ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ 2020: Έργα ή "καλλωπισμοί";

 Του Γιώργου Μαντζώρου

Σύμβουλου Δημάρχου Άνδρου, υπεύθυνου ΔΛΤΤΑ 

Ένα από τα βασικά έργα της σημερινής διοίκησης, η εκβάθυνση του λιμανιού. Όχι μόνο το τελειώνει σε χρόνο ρεκόρ, αλλά προέκτεινε την εργολαβία και σε σημεία που δεν είχαν προβλεφθεί προετοιμάζοντας το επόμενο έργο, την διαμόρφωση μαρίνας σκαφών στο Γαύριο. Κάποιοι το αποκάλεσαν... έργο "καλλωπισμού"!!!...

(Ο Γ. Μαντζώρος κοινοποίησε αναλυτικό απολογισμό στο Δημοτικό Συμβούλιο για τα έργα που έκανε το Λιμενικό Ταμείο Άνδρου κατά τον ένα χρόνο που αυτός έχει την ευθύνη. Είναι πρώτη φορά στην ιστορία του Λιμενικού Ταμείου, ίσως και του Δήμου Άνδρου, που κάποιος που κατέχει δημόσια θέση κάνει τόσο σοβαρό έργο μέσα σε ένα χρόνο και παραθέτει τόσο λεπτομερή και προσεκτικό απολογισμό. Δυστυχώς όμως κάποιοι που επένδυσαν στην αποτυχία (της διοίκησης και της Άνδρου) βάζουν συνέχεια τρικλοποδιές και παίζουν πολιτικά παιχνίδια. Ο Γ. Μαντζώρος - χωρίς φόβο και πάθος - καταγράφει τα παιχνίδια που παίχτηκαν. Κατονομάζει αυτούς επένδυσαν στην αποτυχία. Περιγράφει τους ρόλους τους. Ξεκινά από τον Γ. Τρανάκο που επιχείρησε να παίξει πολιτικό παιχνίδι με την "ενημέρωση". Και λέει και για τους υπόλοιπους. Εμείς εδώ κατονομάζουμε τον Βασίλη Αδάμη που στο Δημοτικό Συμβούλιο είπε για  όλα αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω πως είναι  "καλλωπιστικά" έργα!!! Ο πρώτος έχει ξαφνιάσει πολλούς με τους αρνητικούς ρόλους που έπαιξε και παίζει. Ο δεύτερος δεν ξαφνιάζει και πολλούς. Ξαφνιάζει όμως η απερισκεψία και ανοησία του να επιχειρεί την υποβάθμιση τόσων έργων μιλώντας για... "καλλωπιστικά" έργα!!! - ΕΝ ΑΝΔΡΩ)

Η σημερινή ενημέρωση του Δημ. Συμβουλίου Άνδρου, για τα πεπραγμένα μας σε σχέση με την κοινωνική, οικονομική και αναπτυξιακή προσφορά, του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Τήνου-Άνδρου είχε προγραμματιστεί να γίνει τον Δεκέμβριο, με εντολή του Δημάρχου κ. Δ. Λοτσάρη .

        Αποφασίσαμε να επισπεύσουμε λίγες ημέρες την ενημέρωση σας. Σε αυτό συντέλεσε και η ανεξήγητη  επιμονή του κ. Τρανάκου (μέλους ΔΛΤΤΑ !!!!) , να ‘’ενημερωθεί ‘’ μέσω του Δημοτικού Συμβουλίου.        Ζήτησε  εγγράφως, (δυο μέρες πριν το ΔΣ  της 2/11/20 και εκτός ημερήσιας παρακαλώ), από τον πρόεδρο του Δημ. Συμβ. Άνδρου, να πληροφορηθεί για τα πεπραγμένα μας στο ΔΛΤΤΑ. Ενημερώθηκε ότι θα υπάρξει αναλυτική ενημέρωση από το ΔΛΤΤΑ , στο επόμενο ΔΣ. Όμως , αυτός στις  8/11/2020 , αποφάσισε… πριν ενημερωθεί ο ίδιος, να… ενημερώσει τους άλλους!!!

 

 Οι δύο παραπάνω φωτογραφίες αφιερωμένες στο Γ. Τρανάκο και στο αρνητικό έργο που προσφέρει στην Άνδρο. Στην πάνω φωτογραφία ο φωτισμός του λιμανιού με νέες αντένες και νέα φωτιστικά. Στην κάτω φωτογραφία τι παρέλαβε η σημερινή διοίκηση και ο Γ. Μαντζωρος από την ομάδα Σουσούδη της οποίας ήταν και είναι μέλος. Κάτι δεν θέλει να δει ο Γ. Τρανάκος...

     Δημοσίευσε  ένα προσωπικό του πόνημα, σε  τοπικό σαιτ με τίτλο:’ Γιωργος Τρανακος . Ενημέρωση επι εξελίξεων μελετών και έργων  στους λιμένες Ανδρου ‘’!!!

