Απίστευτο. Οι Συριανοί "σνομπάρουν" τα πλοία της γραμμής μας!
Με τρεις καταπέλτες το Andros μπορεί να αποβιβάζει ταυτόχρονα ΙΧ, νταλίκες και επιβάτες (φωτ. Εν Άνδρω).
Περίεργα πράγματα, που χρειάζονται εξήγηση για να μην υπάρκει παραξήγηση, γίνονται στην Σύρο! Από την μια ο Δήμαρχος προσκαλεί στην Ερμούπολη τους ακτοπλόους, που δραστηριοποιούνται στην Ραφήνα εξυπηρετώντας την γραμμή Άνδρο-Τήνο-Μύκονο και τους καλεί να συμπεριλάβουν στα δρομολόγια τους και το νησί του και από την άλλη, με δημοσιεύματα ο τοπικός ήλεκτρονικός τύπος… «σνομπάρει» τα βαπόρια της γραμμής μας, που τους εξυπηρετούν αυτή την εποχή στην σύνδεση τους με τον Πειραιά, λέγοντας ότι «υποβαθμίζουν την ποιότητα των μετακινήσεων τους» επειδή… δεν είναι γρήγορα!
Το SuperFerry από τα πιο ωραία καράβια σε επίπεδο σαλονιών και ημιυπαίθριων χώρων στην Ελλάδα (φωτ. Εν Άνδρω).
Χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν δυο εξαιρετικά βαπόρια, το SuperFerry και το Andros, για να έχουν όλο αυτόν τον καιρό πρωινή σύνδεση με το κέντρο. Μόλις το Patmos έπαθε αβαρία στην Ίο η γραμμή μας στερήθηκε ένα πλοίο, που έφυγε από το νησί και έσπευσε να τους εξυπηρετήσει. Κι αντί να είναι ευχαριστημένοι διαρρέουν - όπως γράφουν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ότι:
«Το πλοίο Andros ναυλώθηκε από την Blue Star Ferries προκειμένου να καλύψει το κενό του Blue Star Patmos, του οποίου οι εργασίες επισκευής θα διαρκέσουν τουλάχιστον δύο μήνες.
Αν και αρχικά έχει ανακοινωθεί ότι το πλοίο θα παραμείνει στη γραμμή μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, οι εκπρόσωποι της Blue Star Ferries ανέφεραν στην χθεσινή σύσκεψη στο Δήμο Σύρο - Ερμούπολης ότι το πλοίο θα παραμείνει στην γραμμή μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.
Ωστόσο, αυτό που προκαλεί περισσότερη ανησυχία είναι η φημολογούμενη πρόθεση της εταιρείας να παραμείνει το πλοίο για καιρό στη γραμμή, καθώς υπήρξαν φήμες ότι το πλοίο ενδέχεται να συνεχίσει στο ίδιο δρομολόγιο και τον Δεκέμβριο, αλλά και τους πρώτους μήνες του 2018!
Αν όλα τα παραπάνω επαληθευτούν θα μιλάμε για σημαντική ακτοπλοϊκή… οπισθοδρόμηση της Σύρου…
Το Fast Ferries Andros είναι μεν σε εξαιρετική κατάσταση όσον αφορά τον ξενοδοχειακό του εξοπλισμό (έχουν περάσει λίγα χρόνια από την πλήρη ανακαίνισή του), ωστόσο η ταχύτητά του δεν είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα να εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς-Σύρος σε 4½, ενώ ήδη χθες σημειώθηκε σημαντική καθυστέρηση στην αναχώρησή του από Σύρο για Πειραιά (έφυγε στις 16:35 αντί για 16:00).
Και παλιότερα η γραμμή εξυπηρετούνταν με αργό πλοίο (έβαζε η Blue Star το Superferry 2), ποτέ όμως για χρονική διάρκεια μεγαλύτερη των δύο μηνών, ενώ τώρα αυτό θα γίνει για τουλάχιστον 3 μήνες (αν προσθέσουμε και τον Σεπτέμβριο που ήταν στη γραμμή το Superferry), με κίνδυνο να ξεπεράσει ακόμα και τους 6 μήνες…»
Γιατί τόση γκρίνια;
Βαπόρια σαν το Andros και το Superferry δεν υπάρχουν. «Σκυλιά» στην θάλασσα, δοκιμασμένα στην καρδιά του Κάβο Ντόρο, που διασχίζουν κάθε μέρα και όχι χαμηλά όταν έχει στρώσει το κύμα, στην ρότα για Σύρο, με παρεμβολή την Γυάρο, που αν την περάσεις από κάτω, γλυτώνεις μεγάλο μέρος της τρικυμίας.Με πληρώματα, φιλικά και χαμογελαστά, με πεντακάθαρα σαλόνια και ωραία πλεύση. Μόνο που αντί 24 κόμβους κάνουν 20-21.
Όλη αυτή η γκρίνια και οι χαρακτηρισμοί για λίγο παραπάνω ταξίδι και για λίγους χειμερινούς μήνες. Απίστευτο. Απολαύστε το ωραίο ταξίδι Συριανοί και πείτε και ένα ευχαριστώ στους Ανδριωτες, Τηνιακούς και Μυκονιάτες, που στερήθηκαν ένα καράβι…
Χ.