή μας…

This comment was minimized by the moderator on the site

Φιλτατε ΜΟΙΚΑΝΕ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΕ....μαλλον ζεις σε αλλη χωρά, δεν εξηγειται αλλοιως ? κατσε και διαβασε τις μελετες για την ολοκληρωση συνδεσης του Λαυριου με το αεροδρομιο κια ως λιμενας Ανατολικης Αττικης προς τα νησια του Αιγαιου...και εκει θα μαθεις, οτι εχουμε πληρωσει εναν σκασμό λεφτα γαι αυτο το λιμανι (σαν λιμανι) και δεν μενει τιποτα αλλο απο την ολοκληρωση του περιφημου δρομου, που αν γινει, όπως ειναι - μεχρις στιγμης αποτυπωμένος- θα κανει την αποσταση ΄΄΄σχεδόν΄΄ μηδενικη απο πλευρας προσεγγισης.
εχεις εμμονες με την Ραφηνα και ισως ναι ...καποια συμφεροντα ισως και δικαιολογεισαι για την αγνοια σου.δυστυχως εγω σαν επιστημονας ΤΡΟΙΚΑΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ..τα βλέπω τα πραγματα ορθολογιστικά κια όχι περιστασιακα και υποκειμενικά....
αΤΥΧΗΣΕς

This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτός που λέει για Λαύριο μήπως έχει σπίτι στο Μαρκόπουλο ή στα Καλύβια; Αν είναι έτσι κατανοητή η εμμονή του. Διαφορετικά μάλλον καίει λάδια και για να ξεμπουκώσει θέλει καμιά 40αριά χιλιόμετρα παραπάνω. ΄ραγε είναι ο ίδιος με έναν άλλο που είχε πάθει λέγοντας κι αυτός για Λάυριο; Για Λαύριο θέλει 20-30 χιλιόμετρα νεο δρόμο στην Αττική οδο για Ραφήνα θέλει 6-7 χιλιόμετρα. Τι κοστίζει παραπάνω \Για Ραφήνα ο νέος δρόμος θα πληρώνεται ολοχρονίς από δεκάδες χιλιάδες που πάνε Νέα Μάκρη, Ραφήνα, Βουτζά, Μαραθώνα. Για Λαύριο μόνο όσοι πάνε λιμάνι. Τα χιλιάδες φορτηγά ολοχρονς που τα βάζει ο κάτοικος της Λαυρεωτικής; Θα τραβάνε όπου θέλει αυτός; Λέει ο άνθρωπος να μπουν 2-3 τροχονόμοι. Μα όταν πήζει η Μαραθώνος που να τα στείλουν οι τροχονόμοι. Στο πουθενά ή ωστο Λαύριο; Δυστυχώς έχετε χάσει τη λογική και δεν υπάρχει ελπίδα να την βρείτε. Γι αυτό είστε και ΤΡΟΙΚΑΝΟΣ....

This comment was minimized by the moderator on the site

τιποτα να μην γινει... και ομως λυνεται το προβλημα της προσεγισης στο λιμανι Ραφήνας.δεν θελουμε να δουμε πως θα μοιρασουν τα κερδη τους ο Δημος και το τοπικο λιμενικο Ταμειο σε βαρος μας κυριε Κουρουπλή....ελεος απο την διαμαχη αυτή ! !
Τροχονομοι στα 3 φαναρια της Παλλήνης εκει έξω απο το εκκλησακι του Αγιου Ταξιάρχη και επίσης στο λεγόμενο φανάρι της Ραφήνας, τροχονομοι ωστε να εχουμε, συνεχή ροή κυκλοφοριας, την ωρα των αναχωρήσεων- αφίξεων.
ολα αυτα, που διαβαάζουμε παραπάνω στο αρθρο, ώσπου να γινουν θα εχουν αλλαξει 50 κυβερνησεις και διοικησεις σε κυβερνηση-δημο-λιμνεικο ταμειο και θα μεινουν στα χαρτια.
Απλές λύσεις στη φαση αυτη και αφηστε τα μεγαλα παχια λόγια απαντες, Δημος, που μυριστηκε χοντρη μάσα...και λιμενικο που θησαυριζει.
Αν δεν θελει ο Δημος βαπόρια, κυριε Κουρουπλή, να παμε στο Λαυριο και εκει να τελειωσουν επιτελους τα εναπομειναντα Ολυμπιακα Εργα και ας μεινει η ραφηνα ενα γραφικο ψαροχωρι....
τα έφτά που λέτε οτι προγραμματιζονται να ξοδευτουν για την Ραφηνα, θα πεταχθουν στη πραξη παλι στον αερα.
Η λύση ειναι γνωστη και μια ! !
λιμάνι Λαυρίου, ετοιμο τόσ αχρονια με λεφτα των Ελλήνων φορολογουμενων και μένει αδρανές, γαιτι απλά δεν εχουν τελειωσει οι δρομοι προσεγγισης.
ξερουμε ότι οι μελέτες των δρομων ολοκληρωσης ειναι στα συρταρια των αρμοδιων υπουργειων και δνε μενει τιποτα αλλο να επικαιροποιηθουν και προχωρήσουν, ωστε να τελειωνουμε με το λιμανι Ανατολικης Αττικης μια για παντα.
Αλήθεια γιατι δεν μιλαει σημερα κανενας για το Λαυριο ? ... τόση χοντρη μάσα στη Ραφήνα θα μου πείτε...αλλά ΟΧΙ ! ! ! ...να μην τους περασει, γιατι απλά μια καταγγελια να γινει στη ΚΥΒΕΡΝΩΣΑ ΤΡΟΙΚΑ ....για το που, πάνε να πετάξουν λεφτά θα τους κάνει ίσως να γυρισουν ολοι τους στο λαυριο.
ΝΑΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΟΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΥΡΙΟ ΤΩΡΑ.
Η απόσταση των παραπάνω χιλιομετρων, μηδενιζεται με την ολοκληρωση του δρομου κια τειλκα θα φτανουμε σε μισή ωρα ! !
Αφήνω και την άμεση επικοινωνια θα εχει οδικώς μετο Αεροδρομιο.
Ειναι τοσ ατα θετικά...τι μας λένε τωρα ολοι τους για την Ραφηνα...θα μας τρελλάνουν ? ?

This comment was minimized by the moderator on the site

Μπουρδες.ΜΠΟΥΡΔΕΣ με κεφαλαια γραμματα.Δεν νομιζω οτι υπαρχει συνετος ανθρωπος που μπορει να πυστεψει εστω και στο ελαχιστο αυτες τις αερολογιες του ανυπαρκτου υπουργειου και υπουργου. Εδω δεν μπορουν να μοιρασουν σανο για δυο γαιδαρους και θα κανουν ολα αυτα τα Φαραωνικα εργα. Του χρονου τετοιο καιρο μετα παλι απο μια καλοκαιρινη σεζον μπαχαλο θα εξαγγειλουν τα ιδια εργα ,αλλα αυτη τη φορα θα ειναι τα ιδια εργα αλλα στο τετραγωνο(Ε2). Εαν ο Αγ.Νικολαος βαλει το χερι του κατι μπορει να γινει, αυτοι ποτε