 Άλλες δύο φωτογραφίες για τους Τρανάκο και Αδάμη. Στην πάνω πως μεταμόρφωσε με αντένες και νέα φώτα η σημερινή διοίκηση και ο Γ. Μαντζώρος τον φωτισμό που βρήκαν σε κακά χάλια από την διοίκηση Σουσούδη. Έργα "καλλωπισμού" και αυτά;

Εδώ κλείνει η παρένθεση για να μπούμε στην ουσία. Ξεκινήσαμε πριν ένα χρόνο εθελοντικά. Μοναδικό μου κίνητρο είναι αγάπη μου για την Άνδρο. Αποδέχθηκα  την πρόταση του Δημάρχου Άνδρου, κ. Δ. Λοτσάρη  να με ορίσει άμισθο σύμβουλο του και μέλος ΔΣ του ΔΛΤΤΑ ,  με βασική  μου αρμοδιότητα,  την επαναφορά στην ζωή της Άνδρου,  του για χρόνια ξεχασμένου Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Τήνου -Άνδρου. Κάναμε αρκετά και σχεδιάζουμε πολλά περισσότερα. 

 Άριστη η συνεργασία με τον Δήμαρχο μας, με την Τεχν. Υπηρεσία, με τα περισσότερα μέλη του ΔΛΤΤΑ, με τους Τηνιακούς φίλους στο ΔΛΤΤΑ, με τις Αρχές κλπ . Στην δύσκολη εποχή που περνάμε όλοι αποδείξαμε ότι με προγραμματισμό και μεθοδική δουλειά, έρχονται θετικά αποτελέσματα. 

Παρακαλούμε να μας κρίνετε  μόνον από το έργο μας. Κριτές και αξιολογητές  είναι όλοι αυτοί που  αγαπούν πραγματικά την Άνδρο,  μακριά από αποτυχημένες  κομματικές πολιτικές.

 

Θα προσπαθήσω να είμαι περιγραφικός  και σύντομος .

  1. 10 /12/19: Το ξεκίνημα μας  σηματοδοτήθηκε  από την άμεση ανάγκη για δράση και αποτελέσματα σε ένα τομέα κοινής ωφέλειας. Φέραμε από την Τήνο στην Άνδρο το αποφρακτικό μηχάνημα αποχετεύσεων ιδιοκτησίας του ΔΛΤΤΑ, για  επισκευές και συντήρηση δικτύου σε Γαύριο και  Μπατσί. Χρόνια είχε να έρθει αυτό το πανάκριβο μηχάνημα στην Άνδρο για δουλειά.
  2. 15/12/19: Αγοράσαμε μέσω ΔΛΤΤΑ , χριστουγεννιάτικα υλικά στολισμού και στολίστηκαν όλα τα λιμάνια της Άνδρου .
  3. 16 /12/19: Παραγγείλαμε και αγοράστηκαν απο το ΔΛΤΤΑ    χρώματα κλπ,  βάψαμε κάγκελα, πόρτες, φωτιστικά, παγκάκια, φρεάτια στα λιμάνια μας και πολλές  άλλες εργασίες ευπρεπισμού.
  4. 29/3/20: Φέραμε ξανά το αποφρακτικό μηχάνημα του ΔΛΤΤΑ,  από την Τήνο για συντήρηση δικτύου στο Κόρθι και στην Χώρα, με χειριστές Ανδριώτες υπαλλήλους του Δήμου μας .
  5. 10 /4 /20 (Αρχίσαμε προετοιμασίες για την νέα καλοκαιρινή σαιζόν): Πριν  το 1ο Lock Down, κάναμε με δική μας πρωτοβουλία, συναντήσεις μελών στην Άνδρο, παρουσία των Αρχών, για ενημέρωση προγραμματισμό, ιεράρχηση αναγκών και σύντομο   απολογισμό. Ξεκινήσαμε μια νέα προσπάθεια αναθέρμανσης των σχέσεων με πλευρά της Τήνου, υποβάλαμε νέα  αιτήματα στο ΔΛΤΤΑ. Με δική μου  πρωτοβουλία , έγιναν συνολικά , πέντε ομαδικές συναντήσεις των μελών μας  ,σε όλα τα λιμάνια μας. Δυστυχώς από τότε,  μέχρι και σήμερα , άρχισε η  χωρίς εμφανή αίτια  αμφισβήτηση, προσωπικές επιθέσεις και διάφορες  αναίτιες  τρικλοποδιές ( εκ των έσω), από Ανδριώτες μέλη της Άνδρου στο ΔΣ του ΔΛΤΤΑ.  Αρχικά από Αδάμη, Τ. Μαμάη, κλπ και στην συνέχεια από Τρανάκο. Μάταιες οι προσπάθειες μας για ομοψυχία και κοινές θέσεις. Τους αγνοήσαμε και προχωρήσαμε μόνοι μας.

