Μικρή βλάβη στο τιμόνι υποχρεώνει το SuperFerry 2 να επιστρέψει στο Ηράκλειο.

Μία τεχνική βλάβη προκάλεσε αναταραχή στο πρόγραμμα των επιβατών του πλοίου «Super Ferry 2» που εκτελούσε το δρομολόγιο Ηράκλειο – Σαντορίνη – Μύκονος. Η βλάβη προκάλεσε και μια μικρή ανησυχία στους ανδριώτες φίλους του πλοίου, που είναι πολλοί, οι οποίοι μας ειδοποίησαν ρωτώντας: "τι συμβαίνει με το πλοίο". Το πλοίο της Golden Star Ferries όπως είναι γνωστό κάνει αυτές τις μέρες δρομολόγια στο νότιο Αιγαίο πριν επιστρέψει και πάλι στην γραμμή μας, τον άλλο μήνα, για να συνδέσει και πάλι την Άνδρο με την Ραφήνα φτάνοντας μέχρι την Κρήτη.  

Το πλοίο είχε αποπλεύσει σήμερα το πρωί στις 07.45 από το λιμάνι του Ηρακλείου, μισή ώρα μετά τον απόπλου, κοντά στη νησίδα Ντία, παρουσίασε βλάβη και ακινητοποιήθηκε. Ο πλοίαρχος Τάσος Τρέσσος ενημέρωσε τους 800 και πλέον επιβάτες πως ένα πρόβλημα στο τιμόνι τους αναγκάζει να επιστρέψουν στο Ηράκλειο. Στη συνέχεια δύο ρυμουλκά έσπευσαν και το βοήθησαν να δέσει στο λιμάνι του Ηρακλείου. Σύμφωνα με πληροφορίες που πήραμε από τον αρχικαπετάνιο της εταιρείας Κώστα Τζώρτζη η βλάβη είναι περιορισμένη και αύριο το πρωί το πλοίο θα επαναλάβει τα δρομολόγια του στο νότιο Αιγαίο μέχρι τον άλλο μήνα που επιστρέφει στην γραμμή μας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προς ενημέρωση των ανδριωτών το πλοίο δεν πήρε από το υπουργείο τα έκτακτα δρομολόγια για Άνδρο που είχε ζητήσει ενόψει Πάσχα (Μεγάλη Πέμπτη και Τρίτη και Τετάρτη του Πάσχα). Έτσι θα επιστρέψει στην γραμμή Ραφήνα - Άνδρο - Τήνο - Μύκονο - Πάρο - Σαντορίνη - Κρήτη τον Μάΐο.

"ΕΝ ΑΝΔΡΩ"

 

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Το SUPERFERRY II δεν έχει παρουσιάσει καμία βλάβη στα τελευταία πολλά χρόνια. Συντηρείται επιμελώς και είναι πρώτη φορά που είχε μια μικρή βλάβη στο τιμόνι που επισκευάστηκε αυθημερόν. Στο facebook Του Εν Άνδρω αρκετοί αναγνώστες έγραψαν πράγματα που δεν ανταποκρίνονται στα πράγματα. Ένα πλοίο όταν είναι αξιόπλοο και καλοσυντηρημένο δεν έχει προβλήματα. Όμως και τα πλεόν καινούρια και καλοσυντηρήμενα πλοία μπορεί να παρουσιάσουν μια μικροβλάβη. Αυτό δεν τα καθιστά αναξιόπλοα. Επί δύο χρόνια το πλοίο κάνει καθημερίνα ακόυραστα 350 μέλια ΡΑΦΗΝΑ - ΚΡΗΤΗ χωρίς ούτε μια φορά να είχε πρόβλημα. Πως για μια μικρή βλάβη στο facebook έβγαλαν μερικοί συμπεράσματα δεν το καταλαβαίνουμε...

This comment was minimized by the moderator on the site

Το Superferry II εχει πλέον εμφανή τα σημάδια ηλικίας του. Μέχρι σήμερα έχει ανταπεξέλθει στην εξυπηρέτηση των τριών νησιών της βασικής γραμμής, για την οποία και πρωτο-ήρθε πριν από μερικές δεκαετίες. Μήπως έφθασε η στιγμή οι πλοιοκτήτες Στεφάνου να αναζητήσουν ένα πιο σύγχρονο πλοίο -οχι απαραίτητα νεότευκτο- από τη διεθνή αγορά? Η απόκτηση του δεύτερου Superferry (νηολογίου Ανδρου) απεδείχθη καλή για την εταιρεία. Ενα πλοίο 130 ή 140 μέτρων ηλικίας 8, 10 ή 12 ετών θα μπορούσε να εξυπηρετεί καλύτερα τη γραμμή Ραφήνα Ηράκλειο, ταυτόχρονα με το πιο καινούργιο Superferry που από επέρσυ έχει μπεί στο συγκεκριμένο δρομολόγιο τους θερινούς μήνες.