ΡΑΦΗΝΑ: Το πρώτο κύμα των ΙΧ και... τα απόνερα των φορτηγών!...

Με το που τέλειωσαν οι εκλογές και ανακοινώθηκε ο επερχόμενος καύσωνας ξεκίνησε απότομα και το πρώτο κύμα εκδρομέων και παραθεριστών στα νησιά και πλημμύρισε η Ραφήνα κόσμο. Μόνο την Δευτέρα 8/7/2019 έφυγαν από το λιμάνι της Ραφήνας 1185 ΙΧ και 52 φορτηγά! Ούτε στις 3 Αυγούστου τέτοια κίνηση μας είπαν.

Η απότομη και μεγάλη κίνηση είχε και τις επιπτώσεις της: το αδιαχώρητο στο λιμάνι και στα πλοία. Τα οποία πλοία επιβαρύνθηκαν επί πλέον και από μια ξαφνική χτεσινή βλάβη του Andros Jet. Γεγονός που έσπρωξε αρκετές δεκάδες ΙΧ στα άλλα πλοία. Τα οποία ΙΧ και εξυπηρετήθηκαν κατά προτεραιότητα. Η αυξημένη κίνηση επαναλήφθηκε και σήμερα το πρωί 9/7/2019 καθώς έφυγαν με τα πρωινά πλοία 507 ΙΧ και 32 φορτηγά.

 Έμειναν έξω τα φορτηγά των Μ. Μενδρινού, Ν. Χέλμη και Ν. Δάμαλη χτες το απόγευμα, αλλά και σήμερα το πρωί. Από αυτά μόνο ο Μ. Μενδινός είχε σήμερα εισιτήριο όμως λόγω φόρτωσης και φόρτου έμεινε έξω. Φωτογραφία των φορτηγών από τους ιδιοκτήτες τους...

Κάπου εκεί προέκυψαν και τα απόνερα αυτού του πρώτου μεγάλου κύματος. Τρία φορτηγά της Άνδρου που δεν ήταν σε λίστα και δεν είχαν και εισιτήρια βρέθηκαν χτες εκτός. Όμως ενός κακού ακολουθεί και... δεύτερο! Και σήμερα το πρωί έμειναν έξω αλλά τρία φορτηγά της Άνδρου. Σύνολο έξι - τρία από χτες συν τρία σήμερα - πουν έμειναν έξω.

Εκνευρισμένοι δύο εξ αυτών (που είχαν μείνει και χτες) τηλεφώνησαν στο Εν Άνδρω. Τους ακούσαμε προσεκτικά και τηλεφωνήσαμε στην Fast Ferries όπου εξήγησαν πως ήταν τόσο απότομη και ξαφνική η κίνηση και επιπλέον ήταν και τα ΙΧ του Andros Jet που χάλασε και προκλήθηκε αυτή η ξαφνική αναστάτωση η οποία εξομαλύνεται από σήμερα το απόγευμα.

Έμειναν έξω επιπλέον σήμερα το πρωί οι Ν. Βρεττός, Γ. Κανάκης και Ν. Μαδαράκας. Φωτογραφία των ίδιων.

Με αφορμή αυτό το θέμα κάναμε ένα μικρό ρεπορτάζ για τα φορτηγά που διακινούνται από την Ραφήνα προς τα τρία νησιά της γραμμής μας (είναι πολλές χιλιάδες ετησίως) και μας είπαν πως το 60% των φορτηγών που διακινούνται είναι προς Μύκονο, το 22% προς Άνδρο και το 18% προς Τήνο. Με δεδομένο το γεγονός πως οι περισσότερες αποθήκες της Άνδρου είναι σχετικά μακριά από το Γαύριο τα ανδριώτικα φορτηγά είναι συνήθως σχετικά μικρότερα από αυτά της Μυκόνου και της Τήνου που όλα κατά κανόνα είναι νταλίκες...

"Εν Άνδρω"

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ

  1. Σχολιάζετε ως επισκέπτης.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
There are no comments posted here yet
This comment was minimized by the moderator on the site

Δηλαδή η Fast Ferries του κυρίου Παναγιωτάκη θέλει να μας πεί οτι έδωσε προτεραιότητα στα οχήματα του πλοίου με βλάβη άλλης εταιρείας αντί να προτιμήσει ιχ και φορτηγά που παραδοσιακά ταξιδεύουν με τα πλοία της? Εντάξει, έχουν χάσει τη μπάλα στη Ραφήνα και αντί να προσθέσουν ένα δρομολόγιο για Ανδρο τουλάχιστον που είναι ο κοντινότερος και πρώτος προορισμός της κύριας γραμμής, αφήνουν εκτός επαγγελματίες, τους οποίους έχουν πελάτες με τα φορτηγά τους όλο το χρόνο. Προφανώς έχουν "δεσει το γαϊδαρο τους" με τα φορτηγά, οπως λέει και η γνωστή φράση κι έτσι επιλέγουν να τους αφήσουν εκτός δρομολογίου, ακόμη και αν έχουν εισιτήριο για το δρομολόγιο που πρόκειται να εκτελεστεί εκείνη την ώρα. Λες και δεν θα πληρώσει (και μάλιστα με υψηλό τίμημα) το εκάστοτε φορτηγό εισιτήριο ή θα μπεί δωρεάν στο πλοίο.. Μας δουλεύουν οι ακτοπλοϊκες ή οχι τελικά?