Ερώτηση: είναι ο πλήρης και σωστός φωτισμός ενός λιμανιού με νέα φωτιστικά έργο "καλλωπισμού" ή έργο σωστής λειτουργίας; 

Αρχικά  ζητήσαμε και κάναμε  μαζί με τον Δήμαρχο συναντήσεις με τους  Υπουργούς  Εσωτερικών και Ναυτιλίας και υποβάλαμε (αλλά απορρίφθηκε) το αίτημα διαχωρισμού των Λιμ.Ταμείων σε Άνδρο και Τήνο.

Ιδρύσαμε με απόφαση ΔΣ το νέο  περιφερειακό γραφείο του ΔΛΤΤΑ στο Γαύριο  Ανδρου. 

Δημιουργήσαμε  νεες αποθήκες του ΔΛΤΤΑ  στο Γαύριο, για αναλώσιμα υλικά,

Αγοράσαμε μέσω του ΔΛΤΤΑ , αρχικά δυο  9μετρους πυλώνες  και αποκαταστήσαμε εν μέρει,  τον ανύπαρκτο και εξαιρετικά επικίνδυνο, φωτισμό στις προβλήτες του λιμανιού στο Γαύριο.

Παραγγείλαμε 7  εφτά νέους 9μετρους μεταλλικούς σπαστούς πυλώνες  φωτισμού , με 21 νέα φωτιστικά LED για το λιμάνι του Γαυριου.

Αποξηλώσαμε την κατεστραμμένη από χρόνια, χαρακτηρισμένη επικίνδυνη από την Τ.Υ. του Δήμου μας ξύλινη περίφραξη.

Αγοράσαμε  και πάλι χρώματα και υλικά , μέσω του  ΔΛΤΤΑ και βάψαμε λευκό, όλο τον  περίβολο του λιμανιού και κίτρινες όλες τις  (δέστρες) μπίντες και τα σκουριασμένα φρεάτια  του λιμανιού.

Επισκευάσαμε και  βάψαμε όλα τα πιλαρς ( κουτιά ) ηλεκτροδότησης λιμένα, καθαιρέσαμε ολους τους επικίνδυνους και κατεστραμμένους  μαντεμένιους ιστούς φωτισμού, επισκευάσαμε  τα παγκάκια και  τα επιστήλια καλάθια απορριμμάτων .

Κάναμε νέες μελέτες με την Τ.Υ. του Δήμου μας για επισκευή του στεγάστρου ταξιδιωτών  νότιας προβλήτας.

Κάναμε νέες μελέτες  , για  ανακατασκευή  της κατεστραμμένης  ράμπας ανέλκυσης   σκαφών στο λιμάνι του Γαυριου  .

Κάναμε νέες μελέτες  για  την επισκευή ενός σημαντικού  τοιχίου στο λιμάνι του  Κόρθιου .

Τις υποβάλλαμε για έγκριση και χρηματοδότηση στο ΔΣ του ΔΛΤΤΑ στην Τήνο. Έγιναν  όλες  αποδεκτές   και ξεκίνησε η υλοποίηση τους.

Είναι η διαγράμμιση για τα αυτοκίνητα που περιμένουν έργο "καλλωπισμού" ή έργο σωστής λειτουργίας ενός λιμανιού; 

Ολοκληρώσαμε την νέα  διαγράμμιση στους χώρους του λιμανιού μας.

Υποβάλλαμε στο ΔΛΤΤΑ , νέα αιτήματα  με τεχνικές εκθέσεις ,  για προμήθεια νέων  πιλαρς εξυπηρέτησης σκαφών ,  σε όλα  λιμάνια της Άνδρου.

Υποβάλλαμε  νέες τεχνικές εκθέσεις  των  νέων  ηλεκτρονικών πινακίδων πληροφόρησης , που αναμένονται να προμηθευτούμε  και να τοποθετήσουμε  σύντομα .

Υποβάλλαμε  νέες τεχνικές εκθέσεις  που έγιναν αποδεκτές από το ΔΛΤΤΑ  και ήδη  παραλάβαμε  προσφάτως από τη Ιταλία 45 νέους  υπερσύγχρονους ιστούς φωτισμού , ειδικών προδιαγραφών , τεχνολογίας LED , ανεπηρέαστων από τις καιρικές συνθήκες και εγγυημένων για πολυετή χρήση. Θα  αντικαταστήσουν τους  παλαιούς κατεστραμμένους και  μονίμως σκουριασμένους από χυτοσίδηρο ( μαντέμι).  Θα τοποθετηθούν στα  λιμάνια της Ανδρου και θα είναι απολύτως συμβατοί ( όμοιοι )  με τα νέα ανάλογα φωτιστικά που ήδη αγοράστηκαν από τον Δήμο Ανδρου  σε συνεργασία.

