Αποδρομολογήθηκε το ταχύπλοο από Ραφήνα για Άνδρο - Σύρο...

 

Τελικά η μεν Σύρος έμεινε χωρίς ταχύπλοο και χωρίς σύνδεση με Ραφήνα η δε Άνδρος χωρίς σύνδεση με Ερμούπολη (φωτ. Εν Άνδρω).

Αποδρομολογήθηκε το ταχύπλοο της Sea Jets, που είχε πάρει έγκριση από το ΣΑΣ από 1ης Ιουνίου 2018 για Ραφήνα–Άνδρο–Σύρο με επιστροφή, το οποίο είχαμε αναγγείλει από το φθινόπωρο του 2017.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας ήταν η μη δρομολόγηση του κυκλικού δρομολογίου της GoldenStar στις Κυκλάδες και η αποδρομολόγηση του ταχύπλοού της SeaJets από την Ραφήνα – μέσω Άνδρου – που έφερε στα άκρα τη σύγκρουση του δημάρχου Σύρου με τον υπουργό Ναυτιλίας.

Μια σύγκρουση που συνεχίστηκε και σήμερα (31/5) τηλεφωνικά όταν ο δήμαρχος Γ. Μαραγκός ζήτησε από τον υπουργό Π. Κουρουμπλή: «αν πάει στο συνέδριο της Σύρου στις 6 Ιουνίου να πάει με λύση στο πρόβλημα, διαφορετικά είναι ανεπιθύμητος».

Ο δήμαρχος Σύρου μιλώντας στο Εν Άνδρω δήλωσε πως παρά τις υποσχέσεις και τις δεσμεύσεις που είχε λάβει στο ακτοπλοϊκό συνέδριο του φθινοπώρου 2017 το νησί του δεν έχει καλοκαιρινή σύνδεση με Ραφήνα και δεν έχει και ταχύπλοο. Για την πολιτική κατάληξη αυτή ευθύνη έχει ο υπουργός, κατέληξε. Κι αυτό σε αντίθεση με άλλους υπουργούς και στελέχη της κυβέρνησης που βοηθάνε και μόνο καλά λόγια έχουμε.

Απαντώντας σε ερώτηση μας για την αποτυχία της σύνδεσης με συμβατικό πλοίο με την Ραφήνα – μέσω Άνδρου - το φθινόπωρο του 2017 είπε: «η σύνδεση απέτυχε γιατί έγινε σε μη τουριστική περίοδο. Οι Συριανοί έχουν ταυτίσει την Σύρο με τον Πειραιά. Για να εδραιωθεί μια σύνδεση θέλει χρόνο και η εκκίνηση του δρομολογίου να γίνει σε εποχή μεγάλης κίνησης. Η Ραφήνα παραμένει στόχος της Σύρου είτε μέσω Άνδρου είτε απευθείας. Πόσο μάλλον που ο χρόνος του ταχύπλοου - και μέσω Άνδρου - θα ήταν μικρότερος από αυτός των συμβατικών από Πειραιά».

Από την μεριά της SeaJets που ρωτήσαμε μάς δηλώθηκε πως "την αποδρομολόγηση του ταχυπλόου προκάλεσε η απόφαση της Golden Star να αποσύρει τα πλοία της από την γραμμή Άνδρου – Τήνου – Μυκόνου και να τα δρομολογήσει στην Κρήτη. Αυτό προκάλεσε διατάραξη στη γραμμή και δημιουργήθηκαν αναγκες στη γραμμή μιας και τα τρια δρομολόγια την μέρα έγιναν ένα. Έτσι χρειάστηκε η SeaJets να αλλάξει πλάνα".

«Εν Άνδρω»

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Όσα λέει η SEA JET είναι ανακρίβειες. Η GOLDEN STAR πήρε δρομολόγια για Κρήτη τον Δεκέςμβριο 2017. Τότε πήρε και η SEA JET για ΑΝΔΡΟ-ΣΥΡΟ. Άρα ήξερε η SEA JET από τον Νοέμβριο τα πάντα. Όμως δρομολόγησε το ταχύπλοο που αποδρομολόγησε μια μέρα πριν ξεκινήσει γιατί νόμιζε πως δεν θα ξεκίναγε τελικά η GOLDEN STAR επειδή ο Κουτρουμπλής έπαιζε την SEA JET.
Οι Στεφάνου τράβηξαν για Κρήτη μειώνοντας τα δρομολόγια κι άφησαν τον Παναγιωτάκη να ανασάνει γιατί πέρσι το καλοκαίρι και οι δύο εταιρείες κόντεψαν να βουλιάξουν. Εφέτος ανάσαναν και οι ίδιοι φέρνοντας κόσμο στην Άνδρο και από Κρητη. Βρήκε ευκαιρία και ο Ηλιόπουλος και μπήκε στην Άνδρο.
Ποιο το κενό που δημιούργησε στις Κυκλάδες η GOLDEN STAR? Κανένα. Δημιούργησε πρόβλημα στο μονοπώλιο της SEA JET μεταξύ Κρήτης και Σαντορίνης και Μυκόνου.
Έτσι ο παλαιοπασοκοσυριζαίος Κουρουμπλής πήγε να πετάξει τα δύο ΣΟΥΠΕΡ ΦΕΡΥ στη θάλασσα. Έστησαν ένα δρομολόγιο στο Ηράκλειο που δεν ξεκινά και δεν άνοιξε πλάνα στις 7.30 το πρωί. Κι έστειλαν τα ΣΟΥΠΕΡ ΦΕΡΥ στις 9.30. Μόνο και μόνο για να πνιγούν οι Στεφάνου. Μούφα δρομολόγια για να διώξει ο Κουρουμπλής την GOLDEN STAR. Αυτή είναι η αλήθεια. Δεν δρομολόγησαν και ταχύπλοα της GOLDEN STAR στη Σύρο και στις Κυκλάδες πνίγοντας και την Σύρο και τις Κυκλάδες. Όλα τα άλλα που λένε για κενά των Κυκλάδων είναι ανακρίβειες και ψέματα. Το μόνο κενό είναι πως δεν έχουν επιτρέψει τα ταχύπλοα των Στεφάνου και αποδρομολόγησαν αυτό που θα έβαζαν Ραφήνα-Άνδρτο-Σύρο.
Αυτή είναι η αλήθεια κύριοι της SEA JET. Κάτιο ξέρουμε κι εμείς μετά από 40 χρόνια επιβάτες στις Κυκλάδες.