Ζητήσαμε και παραλάβαμε 4 παλέτες ειδικό  ασφαλτόμιγμα και κλείσαμε  επικίνδυνες λακκούβες  στα λιμάνια μας .

Επιτέλους παραλάβαμε διοικητικά τα νέα  λιμάνια  Χώρας και Κορθίου  και ξεκινήσαμε ήδη μελέτες ολοκλήρωσης των έργων και αξιοποίησης τους. Ολοι γνωρίζετε για ποσα χρονια τα λιμάνια αυτά ήταν εγκαταλειμμένα στην τύχη , από τον Δήμο Ανδρου. Τα έργα σε αυτά τα λιμάνια θα προχωρήσουν σύντομα .  Ηδη τρέχουν κάποιες σχετικές μελέτες.

Ξεκινήσαμε συνεργασίες για  τα υδατοδρόμια  στην Ανδρο.  Θα ανοικουν στο ΔΛΤΤΑ . Θα καθυστερήσουν όμως  λόγω κορονοιου.

Επισπεύσαμε με συντονισμένες  ενέργειες  στα αρμόδια Υπουργεία , το σημαντικότατο έργο υποδομής ,  ‘’Αποκατάσταση λειτουργικών βαθών ‘’ λιμένα Γαυριου, προυπ. 1 250 000 ,00 ευρω. Το έργο αυτό άρχισε την 5η Αυγούστου 2020  και σήμερα εκτελείται και επιβλέπεται με υποδειγματικό τρόπο,  βρίσκεται σήμερα  στην τελική φάση ολοκλήρωσης του . Το λιμάνι μας θα είναι σύντομα απολύτως ασφαλές στην ακτοπλοΐα.

Είναι η εκβάθυνση της βόρειας πλευράς του λιμανιού με σκοπό την δημιουργία μαρίνας στο Γαύριο έργο "καλλωπισμού" ή έργο υποδομής;

Εδώ θέλω να σταθώ λίγο.

Το παραπάνω έργο αποφασίστηκε  από την τότε κυβέρνηση και μελετήθηκε,  υπο την πίεση των ναυτικών ατυχημάτων  που είχαν συμβεί  τα προηγούμενα  χρονια , όταν  κάποια από τα πλοια της γραμμής , επικάθησαν στα αβαθή του λιμανιού μας στο Γαυριο .  Δόθηκε όπως ήταν φυσικό , προτεραιότητα από τον μελετητή,  στην επίλυση προβλημάτων ασφάλειας , σχετικά με την επικοινωνία - συγκοινωνία της Ανδρου.

Κανείς από την τότε διοίκηση του Δήμου μας ,  δεν σκέφτηκε  να ζητήσει το λίγο παραπάνω,  δηλαδή το  αυτονόητο. Η  μελέτη αυτή δεν προέβλεψε και την αποκατάσταση ασφαλών βαθών , στο όμορο βόρειο τμήμα του λιμένα  έκτασης περίπου 30 και πλέον στρεμμάτων , που οροθετείται από το υπάρχον σήμερα κρηπίδωμα  (υπάρχουν σχετ. χάρτες).  Εκεί  η προσέγγιση τουριστικών ιδιωτικών  σκαφών είναι αδύνατη σήμερα,  εκτός από μικρές βάρκες . Αφορά καθαρά την τουριστική αξιοποίηση του λιμένα Γαυριου, ένα θέμα που εμεις εχουμε σαν βασική μας προτεραιότητα . Χωρίς την δημιουργία ασφαλών βαθών  , ακυρώνονται στην πράξη όλα τα σχέδια μας για τουριστική αξιοποίηση των λιμένα Γαυριου.

Είναι η γλίστρα που είχε καταστραφεί και ξαναφτιάχτηκε από την αρχή έργο "καλλωπισμού" ή έργο υποδομής ενός λιμανιού;

 Μετα από  συντονισμένες προσπάθειες και επαφές , ζητήσαμε από το αρμόδιο υπουργείο την επέκταση  του έργου της εκσκαφής  σε αυτό το τμήμα . Αν τελικά γίνει αποδεκτο το αίτημα μας , θα μπορέσουμε να υλοποιήσουμε τον σχεδιασμό μας , για την μελλοντική δημιουργία   ενός τουριστικού προορισμού  σκαφών στο Γαυριο , που θα ικανοποιεί την ασφαλή προσέγγιση  και ολες τις σύγχρονες ανάγκες των τουριστικών σκαφων .  Θα εχουμε απάντηση σύντομα και θα ενημερώσουμε σχετικά .

Φέραμε  με νέα προγραμματική σύμβαση στο ΔΣ του ΔΛΤΤΑ  την (έτοιμη αλλά δυστυχώς 10 χρονια ξεχασμένη στα συρτάρια του Δήμου ) μελέτη  του έργου   ’’Ανάπλαση λιμένα Γαυριου’’ , οπου έγινε δεκτή . Το  σημαντικότατο αυτό έργο υποδομής , με  προϋπολογισμού 440 000,00  ευρω  θα δημοπρατηθεί από τον Δημο μας και  χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους του ΔΛΤΤΑ.

Ερώτημα Νο 1: Είναι έργο "καλλωπισμού" η ανακατασκευή του στεγάστρου της νότιας προβλήτας που κόντευε να πέσει και να πλακώσει κόσμο ή έργο υποδομής; Ερώτημα Νο 2: γιατί δεν είχε πάρει είδηση επί 5ετία η διοίκηση Σουσούδη (της οποίας ήταν μέλος ο Τρανάκος) το επικίνδυνο στέγαστρο;  

  1. 21/5/20: Ολοκληρώσαμε εν μέρει,  τα έργα  λειτουργικού φωτισμού στο  λιμάνι του Γαυριου , με την παραλαβή και  τοποθέτηση νέων 9 μέτρων σπαστών πυλώνων  και φωτιστικών LED , από τους ηλεκτρολόγους του ΔΛΤΤΑ , και την δωρεάν εθελοντική προσφορά γερανοφόρων οχημάτων από δημότες μας .
  2. 9/6 /20: Τοποθετήσαμε  νέο  9μετρο μεταλλικό σπαστό ιστο σημαιών , στην βόρεια  προβλήτα  , με την δωρεάν εθελοντική εργασία δημοτών μας . Στο λιμάνι εσόδου της Ανδρου , δεν υπήρχε ποτέ ,  κατάλληλος ιστός  ανάρτησης σημαιών  .
  3. 20/6/20: Εγκατασταθήκαμε   στο νέο μας  Περιφερειακό γραφείο Ανδρου   του ΔΛΤΤΑ στο Γαυριο. Ο εξοπλισμός και η λειτουργεία του Γραφείου έγινε με έξοδα του ΔΛΤΤΑ . Κάνουμε προσπάθειες για την στελέχωση του  με κατάλληλο προσωπικό. Ολοκληρώσαμε με επιτυχία την άσκηση περιβαλλοντικής ετοιμότητας για ενδεχόμενη ρύπανση του λιμένα Γαυριου .  Αφού επιθεωρήσαμε όλα τα υλικά αντιρρυπανσης  , με την συμμετοχή του Λιμενικού Σώματος των υπάλληλων καθαριότητας του ΔΛΤΤΑ ,του ΣΕΔΑ ,και ιδιωτών ψαράδων , πραγματοποιήθηκε η άσκηση αντιμετώπισης ρύπανσης . Σημειώνουμε ότι χρήματα για την ενοικίαση του εξοπλισμού   καταβάλλονται κάθε χρονο από το ΔΛΤΤΑ.
  4. 30/6/20: Πραγματοποιήθηκε εθελοντικός υποβρύχιος καθαρισμός απορριμμάτων  στο λιμάνι του Γαυριου.
  5. 2/7/20: Ολοκληρώσαμε την καθαίρεση όλων των  κατεστραμμένων  και επικίνδυνων μαντεμένιων  ιστών  φωτισμού στο Γαυριο. Μεταφέραμε από το λιμάνι της Χωρας στο λιμάνι του Γαυριου  ένα κινητο φυλάκιο του ΔΛΤΤΑ για τις ανάγκες της Λιμενικής Αρχης.

 Είναι έργο "καλλωπισμού" η απομάκρυνση του φθαρμένου από τον καιρό και επικίνδυνου ξύλινου κιγκλιδώματος του λιμανιού ή έργο συντήρησης; Μπορεί ο Αδάμης να καταλάβει την διαφορά μεταξύ καλλωπισμού και συντήρησης; 

  1. 3/7/20: Παραδώσαμε  στους  χρήστες την  δωρεάν χρήση , της  νέας ράμπας  σκαφών , αφού την ηλεκτροδοτήσαμε με νυχτερινό  φωτισμό ασφαλείας και  την  υδροτήσαμε από το δίκτυο του Γαυριου. Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το ΔΛΤΤΑ . Η δωρεάν εθελοντική εργασία των δημοτών μας με μηχανήματα , βοήθησε σημαντικά στην ολοκλήρωση του έργου .
  2. 9/7/20: Έγινε σύσκεψη στο Γραφείο μας στο Γαυριο , των συναρμοδίων φορέων (Επιθεωρητών του  Υπουργ. Υποδομών , Λιμενική Αρχή , Ναυτιλιακές εταιρίες , Λιμενικο Ταμείο , Πρακτορεία πλοίων , ανάδοχος εταιρεία  )  και ελήφθησαν οι τελικές αποφάσεις για το τρόπο εκτέλεσης του έργου εκβάθυνσης του λιμανιού .
  3. 13/7/20: Ένταξη στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα ‘’Φιλόδημος ‘’ , μελετών  ύψους 241 000 ευρω για λιμενικά έργα σε Ανδρο και Τήνο .

Το ΔΛΤΤΑ συμμετείχε ενεργά στους αγώνες τριάθλου στο Γαύριο Ανδρου!!!

  1. 16/7/20: Υπογράψαμε στη Τήνο  στα γραφεία του ΔΛΤΤΑ , παρουσία του Δημάρχου μας κου Δ. Λοτσάρη , την νέα προγραμματική  σύμβαση  , μεταξύ Δήμου Ανδρου και ΔΛΤΤΑ  για υλοποίηση της μελέτης ‘’ Ανάπτυξη λιμένα Γαυριου’’ , ύψους 440 000 ,00 ευρω.
  2. 17/7/20: Ολοκληρώσαμε την ηλεκτρονική βυθομετρική χαρτογράφηση  του λιμένα  , από συνεργείο ειδικών  επιστημόνων  της αναδόχου  εταιρείας  ‘’Σπανόπουλος ‘’, σύμφωνα με τις μελέτες του Υπ.Υποδομών . Προφέραμε  γραμματειακή βοήθεια στην επιβλέπουσα υπηρεσία του Υπ.Υποδομων και στην ανάδοχο εταιρεία.
  3. 19/7/20: Με προσωπικές ενέργειες του Δημάρχου Ανδρου , ξαναφέραμε στην Ανδρο το ξεχασμένο σε συνεργείο  Αθηνών   για πολλά χρονια , το σχεδόν αμεταχείριστο , ειδικό φορτηγό αυτοκίνητο ιδιοκτησίας  ΔΛΤΤΑ , ( αποκομιδής απορριμμάτων με ειδικά πρες κοντεινερς ).
  4. 30/7/20: Αξιοποιήθηκε , με την βοήθεια εθελοντών συμπολιτών μας  , ελεύθερος χωρος στην ευρύτερη περιοχή λιμένα Γαυριου,  σε πεδίο προσέγγισης ελικοπτέρων για υγειονομικούς και τουριστικούς σκοπούς  . ( με αστείες καταγγελίες στην Βουλή και  την Εισαγγελία , αντέδρασε η ενωμένη αντιπολίτευση Ανδρου σε αυτό το κοινωφελές έργο που είναι καθ’ όλα νόμιμο )!!!!!!!

Τι έργο άραγε είναι ένα ΝΟΜΙΜΟ πεδίο προσέγγισης ελικοπτέρων στο Γαύριο; Και γιατί Τρανάκος και Αδάμης έδωσαν μάχες για να μην γίνει;

Τοποθετήθηκαν  δυο νέοι 9μετροι πυλώνες με εξι προβολείς ,  για νυχτερινού φωτισμό ασφαλείας στο ελεύθερο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ  παρκινγκ αυτοκίνητων  στην νοτια πλευρα του λιμανιού.

  1. 5/8/20: Ήρθαν και εγκαταστάθηκαν τα μηχανήματα εκσκαφής λιμένα της αναδόχου εταιρείας .
  2. 12 /8/20: Τοποθετήσαμε στο λιμάνι μας ,   νέες πινακίδες πληροφόρησης , για το έργο  εκσκαφής , για τους χρήστες λιμένα , και για τον κορονοιο , σε συνεννόηση με το ΔΛΤΤΑ  και την Λιμενική Αρχή .  Παραλάβαμε  και παλι χρώματα και  αλλά υλικά διαγραμμίσεων ,  που είχαμε ζητήσει από το ΔΛΤΤΑ .
  3. 14/8/20: Παραλάβαμε και τοποθετήσαμε 20  νέους  διπλούς επιστήλιους  κάδους απορριμμάτων στα λιμάνια της Ανδρου  .
  4. 16/8/20: Ολοκληρώθηκε η οδική σήμανση στο χώρο της ράμπας καθέλκυσης σκαφών .
  5. 20/9/20: Το πρώτο ασθενοφόρο  ελικόπτερο  προσγειώθηκε στο  νέο πεδίο προσέγγισης του Γαυριου και παράλαβε  ασθενή για μεταφορά σε νοσοκομείο της Αθήνας . Έκτοτε έχουν προσγειωθεί αρκετά ελικόπτερα και το πεδίο μας  έχει συγκεντρώσει άριστες κριτικές .
  6. 26/9/20: Πραγματοποιήθηκε από  ειδικό συνεργείο δυτών ο υποβρύχιος έλεγχος της ασφαλείας των   κρηπιδωμάτων , στο λιμάνι Γαυρίου .
  7.  28/9/20: Ξεκινήσαμε τις επισκευές στις εγκαταλειμμένες για πολλά χρονια , αποθήκες του πρώην  αγροτικού  συνεταιρισμού στο Γαυριο . Οι αποθήκες ανακαινίστηκαν μέσα εξω και ήδη εχουμε αποθηκεύσει με τάξη και ασφάλεια , πολλά αναλώσιμα και αλλα πολύτιμα υλικά του Λιμενικού Ταμείου,   αλλά και του Δήμου Ανδρου .  Ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη δουλειά που συνεχίζεται ακόμα.
  8. 2/10/20: Μαζί με τους υπαλλήλους καθαριότητας  , έγινε  κλαδονομη σε βασικό δρόμο του Γαυριου .
  9. 4/10/20: Με γερανοφόρο όχημα εθελοντών συμπολιτών μας , μεταφέρθηκαν στον χώρο των αποθηκών οι    9μετροι παλαιοί πυλώνες  φωτισμού .
  10. 4/10/20: Ολοκληρώθηκε η  ηλεκτροδότηση των πυλώνων νοτίου παρκινγκ , από τον ηλεκτρολόγο του ΔΛΤΤΑ. Για λόγους οικονομίας χρησιμοποιήσαμε εξι  6   παλαιούς προβολής πυρακτώσεως .
  11. 10/10/20: Ολοκληρώθηκε η προμήθεια από το ΔΛΤΤΑ ,   20 νέων κινητών κιγκλιδωμάτων ( κάγκελα ) για το λιμάνι μας .
  12. 15/10/20: Νέο ταξίδι με τον Δήμαρχο Ανδρου ,  στο ΔΛΤΤΑ στην Τήνο  για διευθέτηση σοβαρών θεσμικών θεμάτων συνεργασίας .
  13. 27/10/20: Τέλος εργασιών στις νέες αποθήκες μας παραλαβή νέων ηλεκτρολογικών  υλικών  του ΔΛΤΤΑ .
  14. 8/11/20:  Έναρξη νέων εργασιών ολικής  ανακατασκευής  του επικίνδυνου στεγάστρου της  νότιας προβλήτας , σύμφωνα με την μελέτη της ΤΥ Δήμου Ανδρου .
  15. Σας ενημερώνουμε ότι στα καθήκοντα μας είναι η  μηνιαία παρακολούθηση  της ορθής εκτέλεσης των συμβάσεων του ΔΛΤΤΑ με τους εργολάβους καθαριότητας , ηλεκτρολόγους , είσπραξης τελών ελλιμενισμού σκαφων ,  αντιρρυπανσης[ΛM1] καθώς και πλήθος αλλων εργασιών . Επίσης η μέριμνα για όλα τα τεχνικά θέματα σχετικά με την καλή λειτουργεία των λιμανιών της Ανδρου .  Στο γραφείο μας τηρείται αρχείο εργασιών.

Τι είδους έργο είναι ο ηλεκτροφωτισμός, ο καθαρισμός, η διαμόρφωση και η προσεχής χαλικόστρωση του σκουπιδαριού που είχε μετατραπεί το σκοτεινό κι επικίνδυνο πάρκινγκ του λιμανιού; Ας το προσδιορίσουν μόνοι τους οι Τρανάκος-Αδάμης. 

Αυτά σχετικά με την δραστηριότητα του Περιφερειακού  Γραφείου του ΔΛΤΤΑ , την χρονιά που περνάει  .

Ο προγραμματισμός νέων έργων και προμηθειών για το 2021 , εχει αποτυπωθεί  με σαφή τρόπο,  στις έγγραφες προτάσεις μας  στο ΔΛΤΤΑ , σχετικά με το νέο Τεχνικό Πρόγραμμα και τον νέο Προϋπολογισμό του 2021 .

 Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς , τον φιλο και συμπαραστάτη  , Δήμαρχο Ανδρου  κ. Δ. Λοτσαρη    , τους υπάλληλους και την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου μας ,  όλους τους Ανδριωτες συμπολίτες που εθελοντικά βοηθούν το δύσκολο έργο μας , τους εξαίρετους υπαλλήλους καθαριότητας του ΔΛΤΤΑ  στην Ανδρο , τον Δήμαρχο Τηνου κ. Ιωαν  Σιώτο, τον πρόεδρο του ΔΛΤΤΑ , κ. Γ. Σανταμούρη και  τους άριστους συνεργάτες του στο ΔΛΤΤΑ , καθώς και ολους αυτούς που βοήθησαν με ανιδιοτέλεια το έργο του ΔΛΤΤΑ στην Ανδρο η έστω αναγνωρίζουν την προσπάθεια μας,  με έναν καλό λόγο.

Αυτό πράγματι είναι ένα έργο συντήρησης που θα μπορούσε κανείς με μια δόση αντιπολιτευτικής στάσης να το πει και έργο καλλωπισμού. Ο λόγος είναι για το βάψιμο και την συντήρηση του στεγάστρου της βόρειας προβλήτας. 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΛΤΤΑ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗ

George Santamuris

 Συγχαίρω τον ΔΉΜΑΡΧΟ και ιδιαίτερα τον κ Μαντζώρο για το έργο που επιτελούν για την αναβάθμιση των λιμανιών και όχι μόνο. Έχω εκπλαγεί από την συνεχή, πολλές φορές πιεστική ,φροντίδα για τα λιμάνια του Νησιού σας, σε αντίθεση με την ασυνεννοησία και αντιπαλότητα που υπήρχε την περίοδο 2010-14 όταν και τότε ήμουν πρόεδρος του κοινού μας ταμείου. Είμαι σίγουρος ότι αυτήν τετραετία, καλώς εχόντων των πραγμάτων και με την άψογη συνεργασία μας, θα αλλάξουν πολλά προς το καλύτερο στα λιμάνια μας.

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Έλα ρε "Κορθιανε" για πες μας τις σοδες δεν τις ξέρεις;

This comment was minimized by the moderator on the site

Black humor αγαπητό εν Άνδρω... μόνο από ριπες σελφι γνώριζαν οι πρώην....Κάθε ώρα και σελφι, κάθε τραπεζωμα και σελφι, κάθε ταξιδακι και σελφι. Αυτό το κατεβατό έργων συν όλα τα άλλα που γίνονται, συν αυτά που εχουν γίνει, είναι για αυτούς πυρηνική φυσική άλλου ηλιακού σύμπαντος...

This comment was minimized by the moderator on the site

Διαβάσαμε και τον έναν και τον αλλον
Για την ταμπακιέρα όμως δεν αναφέρει ο Κος Μαντζωρος
Για βόρεια προβλήτα που ενώ έπρεπε να είχε τελειώσει θα περάσει ακόμα ένας χρόνος
Για το ΠΕΑΛ που ενώ το πολεμούσαν και ψήφησαν αρνητικά, πήγαν στο λιμενικό ταμείο και ψήφησαν θετικά για το μισό περίπου ΠΕΑΛ
Για την παράβαση καθήκοντος του δημάρχου που δεν έχει στείλει στο Λιμενικό Ταμείο την απόφαση το ΔΣ για το ΠΕΑΛ τίποτα.
Για το χαρτί της κτηματικης που λέει ότι είναι παράνομο το ελικοδρόμιο τιποτα
Αντικειμενικοτητα μηδεν
Μόνο λασπη
Ντροπη
Μάλλον κάνετε καλό στην αντιπολιτευση με τέτοια δημοσιευματα, γιατί ο κόσμος σε όλο το νησί σηζητα για τα ντροπιαστική δημοσιεύματα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Δεν βλέπω comments από την αντίπερα όχθη.Pourqoi my friends(γιατί φιλαράκια μου)?
Λες οι άμισθοι σύμβουλοι να αποδίδουν καλύτερο έργο από τους αντιδημάρχους?

This comment was minimized by the moderator on the site

Έτσι, σαν ριπές πολυβόλου όπλου μας παρουσίαζαν τα έργα (???) και οι προηγούμενοι...
ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ
Ποια έργα εννοείτε; Πότε και που παρουσιάστηκαν να τα βρούμε και να τα δημοσιεύσουμε;
Περιμένουμε απαντήσεις...

Το σχόλιο επεξεργάστηκε περίπου 4 χρόνια πριν από το χρήστη enandro enandro
This comment was minimized by the moderator on the site

Η λεπτομερής ανάλυση και η χρονική ακρίβεια της ενημέρωσης του κ. Μαντζώρου προς το Σώμα των Δημοτικών Συμβούλων εμένα μου θυμίζει (και το είπα και στον ίδιο) ημερολόγιο πλοίου. ΜΠΡΑΒΟ Γιώργο.

This comment was minimized by the moderator on the site

Αξιεπαινος κε Μαντζωρε και κατ επεκταση η νεα δημοτικη αρχη .Αξιεπαινος επισης και ο Δημ. Γιαννισης που τρεχει τα εργα στο νησι. Το νησι θελει ανθρωπους που να νοιαζονται . Εντυπωση μου εκανε οτι ο Δημαρχος ειναι συνεχεια διπλα στα μηχανηματα που κανουν την ασφαλτοστρωση.
Μπραβο σε ολους. Επισης θε ηθελα; να ζητησω απο τον κο Μαντζωρο εαν ειναι δυνατον το δαπεδο απο τον καταπελτη του πλοιου εως και την εξοδο να γινει λειο γιατι καταστρεφοναι οι βαλιτσες ( καταστρεφονται τα ροδακια), οπως γνωριζετε το δαπεδο ειναι πολυ ανωμαλο και αγριο

This comment was minimized by the moderator on the site

Αυθορμήτως